Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Proč se Gross s Kalouskem nemají rádi

Před velmi obtížným úkolem stáli ve středu dva muži, kteří se upřímně nesnášejí: Miroslav Kalousek a Stanislav Gross. Pokoušeli se slepit spojenectví, které sami rozbili. Symboly koalice "101", která začala v Česku vládnout po volbách 2002, byli Vladimír Špidla a Cyril Svoboda.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

rotty

Kalousek na Grosse nemá
Nezáleží na věku a i když se Kalousek představuje razantně, na Grosse nemá. Politice rozumí Gross víc něž Kalous. Až bude vládnout ODS, nálada ve společnosti  se změní a lidi budou nesnášet Topola a Kalouse. A Gross zas bude na koni.
0/0
14.4.2005 14:33

gaudy

stejně nebude konec
Ono to vypadá nadějně ale konec stejně nebude. ODS spolu s Klausem (čestným předsedou) se bude snažit dál o předčasné volby. kalousek se tomu moc bránit nebude, protože s někým tu koalici udělat budou muset a lidovci byli dosud v každé vládě. Spíše by mne zajímalo co nového se objeví na kalouska. Gross prohrál a to mu nedaruje. Ministerstvo vnitra stále má pod palcem. Takže bych se ani moc nedivil kdyby se najednou ukázalo, že podivná sebevražda Kašákova údajného vraha se někomu docela hodila a podobně...
0/0
14.4.2005 12:24

čombák

Rádi se nemají proto,
že jeden má lepší byt než druhý  a oba pak jejich nabytí nejsou schopni logicky a bez výmyslů vysvětlit
0/0
14.4.2005 12:10

logar

Re: Rádi se nemají proto,
hm,hm
logicky ano, legalne bez vymyslu nikoliv
0/0
14.4.2005 12:16

Lapacka

IQ premiéra
Zrovna jsem se díval do Ústavy České republiky a žádný odstavec na téma jaké má být IQ předsedy vlády tam pořád jaksi nemůžu najít...
Z vlastní zkušenosti bych doporučoval, dávat raději pozor na lidi, co jsou tak chytří až...
0/0
14.4.2005 11:28

GhorX

Re: IQ premiéra
A jaký limit byste navrhoval ? Docela dobrý nápad, byl bych pro 120 pro volitelnost do parlamentu a 130 pro členy vlády. Ale mělo by to mít i strop, protože lidé s IQ nad 170 jsou divní :)
0/0
14.4.2005 11:40

Lapacka

Re: Re: IQ premiéra
Mně v podstatě vyhovuje současný stav. Ono práva lidí podle jejich IQ určovaly v minulosti režimy jako byl ten Hitlerův v Německu nebo Pol Potův v Kambodži - vede to vždycky nějakým tímto směrem. Ačkoliv se mi zdá, že ten první režim řada diskutujících na tomto serveru docela obdivuje.
0/0
14.4.2005 12:11

729

Gross+Kalousek jsou
naše ostuda, protože si necháme od nich vládnout. A Topolánek není lepší. Jediní komunisté v současnosti říkají pravdu, mohou si to dovolit, protože nikdy nebudou vládnout.
0/0
14.4.2005 9:33

m.fanta

Re: Gross+Kalousek jsou
Tak nevím , jestli se tomu mám smát jako vtipu nebo mám přemýšlet, co tím myslíš? Bez urážky. Argumentaci, že "jediní komunisté v současnosti říkají pravdu, mohou si to dovolit, protože nikdy nebudou vládnout" nechápu. Pravdu říká ten, kdo má charakter a poznání, ne ten kdo ví, že nebude vládnout.
K diskusi: Myslím, že není dobré řešit, jestli se jeden politik s druhým má rád nebo ne. Jde o to, jakou práci odvádějí.
0/0
14.4.2005 9:55

Destroyer7

Re: Gross+Kalousek jsou
Možná, že komouši říkají pravdu, ale to ještě neznamená, že jejich pravda nesmrdí. Budeš se k člověku, jenž ti otevřeně řekne, že ti vrazí kudlu do zad, tulit jen proto, že ti nelže?
0/0
14.4.2005 10:32

Tonda Brno

Re: Gross+Kalousek jsou
Ty jsi je snad neslyšel, před hlasováním o důvěře vládě 1. dubna, to by jsi nemohl napsat takovej blábol o tom, že mluví pravdu.
0/0
14.4.2005 10:40

giroskop

Re: Gross+Kalousek jsou
Nevěřím, že by si se byl schopen pod takovéto nepravdivé prohlášení podepsat.  Komouši jedou ve stylu kdo nic nedělá, nic nezkazí. Stojí v pozadí a mají k hlasovacím páčkám silnější provazy, než všechny v současné době se nahlas navzájem hanící strany.  Když se to tak vezme, tak tuto dohru zinscenovali šalamounským hlasováním. Já komunistům nevěřím ani za ň. Ona už stačila účast rudých špiček z jiných států na jejich tom jejich  sjezdu. Podle toho kdo tady byl se bojím jak by to tady během 3 dnů od jejich uchopení moci vypadalo- (opravdová rovnost flákačů a těch co chtějí dělat, korupce, udávání, rozkrádání, vyvyšování blbců a srážení chytrých protože jsou nebezpeční). Všichni už dneska víme, že volební program stran je jen cár papíru, kterým si lze od počátku akorát tak utřít ...... Parlament je ale díky volbám i naše práce. Máme tedy i podíl na tom kdo tam sedí a koho nastrčí do vlády. Pokud tedy někoho volíme, měli bychom volit toho komu věřím
0/0
14.4.2005 11:06

BerryB

Re: Re: Gross+Kalousek jsou
Souhlasím. A proto lidé nechodí k volbám. Není komu věřit. KSČM to má promyšlené. Tím, že nechali projít vládu ČSSD si zase získávají procenta jejich nespokojených voličů. Je to 50 na 50. Jedna půlka jde ke komunistům a ta druhá k ODS. Proto budu volit zase stranu zelených. Nevím jestli by byli lepší kdyby se dostali k moci, ale ve větších sračkách už tahle země být nemůže. Petr W*
0/0
14.4.2005 15:23

DedecekHribecek

Re: Gross+Kalousek jsou
     Urážka z úst komunistického fanouška jsou velikou pochvalou. Takovou chválu si Vámi kritizovaní opravdu nezaslouží.
0/0
14.4.2005 11:11

bortabora

Re: Gross+Kalousek jsou
K vládě se už jistě po předchozích zkušenostech nedostanou,ale zvyšování se jejich preferencí by mělo být pro všechny politiky varovně zdviženým prstem nad způsoby jejich opráce.
Jan Hála
SuperReality.cz
0/0
15.4.2005 11:10

aloisq

co tu resite
Gross je obycejny holobradek, bez zkusenosti, s nulovou praxi, tedy praxi koruniho prince CSSD. Clovek v jeho letech s jeho znalostmi a zkusenostmi nemuze delat premiera. Nechapu jak se na  tohle mohou volici CSSD jeste divat. Jeho vytupovani jsou trapna a detinska a nezrala.
0/0
14.4.2005 8:58

Josefprav

Re: co tu resite
Máš pravdu, ale on bude hlupák i když mu bude 50 let. Je to prostě Koloťuk. Uprděnej a upocenej. Doma kantinskou a ta je stejná.  
0/0
14.4.2005 9:00

pepe999

Re: Re: co tu resite
Zapomel jsi na barkovou v escade, ne.....
0/0
14.4.2005 9:03

Zdenekn

Re: Re: co tu resite
Hlupák určitě není,to by nedotáh tak daleko .
0/0
14.4.2005 9:04

pepe999

Re: Re: Re: co tu resite
Jak jsi na to prisel? Ti lidi nahore jsou totalne neschopni a vsechno jim nekdo musi nakukat. Gross jenom opakoval neco, co mu nekdo napsal a dostal se tam. Jeden prispevatel tady psal, ze kdyz byl u nich v radiu, tak nebyl schopnej rict kloudnou vetu a vsechno mu museli poradit ti jeho poradci. Prej byl uplne tupej. Prodavam jak jsem koupil....
0/0
14.4.2005 9:10

Destroyer7

Re: co tu resite
Nedostatek praxe se dá nahradit inteligencí a pílí. Jemu ale schází všechny tři zmíněné faktory. Je to jen všeho schopný zmetek.
0/0
14.4.2005 10:34

Tessien

Hmmm
No Grosse nebudu ani komentovat -a Kalousek..? To je totální zm*d který si myslí že sežral Šalamounovo ho*no.
0/0
14.4.2005 8:25

Josefprav

Re: Hmmm
Proč nebál se poukázat na Koloťovi podrazy. To je podle tebe špatně?
0/0
14.4.2005 8:59

pepe999

Re: Re: Hmmm
Kde zijes? Kalous myslel vzdycky jenom na sebe a mozna na KDU. To, ze na nekoho poukazal a sam ma maslo na hlave, svedci o jeho moralnich kvalitach. Kolotuk si na svoje podrazy ukazal sam, protoze je neschopny a ani krast neumi......
0/0
14.4.2005 9:02

Honza_J

Re: Re: Re: Hmmm
Kalous myslí hlavně na sebe. Po hřbetech jiných se dostal v KDU nahoru a teď na všechny z výšky hází bobek.
0/0
14.4.2005 9:55

Tonda Brno

Re: Re: Re: Re: Hmmm
Co víš o KDU, jsi jejich členem, že máš takové informace, nebo to je jen nějakej tvůj dojem?
0/0
14.4.2005 10:35

DedecekHribecek

Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm
     Tondo Váš nekritický obdiv je na pováženou. Kalousek je osoba která má na svém kontě hodně podivností ne nepodobných Grossovým. To že je o trochu lepší než Gross mu ale nedává politické doporučení. Politici typu Gros i typu Kalousek nemají co pohledávat na naší poltické scéně.
0/0
14.4.2005 11:15

Tonda Brno

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm
Reagoval jsem na Honzu, který popisoval jak se Kalousek škrábal po jiných zádech v KDU nahoru, a zajímalo mě jaké informace Honza o tom má, nebo je to jen jeho pocit.
0/0
14.4.2005 12:17

sriver

kluci z vlády
je to neuvěřitelné, ale zase jsme se domluvili!!!!!!super, ještě se tu budeme mrskat a škodit až do voleb 2006. Vaši Sranda a Mira
0/0
14.4.2005 7:51

walter2000

Já taky!!!
Taky nemám rád Grosse! A myslím, že on mne taky ne.
Ten má rád jenom sebe. Ubožák!
0/0
14.4.2005 7:33

HAL9000

Ten titulek je špatně
Správně mělo být: "Proč nemáme Grosse s Kalouskem rádi".
0/0
14.4.2005 7:26

Josefprav

Re: Ten titulek je špatně
Kalousek není můj šálek čaje. Volit je nebudu, ale on se zachoval  čestně a důsledně.  Proč se najednou z prů se rů premiera začne dělat problém dvou lidí? Když někdo poukáže na někoho, že je to hajzl, tak prohlásíme za hajzly oba? Je to dost divná logika.  
0/0
14.4.2005 9:03

Ghort

Re: Re: Ten titulek je špatně
pokud hajzl, kterej neni cistej (jakoze Kalousek neni), ukaze na jinyho necistyho hajzla (Grosse), tak se z neho stava jeste vetsi hajzl, nez tan, na kteryho ukazal. Takze ano, oba prohlasme za hajzly a povesme je za koule do pruvanu! :)
0/0
14.4.2005 9:36

Tonda Brno

Re: Re: Re: Ten titulek je špatně
Akorát zapomínáte, že jeden je premiérem.
0/0
14.4.2005 10:43

jimi29

Re: Re: Ten titulek je špatně
mel byste psát cerným písmem a ne zeleným. To se k fráterníkum nehodí- nebo je totaky rub kabátu?
0/0
14.4.2005 10:20

Maveric

hodnotím
bravo - konečně solidní analýza..
0/0
14.4.2005 4:02

Maveric

Re: hodnotím
...a ten snímek v úvodu je nádherně výstižný, demagog Gross, sám nevěřící svým slovům, je s totálním despektem sledován zhnuseným p.Kalouskem
0/0
14.4.2005 7:16

HAL9000

Re: Re: hodnotím
Zde je tvé přání otcem myšlenky. Já bych naopak řekl, že Kalousek vypadá, jakoby si na Grosse dělal laskominy.
0/0
14.4.2005 7:22

yxarinka

haha
Jaká "rozbuška, nakterou se čekalo"? Kdy už "novináři" pochopí, že jsou jen trapnými figurkami ve hře chytřejších, kteří jim pouštějí jen to, co sami chtějí a potřebují pusti ven???
0/0
14.4.2005 2:13

kulus

hm
Ackoliv vsemu uplne dost dobre nerozumim, tak se Kalouskovi nedivim. Ja jsem taky vdycky nesnasel SSM a delnickou tridu.
0/0
14.4.2005 1:12

OTOBACID

Re: hm
Myslím,že nerozumíš vůbec ničemu.Nešiř tady třídní nenávist.Jsme demokratická země.Na třídy už se dávno nehraje.Dělník nejsem,ale vím,že jsou to z velké části slušní lidé.  
0/0
14.4.2005 8:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.