Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Paroubek se po patnácti letech dočkal

Cesta premiérského kandidáta na vrchol nebyla rozhodně přímočará. Naopak: před 10 lety to byl "mrtvý muž". Že je Jiří Paroubek mimořádně ambiciózní politik, se v ČSSD ví už 15 let - od chvíle, kdy sedmatřicetiletý náměstek pražských Restaurací a jídelen do obnovené strany vstoupil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dukeprvni

Paroubek se po patnácti letech dočkal
 
ted' jeste chybi byvalemu namestkovi "PaP" (pajzly a putyky) vymenit starou (kterou stejne nerad ukazuje) za grossovu ficku a mame prvni par jak vysitej  vsichni nam ho budou zavidet
treba by pak spolu taky mohli otevrit na proskeu " the best little whorehouse in eu"  to by teprve byla slava
 
 
0/0
22.4.2005 4:49

jajaja59

Zlatá slova:
"Potvrdila se nepsaná zákonitost, že kam vstoupí Paroubek, tam se nic nepodaří," glosoval to ve své knize už citovaný Mitrofanov.
0/0
21.4.2005 17:58

jajaja59

Paroubkova cesta na vrchol byla opravdu velmi komplikovaná.
Z vrcholu bude jednoduchá a rychlá.
0/0
21.4.2005 17:56

jajaja59

před 10 lety to byl "mrtvý muž"
... a zůstal i teď
0/0
21.4.2005 17:53

Flat Vamp jr.

...
...je to nula pošlá od jiný nuly :)))
0/0
21.4.2005 17:10

Josefprav

Re: ...
Dohromady 00 a to je hajzl.
0/0
21.4.2005 20:59

jekul

Chvíli byl při vědomí
Prezident oznámil, že nepřijme demise sedmi odstupujících ministrů. Očekává, že v pondělí rezignuje celá vláda. Poté jmenuji nového premiéra, řekl. Furt je v očekávání, už se z toho asi neprobere.
0/0
21.4.2005 12:31

Johny_S

Re: Chvíli byl při vědomí
Jsi zapšklý dědek. Proč takto nekomentuješ třeba počínání Stanislava Grosse? Určitě by šlo taky vypíchnout nějaký titulek článku a vytvořit z toho nějaký rádobyvtipný příspěvek.
0/0
21.4.2005 12:34

jekul

Re: Re: Chvíli byl při vědomí
do mrtvol, a to i politických se nekope
0/0
21.4.2005 12:46

Johny_S

Re: Re: Re: Chvíli byl při vědomí
Tak Paroubka.
0/0
21.4.2005 12:48

jekul

Re: Re: Re: Re: Chvíli byl při vědomí
a co 100 dnů hájení, jinak Paroubek  je mi prozatím lhostejný
0/0
21.4.2005 12:49

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Chvíli byl při vědomí
To jsi celý ty. Vždycky si najdeš výmluvu. Proč ne Buzková, Sobotka, Rouček, Falbr, Škromach, atd. ? Ale odpověď neočekávám. Zase by to byla výmluva, takže se ani neobtěžuj.
0/0
21.4.2005 12:51

jekul

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chvíli byl při vědomí
ale na ty vás tu útočí většina, co by to tu pak bylo za diskuzi, když to veme zkraje , tak Buzková nevím proč ji tam mají, Sobotka ještě nestihl nějaké průšvihy, Rouček se vrátil z exilu, jako celkem kultivovaný publicista, Falbr odešl spát do Bruselu, naštval se na Grégra, když mu vyrazil zetě z ČEZU, Škromach je Škromach.............    
0/0
21.4.2005 12:58

jajaja59

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chvíli byl při vědomí
Omyl. Z té většiny v ČR zde útočí pouze zanedbatelná část. Ale to je pro tebe zřejmě příliš složité...
0/0
21.4.2005 17:55

Lanta2004

Děkuji,nechci !
I kdyby byl v minulosti čistej jak lilie(což asi nebyl),bohatě mi stačilo co předvedl v době nynější krize.Jeho prohlášení,že vládnout s komunisty by mu nevadilo mluví za vše.To už jsou na tom Socani tak blbě,že nikoho lepšího nenajdou?Pokud ano,tak at táhnou někam a umožněj předčasný volby. To jsme si pomohli od jednoho arogantního karieristy k druhýmu a možná ještě horšímu.Dík,tohle fakt NE !
0/0
21.4.2005 12:20

Johny_S

Re: Děkuji,nechci !
A ještě by rád ovlivňoval, co má Česká televize vysílat - jelikož se mu nelíbilo, jak informovala o ČSSD.
0/0
21.4.2005 12:23

jekul

Re: Děkuji,nechci !
podívej se na výsledky voleb, pokud dáš bokem komouše, tak bez socanů většinovou vládu nelze sestavit, takže nač tolik emocí
0/0
21.4.2005 12:26

Lanta2004

Re: Re: Děkuji,nechci !
Bohužel spoléhat na "lidi"jako jseš ty ,že dostanou rozum asi nejde,takže je jediný řešení:Změna volebního systému na většinový.
0/0
21.4.2005 12:31

jekul

Re: Re: Re: Děkuji,nechci !
no Ty zřejmě patříš k rádoby elitě, která by potřebovala vyměnit národ, ale realita je taková, že národ je věčný, politici se střídají, a je to tak dobře
0/0
21.4.2005 12:48

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Děkuji,nechci !
Národ je věčný? Kéž by. Za pár desetiletí český národ už existovat nebude. Postará se o to i EU - udělá z nás ze všech česky hovořící Evropany a pak už ani česky nehovořící.
0/0
21.4.2005 12:49

jekul

Re: Re: Re: Re: Re: Děkuji,nechci !
to nehrozí , předkové na našem území museli přežít skutečné hrůzy, a do genů nám uložili svoje skušenosti, aniž bychom si to uvědomovali, poslední tragédie hrozila, pokud by 2.sv. skončila dle plánů Německa
0/0
21.4.2005 12:52

jajaja59

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Děkuji,nechci !
Poprvé s tebou téměř souhlasím. Pouze "s" bych vyměnil za "z". To víš, zkušenost je zkušenost.
0/0
21.4.2005 18:02

jekul

I v Řecku mají naše strany leninského typu
ODS a KSČM pár spojenců ze stejného spektra   Řecký parlament ratifikoval v úterý večer ústavu EU. Hlasování bylo podle očekávání zcela jednoznačné, když dokument podpořilo 268 ze 300 poslanců.  Pro ústavu hlasovali zástupci obou velkých stran - vládní Nové demokracie (ND) i opozičního Panhelénského socialistického hnutí (PASOK). Proti se vyslovili jen poslanci dvou malých levicových stran, včetně komunistů (KKE).Smlouvu s EU již předtím ratifikovaly parlamenty Maďarska, Litvy, Slovinska a Itálie. V referendu ji schválili také Španělé.
0/0
21.4.2005 12:07

Johny_S

Re: I v Řecku mají naše strany leninského typu
Co si představuješ pod takovou stranou leninského typu? Takto rádi nálepkovali bolševici. Ty jsi typický bolševik, patrně jsi v KSČ nebyl jenom proto, že jsi neměl ten správný třídní původ.
0/0
21.4.2005 12:09

jekul

Re: Re: I v Řecku mají naše strany leninského typu
principy strany leninského typu už jsem několikrát popisoval, a to je bezva fór, nebyl jsi komouš, ale měl bys jim být, na co ještě přijdeš, fantazii se meze nekladou. Nemohu za to, že Tvoje milovaná ODS s Klausem má stejné názory s témito extrémními spolky.  
0/0
21.4.2005 12:23

Johny_S

Re: Re: Re: I v Řecku mají naše strany leninského typu
Tvá definice stran leninského typu je absolutní nesmysl. Už jsem ti to několikrát vysvětloval, takže jsem doufal, žes tu definici poopravil. Zdá se, že ne. Takže znovu: říkáš, že strana leninského typu se projevuje kultem osobnosti. Tudíž je stranou leninského typu i ČSSD (Zeman) či "Strany pravdy a lásky" (Václav Havel). Neznám nikoho, kdo by měl nad postelí obrázek Václava Klause, znám člověka, který tam má Václava Havla. Anebo to není kult osobnosti a ty se pleteš. Podle tebe strana leninského typu nemá pluralitu názorů. Nuže, věz, že ODS do této tvé definice nepatří. V ODS pluralita názorů je, pokud si jako pluralitu nepředstavuješ absolutní rozklíženost ČSSD, která se ze všeho nejvíc podobá více stranám slepených ve špatně pohromadě držící koalici. Psal jsi, že ODS zrušila organizaci na Zlínsku. Dobře - takže si o tom laskavě něco zjisti. Tuto organizaci si založil jeden místní zneuznaný funkcionář, který nebyl zapsán na vyšší místa kandidátek. Rozhodl se proto, že oblastní sdruže
0/0
21.4.2005 12:31

Johny_S

Re: Re: Re: Re: I v Řecku mají naše strany leninského typu
ní ovládne podvodem. Založil si tedy nové místní sdružení a během několika měsíců do něho náhle získal přes 80 členů, přičemž bylo zjištěno, že někteří o tom ani nevěděli. Tento počet mu uděloval spoustu hlasů na oblastním sněmu, čímž doufal, že se sám prosadí do vedení oblasti. Vedení ODS na to naštěstí přišlo a jeho organizaci zrušilo. Tak, a máš ještě nějaké zajímavé definice stran leninského typu? Znovu dodávám: byli to komunisté, kteří něco, s čím nesouhlasili, onálepkovali přízviskem "buržoazní" nebo "imperialistický"  a pak už o tom nediskutovali. Ty předvádíš naprosto totéž. A že má ODS mj. i stejný názor s extrémními spolky - věděl jsi, že má ČSSD stejný názor na sjednocení Evropy jako svého času NSDAP?
0/0
21.4.2005 12:31

donalduck

Re: Re: Re: Re: Re: I v Řecku mají naše strany leninského typu
Kdy už pochopíš, že vysvětlovat něco jekulovi nemá cenu, ten ze svého názoru neuhne ani o píď, taky jsem to zkoušel, je to prostě rejpal (a to bohužel poměrně inteligentní)
0/0
21.4.2005 13:02

jekul

Re: Re: Re: Re: Re: Re: I v Řecku mají naše strany leninského typu
proč by argumentace, musely být nutně rejpáním, já politiku v současnosti nepotřebuji životně prožívat, to má cenu jen v mezních situacích a ty nám naštěstí v dohledné době nehrozí 
0/0
21.4.2005 13:15

jajaja59

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: I v Řecku mají naše strany leninského typu
Mezní situace nám nehrozí jen díky tomu, že socZemáci konečně půjdou do kytek. A myslím to upřímně.
0/0
21.4.2005 18:06

jekul

Re: Re: Re: Re: Re: I v Řecku mají naše strany leninského typu
nejde o jednotlivosti, názor káždého je subjektivní, Ty cítíš k ODS náklonost , já ji nemám k žádné partaji, a to co se děje ze socanama, odstartovali při volbě prezidenta, takže si to právem vyžírají, ale to není důvod pro předčasné volby, ekonomika funguje , tak proč tu pár měsíců před volbami šachovat s ústavou
0/0
21.4.2005 13:09

donalduck

Re: Re: Re: Re: Re: Re: I v Řecku mají naše strany leninského typu
a co odvěká touha "zločin a trest"?, nejde přeci o ODS, ale o FAIRPLAY
0/0
21.4.2005 13:13

jekul

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: I v Řecku mají naše strany leninského typu
na FAIRPLAY, věřím jen v nejbližší rodině (tam podrazy neznáme) a mezi spolupracujícími firmami, kde si  již roky důvěřujeme bez písemných smluv a funguje to, v politice  a  na takovou naivitu nevěřím, a již vůbec ne v mediálních sférách
0/0
21.4.2005 13:23

donalduck

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: I v Řecku mají naše strany leninského typu
nesnaž se mi namluvit, že ti jde jen o to, aby nebyly předč. volby, ty prostě nesnášíš ODS, Klause a ta tvoje nenávist tě tak zaslepuje, že do nich rejpeš ať udělají cokoliv (připomíná mi to Macháčka V MFDnes, kdy komentoval foto Klause s odpadkovým košem asi takto : Klaus netřídí odpad), až budeš nestranný, my ostatní to poznáme
0/0
21.4.2005 13:31

jekul

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: I v Řecku mají naše strany leninského typu
pro předčasné volby důvod není, a že stávající ODS nepatří k mým oblíbencům samozřejmě neskrývám, a Klaus je pro mne gauner především  z důvodu rozbití ČESKOSLOVENSKA, ale nenávist to není, nenávist je stejně silný cit jako láska, a tím se neplýtvá a musí proto být pádný osobní důvod, takže za to mi Klaus nestojí, no a nestranost může posoudit zase jen nestranný, a takový nikdo živý není, pokud o něčem rozhodují lidé, nejde o nestrnnost ani spravedlnost a bohužel málokdy i o aspoyń malou objektivnost. Proto, pokud nejde o život, je třeba se ze života radovat. 
0/0
21.4.2005 14:07

donalduck

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: I v Řecku mají naše strany leninského typu
já se snažím být objektivní (nestranný být úplně nemůžu) a především spravedlivý, ODS volím, protože jsem liberálněkonzervativní pravičák (z některých představitelů ODS se mi taky zvedá žaludek), v opozici (kam by teď měla jít ČSSD) jsou po zásluze (a určitě by potřebovali pořádně proprat), ale ty prostě do pravice šiješ co to jde a ČSSD tě nechává chladným, říkáš, že Klaus je gauner, ale nazýváš ho dementem, zveličuješ a přeháníš, ironizuješ a zesměšňuješ, a proto při seriózní debatě většinu lidí vytáčíš ..
0/0
21.4.2005 14:27

jekul

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: I v Řecku mají naše strany leninského typu
pokud se opravdu snažíš, být objektivní, tak Ti určitě nemohl ujít rozdíl v přístupu médií když nastupoval k vládě Klaus, prakticky servilita všech, vrcholem byl seriál na ČT 1 "LÉČBA KLAUSEM",  kdežto Zeman neměl ještě vládu sestavenou a již se v médiích strašilo hrůzou co nastane, úprk investorů, mezinárodní izolace atd., takže mi je přímo proti srsti se k tomu připojovat. A o tzv. privatizaci vím své jak, probíhala, byl jse i na jednáních na ministerstvech v těch dobách, a nevěřil, že je možné připsat nemovitosti na LV bez zaplacení a jištění (břemeno do zaplacení, když nic jiného), to nebyla neznalost, to bylo úmyslné. Tak se nediv, že ODS nedůvěřuji, ale k nenávisti mám daleko, s uvedeným v závěru Tvého příspěvku nepolemizuji.  
0/0
21.4.2005 14:58

donalduck

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: I v Řecku mají naše strany leninského typu
Záleží na tom, která média (senzacechtivá, sportovní, pro nebo protivládní, místní tisk ...), tvé zkušenosti s privatizací nezpochybňuji (otázka je však zda je to spíš o systému, o straně anebo obecně o lidech - to je na delší debatu) a Klaus je prostě Klaus (má svá negativa, ale i pozitiva, jak je komu libo), ale napadat bys ho měl jen tehdy, udělá-li něco proti obecným zákonům etiky, morálky, mravnosti či poruší zákon a ne kdykoliv vyřkne jakoukoli větu (i když, tebe to očividně baví, tak si to teda užívej)
0/0
21.4.2005 17:01

jekul

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: I v Řecku mají naše strany leninského typu
0/0
21.4.2005 17:20

m123m

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: I v Řecku mají naše strany leninského typu
Rozbití Československa bylo přání Slováků, nebo přesně politických špiček, i když věřím že i většiny Slováků, kteří měli komplex z soužití v jednom státě. Klausovi a všem, co se na tom podíleli můžeme jen děkovat, že se dokázali dohodnout na klidném rozchodu. Důvod pro předčasné volby platí především proto, že již 2 měsíce se potácí politické vedení tohoto státu ve sporech, především osobních problémech předesedy vlády Grosse. Pokud se konečně dohodnou na fungující vládě, teprve potom ten hlavní důvod pomine. Jinak souhlasím, že je třeba se především radovat ze života, ale proto také preferuji liberální politiku a ne socanské (až komunistické) bujení státního vlivu a přerozdělování.
0/0
21.4.2005 14:43

jekul

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: I v Řecku mají naše strany leninského typu
Jestli bylo přáním většiny občanstva rozbití republiky, se mohlo zjistit jedině v referendu, pokud by se k tomu většina rozhodla, mrzelo by mne to stejně, ale přijal bych to. Takhle jsou to jen ničím nepodložené úvahy a vychází mi z toho, že dva gauneři si pro sebe připravili svoje království. V tzv. krizi je pitomej Gross, jen zástupným problémem a protože ekonomika funguje, tak se záměr asi nezdařil. No a státní byrokracie bují v celém civilizovaném světě, včetně USA, protože se hledají způsoby, jak zaměstnat co nejvíce lidí, protože jinak nebude klid.
0/0
21.4.2005 15:08

vlaska

Nadrženej karierista !!!
Kéž by ten článek měl pravdu a už byl od něj pokoj. Je mi opravdu moc odporný !!!! Je to určitě karierista (podle článků co jsem už přečetla) a ještě takovej "kam vítr tam plášť", z jeho činnosti na magistrátu je jasné, že krade, je na něj hnusnej pohled, je namyšlenej - nevím na co, je arogantní, padaj z něj jen samé fráze, utajuje manželku, nic vtipného jsem od něj neslyšela, je to bývalý komunista - no fuj !!!!
0/0
21.4.2005 9:57

jkrtp

Re: Nadrženej karierista !!!
Vážená paní,napište koho by jste chtěla mít za pemiera.
0/0
21.4.2005 11:26

Johny_S

Re: Re: Nadrženej karierista !!!
A koho vy, když se tak ptáte?
0/0
21.4.2005 11:35

j@ck

Re: Re: Re: Nadrženej karierista !!!
no přece topolánka, ten jediný tuto zemi vyvede z marasmu.
0/0
21.4.2005 11:39

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Nadrženej karierista !!!
Proč odpovídáš? Stejně vím, že Topolánka nevolíš. Já jsem se ptal jeho.
0/0
21.4.2005 11:47

jekul

Re: Re: Re: Re: Re: Nadrženej karierista !!!
Tupolánka zatím volili jen na sjezdu a předtím pár jedinců do senátu
0/0
21.4.2005 12:27

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nadrženej karierista !!!
Tupolánka neznám. Nějaký senátor za ČSSD?
0/0
21.4.2005 12:33

Janina7

Re: Nadrženej karierista !!!
Přesně nevím, ale někdo někde říkal, že byl u těch socanů co měli Melantrich na Václaváku a vydávali Svobodné slovo! Ale to je asi jedno, byla to ta "národní fronta". Ale KSČ se šlo někdy takhle vyhnout, vstoupil k lidovcům do "Béčka", nebo k těm socanům do "Céčka".
0/0
21.4.2005 11:34

Josefprav

Re: Re: Nadrženej karierista !!!
Máš na mysli Československou stranu socialistickou? To, ale byli obrození Národní socialisti. Sociální demokracie byla zrušena sloučením s KSČ, což provedl KGB Filinger.  
0/0
21.4.2005 11:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.