Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klaus chce v pondělí demisi vlády

Prezident opět odmítl přijmout demise odstupujících ministrů. Chce tím předejít nejasnostem při výkladu Ústavy. Zdůraznil, že očekává, že kabinet Stanislava Grosse v pondělí rezignuje. Poté prý neprodleně jmenuje nového premiéra. Gross už potvrdil, že v pondělí půjde na Hrad.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jekul

A takové budou důsldky nástupu ODS
Devadesátiletý muž rozdával pětitisícové bankovky v centru Pardubic. Policejní hlídka ho nakonec odvezla k lékaři, který ho doporučil převézt na HRAD. Muž měl v té době u sebe ještě padesát tisíc. Tvrdil, že mu v sekretariátě  řekli, že jsou peníze bezcenné , protože ODS se nemůže doplazit k vládě.
0/0
21.4.2005 17:13

jekul

Pár řeckých JKlausovců
Řecký parlament ratifikoval v úterý večer ústavu EU. Hlasování bylo podle očekávání zcela jednoznačné, když dokument podpořilo 268 ze 300 poslanců.  Pro ústavu hlasovali zástupci obou velkých stran - vládní Nové demokracie (ND) i opozičního Panhelénského socialistického hnutí (PASOK). Proti se vyslovili jen poslanci dvou malých levicových stran, včetně komunistů (KKE).  Tu mají ODS a KSČM svoje kamarády    
0/0
21.4.2005 16:52

celtic

Narcis...
Podle konzervativce Quadrase poškozuje Václav Klaus svým pesimismem vlastní zemi. "Jeho argumenty proti ústavě jsou předpojaté, zavádějící i lživé," řekl novinářům Roca Vidal-Quadras.
0/0
21.4.2005 16:38

hugoventil

Re: Narcis...
Ten Quadras nám může trhnout nohou cizák šmejdskej
0/0
21.4.2005 16:54

jekul

Re: Re: Narcis...
oduševnělá reakce, že by příznivec ODS
0/0
21.4.2005 17:06

jekul

Proč nemluví dědek za sebe
Za urážku suverénní členské země EU považuje prezident Václav Klaus kritiku, kterou si za své názory na unii a euroústavu vysloužil od místopředsedy Evropského parlamentu Roca Vidal-Quadrase a předsedy ústavního výboru EP Jo Leinena.  Nejdříve plácá nesmysly a pak si hraje na uraženého, ať je tak laskav a mne z toho vyjme, já Ty jeho bláboly nepodporuji.                             
 
0/0
21.4.2005 16:07

Smrdutý Kojot

Re: Proč nemluví dědek za sebe
souhlas souhlas a ještě jednou souhlas. ten lord narciska mě pije krev víc než gross a grebeníček dohromady! dacan jeden samolibej
0/0
21.4.2005 16:11

dead_brouk

Re: Proč nemluví dědek za sebe
ze mu ale jeste ty "nesmysly" zadny eorooptimista nevyvratil...
0/0
21.4.2005 18:17

Honza999

Re: Re: Proč nemluví dědek za sebe
Není třeba... Mně je úplně jasné, že co Klaus podporuje, bude svinstvo a proti čemu brojí, bude určitě dobré. MOJE potřeby jsou totiž úplně jiné, než ty jeho...
0/0
23.4.2005 12:45

JakToJeMozne

***
Václav V. !....České království....!
0/0
21.4.2005 15:33

moravskaklika

Vážení asi takhle jehehehehe
No jak bych to řekl jehehehehe, no vážení asi takhle jehehehehehe
0/0
21.4.2005 15:10

FIXSKA

HUP
Bych dal na funkci premiéra paní Barkovou. Je to pekná baba, mluvit umí a do televize prisla ráda za panem Krausem do Uvolnete se prosím. Tak a nebylo by co resit.
0/0
21.4.2005 15:09

jekul

Re: HUP
a určitě je zvyklá mít v bordelu pořádek, protože jinak by nefungoval
0/0
21.4.2005 15:35

JakToJeMozne

Re: Re: HUP
:o)))
0/0
21.4.2005 15:42

moravskaklika

VLADA-LOUTOvE PRESTAVENI SRANDY GROSSE :))
paroubek to je figurka jak Bublan na vnitru   Sranda Gross má novou funkci : LOUTKOHEREC. Snad si nemyslite ze vyklidi svoji pozici ten to zacne ridit vse ze zalohy a bude vsude naseptavat akorat nebude na ráně
0/0
21.4.2005 14:47

palfyjura

nelži
Předseda vlády může demisi podat kdykoli, prezident však není povinen ji přijmout. Taková povinnost není nikde stanovena. (Ústava: čl. 62 písm. a/; čl. 73 odst. 1 a 3)
0/0
21.4.2005 14:45

celtic

Re: nelži
Pak pokračuje stará vláda až do řádných voleb...
0/0
21.4.2005 14:53

moravskaklika

VAŠKU TY SI PRÍMA CHLAP TY UMIŠ NEJLIP POČÍTAT!
TOHLE ZPIVALI V 1996 HOKEJISTI NA MS V HOKEJI VE VÍDNI VACLAVU KLAUSOVI!
A LETOS JE OPET MS VE VIDNI. A VAŠEK OURADUJE NA VSECH FRONTACH!
KLAUS PEKNE DOTLACIL GROSSE TAM KAM CHCE SIRSI VEREJNOST TYHLE REPUBLIKY!
Vašku ty si príma chlap !!!
0/0
21.4.2005 14:44

celtic

Re: VAŠKU TY SI PRÍMA CHLAP TY UMIŠ NEJLIP POČÍTAT!
To si myslí jen ODS a KSČM, zbytek světa kroutí nevěřícně hlavou..
0/0
21.4.2005 14:54

Ranga Tanga

Re: Re: VAŠKU TY SI PRÍMA CHLAP TY UMIŠ NEJLIP POČÍTAT!
To asi nad tím chystaným bordelem na Proseku
0/0
21.4.2005 15:08

vovov

Cha, cha ...
Ústava je přece zcela jasná. Říká se zde, že prezident přijme demise ministrů!
Prezident republiky přísahal, že bude dodržovat Ústavu!
Prezident republiky nepřísahal, že bude či nebude něco umožňovat či neumožňovat!
Prezident republiky má být občanům vzorem v dodržování Ústavy a zákonů. Prezident republiky vzorem není !!
A proto to všude vypadá tak, jak top vypadá !
0/0
21.4.2005 14:30

Abbe_Faria

Re: Cha, cha ...
Lepší nedodržovat ústavu, než být druhým Benešem.
0/0
21.4.2005 14:46

jekul

Re: Re: Cha, cha ...
 o panu E. Benešovi řekl TGM, bez Beneše by nebylo ČESKOSLOVENSKA, takže pan prezident E. Beneš se zasložil o vznik ČESKOSLOVENSKA, kdežto gauner Klaus, dnes s pomocí komoušů prezident , ČESKOSLOVENSKO rozbil, takže nikdy druhým Benešem být nemůže, máš zbytečnou starost 
0/0
21.4.2005 15:47

EasyR

Re: Re: Re: Cha, cha ...
p. Beneš se zasloužil o dvojnásobnou kapitulaci Československa. Jednou před hnědými a podruhé před rudými hordami...
0/0
21.4.2005 16:21

jekul

Re: Re: Re: Re: Cha, cha ...
tak hnědým hordám nás přžedhodili tehdejší smluvní spojenci, bez zásluh prezidenta Beneše, a rudým hordám jsme byli přiděleni jako válečná kořist na základě dohod mocností, nebýt 2. světové války, nikdy by se CCCP nedostal do Evropy, nebýt 1948, tak jak byl , tak to provedl Stalin jinak, viz např Maďarsko, to samozřejmě neomlouvá činnost komoušů po dobu 40 let, ale je absurdní z toho všeho vinit prezidenta Beneše a vzhlížet s obdivem ke Klausovi, situace  jsou zcela nesrovnatelné
0/0
21.4.2005 16:46

prazakm

Re: Cha, cha ...
Tak ho žaluj, ty odborníku na ústavu.
0/0
21.4.2005 14:47

Zidon

Re: Cha, cha ...
Je zajímavé, kolik se najednou vyrojilo odborníku na ustavní právo.
0/0
21.4.2005 14:49

HolmesS

Re: Cha, cha ...
Až na to, že ta ústava je na 2 věci... S výjimkou vlastizrady si může prezident dělat co chce a není za to nikomu zodpovědný.
0/0
21.4.2005 15:05

Ranga Tanga

Re: Cha, cha ...BEZ OBAV SOUDRUZI !!
Však on pan prezident ty demise přijme ! Nikde totiž eni psáno do kdy nejpozději to má udělat !
0/0
21.4.2005 15:10

jekul

Re: Re: Cha, cha ...BEZ OBAV SOUDRUZI !!
a teď jsi na to přišel, dement, pokud to tam nemá napsáno, tak bezradně čučí
0/0
21.4.2005 15:50

EasyR

Re: Re: Re: Cha, cha ...BEZ OBAV SOUDRUZI !!
Myslím, že není až tak bezradný... :o)
0/0
21.4.2005 16:22

jekul

Re: Re: Re: Re: Cha, cha ...BEZ OBAV SOUDRUZI !!
vím, že ho proradnost ještě neopustila
0/0
21.4.2005 16:48

netlt

Re: Cha, cha ...
Klaus dělá svou praci moc dobře. Jen ať se v tom socky ještě chvilku machají, jejich preference tím jen utrpí a to je mooooc dobře. Tahají z rukávu jedno eso za druhým . S upřímným úsměvem jim udělám v přístích volbách papa... a jestli to bude na podzim a nebo az na jare nam uz vcelku moc neublizi... v kazdem pripade cim driv tim lepe.
0/0
21.4.2005 15:53

vladino

Jedna z nejhorších alternativ... :-(
Jmenování Soudruha Pohrobka premiérem je jednou z nejhorších alternativ, co si mohli v ksčSSd vymyslet. Přál bych prezidentovi, aby vymysel nějakou kulišárnu, jak se tomu vyhnout. Vždyť "Gross udělal z prezidenta pitomce. A to se nezapomíná." Zdroj LN z Pražského hradu 16.4." - citováno z http://pes.eunet.cz.
0/0
21.4.2005 14:12

Destroyer7

Re: Jedna z nejhorších alternativ... :-(
Proč by se měl Klaus tak chovat? Stačí některá rozhodnutí blokovat a zábavy máme nad hlavu. Stejně se nic jiného dělat nedá. Politická přesila a nekultivovanost (mnohdy i lidská) je v přesile. Zbytek obstarají sami sociální demokraté. Sami se do toho srabu dostali a teď si v těch sr_čkách pořádně máchají hubu a ještě dlouho máchat budou.
0/0
21.4.2005 14:34

celtic

Re: Jedna z nejhorších alternativ... :-(
Ano kulišárnu, stačí wobejít fabriky a stranické buňky, rozdat zbraně a hurá na ně
0/0
21.4.2005 14:56

jekul

Re: Jedna z nejhorších alternativ... :-(
jak lze z pitomce udělat pitomce
0/0
21.4.2005 15:40

LojzaLojzovič

náš pan král
vyhrožuje, že přijme až hromadnou demisi celé vlády, a chce tak předejít případným nejasnostem při výkladu Ústavy.
Nepřesnostem by předešel, kdyby se podle ní choval, ale je horší, než ten Vendelín před ním.
0/0
21.4.2005 13:54

djpsx

Re: náš pan král
ty té ústavě tak strašně rozumíš, že můžeš soudit? havla jsem taky nemusel, ale klaus mu ukazuje jak na to. v ústavě není nic o lhůtách jmenování, odvolávání, nebo přijímání demisí, schválně jsem si ústavu přečetl a nic jsem tam nenašel.navíc proč si přidělávat práci když to udělá pak najednou, já bych to udělal taky a ne aby mě nějakej spratek dirigoval co mám a co nemám dělat.
0/0
21.4.2005 13:58

crupier

Re: náš pan král
kdyby se choval tak jak by sis představoval ty, měli bysme tu teď menšinovou vládu s podporou komoušů, ale tobě by se to možná líbilo.
0/0
21.4.2005 13:58

LojzaLojzovič

Re: Re: náš pan král
jó, demokracie je demokracie a ne cochcárna, kde si každý dělá co chce. Záleží kdo a koho bude volit a ne jestli nějaký mameluk ve funkci dělá co se mu zlíbí. To už tady bylo a jestli je to rudý, červený, modrý nebo černý, to je jedno, ale k demokracii to má daleko
0/0
21.4.2005 14:03

crupier

Re: Re: Re: náš pan král
Klaus ústavu trošku "ohýbal", ale určitě ji neporušil. Kdyby odvolal ministry hned, Standa by si vládu okamžitě doplnil a vládnul by s komoušema. A že by to nebylo zadarmo je jasné, stačily vyjádření Grebeníčka v době, kdy to vypadalo, že se Standa bez nich neobejde. A věř tomu, že Standa by Grebeníčkovi podmínky rád splnil, jen aby se udržel. Tomu Klaus naštěstí zabránil.
0/0
21.4.2005 14:10

LojzaLojzovič

Re: Re: Re: Re: náš pan král
A to je právě to, že se někdo pokouší moderovat  výsledky voleb. Socani s Lidovci a USmají 101, socani s komoušema as 121. Když se nedohodno lidovci, tak je demokratičtější vláda socanů s komoušema než umělé a nucené sestavování vlády s hora. Sice se opakuji, ale to už tady bylo a není podstatná barva diktatury.
Ať žije demokracie, i když se nám to momentálně nelíbí !!!
0/0
21.4.2005 14:17

prazakm

Re: Re: Re: Re: Re: náš pan král
O čem chceš diskutovat, když ani nejsi sschopen se podívat na skutečné počty poslanců? Takový jsou vždycky nejchytřejší.
0/0
21.4.2005 14:50

Abbe_Faria

Re: Re: Re: Re: Re: náš pan král
Když pustíš komunisty k vládě, tak máš po demokracii, ty Lojzo.
0/0
21.4.2005 14:54

vladino

Re: náš pan král
Tak si to přečti, panáčku: ÚSTAVA: O pravomocích prezidenta republiky, http:pes.eunet.czclanky20050442945_0_0_0.html.

vladino

Re: Re: náš pan král
KURŇA, proč ten server kur.í odkazy? Pokus č. 2: http://pes.eunet.cz/clanky/2005/04/42945_0_0_0.html
0/0
21.4.2005 14:04

xlb2

Re: náš pan král
takže má přijmou demisi pár ministrů aby se museli jmenovat noví a v pondělí znovu podávali demisi???
0/0
21.4.2005 14:05

jonyb

Re: náš pan král
ty debi** jeden....k tobe ten nickname sedi
0/0
21.4.2005 14:07

Ahasver

Jen aby jsme se nedivili
Třeba v pondělí Paroubek vrátí standu na vnitro a ještě si do voleb užijeme :)
0/0
21.4.2005 13:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.