Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hlinkova kauza má první verdikt

V kauze smrti Ivana Hlinky padl první soudní verdikt. Krajský soud v Plzni dal za pravdu karlovarskému zástupci Pavlu Dvořákovi. Zástupce, kterému karlovarský okresní soud vrátil v polovině března Hlinkův spis k došetření, totiž úspěšně podal do Plzně stížnost proti tomuto usnesení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Warťan

Stranění
Je očividné, že Veletova protistrana- vyšetřovatelé, nahrávají Hlinkovi, který v osudnou chvíli překročil rychlost o víc než 60 km/h (advokát to stáhl na 110). Je víc než jasné, jak se ho za každou cenu snaží obvinit, bohužel, situace je jim dost nakloněná, přesto by z toho obvinění být nemuselo. Několikrát se prokázala nepřiměřená rychlost, špatné rozhledové podmínky vč. toho, že odbočovat směl, ale vleče se to dál proti němu...
0/0
20.4.2005 15:50

2Mac7

Re: Stranění
Je očividné , že Vy nahráváte Veletovi (od počátku ) , proč ? Jednak Veleta vždycky popíral, že by odbočoval ,  způsob reakce - ještě k tomu profíka -  na zvěř na silnici se Vám asi  nezdá špatný a  jednak už v době , kdy se nehoda stala byly hlasy ( pak se jim přestala věnovat pozornost - proč ?) , že místo ,kam teoreticky Veleta odbočoval není mimo komunikaci  , v tomto článku , na který reagujete se píše o komunikaci III . třídy ,  jako řidič byste měl vědět , kdy smí řidič odbočovat přes plnou .Ale Vy ( nejste sám ) chcete zjevně - alespoň na mě to tak působí - jednoznačně dát vinu zabitému Hlinkovi .....
0/0
20.4.2005 17:18

Warťan

Re: Re: Stranění
Ta sotva viditelná silnička mezi stromy určitě není III. třídy a je to jasně místo ležící mimo komunikaci, ale i kdyby nebylo, tak jeho vina bude max. 50% I kdyby nedal přednost viditelnému Superbu, jeho řidič je povinen odvrátit srážku, což a) není možné při tak vysoké rychlosti na tomto místě b) nebylo komu tu přednost dávat a když bylo, v té rychlosti na to už nebyl čas. Dejme tomu, že se Veleta nepřiměřeně vyhýbal zvířeti- kdyby Hlinka jel, jak má, tj. podle předpisů, které se zavázal dodržovat převzetím ŘP, nic z toho by se nestalo ani kdyby byl už v úseku "omezení, ohrožení"- měl by čas zpomalit na přežívacích cca 50 km/h, popř. se beze smyku vyhnout, s ABS při manévru jde účinně brzdit.
0/0
20.4.2005 21:00

barbudo

Re: Re: Re: Stranění
... jak dlouho trvá Avii jedoucí rychlostí 60 - 80 km/h než přejede jeden jízdní pruh, pokud začne zatáčet tak, že gumuje?
0/0
20.4.2005 21:14

2Mac7

Re: Re: Re: Stranění
........ ale i kdyby nebylo (místo mimo komunikaci ) , tak jeho vina bude max. 50% I kdyby nedal přednost viditelnému Superbu, jeho řidič je povinen odvrátit srážku ....... v případě , že se nejednalo o místo mimo komunikaci , tak nechápu o  jaké přednosti mluvíte ...také jeden z profíků
0/0
20.4.2005 21:21

barbudo

Re: Stranění
... a kde byly ty peřiny?
0/0
20.4.2005 17:51

Gracie

Proč to pořád vytahujou ?
Tohle neustálé přešetřování už stejně nikomu nepomůže
 Taktéž sdílím názor, že kdyby se to stalo jakémukoliv "obyčejnému smrtelníkovi" bylo vyšetřování uzavřené  za pár týdnů možná i dříve.
A také nevěřím tomu, že se  pan Hlinka, kterého si jinak velmi vážím, choval jako naprosto vzorný řidič, ale ani tomu, že řidič té Avie nalespoň trošičku nezazmatkoval, ale situaci, do které se dostal mu opravu nezávidím a dívím se, že už z toho dávno nezešílel nebo si "nehodil mašli".
0/0
20.4.2005 12:08

yamaha66

tak hele
Kdyby Hlinka nejel jak prase tak to moh v pohode prezit a ridici by akorat vzali noty jenze.....
0/0
20.4.2005 12:06

Sarka-3

Není už toho dost ?
Pře rokem byla moje máma při jízdě na kole na silnici II. třídy lesem sražena terénním vozem, později zemřela. Případ byl velmi sporný, pršelo a prakticky žádné stopy nezůstaly. Policie se tím zabývala cca 2 měsíce, vyšetřili prd a řidič dostal podmínku, tím to celé skončilo. V Č. Těšíně se o nehodě policistů hovořilo bezmála dva roky, o Hlinkovi se bude hovořit a vyšetřovat ještě další 3 roky. Hle, jak jsme si všichni rovni. A teď mi napište, že ze mne také mluví závist. Je mi z vás na blití.
0/0
20.4.2005 11:38

2Mac7

Re: Není už toho dost ?
on text  .....jak se dění točí kolem vlivných, mocných a známých ( tzn. Hlinky)  Kdyby se něco podobnýho stalo obyčejnýmu z lidu, neštěk by po tom ani pes!!. ....to na závist prostě vypadá  (máte možnost se jít vyzvracet ) . Máme v rodině do konce života postižené dítě - následek dopr. nehody , kdy opilec vletěl s autem na chodník - nehoda se uzavřela po více jak 2 letech  , asi je to různé , ale pravděpodobně podle jiných kritérií než je úspěšnost či známost obětí. Ono také hodně  záleží na právnících a soudech, nikoli jen na policii.
0/0
20.4.2005 11:57

Prcas

Odbočoval nebo uhýbal zvířeti ?
Pokud se pamatuji, tak Veleta celou dobu tvrdil, že mu vběhlo do cesty zvíře a selhaly brzdy...
0/0
20.4.2005 11:00

Kaimanolok

Re: Odbočoval nebo uhýbal zvířeti ?
Že odbočoval tvrdí policie, ne on.
0/0
20.4.2005 11:03

GenLogin

Takže znovu říkám, že
ZA HAVÁRII IVANA HLINKY NESE ODPOVĚDNOST ODS.. Hlinka jel totiž SuperBémem.. vozem, který byl pojmenován po členu ODS, jako odvděčení za to, že ODS podpořila zkorumpovaný prodej Škody Mladá Boleslav koncernu Volkswagen... A protože ODS později zjistila, že vlastně na úplatcích od Němců získala mnohem méně peněz, než kolik by získala kdyby její přátelé s ČR podnik vytunelovali, vymohla si tedy jako bonus privilegium v podobě udělování názvů nových Škodovek.. Po modelové řadě "SuperBém" tak na řadu přijde velkoprostorový model "Topolia" do které se začnou montovat revoluční motory s přímým únikem palivem (tato technologie bude nazvána LTO)...
0/0
20.4.2005 10:04

_m-

Re: Takže znovu říkám, že
......já ´myslela, že jel superblbem...........
0/0
20.4.2005 11:02

Hyjena_

Re: Takže znovu říkám, že
Už to nehul!!!
0/0
20.4.2005 11:51

RAT

Re: Takže znovu říkám, že
Neprodala se Skodovka nahodou za OF?!
0/0
20.4.2005 14:45

tjuska

Přes jednoduchou
plnou čáru lze odbočovat na místa ležící mimo silnici. Přes dvojitou plnou čáru je to zakázané, ta se smí přejet pouze při objíždění překážky. Jak to vypadá, tak se zatím nepodařilo zjistit, jaká čára tam vlastně je a zda Veleta odbočoval na jinou silnici nebo mimo ni. Holt to chce svůj čas.
0/0
20.4.2005 9:26

anders22

Re: Přes jednoduchou
hlavne nic neuspechat
0/0
20.4.2005 9:40

VitaminS

Re: Přes jednoduchou
Presne si to nevybavuji, ale myslim si, ze na fotce z mista nehody byla na te silnici, kam Aviak odbocoval, cerveny trojuhelnik (dej prednost v jizde), takze to asi misto mimo silnici nebylo nebo se pletu ?
0/0
20.4.2005 10:53

pepekm

:-D
vysetrovani i soud se mi zdaji jako dokonaly obraz bidy a utrpeni, vzdyt je to asi rok a porad se nic poradne nevi
 
,,
,
 
 
0/0
20.4.2005 8:34

vver440

Za Hlinku-podmínku
a teď se du zamyslez nad tím, jestli se po našich silnicích vůbec dá jezdit
0/0
20.4.2005 8:27

martina22

Hlinka..
...lidi, nechte už toho Hlinky být. Tato kauza je ukázkou toho, jak se dění točí kolem vlivných, mocných a známých. Kdyby se něco podobnýho stalo obyčejnýmu z lidu, neštěk by po tom ani pes!!. Můj názor: Hlinka jel jako dobytek a napálil do avie. Udělal tak jednoho člověka nadosmrti nešťastnýho a teď je z toho ještě mediální kampaň. Pokračuji v názoru: ..Hlinku by měli soudit, ne toho člověka, který v potu tváře nadháněl kačky pro svou rodinu. .....KONEC NÁZORU... zatím.. Martina..
0/0
20.4.2005 8:21

_m-

Re: Hlinka..
Nevím jak jel Hlinka a jak jel Veleta, ani kdo má jaký podíl na zavinění nehody, ale v jednom se pleteš. Právě kauzy, které se točí kolem bohatých a mocných pomáhají těm obyčejným a bezmocným uvědomit si svoje práva a nároky.
0/0
20.4.2005 8:28

martina22

Re: Re: Hlinka..
....haha.. no právě! .. v tom se mýlíš. Kauzy bohatých a známých jen dávají ostatním na vědomí, jak je dění kolem nespravedlivý. A zkus se jako "obyčejná".. domáhat něčeho podobnýho, co se děje kolem Hlinky.... a pak mi řekni, jak jsi uspěla.. Martina.. ..P.S. ..teda předpokládám, že píšu holce..
0/0
20.4.2005 9:22

_m-

Re: Re: Re: Hlinka..
.....no holce.........kdysi....:-))). Myslím, že to jde. Aspoň průtahy kolem vydání zdravotní dokumentace Hlinky jeho ženě, měly odraz i v změně toho zákona. Jde to pomalu, ale přece. uvidíš. :-)))
0/0
20.4.2005 9:30

rychloslimejs

Re: Hlinka..
prave kvuli takovym, jako jsi ty, jsou podobne soudy treba... takovym, ktere neznaji presne okolnosti, ale odsoudi cloveka... hyenam, jako jsi ty, ktere zavidi cokoli, i uspech... hyenam, ktere dokazi napsat, ze mrtvy, ktery jel po hlavni, naboural do auta, ktere mu vjelo do cesty pres plnou caru pri odbocovani, nekoho ucinil nestastnym... preji ti, aby tve sestre, az pojede s celou rodinou, vjel do cesty takovy Veleta a tesim se, az budes v poradu Na vlastni oci brecet Johnovi na rameno, jak ti ten clovek zabil celou rodinu... tvuj prispevek mi trosku pripada jako provokace... jestli to tak je, je dost nechutna... jestli to tak neni, jsi nechutna krava...
0/0
20.4.2005 10:25

jorbl

Re: Re: Hlinka..
Slecna s tim byla rychle hotova, nic hezkyho, ale tvuj prispevek je mozna jeste horsi. A musim ti rict jeste jedno - jdi do p*dele s malovanim zavisti na druhy, zrejme "podle sebe soudim tebe" - mel by ses zamyslet predevsim nad sebou.
0/0
20.4.2005 10:40

rychloslimejs

Re: Re: Re: Hlinka..
z ceho soudis (to o zavisti)? docela by me zajimalo... o zavisti pisu proto, ze dost lidi, kdo takto pise o Hlinkovi, pise prave jen ze zavisti, ze neco dokazal, byl slavny,  a ted to ma!!! mozna se ti nelibilo to o slecny rodine... za to se omlouvam, protoze nikomu nema byt prano nic zleho ani nikomu nic takoveho nepreju... spise to melo mirit tam, ze az predstava neceho tak kruteho donuti lidi premyslet o tom, co napsali o mrtvem...
0/0
20.4.2005 11:10

2Mac7

Re: Hlinka..
když tak čtu Váš příspěvek... ještě , že ty soudy jsou  
0/0
20.4.2005 10:33

Hyjena_

Re: Hlinka..
Chce se mi z tebe BLEJT ty chudinko!!  
0/0
20.4.2005 12:35

Smil

To je fakt jen sen
Ve 21. stoleti nevíme jestli se muže odbočovat přes plnou čáru čí nikoli!!! Jsem zvědav jak to dopadne, abych podle toho mohl jezdit na silnici.
0/0
20.4.2005 7:55

starej__vul

Re: To je fakt jen sen
Italové říkají: plná čára není zeď! Podle našeho zákona ji můžeš přejet, pokud odbočuješ na místo místo veřejné komunikace.
   A taky se v našem zákoně nachází zmínka o é procent alkoholu. A postup policie je takový:
1/ dá ti dejchnout.Pokud jsi pil taks tu nehodu zavinilk i kdyby tam byla stopka a tys měl přednost jako hrom.
0/0
20.4.2005 8:44

_m-

Re: Re: To je fakt jen sen
Nikdo nevěří, že Hlinka nepil, ale lékařská zpráva je lékařská zpráva a musíš jí věřit. Ovšem jsme u dalšího problému – odbočoval Veleta, nebo vyhýbal zajícovi? :-)))
0/0
20.4.2005 9:36

2Mac7

Re: Re: Re: To je fakt jen sen
Veleta pořád tvrdí, že  neodbočoval ( a ví proč  ) , ale třeba se opravdu vyhýbal zajíci - sice strašně špatná reakce , zejména u profíka , ale stát se to může , ale tak i tak   to bylo špatně
0/0
20.4.2005 10:35

rychloslimejs

Re: Re: To je fakt jen sen
nemas uplne pravdu... mas "jen" spoluvinu, a pokud jsi pil, dobre ti tak... zaroven vinikem zustava ten, kdo nehodu zavinil....
0/0
20.4.2005 10:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.