Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kalouskův byt nejdřív držel obchodník se zbraněmi

Předseda KDU-ČSL Miroslav Kalousek musí znovu vysvětlovat, jak financoval svůj luxusní byt za 6,5 milionu korun na pražském Veleslavíně. Ve středu totiž vyšly najevo nové informace, které spojují byt s jeho dlouholetým přítelem a obchodníkem se zbraněmi Richardem Hávou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

KADO

Proto uz zmije Lux si drzel ministerstvo obrany!
Vychytraly hajzlik vedel kde se da dostat k velkym penezum. Vzdyt si postavil vilu za miliony plus obrovske pozemky k ni. Kalousek je ten smy sycak. Zlodej kricel chytte zlodeje  
0/0
14.4.2005 20:23

karoten

Re: Proto uz zmije Lux si drzel ministerstvo obrany!
Soudruhu, dům za 3 miliony není vilou. a neotírej se o památku pana Luxe, ostatně, měl by s Tebou určitě soucit.....
0/0
15.4.2005 10:19

Dan 1

Re: Re: Proto uz zmije Lux si drzel ministerstvo obrany!
Aha, obhájce br. Luxe, národněfrontovního kolaboranta od r. 1986, říká někomu soudruhu...
0/0
15.4.2005 10:38

cnerol

Klouzek
Nepřipadá vám ten Klouzek nějakej divnej?
0/0
14.4.2005 14:48

Adalbert Moudrý

Česká politická pohádka
Bylo nebylo. Pan Kalousek byl ekonomickým náměstkem na ministerstvu obrany. Pan Richard Háva obchodoval se zbraněmi. Pan Háva koupil byt. Za něj zaplatil. Pan Kašák koupil od pana Hávy byt. Bylo? Nebylo? Zaplatil? Nezaplatil? Kalouskovi získali po Kašákovi byt. Bylo? Nebylo? Zaplatili? Nezaplatili? A špatní lidé mluví o tom, že pan Kalousek bral na ministerstvu velké úplatky při obchodech se zbraněmi. I ten zlý Cyril Svoboda to naznačoval. Bral Kalousek? Nebral? Bylo nebylo.
Bylo. Nebylo. Z Kalouska musí být na zvracení nejen Grossovi.
0/0
14.4.2005 14:13

cichon

Kalousek a jeho
Pekna Rodinka, pekna. A kamaradi co obchodujou se zbranema, kdyz je namestek na ministerstvu. Standa je jenom blbec, ale ty jsi svine, to vime ted uz vsichni
0/0
14.4.2005 12:55

WILLDA

Křesťanský moralista Kalousek : slova a činy a zločiny ?
kdyby jen polovina byla pravda co se zde píše o Kalouskovi, tak by měl sedět až zčerná.
Ovšem velkokriminálníky policie nestíhá, protože stále ruka ruku myje. A dokud se budeou jen střídat tváře v politice z toho samého ranku, tak se nic nezmění. Lidem to ale asi vyhovuje, většina národy zřejmě má menší či větší máslo na hlavě, jinak by nevolili, tak jak volí.
0/0
14.4.2005 12:52

FARAbO

for
Kalousek bydlí v bytě po obchodnikovi se zbraněmi a sám pracoal na ministerstvu obrany !!!!! To je možný jen u nás.
0/0
14.4.2005 11:43

čombák

Z mého pohledu
je zajímavé, že byt vlastnil obchodník se zbraněmi, tzn. z oboru, kterým se "pan  kalousek" takřka výhradně zaobíral  Pokud teda ještě bylo čím  Zakázek ubývá, byty jsou dokončeny a "koupeny", ...
0/0
14.4.2005 11:35

xoop

Kalousku
ty jeden prolhanej a  dablu zaprodanej nicemo, zaslouzil by si trest nejvyssi !!!
0/0
14.4.2005 10:40

karoten

Re: Kalousku
Jakej to je??
0/0
14.4.2005 11:19

Zdenekn

Re: Re: Kalousku
Nakopat do řiti
0/0
14.4.2005 11:40

krueger

pro Idnes
Idnes asi vlastní stroj času, když nám předkládá fotky z 8. dubna 2008 ... Mám prosbu, mrkněte se, jak dopadne letos MS v hokeji, vsadil bych si na vítěze. Díky.
0/0
14.4.2005 10:11

Zdenekn

Svatozář
Pan Kalousek by mohl s fleku kandidovat na papeže,protože morálně čistšího člověka na světě není .
0/0
14.4.2005 9:36

RumBum

....nahoda???
Ze ona ta Kalouskova mela smenku zrovna na 6,5 milinu, coz odpovida cene toho bytu.
Jeji otec rekl, ze tu smenku dostala od bratra, aby se ji vykompenzovalo to, ze otec podporoval bratrovo podnikani a ji nedal nic.
No, ma to Kalousek vymysleny lepe nez Standa, ale jinak se vubec nedivim, ze je Standa tak nasranej a urazanej, ze ho sestrelil zrovna Kalousek.
Je to vsechno stejnej xindl.
0/0
14.4.2005 9:29

Joab

Re: ....nahoda???
Jaký národ, takoví volení zástupci lidu. Holt jsme lepší elitu nevyškrabali, protože není kde.
0/0
14.4.2005 9:33

karoten

Re: ....nahoda???
Mnohem lépe, jenom ta náhodička s dluhem bráchy ségře zrovna v ceně bytu je poněkud zvláštní....
Ale všechno stejnej xindl není, je tady xindl bídnej, xindl zvrhlej, xindl zasranej  a xindl bez uzardění. Tož vybírejme
0/0
14.4.2005 9:37

CIANO

.......
jojo křesťan a taková svině ...... si o víkendu asi koupíá odpustky :-)
0/0
14.4.2005 9:20

honzaj

uboha Barkova
Tady si vsichni kopou do Grosse kvuli nejakemu spinavemu hempejzu male neskodne bordelmama Barkove.
Ale ze nekdo vesele rozdaval "vyhodne" zakazky na Obrane typu nakup padaku, ktere se neoteviraly, nebo vymena supermodernich Migu29 za zastarale vrtulniky s Polskem a uplne nahodou prijemce techto zakazek mu pak koupi byt......
Proti polomafianskym obchodnikum se zbranemi je nejaka bordelmama mala neskodna rybicka.
0/0
14.4.2005 9:18

Joab

Re: uboha Barkova
To nic nemění na skutečnosti, že vymyslet si takovouhle "legendu" jak získat peníze na byt, může jen úplnej vůl.
0/0
14.4.2005 9:30

jaryk1

Re: uboha Barkova
Jistě máš pravdu, ale někde se začít musí. My občané bychom měli teď tlačit na média a Policii, ať se v tom všem hrabou a oni ať vysvětlujou. Ale obrana typu: "Já zabil jen jednoho, oni víc" je mimo mísu. Pro nás by bylo nejlepší, kdyby se GroSS vytočil, až bude v Lidovém domě vrátný, a začal konečně mluvit pravdu a UPŘÍMNĚ i o ostatních
0/0
14.4.2005 9:42

honzaj

uboha Barkova
Tady si vsichni kopou do Grosse kvuli nejakemu spinavemu hempejzu male neskodne bordelmama Barkove.
Ale ze nekdo vesele rozdaval "vyhodne" zakazky na Obrane typu nakup padaku, ktere se neoteviraly, nebo vymena supermodernich Migu29 za zastarale vrtulniky s Polskem a uplne nahodou prijemce techto zakazek mu pak koupi byt......
Proti polomafianskym obchodnikum se zbranemi je nejaka bordelmama mala neskodna rybicka.
0/0
14.4.2005 9:08

dykl

....
..pořád mi není jasné, jak člověk, který sám má takové nejasnosti, slušně řečeno, kolem bytu, může rozpoutat aféru kolem bytu někoho jiného....připomínám, že lhostejní jsou mi oba dva....
0/0
14.4.2005 9:08

jaryk1

Re: ....
Tobě se zdálo, že Kalous  do toho šel nějak tvrdě? Mně se zdálo, že kličkoval dost dlouho, než ho lidi donutili proti GroSSovi vystoupil.
0/0
14.4.2005 9:52

karoten

Re: Re: ....
Riskoval hodně, to jak nekompromisně vystoupil proti chrapounskýmu chování předsedy vlády, je ale v naší realitě hrdinskej čin.
Víc takovejch Kalousků
0/0
14.4.2005 10:04

Destroyer7

Re: ....
Alespoň dokázal podat vysvětlení, které je přijatelné a nemá ruce či jiný úd namočený do nezákonné činnosti.
0/0
14.4.2005 10:16

boganek

Re: Re: ....
Vy jste tak naivní nebo neumíte číst - co skandály na ministerstvu obrany, švagr mafián  atd atd. :-))) To pobaví,.
0/0
14.4.2005 10:29

karoten

Re: Re: Re: ....
Bav se po libosti, já dávám přednost zábavným vystoupením činohry ODS. Národní divadlo je holt jenom jedno
0/0
14.4.2005 11:18

rosco

...
..že jsem si tady ještě nepřečetl žádnou úvahu o tom ,jak se ty dokumenty dostaly do novin ,když byly poskytnuty pouze policii !!!! Grosstapo přece jenom funguje !!!
0/0
14.4.2005 8:50

jeen

Taky vám lezou krkem?
Přidej svůj podpis:
(asi to sem nepatří, sorry, nicméně ...)
0/0
14.4.2005 8:11

čombák

Re: Taky vám lezou krkem?
položka 66, podpis pana "zaměstnání - člen odbojové skupiny bří. mašínů" , to je pro mě jednoznačný důvod nepodepsat byť v podstatě souhlasím
0/0
14.4.2005 11:39

Joab

Obchod
"Ve středu totiž vyšly najevo nové informace, které spojují byt s jeho dlouholetým přítelem a obchodníkem se zbraněmi Richardem Hávou." To se to obchodovalo, když Kalousek seděl na ministerstvu obrany. Inu katoličtí bratři a sestry musí z něčeho žít. 
0/0
14.4.2005 8:10

Snatch

Radko Radko
Kde asi paní Kalousková vzala těch 6,5 milionu, které jí pan Kašák dlužil ???
Všechny operace jsou průhledné a nad tímhle se nikdo nepozastavuje ... klasika.
0/0
14.4.2005 7:57

dykl

Re: Radko Radko
.....správná otázka....
0/0
14.4.2005 9:04

Deleter

Re: Radko Radko
Prý to bylo "odškodnění" za to, že starej kašák mladýho podporoval v podnikání.
0/0
14.4.2005 10:12

Snatch

Radko Radko
0/0
14.4.2005 7:54

mirek_x

Koberec ...
... no slysel jsem, ze u Kalousku maji v chodbe koberec se znakem byvale letky Mig29, dobre se po nem pry slape a v obyvacim pokoji sedi kolem stolku ve tvaru polskeho vrtulniku Sokol, pry na pamatku :D :D
0/0
14.4.2005 7:01

Brainwashington

Koberec je dost tlustý,
i když na něm kvokají slepice...
 
0/0
14.4.2005 3:18

onk

Kaloskovic aférka na Grossovu nemá ...
Na Kalouskově případu není nic divného ... peněžní transakce jsou srozumitelné. Grossův byt a hlavně podnikání Šárky je naopak velmi nedoložené ... kde by Šárka vzala na vypořádání 5mil. úvěru, kdyby nebyla aférka ?
0/0
13.4.2005 23:01

Johny__S

Re: Kaloskovic aférka na Grossovu nemá ...
Myslíš tu Kalouskovu aféru s padáky Cirrus Anex, jak kvůli němu zemřelo několik mladých lidí?
0/0
13.4.2005 23:15

AlienDUDE

Re: Re: Kaloskovic aférka na Grossovu nemá ...
Jo to mi přijde naprosto srozumitelný.
0/0
13.4.2005 23:17

onk

Re: Re: Kaloskovic aférka na Grossovu nemá ...
o takovych vecech nerozhoduje sam ale nekolika clenne komise s odborniky ... pokud by sel proti nazorum odborniku, tak uz bychom to vedeli...
0/0
13.4.2005 23:20

AlienDUDE

Re: Re: Re: Kaloskovic aférka na Grossovu nemá ...
jo tak ty odborníky bych rád viděl co o tomhle rozhodli , i Klouskem oblík do těch padáků a vykop z tůčka nad polem....
0/0
13.4.2005 23:26

AlienDUDE

Re: Re: Re: Re: Kaloskovic aférka na Grossovu nemá ...
s ssss
0/0
13.4.2005 23:27

Johny__S

Re: Re: Re: Kaloskovic aférka na Grossovu nemá ...
A jak je tedy možné, že zvítězila firma, která padáky nikdy nevyráběla a její šéf byl členem nejvyššího vedení KDU-ČSL? Mimochodem, Kalousek šel proti názorům odborníků, odborníci ministerstvo zrazovali kupovat padáky od neznámé firmy... Že to nevíš ty, neznamená, že to nebylo.
0/0
13.4.2005 23:37

freeLook

....a co tohle?
 http://zpravy.idnes.cz/krimi.asp?r=krimi&c=A050413_150548_krimi_jpl     a zadna diskuze k tomu neni
0/0
13.4.2005 21:24

Johny__S

Re: ....a co tohle?
Prý byla, ale poté, co se rozjela, správce ji bryskně zrušil.
0/0
13.4.2005 21:25

freeLook

Re: Re: ....a co tohle?
...skoda, mohli tam nechat aspon prispevky ucastniku ..... ale to by ta diskuze vypadala stejne jak ted
0/0
13.4.2005 21:50

qwertz

Re: Re: Re: ....a co tohle?
Já byl poslední přispěvatel a nic zlého jsem nenapsal. Jen to, že policie měla bojující dav monitorovat a zasáhnout výhradně proti hajlujícím účastníkům ....
0/0
14.4.2005 7:18

celtic

MfD...
hlásná trouba ODS+KSČM+Klause...
0/0
13.4.2005 20:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.