Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Prezidentovi nerozumím, říká Topolánek

Z Jánského vršku, kde už více než rok sídlí ústředí ODS, je to na Pražský hrad sotva deset minut volné chůze. V poslední době těchto pár set metrů představuje téměř nepřekonatelnou vzdálenost. Mezi šéfem ODS a prezidentem panuje rozkol v otázce nové vlády.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

babacek

Čestný předseda
Pan Topolánek asi neví co čestný znamená.Jinak by nemohl splodit takové nesmysly.Naopak prazident bývá často podezírán,že ODS jde moc na ruku.
0/0
13.4.2005 7:01

Borgh

To je vtip?
Klause nemám rád, ale to, že se chová jako prezident a ne zástupce ODS na hradě je přece v pořádku. Ten článek psal idiot.
0/0
12.4.2005 18:24

xoop

CHUDAK MIRECEK
CO SI TO VLASTNE MYSLI? ZE BUDE PREZIDENT SKAKAT JAK MIRECEK PISKA? TREOCHU DIVNE  NE?
0/0
12.4.2005 15:41

dobredo

Nevím
nad čím se tady Topol pořád rozčiluje, prezident postupuje naprosto legálně. Pokud ODS trvá na předčasných volbách, tak ať o nich jedná s ostatníma stranama a zajistí 120 hlasů v parlamentu potřebné pro zkrácení volebního období. Pan prezident v tuto chvíli chce,  aby vláda požádala o důvěru, a pokud Gross zajistí 101 či třeba 111 hlasů pro důvěru vládě, pak by měl zůstat premiérem. Tím chci říct, že každá "politická" vláda opírající se o většinu ve sněmovně má přednost před předčasnými volbami - ty jsou krajním řešením každé vládní krize.
0/0
12.4.2005 10:58

mpixel

ČSSD Zeman.Špidla,Gross
Předražená dálnice – smluva s Izraelskou firmou na 120miliard + další náklady na provoz, špatné hospodaření na ministerstvech a ve vládě. Předražený internet do škol vše oficiálně   dle NKÚ, špatné hospodaření na ministerstvech – také dle NKÚ. Prodaná a rozkradená banka IPB za 1Kč. CSSD jako reklamu pro větší šetření jezdila Zemákem a hrála s ním před voličem divadlo, dnes poslanci jezdí do práce z Ostravy letadlem. Novináři kritizují když politikům na festivalu platí pohoštění soukromé firmy. Ale že jiným politikům z ČSSD a US to platí státní firmy - to je novinářům jedno. Prohraná arbitráž s CME. Pomalé soudy - prohrané další arbitráže s vlastníky domů, prohrané arbitráže za pomalé soudy. Miliony (prý zděděné od prarodičů) v kanceláři trezoru Kavana. Likvidace malých OSVČ podnikatelů, zvýšení d
0/0
12.4.2005 10:09

mpixel

Re: ČSSD Zeman.Špidla,Gross
daní, podnikatelům a DPH.   Likvidace vzdělávání neboť policista má dvojnásobný plat než profesor na univerzitě. Posílení policejního státu - doživotní renta policistům a celníkům. Snížení reálných důchodů našim důchodcům. Likvidace středního zdravotního personálu a zdravotnictví vůbec, obrovské zadlužení nemocnic a následný převod na kraje. Zvýšení platů soudcům (díky kterým prohráváme arbitráže za pomalé soudy). Škromachova dělnicko-rolnická reforma, znevýhodnění absolventů škol jednak v důchodu a jednak při hledání zaměstnání a naopak zvýhodnění dlouhodobě nepracujících. Lákání   ukrajinců do ČR. Převod majetků na obce, kde mnozí neznají ani účetnictví. Převod státních dluhů na kraje a obce aby nebyli vidět v rozpočtu. Neprokázané miliony na byt pana Grosse. Sp
0/0
12.4.2005 10:10

mpixel

Re: Re: ČSSD Zeman.Špidla,Gross
Spálená směnka. Dar několika milionů Šárce od její kamarádky. Souhlas s rychlou privatizací telecomu - který spolu s neobjasněnými miliony vzbuzuje pochybnosti.
Zpochybnění benešových dekretů Marešem (US) a jeho podpora marihuany.
 
0/0
12.4.2005 10:14

mpixel

Re: Re: Re: ČSSD Zeman.Špidla,Gross
Miliardy za čachry s krevní plazmou Šťávovi. Pohádkové odměny právníkovi na MZ od píSoučkové a tučná odměna právníkovi  za vyhazov za "neschopnost zastupovat stát".
0/0
12.4.2005 10:21

KaktusX

marihuana
Podpora marihuany? SUPER! Tak je to správně.  Že se to nelíbí katolíkům a hlupákům je jejich problém.
0/0
12.4.2005 14:24

karoten

Re: Re: Re: ČSSD Zeman.Špidla,Gross
No A?
Taxi vypsal co všechno se Ti nelíbí, dobrej začátek k něčemu pozitivnímu
Kolik megapixelů vlastně máš, jak často upraduješ vybavení, co budeš kupovat v nejbližší době? Kde vlastně žiješ.....ve zdecimovaný rozkradený zemi, viď !
0/0
12.4.2005 17:14

jekul

Re: ČSSD Zeman.Špidla,Gross
Tak hele, na D47 jsou zatím uzavřeny smlouvy na tři části, první vyšla levněji, než v první verzi, ale následné dvě jsou již dražší, než prvníverze, a jaký bude konečný výsledek, bude známo za 30 let, kdo to bude posuzovat a nést zodpovědnost, 90letý  Šimonovský?
0/0
12.4.2005 11:07

jekul

Re: ČSSD Zeman.Špidla,Gross
ty molióny si našel Ty v tom trezoru , pěkně, ale přiznal jsi jen pár statisíc, s kým jsi se šábnul   
0/0
12.4.2005 11:09

Vaclav Hanus

Prezidentovi nerozumím, říká Topolánek...
Je trapne, jak se tito dva pokousi predstirat neshodu. Je to jenom dalsi medialni hra pro oblbovani verejnosti, ...ktera je ochotna se nechat oblbnovat...za aktivni nadprace zkorumpovanych zurnalistu a jinych medialnich "byvalych pracovniku od kolotocu"
0/0
12.4.2005 9:36

mpixel

Re: Prezidentovi nerozumím, říká Topolánek...
Neschoda samozřejmě je a předstíraná neni. Jak vysvětlíte to, že voliči ODS jsou pro EU a Klaus je proti.
0/0
12.4.2005 9:54

Vaclav Hanus

Re: Re: Prezidentovi nerozumím, říká Topolánek...
Volici o-dees nejsou pro EU. Ti jsou vzdy kam vitr, tam plast. A jelikoz ma momentalni prevahu konzervativni frakce v Bruselskem parlamentu, tak jsou daocasne pro. Dalsi duvod, proc jsou volici o-dees "pro" je, jak je pro ne typicke podvratacky. Jednoduse si konec ne uvedomili, ze EU je pro tuto zemi proste osud. Tezko si predstavit segregaci CR, pokud by se nepovedlo segregovat cely byvaly vychodni blok am bloc. Ale! Jsem presvedcen,z e v jadru se volicum cely projekt integrace protivi. Jejich vysnenou metou vzdy bylo a bude - VOLNY OBCOD mezi jednotlivymi narodnimi "lagry", kde oni budou do toho "sveho" lagru delat vratneho a reditele soucasne. Je proto byt ve strehu, ze o-dees je "pro", ale okamzite soucasne zacnou vykonavat destrukcni cinnost pro deformaci puvodnich myslenek integrace...
0/0
12.4.2005 10:02

mpixel

Re: Re: Re: Prezidentovi nerozumím, říká Topolánek...
průzkum je průzkum. Ten neoblafneš.
0/0
12.4.2005 10:15

Eskel2

Re: Re: Re: Prezidentovi nerozumím, říká Topolánek...
Tak tomu se rika paranoia :-))
0/0
12.4.2005 12:24

karoten

Hlavně že se nám neuráží
Eště že to víme
Profesor jenom dává najevo, co si o kvalitách vedení ODS myslí, on je výbornej politickej šachista, a zdá se, že výhra modrých je čím dál mlhavější.....posrali na co sáhli
0/0
12.4.2005 9:32

good_luck!

Finanční pračky ODS
Stejně jako Grossova Šárka slouží představitelům (a bývalým představitelům) ODS tzv. Nadace - Klaus - CEP, Langr - CEVRO, Topolánek - eStat.
Je v tom jediný rozdíl - ODS na to jdou inteligentněji a výsledek je stále tentýž.
0/0
12.4.2005 9:11

jekul

To nevybočuje,
Tupolánek by se neměl unavovat sdělováním, čemu všemu nerozumí, jednoduší a kratší bude, když sdělí, čemu rozumí. Jinak jde jen o to, že si Klaus uvědomil, že nástup Tupolánka, by bylo , něco ve smyslu , z deště pod okap. A přes veškerou rétoriku o nespokojenosti, se chce prezentovat jako prezident úspěšné země, a spolu s rádci usoudili, že by tomu tak nemuselo být, tak proč si to kazit. 
0/0
12.4.2005 9:09

kontrola

Foto nove vlady
Unie slabomyslnych
0/0
12.4.2005 9:06

kontrola

Pryc s Grossem a spol.
D e m o n s t r a c e   za odstoupeni Stanislava Grosse a za transparentnost v politice. Kazdou stredu od 17:00 hodin u sochy sv. Vaclava v Praze  
Zadame predcasne volby
0/0
12.4.2005 9:05

jekul

Re: Pryc s Grossem a spol.
opět pozvánka na sraz průvodců venkovanů po Praze, jaká je tentokrát sazba za hodinu a kus?
0/0
12.4.2005 9:10

mpixel

Ty jo tady jsou samý komunisti.
Samý levicový komunisti i Klaus. Komunisti klause volili a teď je jasný že ho obhajujou a jsou proti ODS.
0/0
12.4.2005 8:54

Smil

Opravdu
Topolanek a Kalousek - staci se nane podivat a kazdemu je jasne ze je to vetsi zlo nez Gross. Jen dofam, ze se nakonec nebudou smat komuniste, ale zatim to tak vypada, protoze tito 3 panove to tak asi chteji!!!!
0/0
12.4.2005 8:39

jajaja59

Re: Opravdu
Zdenečku, buď hodný a běž si raději opět hrát.
0/0
12.4.2005 8:53

Kristoff

Já mu rozumím
Pan prezident si na rozdíl od Mirka uvědomuje, že průzkumy veřejného mínění se podstatně liší od volební účasti. Co z toho plyne? Jeden zásadní fakt. Lidé jsou politikařením v česku značně znechuceni a jediný, kdo má zajištěnou stabilně vysokou účast u voleb jsou komunisti - poslušnost jejich členské základny je až mrazivá, ale na druhou stranu pro ostatní politické strany příkladná a závidění hodná. Pokud většina národa brblá nad poměry v česku, neznamená to, že v případě předčasných voleb poběží k urnám a dá svůj hlas ODS.
Možná v tom je smysl počínání prezidenta, nechce napodobyt Beneše a nechce dát příležitost komunistů, kteří by byli zvoleni v řádných volbách tak jako v roce 1947.
Nehájím prezidenta, nejsem příznivcem KSČM ani ODS, snažím se jen pochopit smysl jeho počínání.
0/0
12.4.2005 8:21

Swooppy

Re: Já mu rozumím
To co jste napsal je asi ten nejlepší logický závěr z celé této politické situace.Ono totiž nebylo jiné cesty a p.Klaus nic jiného udělat nemohl.Nejspíš použil zdravý rozum narozdíl od korytářského politikaření našeho pol.establishmentu.
0/0
12.4.2005 8:29

Orlov

Právě jsem se (ne)vrátil z Hradu ...
Tupolánku, jestli to nebude tím, že ty  "prázdný a falešný" jak tě nazval pan profesor se už nemůžeš dočkat nasypaného koryta, zatím co pan profesor se už dočkal a IMHO je vázán i jinými politickými mechanismy - poté co jste ho dostali na Hradčany s masívní podporou Grebeníčkových "demokratů". Příští premiér Tupolánek? Každý má takovou vládu, jakou si zaslouží, včetně mašinfíry. Mirku, utíkej si zahrát tenis s Kalabouskem, ten to s tebou zkonzultuje velice rád, aby ti  při nejbližší příležitosti  namydlil schody. Tvé současné preference neodrážejí tvou schopnost, ale Standovu neschopnost. Asi takhle nějak by ti to pan profesor vysvětlil (pokud by si našel pro tebe čas).
0/0
12.4.2005 6:54

dukeprvni

Prezidentovi nerozumím, říká Topolánek
 
co se tady vztekate potrhlenci  z ceskyho ksindlu muzete volit zase jen ceskej ksindl  at' je cervenej, ruzovej, modrej nebo karovanej a ma ruzovo-karovanyho a cervenejma zvolenyho prezidenta
 
0/0
12.4.2005 5:18

Dedek NY

Re: Prezidentovi nerozumím, říká Topolánek
No vidíš. Aspoň víš co jsi. Jak správně říkáš. KSINDL. Stydíš se, že jsi Čech? Nejspíš patříš mezi ty, kteří se naučí i šilhat, když budou chtít vlézt do prdele Číňanovi.
0/0
12.4.2005 6:43

0100

Mimochodem Tošovského vláda může za IPB, Aero a další...
Takže přirovnání k Tošovského vládě z úst Topolánka vůči čestnému předsedovi Klausovi je nefér podpásovka. Topolánek zatím těží s chyb koalice a hlavně ČSSD. Ale pokud by měl být premierem v řádných volbách, tak by to nebyla šťastná volba, ať už je to z níže uvedených důvodů, kdy by mohl mít podobné problémy jako nyní Gross, či pro jeho neschopnost argumentovat v krizových situacích. Viz. TV pořad Otázky Moravce, kde na argumentaci Grosse nedovedl vypotit nic jiného, než že je velký demagog. Takových hluchých míst v jeho jednání a argumentaci je více. chyby snad nejsou v projevech, připravených sekretariátem ale jinak to je síla....
0/0
12.4.2005 3:36

DedecekHribecek

Re: Mimochodem Tošovského vláda může za IPB, Aero a další...
     Ono na té prázdnosti asi něco bude. On (Topolánek) nerozumí a prezident s ním měl konzultovat. V těch slovech mi zaznívá hloupost spojená s arogancí.
0/0
12.4.2005 6:52

AlienDUDE

to Topolánek
Pane Toponálek, ale VAŠI voliči rozumí tomu co Klaus dělá - není to zvláštní. Říkalo se taky mlčeti zlato......
0/0
12.4.2005 3:28

0100

"Je to absolutně nestandardní řešení, proti němuž byla Tošovského vláda výkvětem demokracie," říká
Topolánek. Mám pocit, že si pan Topolánek občas nevidí do úst. Ono je to jiné,když jsem předsedou nejsilnější opoziční strany, nic nemohu ovlivnit a mou úlohou je pouze kritizovat a snažit se ovlivňovat politiku demokratickým směrem, ale za nic neručím. Na druhou stranu by si měl zamést před svým prahem ve Free zone Ostrava, za které loboval v případě daní a státní rozpočet tak přišel celkem ve Free zone o dalších 180mil.Navíc je zajímavé spojení ve stejné společnosti Lachnita a Topolánkové potažmo Topolánka,když Lachnit je znám svými silně účelově podimenzovanými nájmy na ministerstvu pro místní rozvoj dosud bez vyvození osobní odpovědnosti.Klaus se chová pochopitelně účelově,protože jako prezident nese odpovědnost nejen za sebe,ale i za všechny občany a stát.Takže je celkem pochopitelné,že nechce dát prostor KSČM k moci tak, jako to udělal Beneš.Vaše účat v procesu by jitřila emoce vládních stran a velmi špatně by se došlo k nějaké dohodě.Byl by podezírán z nadržování ODS.
0/0
12.4.2005 3:22

coralejjo

topolánek = omyl
Od vzniku ODS jsem jejím voličem ale příští rok budu mít poprve problém, koho volit a důvodem jste bohužel Vy pane Topolánek. Nechápu jakým hrozným omylem jste se na tento post dostal, ale můj názor je, že na něj nemáte ani náhodou
A pro ujasnění pojmu demokracie. Vladu sestavuje ten, kdo vyhrál volby a to byla bohužel ČSSD ale respektujme to p. Topolánek. Nebo chcete aby se p. prezident Klaus choval podobně jako p. Havel který kdysi téměř nechtěl po jasně vyhraných volbách pověřit ODS setavením vlády.
0/0
12.4.2005 2:01

Free_styler

Re: topolánek = omyl
Topolanek + Tlusty  = ostuda ODS. Bohuzel jde o vysoke predstavitele ODS a tak i o cely obraz ODS. Zlata CSSD. STOP ODS
Volte ED
Volte US-DEU
 
0/0
12.4.2005 2:18

AlienDUDE

Re: Re: topolánek = omyl
Že tě máma radši nedala cikánům...
0/0
12.4.2005 2:54

DedecekHribecek

Re: Re: topolánek = omyl
     Proti Vašim koním je Topolánek polobůh.
0/0
12.4.2005 6:53

ce4you

Re: topolánek = omyl
 Pri pohledu na Topolanka (respektive vsechny, co se vzdycky s vaznou tvari tlaci k mikrofonu po stranickem jednani) mam naprosto identicky problem - koho priste budu volit. Topolanek je vsechno jine nez charizmaticky a inteligentni predseda pravicove strany (diskuze s Grossem byla jasnym dukazem), Tlusty, Langr a spol jsou grazlove, kteri budou mit stejne problemy jako Gross (mozna ne, protoze maji dost casu vymyslet si neprustrelna alibi) a tak by se dalo pokracovat... Ach jo:(
0/0
12.4.2005 7:59

qazqaz

Ale Mirku
Jste sice spolu s druhym Mirkem moji kone pro pristi volby a s Vaclavem ne vzdy souhlasim, presto si myslim ze s tebou nemusi nic konzultovat. Prece jenom je to prezident.
0/0
12.4.2005 1:28

AlienDUDE

Re: Ale Mirku
lol
0/0
12.4.2005 2:55





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.