Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Gross ztrácí spojence v ČSSD

Stanislav Gross rozzuřil nejen lidovce a politiky z Unie svobody, ale také své spojence ve své straně. To by mohlo urychlit konec jeho politické kariéry. O Velikonocích na brněnském sjezdu zvítězili a převzali ti dva otěže ČSSD: Stanislav Gross a Bohuslav Sobotka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ccecil

Prevít jeden
Stejně je to nový precedens na naší politické scéně. Premiér si lže do vlastní kapsy, eventuelně si "serrre " do vlastního hnízda, tváří se přitom upřímně a hlavně si myslí, že je jediný ON nenahraditelný. Hlupák zůstane hlupákem, ikdyby premiérem se náhodou stal. Dosti ale už toho komického divadla a volám Pryč ze scény hloupý skřítku Grossi
0/0
17.4.2005 18:28

Schnitzeler

Gross = muž bez mozku
Mne rozesmálo Grossovo rčení na závěr, že za % poměr v hlasech, komu lidé více věří, může skutečnost, že ty SMS stojí peníze... Ten lidský paskvil asi ani neví co říká...
0/0
17.4.2005 13:56

onestone9

Re: Gross = muž bez mozku
, Jej to nic nestojí. Volá přes Telecom.
0/0
17.4.2005 15:22

onestone9

Hrůza
, Ten Gross uz je stejně blby jako Vaclav Hanus.
0/0
17.4.2005 12:56

Johny_S

Re: Hrůza
A víš, že jsem si při té Sedmičce říkal totéž? Jak kdyby tam seděl Vašík Hanušů. Dokonce když byl konfrontován se svým vlastním tvrzením, o němž tvrdil, že to nikdy neříkal - a přečetl to sám, takže se ukázalo, že to opravdu říkal -, pořád drze prohlašoval, že pravdu má on. Klasický přístup Vašíka Hanuše. Kdybych nevěděl, že má Gross hodně práce, aby lezl na nějaké internetové diskuze, myslel bych si, že to je Vašík.
0/0
17.4.2005 13:51

Bouše

Sleduji Sedmičku na Nově
a nevěřím svým očím a uším. Ten nevycválaný spratek Gross se kroutí jako had, háže vinu na ostatní, dělá ze sebe otce vlasti, který nemůže odstoupit, dokud nebude mít jistotu, že národu nebude ublíženo. Svůj vlastní podraz při poslední dohodě-nedohodě koalice interpretuje tak, že všechno zavinili koaliční partneři tím, že údajně proti dohodě zveřejnili příliš brzy personální obsazení nové vlády. Jakoby to něco změnilo na postoji předsednictva ČSSD, které jednoznačně koaliční dohodu odmítlo. Jak dlouho se ještě budeme dívat na ten upřímný rypák?  
0/0
17.4.2005 12:50

Bouše

Re: Sleduji Sedmičku na Nově
P.S. Obětoval jsem 20 Kč a poslal jsem 3 hlasy Topolánkovi.
 
0/0
17.4.2005 12:51

Mak76

Re: Sleduji Sedmičku na Nově
Taky jsem se na to díval - občas bylo zajímavé přepnout na ČT1, aby si člověk udělal představu, jak v ČSSD neví "jedna huba, co říká druhá..."
 
0/0
17.4.2005 13:12

semelik

Premiér
Buďme rádi, že to probíhá takhle. Představme si, že by JUDr. Gross v pravý okamžik řekl "neustál jsem to, zavřete oči, odcházím". Do týdne by se stal národním hrdinou, vzorem všem politikům a za rok by byl zpátky a mohl by pokračovat v tom, co se mu dovčil nepodařilo. Chválabohu, že se drží svýho postu jak hoUno košule.
0/0
17.4.2005 10:49

donald007

Těžce mě zklamal
ne tím, že neumí krást jako jeho starší zkušení kolegové napříč politickým spektrem, ale tím, že se chová jako nevycválaný fracek. Reaguje jako když dítěti berou hračku, žádný nadled, navíc asi trpí pocitem vícecennosti
0/0
17.4.2005 9:40

lop3

Re: Těžce mě zklamal
Poze musím s vámi jen  s o u h l a s i t 
0/0
17.4.2005 10:25

Brainwashington

Líbí se mi,
kolik blbců studuje a pitvá chování duševně chorého individua, co je premiérministrem. Taky se mi líbí, co je zde komunistů a jejich poskoků! Jak krátká je lidská paměť!? Co chtějí - Jáchymov, procesy, vyvlastňování a zlodějny pro sebe, pod heslem třídního boje a světlých zítřků vzhůru do temné minulosti udavačů a denunciantů! Fůj Češi - Cikáni východu Evropy! Fůj!!!
0/0
17.4.2005 9:11

lop3

GROSTAPOVIČ
V pondělí navrhne odvolání nepohodlných ministrů z vlády a nastolí vládu menšinovou, kterou podrží pouze  KSČ. Je to jediný polistopadový ministr, který se takto spolčil s komouši. Je to hrůza co ten koloťuk vymyslel. Je to zrůda, která naši zemi opravdu přivede k nestabilitě protože je nevyspělý. Jenom kvůli němu náš stát zchudne a bude se potápět v dluzích Ten GROS je opravdu hnusnej Teď nás může zachránit pouze náš pan prezident       
0/0
17.4.2005 8:55

adann

Stanislav Gross
je totiž tajným spolupracovníkem ODS ,kámoš Topolánka a na politickou objednávku rozkládá ČSSD zevnitř......................:::::)))))))
 
0/0
17.4.2005 8:09

dislektik

Re: Stanislav Gross
:-)))
0/0
17.4.2005 8:41

U96

9.44
... tak to není.Teď ráno jsem si četl o konspiracích a mimozemšťanech.On Staník má skutečně jenom čtyři prsty,šedivou kůži a pod jeho hárem se skrývá nápadně veliká hlava s velkýma očima
0/0
17.4.2005 9:44

Standova_mama

Vy hnusáci!
Jste na Staníčka tak odporní. A já jsem si jistá, že by nic neudělal. Vypiplala jsem ho jako oko v hlavě a když byl kluk, ještě jsem ho nutila, aby zabil komára, když ho štípnul. Tak rád si jezdil s mašinkami a chtěl být strojvůdce. Teď se mu jeho sen splnil a vy ho jenom špiníte, hnusní závistivci. Kromě pana Hanuše, který má moc slušné názory, mu nikdo nesaháte ani po kolena. Pan Hanuš jediný ví, že je to celé spiknutí ODS, která se chce zmocnit vlády nad celou toule planetou. A já mu v jeho osamělém boji budu držet palce. Vás ostatní za vaše hnusné slova odnese bubák.
0/0
16.4.2005 23:00

Rommik

Re: Vy hnusáci!
Díky mámo , ale vždy jste říkali (s tátou) , že Ti češi jsou tak tupí , že si sněma můžu dělat , co chci ! Takže jste mě vlastně oklamali,protože všichni tupí nejsou...........................
0/0
16.4.2005 23:07

Standova_mama

Re: Re: Vy hnusáci!
Ano, všichni ne. Třeba pan Hanuš, ten je chytřejší než vy všichni tady dohromady. Nebo pan jekul.
0/0
16.4.2005 23:10

Bobysuda

Re: Vy hnusáci!
Tak tak, Standa je dobrej kluk. Když jsem se dostal do kriminalu, a Šárka se se mnou rozvedla, vytahl ji z bordelu od Barkoví a zařídil místo pinklice v dalším bordelu, a to parlamentu. Pak si jí vzal a vy ho pořád haníte. I Rodovi peníze už vrátil. I když mu je Rod vůbec nepůjčil, byl to jen nastrčený kůň. Přece si nemyslíte, že si standa bude půjčovat na byt. Ten je mazák a v politice už od 19 let.
0/0
17.4.2005 1:46

error404

Zeman měl pravdu...
On měl Zeman pravdu že Gross se obklopil lidmi ještě hloupějšími než je on sám. Kdyby byli chytřejší tak už ho dávno někam uklidili a vládli dál. Začínám mít pocit že to celý diriguje Topolánek, kterej se domluvil s Kalouskem a Grossem, že budou hrát co nejdýl divadlo aby co nejvíc poškodili ČSSD. Samozřejmě za slušný prachy + nějakej bonus jako velvyslanec/europoslanec atd...
0/0
16.4.2005 22:13

Sukasek

Re: Zeman měl pravdu...
Pěkné scifi....o politiku se zajímám dost, ale tohle už je spíše pohádka než komentář:-))
0/0
16.4.2005 22:15

error404

Re: Re: Zeman měl pravdu...
no uznávám že je to trochu extrémní teorie, ale zatím odmítám uvěřit že je někdo opravdu tak hloupý jak předstírá Gross...
0/0
16.4.2005 22:20

Rommik

Re: Re: Re: Zeman měl pravdu...
Již jsem o tom psal - Gross není hloupý,on je blbý - to jen vznikl nový živočišný druh! Já mu říkám " z neuspěchu úspěch " (z nežízně žízeň udělá náš ležák ).Máme takového v práci a říkáme mu Standa.........Tito lidé nemají žaludek , mají hroší kůži a jsou natolik blbí , že to ani neví !!! A mají , díky své omezenosti , pořád dobrou náladu a teď , v pozdní večer se baví a my řešíme jejich neschopnost,což nám ubírá roky života....................................
0/0
16.4.2005 23:02

HolmesS

Re: Re: Re: Re: Zeman měl pravdu...
Nepleť pojmy a rozlišuj mezi "hroší kůží" a "grossí kůži". Ta druhá je mnohem tlustší.
0/0
17.4.2005 11:57

Vifon

Re: Re: Re: Zeman měl pravdu...
Prob lém bude v tom, že on to nepředstírá, on hloupý JE!
0/0
17.4.2005 4:35

HolmesS

Re: Re: Re: Re: Zeman měl pravdu...
Neurážej hlupáky.
0/0
17.4.2005 11:58

MilanMilanMilan2

Gross
Stává se bezpečnou zárukou nevolitelnosti ČSSD. Ve skutečnosti už u nás existuje jedna krajně levicová strana (které nakonec nezbyde, než se stát levicovou, protože tu jiná levicová strana už prostě nebude) a několik stran pravicových. Netušil jsem po Grossově nástupu, že tuto stranu zničí tak nemilosrdně.
0/0
16.4.2005 21:02

Destroyer7

Už se perou
Perou se mezi sebou jak psi o kost. Co více si přát? Aby co nejdříve zmizeli v propadlišti dějin.
0/0
16.4.2005 20:41

transalp96

Re: Už se perou
Tak hle jak se perou,jen koukejte na ne,jak uplatky berou a pali je dlane...K.Kryl.Co dodat.
0/0
16.4.2005 21:49

HolmesS

Re: Už se perou
Celý problém je ještě v něčem jiném. Pokud se ČSSD nedá pořádně do kupy (čemuž příliš nevěří) a zmizí v propadlišti dějin, tak na levé straně politického spektra zbude jen KSČM a to pro tuto zemi nebude příliš ideální. Až se pak znemožní ODS - a má tam zatím dost lidí, kteří jí v tom rádi pomohou, tak budou mít většinu právě komanči a demokracie bude v háji...
0/0
17.4.2005 12:01

lubomir40

řčžyčřjčqřqčř
čwtrybrt řbhsrtnuystruynstržýqčřžýnřčyn řbčřčbžaqčžbqřčžb řčbýžčřšbžřčqbžqřčžnbčqřbřčýžbřčy
0/0
16.4.2005 20:25

jurtom

Nejde o popravu, jde o sebevraždu
Poprava Grosse? Nesmysl! Jde o jeho sebevraždu. Bohužel hrozí nebezpečí, že s sebou stáhne i ČSSD.
Tedy jedinou levicovou stranu, se kterou je možno vytvářet koalice. To by mohlo velmi výrazně ohrozit budoucnost demokracie u nás. I ta nejspravedlivější vláda s absolutní většinou v parlamentě potřebuje k tomu, aby vládla dobře, reálnou parlamentní opozici.
0/0
16.4.2005 18:49

reno17

Re: Nejde o popravu, jde o sebevraždu
.. ano, přesně tak.. tohle je podle mne právě základní chyba projektu, který byl nakonec realizován ve formě slavné "101" koalice.. tedy levopravé (samozřejmě s těžištěm vlevo) spojení politických stran, snažící se vytvořit jakousi univerzální vládu "pro všechny", přičemž politici do tohoto schematu nezapadající jsou postupně vytlačováni.. podobně jako opozice - ta je potom označena za nedemokratickou, extremistickou, postupně je skandalizována a marginalizována.
Znamenají-li tedy události dnešních dnů skutečně konec tohoto projektu, není určitě nad čím smutnit.. pokud to dokonce není důvod k návštěvě zahradní restaurace, což se právě chystám učinit.. :)
 
0/0
16.4.2005 20:03

Mak76

Re: Nejde o popravu, jde o sebevraždu
Naprostý souhlas... Jsem z přesvědčení pravičák, ale ještě za dob Zemana a Špidly jsem ČSSD respektoval jako reálnou a normální levicovou stranu. To, co teď celá ČSSD předvádí je katastrofální pro celou zemi, protože to jen a jen nahrává komančům
 
Gross už měl dávno odstoupit. Ne proto, že by udělal něco nezákonného, ale proto, že několikrát prokazatelně a veřejně lhal! A o takové jednání u premiéra opravdu nestojím
0/0
16.4.2005 20:46

Destroyer7

Re: Nejde o popravu, jde o sebevraždu
Jaképak ohrožení demokracie u nás? Lidi jako Škromach, Gross, Sobotka, Emerová a další předvádějí celou dobu jen intrikánství a pokusy o diktaturu.
V obou pozemanovských vládách chrochták Škróma předvádí jediné, kdykoliv se ho na cokoliv zeptají, neví o tématu nic nebo plácá, že jedině on vše zachránil, ale bezpečně ví, že modrá šance ODS je pouze pro bohaté a že ODS jsou největším nebezpečím pro naši zem.
Pokud někdo ohrožuje demokracii naší země a současně i likviduje ekonomiku našeho státu, je to ČSSD. Tak ať táhnou do pekel.
0/0
16.4.2005 20:52

adann

Re: Re: Nejde o popravu, jde o sebevraždu
Škromach se svým úsměvem mi připadá jako mentálně postižený, ten také nechápe vůbec nic.A největší propagátor menšinové vlády za pomoci komunistů si říká komunistobijec......Není ona ta ČSSD řádně mimo?
 
 
0/0
17.4.2005 8:17

Destroyer7

Re: Nejde o popravu, jde o sebevraždu
Jaképak ohrožení demokracie u nás? Lidi jako Škromach, Gross, Sobotka, Emerová a další předvádějí celou dobu jen intrikánství a pokusy o diktaturu.
V obou pozemanovských vládách chrochták Škróma předvádí jediné, kdykoliv se ho na cokoliv zeptají, neví o tématu nic nebo plácá, že jedině on vše zachránil, ale bezpečně ví, že modrá šance ODS je pouze pro bohaté a že ODS jsou největším nebezpečím pro naši zem.
Pokud někdo ohrožuje demokracii naší země a současně i likviduje ekonomiku našeho státu, je to ČSSD. Tak ať táhnou do pekel.
0/0
16.4.2005 21:10

lop3

Poprava GROSE
Domníval jsem se, že pošlu příspěvek, ale hned jsem si to rozmyslel, protože ten koloťuk mi za to nestojí  
0/0
16.4.2005 18:11

donald007

Re: Poprava GROSE
Souhlasím, že za to nestojí. To co předvádí nyní svědčí nejn o politické, ale i osobní nzralosti. Připadá mi jako uraženej diskopubescentní adlolescent
0/0
16.4.2005 18:16

ferdapytlik

Teď neví kudy kam . . .
Kdyby se socani, v zájmu budoucnosti a obliby u voličů hned na počátku problémů svého Upřimného, dohodli na jeho dočasném odsunutí, nemuseli teď vylizovat tuto kaši. Místo aby kvůli podezřením čestně odstoupil (přestože je všechno křišťálově čisté) a zachoval si tvář, tak si to Standa po*ral. Mnohem více si však nadrobilo jeho okolí. Čím se zvětšoval jeho problém, tím větší důvěru a podporu od nich dostával !!! A teď neví jak se ho zbavit a co mají dělat. :-DDDDDDD . . . PS: Ať se poradí na Spartě nebo Slávii
0/0
16.4.2005 17:09

dislektik

Re: Teď neví kudy kam . . .
neboj groSS to zmákne i bez sparty -slávie
0/0
16.4.2005 17:13

reno17

Re: Teď neví kudy kam . . .
.. třeba se ho nezbaví.. třeba vše přežije, svoje postavení upevní, vznikne kult osobnosti.. a za nějakých 40-50 let, až se přiblíží jeho hodinka, budou nejbližší spolupracovníci stát u smrtelného lože Velkého politika, spolu s nimi pak u TV a internetu celý národ - všichni s bázní sledujíce, je-li již skutečně konec, jestli se přece jen oko a ústa ještě jednou neotevřou a nepohnou tak ještě naposledy jejich osudy, dějinami země..  :))
 
0/0
16.4.2005 17:29

Johny__S

Re: Re: Teď neví kudy kam . . .
V rozvíjení této představy nejsi důsledný. Uvaž, jak daleko se dostane za tu dobu internet.... Ti dotyční pochopitelně budou muset stát v pozoru a s dobře předstíraným dojetím sledovat pohřeb Křišťálového generalissima Stanislava Velikého, jinak u jejich dveří okamžitě zazvoní Ideová policie. K počítačům bude totiž pochopitelně v té době již povinně montována internetová kamera, která bude dohlížet na veškeré tvé hnutí..... Kdo se odmítne přizpůsobit tomuto novému, skvělému režimu, v němž pravda je lež a svoboda otroctví, bude v lepším případě vymazán ze všech databází, čímž jako by nikdy neexistoval, a v horším případě vláčen po politických soudech a nakonec exemplárně potrestán jako škůdce Spravedlivé evropské společnosti.
0/0
16.4.2005 17:52

ferdapytlik

Re: Re: Re: Teď neví kudy kam . . .
... a co virtuální realita... to by nebyl příspěvek, ale román..
0/0
16.4.2005 18:13

Johny__S

Re: Re: Re: Re: Teď neví kudy kam . . .
A to jsem pominul ještě propracovanější metody vymývání mozku, subliminální technika využívající všudypřítomné flashe, které na nás vyskakují i na těchto stránkách.... Možná budeme Křišťálového generalissima milovat všichni - a dobrovolně.
0/0
16.4.2005 18:18

reno17

Re: Re: Re: Teď neví kudy kam . . .
.. ano, latentní tendence k totalitarismu v různých jeho formách jsou stále aktuální, není podle mne možné uvěřit naivním představám, že "v dnešní době" jde již pouze o historickou záležitost..
Něco z toho je to vidět i na dnešním stavu EU - pokud by šel její další vývoj (jak si mnozí přejí) cestou jakéhosi automatismu, bez toho, aby byl každý krok podroben důkladné a obsažné diskuzi, pokud nebudou určitou formou respektována a zohledňována i menšinová stanoviska nebo dokonce budou veškeré názory, nacházející se jen trochu mimo osu Gaussovy křivky odsouvány k extremismu, pak si Unie v sobě ponese zárodky budoucí krize a možné dezintegrace.. z dějin známe podobných příkladů více - Rakousko-Uhersko, Jugoslávie, SSSR..
 
0/0
16.4.2005 18:38

Johny__S

Re: Re: Re: Re: Teď neví kudy kam . . .
Ano, EU se tak chová. Obyvatelstvo se s ní rozhodně většinově neztotožňuje, a co z toho vyvozují eurooptimisté? Že je třeba nikoli pečlivě vysvětlovat, k čemu je dobrá, ale chtějí rychleji integrovat, že prý to potom pochopí. Jiný názor než eurooptimistický ovšem ve vedení EU není připouštěn. Do nejvyšších úřednických funkcí EU se mohou (i podle nové ústavy) dostat pouze lidé, kteří se ztotožňují s evropskou myšlenkou. Takže tam zakonzervovávají sami sebe a z této omezující podmínky pak vyvozují legitimitu svého rozhodování. Ze stejného nedemokratického podhoubí vyrůstá i navrhovaná směrnice o evropských politických stranách. Mírnější návrh mluví pouze o finanční podpoře z EU, tvrdší dokonce o nemožnosti kandidovat do EP. Týkat se to má všech stran, které nemají zastoupení aspoň ve třetině států EU a nestavějí se proti další integraci.... Tím pádem bude jiný názor v podstatě zakázán...
0/0
16.4.2005 19:51

Johny__S

Re: Re: Re: Re: Re: Teď neví kudy kam . . .
.....a stavějí....
0/0
16.4.2005 19:52

homerecek

Vždyť vám říkám že komouši jsou nejlepší
Alespoń se nepřetvařují a jdou tvrdě za svým cílem. A ne jako tihle zkorumpovaní podrazáci.
0/0
16.4.2005 16:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.