Diskuze

Dotace antikoncepce asi skončí

Ministryně zdravotnictví chce, aby pojišťovny přestaly plýtvat na zbytečnosti a přestaly například přispívat na antikoncepci ženám. Milada Emmerová se snaží ušetřit pojišťovnám peníze a zároveň zrušit nabídku výhod, kterými spolu bojují o klienty.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

sillogism

16. 4. 2005 17:54
To je super
Budeme si moct vybrat z několika stejných pojišťoven... Přemejšlí na tom ministerstvu vůbec někdo hlavou?
0 0
možnosti

barbudo

16. 4. 2005 9:47
Milé děti, můj pes vám vzkazuje ...
... že zdravotní pojišťovny nemají vůbec nic společného s nemocenskou ...
0 0
možnosti

Isbjoerna

16. 4. 2005 13:44
Re: Milé děti, můj pes vám vzkazuje ...
, Jak ktere, a jak u koho. :-) ------- Mas-li moznost pri malem onemocneni, k jehoz lecbe neni treba lekare, zustat 2 dny doma, usetri ta pojistovna drahe ucty za lekare. :-) Lekarka me psice uctuje 20 € za "otevreni dveri jeji praxe"; v tomto poplatku je zahrnuto vseobecne povrchni prohlednuti psa (asi 2 minuty). Kazde dalsi vysetreni/prohlidka stoji dalsi penize (podle sazebniku). Platime cash hned po ukonceni vysetreni. Obdobne tomu je i u lidskeho lekare, jen ten ucet zasle lekar pojistovne. :-)
0 0
možnosti

em_ma

15. 4. 2005 22:51
stejně to nic neřeší
Ať si každý ty paraleny a podobné blbosti na virozu koupí každý za své,když si myslí,že se bez nich neuzdraví.Stejně tak prášky na spaní ,na uklidnění,antikoncepci,a podobné.Pojišťovny se chovají nesmyslně,tím že za první dny nemocenské naopak snížily dávky,místo aby je zvýšily.Přechozené lehčí nemoci se tak u člověka v budoucnu vyvinou v závažnější a pojišťovny budou platit tím víc-v lepším případě,v horším případě pacienty nechají bez pomoci.Dnes nejsou peníze na chronicky těžce nemocné,na druhé straně se plýtvá.
0 0
možnosti

herulinka

16. 4. 2005 14:48
Re: stejně to nic neřeší
S tou nemocenskou s tebou souhlasím, ale oni snížili dávky, aby eliminovali počet chronických "marodů," kteří jsou dva dny doma, týden v práci, dva dny doma atd. a nic jim přitom není. To, že my poctiví na to doplácíme, už nikdo neřeší.
0 0
možnosti

Kassad

14. 4. 2005 14:50
Názor
Jen tak mimochodem, těch zhruba 110 mil chybí na léčení skutečně nemocných lidí - roztroušenou sklerózu a podobná svinstva. Protože se mě to osobně týká, tak preferuju jednoznačně ukončení šaškárny s příspěvkem na antikoncepci (kdo si jí nemůže dovolit, ať používá kondomy). Nebo si připlácejme na antikoncepci a pošleme cca. 70 lidí na vozejk.
0 0
možnosti

HeHKo

14. 4. 2005 15:15
Re: Názor
Ty peníze nechybí proto, že pojišťovny přispívají na antikoncepci. Problém je v tom, že se dávají na předpis léky typu paralen, ibalgin atd, který stojí pár korun a může si je koupit každý. 
Pojišťovny navíc u příspěvku na antikoncpeci zkoumají, jak dlouho žena byla během  roku nemocná, a pokud byla déle, tak žádný příspěvek nedostane.
Tak tady neargumentujte vozíčky a kondomy, protože dluhy pojišťoven jsou opravdu někde jinde. Nehledě na to, že když člověk opravdu potřebuje k lékaři, tak si musí počkat v řadě plné lidí, kteří si jdou právě jen pro léky na rýmu a tím zdržují.
0 0
možnosti

CML11

14. 4. 2005 12:39
Komunismus?
Takovéhle návrhy mi silně připomínají doby komunismu. Pokud by návrh prošel, stačí nám bohatě jedna "zdravotní pojišťovna".Vlastně ani nebude potřeba, můžeme hradit léky rovnou z rozpočtu, na co takovou instituci přeci živit?!
Návrh paní ministrině je opravdu příšerný. Pojišťovny jsou přeci komerční subjekty které kromě toho, že musí hospodařit tak aby vyšly, musí klienty něčím přilákat. Je jejich problém jestli chtějí přilákat klienty příspěvkem na antikoncepci, vitamíny nebo něčím jiným. Když nuceně ušetříme na antikoncepci, vydáme víc za interupce, které jsou mnohem větším rizikem. Vždycky se najde skupina která na to nebude mít. Ostaně rušení příspěvků na prevenci jde vůbec proti zájmu všech stran ať už jde o vitamíny nebo jiné formy prevence.
Zrušení povinných příspěvků na léky proti rýmě a jiným banalitám, které si lze za pár korun pořídit je řešení MNOHEM lepší, protože když nebudu mít kapičky proti rýmě, nebude to zdaleka tak velký problém jako kdy
0 0
možnosti

leonel

14. 4. 2005 14:18
Re: Komunismus?
a jako komerční subjekty v rámci boje o klienty hubit  starší spolubčany  a lákat nové na antiperle, totiž antikoncepci
0 0
možnosti

Zahuba

14. 4. 2005 8:47
..
Ministryně zdravotnictví chce, aby pojišťovny přestaly plýtvat na zbytečnosti to je zbytecnost jo???LOL
0 0
možnosti

_m-

14. 4. 2005 8:50
Re: ..
Promiň, ale proti léčbě RS nebo leukémie, je pětikilo (nebo chceš li Kč 500,00) ročního příspěvku na antikoncepci (stejně jako tusím 200,00 na brejle jednou za 3 roky) prd.
0 0
možnosti

jeen

14. 4. 2005 8:18
Taky vám lezou krkem?
Přidej svůj podpis:
(asi to sem nepatří, sorry, nicméně ...)
0 0
možnosti

leonel

14. 4. 2005 10:31
Re: Taky vám lezou krkem?
to jako pro plodné komunistky antikoncepci nezrušit. no nevím co nato slečna  Konečná
0 0
možnosti

milchama

14. 4. 2005 7:35
Proč
by mělo být dotováno něco, co pomáhá vymírání národa. Proč se mělo přispívat na podřezávání si větve, na níž sedíme?
0 0
možnosti

HAL9000

14. 4. 2005 7:40
Re: Proč
V podstatě souhlas.
0 0
možnosti

milchama

14. 4. 2005 7:33
Proč
0 0
možnosti

HAL9000

14. 4. 2005 7:40
Re: Proč
0 0
možnosti

macekjunior

14. 4. 2005 0:51
ach jo
Řekněte mi lidi kdy už skončí tahle banda zkorompovaných parchantů u svých koryt a bude u nás v české republice aspoň trochu pořádek? už přestávám mít chuť zde dál žít
0 0
možnosti