Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klausovy názory provokovaly studenty

Z nabité univerzitní auly se ozýval zanícený výklad řečníka. Čas od času ho přerušil smích, potlesk i polemické dotazy. Role profesora se ujal Václav Klaus, a studenti pražské Filozofické fakulty Univerzity Karlovy jedinečnou šanci diskutovat s prezidentem využili.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

huhu007

Václav II. Narcis
už musí mít vážně dost, dokonce se kvůli svým skeptoprdům "zahazovat" se studenty....
0/0
22.4.2005 10:31

celtic

Narcis..
Podle konzervativce Quadrase poškozuje Václav Klaus svým pesimismem vlastní zemi. "Jeho argumenty proti ústavě jsou předpojaté, zavádějící i lživé," řekl novinářům Roca Vidal-Quadras.
0/0
21.4.2005 16:39

honzajaka

No
spíš mi vadí ten prognosťák, ať už věřil čemukoliv, jak to, že ho nepálilo brát celkem slušný prachy za takovou zašívárnu? Celý den tam mudrovali a jednou za měsíc museli odevzdat nějakou zprávu, na kterou se nikdo stejně ani nepodíval a teď dělá machry.
0/0
21.4.2005 15:55

JTR

Re: No
již jsem reagoval na skoro stejný dotaz dole!!!
0/0
21.4.2005 15:58

honzajaka

Re: Re: No
Musíš uznat, že brát prachy zadarmo pro zásadového člověka musí být nepřijatelné, snad mi nikdo nebude tvrdit, že tam dělal ideologickou diverzi, to už jsem taky slyšel
0/0
21.4.2005 16:04

JTR

Re: Re: Re: No
O zásadovosti soudruha profesora lze pochybovat, ale ani jinde se moc nepracovalo. A to cinkání klíčema a nespokojenost - za to může hlavně neprovedená pravicová reforma, je to pouze zase hledání třetí cesty!!!
0/0
21.4.2005 16:11

honzajaka

Re: Re: Re: Re: No
Víš, tady všichni volají po pravicové reformě, co by vás všechny teda uspokojilo dokonale? Třeba shromáždit všechny lidi a každého desátého zastřelit nebo co? Každý má jasno, co by bylo ono, ale nikdo nechce říct, co by to mělo být.
0/0
21.4.2005 16:26

jacih

Re: Re: Re: Re: No
Muzu se nesmele zeptat co si predstavujete pod pojmem pravicova reforma? Tenhle ekonomicky pojem mi nejak unikl..
0/0
21.4.2005 16:40

JTR

Velká škoda!!
Velká škoda, že soudruh profesor, slunce naše nejjasnější, vše ví nejlépe, každému dokáže poradit (popř. hodí telefonem), ale bohužel proč se mu nepodařilo tady provést tu opravdovou pravicovou reformu a ne nějaké směšné balíčky!! Za takovou reformu by ho paní baronka T. nakopala do pr... a bylo by to správně!!!
0/0
21.4.2005 15:39

celtic

Narcis...
společnost nespojuje, ale rozděluje...má "svou" pravdu a slovo kompromis je pro něho významem slabost. Proto má kolem sebe jen pochlebovače...oponenta nesnese. Je to škoda. Všímá si toho už celý svět, ale neodskáče to svět, ale my
0/0
21.4.2005 15:00

dukeprvni

Re: Narcis...
 
jeden blb co tady pise zelene je z nej docista zfamfrnelej  asi nejak docista zapomel nato jak napred narcis zebral telefonem hlasy pro ods a pak sel zebrat zase k bolsevikum aby ho zvolili prezidentem
0/0
21.4.2005 15:14

celtic

Re: Re: Narcis...
prostě zelenej mozek
0/0
21.4.2005 15:17

collega1

Protiřečník
Klaus nám studentům jednou také vykládal že studium na vysoké škole musí být na plný úvazek a pak za půl roku podepsal zákon o zaměstnanosti,že absolventi bez řádně praxe 1 roku nemají nárok na podporu nezaměstnanosti.Tak nevím..
0/0
21.4.2005 14:39

jacih

Re: Protiřečník
To je proto, aby ses po skole rok neflakal na podpore, ale bud zmizel nekam do sveta, nebo zacal chodit na dalsi skolu, nebo do prace..
0/0
21.4.2005 15:01

celtic

Re: Re: Protiřečník
a další školu a další školu a další....až do důchodu v 67 letech
0/0
21.4.2005 15:05

jacih

Re: Re: Re: Protiřečník
A proc ne? At klidne studuje az do 100 let. Druha vysoka skola se plati. Je to 1500-3000  Kc za semestr a vyzaduji to predem..Nikdo ho k nicemu nenuti..
0/0
21.4.2005 15:28

Iridium

Jeho názory?
Nebo názory, které si "vypůjčil" od jistého radikálního Ira? Opsat text bez uvedení citace se obvykle považuje za minimálně nezdvořilé, spíše však za normální krádež. Máme prezidenta zloděle? Milé
0/0
21.4.2005 13:56

j@ck

Re: Jeho názory?
kuš, levičáku!
0/0
21.4.2005 14:03

Iridium

Re: Re: Jeho názory?
Kdo nesouhlasí s Klausem je levičák? V tom případě je mi ctí.
0/0
21.4.2005 14:12

Frndis

provokovat
On bude tak dlouho PROVOKOVAT dokud mu někdo nedá po HUBĚ
0/0
21.4.2005 13:43

chroustík

Soudruh Klaus
Byl v KSČ a jezdil před rokem 1989 po západním světě. Tam nejezdil jen tak někdo, kdo neměl ten správný světový názor. Takže jeho řeči o tom, co on zažil, postrádají jakýkoliv smysl. Je fakt, že kolaboroval takřka celý národ, ovšem někdo víc a někdo míň. Znovu opakuji, na studijní pobyty a služební cesty na západ jezdili ideologicky pevní soudruzi a nebo ztv. převlékači kabátů, kteří by v případě příchodu číňanů preventivně našikmili oči.
0/0
21.4.2005 13:29

Bouše

Re: Soudruh Klaus
Aspoň nelži, Klaus v KSČ nikdy nebyl, takovou základní věc bys o něm mohl vědět, když už si ho bereš do huby.
0/0
21.4.2005 13:37

Iridium

Re: Re: Soudruh Klaus
To je pravda, od toho měl v rodině jiný lidi...
0/0
21.4.2005 13:45

Frndis

Re: Re: Soudruh Klaus
 
Souhlasím s tEBOU,ŽE TEN PADOUCH  v KSČ nebyl ... byl ale nomenklaturním kádrem tehdejšího ÚV KSČ-ale to Ty stejně nevíš,co to znamenalo
0/0
21.4.2005 13:46

Bouše

Re: Re: Re: Soudruh Klaus
Z čeho usuzuješ, že neznám pojem nomenklaturní kádr? Jak můžeš vědět, kolik mi je? A kromě toho, já nejsem žádný Klausův zbožňovatel, jen si o něm myslím, že to je, na rozdíl od většiny jiných politků, vzdělaný, inteligentní a schopný člověk a trochu mě iritují někteří jeho zdejší kritici, kteří mu z tohoto pohledu nesahají ani po paty.
0/0
21.4.2005 14:06

Iridium

Re: Re: Re: Re: Soudruh Klaus
Zcela bez emocí - ...vzdělaný, inteligentní a schopný... tedy jen ten, kdo dosáhl stejného vzdělání (VŠ), má stejnou hodnotu IQ a byl ministerským předsedou má právo nesouhlasit s jeho názory? Neměl by potom být monarchou? Moc takových, kteří by splňovali Vámi uvedená kritéria, v této zemi nebude. Co třeba moudrý, respektovaný, uznávaný odborník, charakterní? To celé píšu jen proto, abych Vás upozornil, že každý, kdo tak činí slušně, má právo s kýmkoli polemizovat. Další věc je, jakým způsobem Klaus vede své "dialogy".  Jiné názory jsou automaticky nesprávné, protože jedině ty jeho  jsou správné.
0/0
21.4.2005 14:28

jacih

Re: Re: Soudruh Klaus
A vis jaky pouziva toaletni papir? Takovou zakladni vec bys mohl znat ze svych analpinistyckych tur..
0/0
21.4.2005 13:57

Bouše

Re: Re: Re: Soudruh Klaus
Vzhledem k tvému objektivnímu příspěvku o něco níž, se zdržím komentáře.
0/0
21.4.2005 14:08

jacih

Re: Re: Re: Re: Soudruh Klaus
Nemusis, ja snasim dobre kdyz si ze me nekdo dela legraci..:)
0/0
21.4.2005 14:54

YRI

Re: Re: Soudruh Klaus
Přesnější je ale to, že se nepotvrdilo, že by byl !
Komunisti nevydali své archivy.
0/0
21.4.2005 13:57

honzajaka

Re: Re: Soudruh Klaus
Já nejsem, jako skoro všichni tady, abych někoho odsuzoval za členství v nějaké politické straně, ať už byl, nebo nebyl. Spíš mi vadí ten prognosťák, to byla nepochybně ukrutná zašívárna, tohle by měl vysvětlit, jaktože bral od státu prachy jen tak za flákárnu a ještě mu všechno platili
0/0
21.4.2005 15:47

JTR

Re: Re: Re: Soudruh Klaus
asi si ten socialistický ráj nezažil nebo rodiče byli v partaji také !!!!
0/0
21.4.2005 15:50

honzajaka

Re: Re: Re: Re: Soudruh Klaus
Ale zažil, neboj se, a ve straně nebyl pokud vím nikdo z naší rodiny. Taky jsem byl na náměstí a zvonil klíčema, dneska lituju, že jsem si tenkrát pracku nezlomil
0/0
21.4.2005 15:58

jacih

Re: Soudruh Klaus
V KSC nebyl a po svete v roce 67 mohl jezdit kazdy, kdo trochu chtel(a nemel moc velkej skraloup)..Proto tam taky tolik lidi zustalo. Mozna by ses divil, kolik lidi tenkrat jako studenti bylo v USA. Znam jich dost..A zadny nebyl ani kovany komunista, ani prevlekac kabatu.
0/0
21.4.2005 13:48

Kockodan_Dianin

Re: Re: Soudruh Klaus
Problem je v tom, ze Klaus v USA nebyl ani v roce 1967, ani 1968, ale az po nastupu Husaka do funkce generalniho tajemnika. A to uz zase tak moc lidi na Zapad (do Ameriky vubec) nejezdilo.
0/0
21.4.2005 14:03

Bouše

Re: Re: Re: Soudruh Klaus
Nehovoříš pravdu. V Magazínu MFDnes jsem viděl fotky z jeho rodinného alba, kde byly zachyceny i jeho cesty v 60. letech.  
0/0
21.4.2005 14:14

jacih

Jo
Autor u toho zrejme onanoval..Chybi uz jen zvolani Necht zije Vaclav Klaus! Necht zije Vaclav Klaus a zakonceni Odou na Radost...nebo spis Blanikem?
0/0
21.4.2005 13:13

Bouše

Re: Jo
Co vidíš oslavného na:  "místopředseda Evropského parlamentu Roca Vidal-Quadras v Bruselu prohlásil, že Klausovy argumenty proti ústavě jsou předpojaté, zavádějící a lživé" 
0/0
21.4.2005 13:16

jacih

Re: Re: Jo
To je jedina veta, a navic spise vyznela tak, ze lhar a a to nejhrubsiho zrna je mistopredsed EP. Jestli me chces tvrdit, ze ten clanek Klause nevynasi do oblak tak ses zrejme zblaznil
0/0
21.4.2005 13:22

Bouše

Re: Re: Re: Jo
Já to považuji za naprosto normální článek, který konstatuje, že Klaus je dobrý řečník a uvádí to na příkladech. Samozřejmě pokud mu někdo nemůže přijít na jméno, bude považovat jakoukoliv nekritickou zmínku o něm za pochlebování.
0/0
21.4.2005 13:29

jacih

Re: Re: Re: Re: Jo
A pokud se mu nekdo bude snazit infiltrovat do jeho ritniho otvoru, vyrabi takovehle clanky. Je to clanek ktery je uplne o nicem, krom toho ze  autor okazale vychvaluje vsechny kvality V. Klause. Nemuzu prijit na jmeno ani jednomu Ceskemu politikovy, mozna ani svetovemu..
0/0
21.4.2005 13:45

rohovka

Co je tohle za článek
To snad psal nejvyšší sám,ne!To je skutečně asi obraz dnešní MF,takový glorifikující panflet by snad nemohl vyjít ani v 51pro,nebo jak se jmenuje. 
0/0
21.4.2005 13:00

Bouše

Od čeho je demokratická diskuse
Nechápu, proč by na ústavu EU nemohly existovat různé názory?  Proč někomu, kdo má jiný názor než většina, dávat hned nálepku lháře a podvodníka, jak to udělal místopředseda Evropského parlamentu? Pantátům z EU by se zřejmě líbilo, kdyby jim všichni všechno odkývali jako ovce. Já si naopak myslím, že takoví pochybovači, jako je Klaus, jsou velmi prospěšní, protože když už nic jiného, aspoň donutí zastánce euroústavy zrevidovat a pořadně vysvětlit jednotlivé postuláty. 
0/0
21.4.2005 12:54

leonab

Re: Od čeho je demokratická diskuse
souhlas
0/0
21.4.2005 13:12

Pimpil

Re: Od čeho je demokratická diskuse
No a ? u nas je uplne bezne nadavat kazdemu, kdo ma jiny nazor nez ja, do komosu...
0/0
21.4.2005 15:02

Tessien

hm
Nojo. Opět Klausovská arogance..
0/0
21.4.2005 12:35

oldbeat

Připomeňte někdo Klausovi,
že se historie opakuje ( myslím tím dobu před Bílou Horou ). Vypadá to, že cizí vláda pro nás bude lepší než vláda naše vlastní. A to si pochopitelně nedělám iluze o bruselanech.
Ale sami uznejte že to, co se děje u nás, nemá obdoby. Např. politik vydělá podezřelé peníze v politice a občanům řekne, že jim do toho nic není !
Na druhou stranu bych se chtěl panu prezidentovi omluvit a s politováním konstatovat, že měli tenkrát se Zemanem pravdu !  Ano v česku musí být většinový systém, jinak zapadneme ještě více do vlastního sajrajtu prohnilé politiky.
0/0
21.4.2005 12:23

LadyWolf

Docela jsem vděčná...
...za to, že aspoň někdo euroústavu kritizuje - coby složitý,neprůhledný dokument,který jenom přispěje k celkové komplikovanosti EU. jednak (kus jsem četla) je to vážně hromada řečí o ničem,kterou nemůže dejme tomu průměrný vysokoškolák pochopit (čemu se divit,když koncepce jednoho eurostátu není vyjasněná), jednak je tu riziko citelný ztráty co se samostatnosti jednotlivých zemí týká. Volný obchod prosím,ale......asi by mi někdo měl vysvětlit,k čemu mi bude euroústava vůbec dobrá??Jestli má být,ať je co nejjednodušší.
0/0
21.4.2005 10:24

hasmen

Podle nadpisu...
By se zdálo,že pan prezident dostal přes držku,ale ona to byla diskuse...
0/0
21.4.2005 10:14

holiday

mě by spíš zajímal
záznam z vystoupení než nějaký předžvýkaný výcuc
0/0
21.4.2005 9:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.