Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak Klaus a Kohout bojují o ústavu EU

Prezident Klaus zahajuje kampaň proti euroústavě a možná si zároveň jmenuje i soupeře: nového premiéra Jana Kohouta, který chystá agitaci opačnou. Kdo může v bitvě odpůrce a zastánce sbližování EU vyhrát? Už před dvěma lety se kvůli tomu pohádali v letadle do Paříže.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

poslanec_termit

Smide ty hnupe
"Nejčastěji se k prezidentovi přiklonili lidé, kteří na tuto věc nemají vlastní názor," říká sociolog Petr Šmíd.
Smide muzu te ubezpecit, ze mam na vec svuj nazor a ze presidentum nazor se shodou okolnosti shoduje s mym.
0/0
13.4.2005 0:27

stanislavek

Klaus má právo na svůj názor,stejně jako vy tady!!!
Teď se tady nějací prosťáčkové obouvají do Klause,ale on má právo na vlastní názor.Proč se tedy neobujete i do prezidenta Francie,ten ústavu hlasitě podporuje a nikdo mu nenadává,že to by neměl.Copak si tu někteří myslí,že člověk nemůže říkat,co si myslí?Jestli ano,tak si zvolte zase komunisty,ať můžeme všichni jednotně jásat.Napadat člověka kvůli vlastnímu názoru je ubohost.Ale pro vás je každá záminka dobrá k tomu napadnout Klause.
0/0
12.4.2005 19:01

aracanus

...
dnes sem cetl zpravu, ze CR bude platit pokutu, nebot si delala pred vstupem do EU zasoby, kvuli tomu ze stoupnou ceny.......  pokuta asi 3 miliardy KC
a) je sporne, ze si vubec nejake zasoby delala
b) ale vzdyt podle kampane se ceny nemely menit, ne?
0/0
12.4.2005 18:40

aracanus

z mf dnes
Brusel - Časy, kdy bohatší země EU přispívaly na rozvoj těch méně vyspělých, se chýlí ke konci. A Češi to poznají zřejmě už koncem desetiletí. Důvodem není jen to, že nejbohatší země Unie - například Německo, Francie či Británie - už nechtějí do společného měšce dávat tolik jako dosud. Zásadnějším faktorem je, že většina méně vyspělých regionů starých členských států už sice nyní nemá na evropskou pomoc nárok, přesto ji mají dostávat i v letech 2007 až 2013. Noví členové EU včetně Česka, kteří jsou přitom výrazně chudší než původní patnáctka, se proto budou muset v následujících letech spokojit s čím dál méně penězi.
podle nekterych odhadu jiz v roce 2008 budeme cistymi platci. necekejme ale ze napr. nemecko otevre svuj trh prace. na rozvoj da EU 350 miliard. polovina z toho jde do jizni italie a sev. spanelska. zatim tu byly nejake ekonomicke vyhody. pripada mi ale, ze jich je porad min a min....
0/0
12.4.2005 18:35

aracanus

Re: z mf dnes
Největší příjemci (v eurech na osobu) Španělsko + 214 Řecko + 305 Portugalsko + 333 Irsko + 40
 
------------------------------
 Česko + 23
0/0
12.4.2005 18:36

patrickN

Typické je
že Klause v otázce evropské ústavy podporují především lidé, kteří nemají vlastní názor (viz výsledek průzkumu). Je tak vidět, že Klaus získává stoupence především populistickými nesmysly typu evropského pasu nebo evropského zatykače, než skutečně racionálními argumenty. Jinými slovy - kdo je schopen přemýšlet trochu nezávisle, neskočí jen tak lehce na Klausovy nacionalistické bláboly.
0/0
12.4.2005 16:16

vaclavj1

Re: Typické je
Ono se take mozna da rict, ze ti nerozhodnuti neciti takovou potrebu prijmat evropskou ustavu (proc by take meli). Podle zdejsich komentaru, se zda, ze ma dost priznivcu ustavy vlastni nazor, ze evropska ustava je urcite dobra, protoze ji cela Evropa podporuje, a rozhodne ji musime prijmout aby nebyla ostuda, ale obhajit si to obvykle neumi (nepisi, ze vsichni)
0/0
12.4.2005 16:22

AlienDUDE

Re: Typické je
To je fakt neskutečná drzost.
0/0
12.4.2005 18:42

aracanus

Re: Typické je
klidne to muzu otocit. kdo je schopen premyslet jen trochu premyslive neskoci na evropskou propagandu... navic pokud mas z toho pruzkumu takoveto vyvody neco neni v poradku. pruzkum rika, ze ze 53% obyvatelstva souhlasi s klausem. nic jineho. neni tam rozlozeni dle vzdelani, nebo dle platu. nic
 
podle me spis rozumny clovek musi hledat mensi zlo....
0/0
12.4.2005 18:43

contraC

Klaus nás akorát žene do izolace
aby si tu jeho ptákostrana mohla provádět experimenty, které v EU nemají obdoby. Ať táhne do KLDR nebo na Kubu!!!!
0/0
12.4.2005 12:35

vaclavj1

Re: Klaus nás akorát žene do izolace
jake experimenty?
0/0
12.4.2005 16:17

honzajaka

bych tedy řekl spíš, že ODS a zvlášť Klaus jsou proti Evropě kvůli tomu, že EU není kolonií ODS a že se neřídí striktně podle Klausovo tezí. Zřejmě zapoměli, že se moderní vedení státu neřídí podle vzoru banánových republik
0/0
12.4.2005 9:07

Dms?

Re: já
Myslim, ze jses uplne mimo kyblik
1) ODS a Klaus nejsou proti Evrope
2) EU neni kolonii ODS, to je pravda, muzes tedy vyjmenovat alespon jednu kolonii ODS, abychom se poucili?
3) Nic se striktne neridi podle Klausovych tezi, Klaus nema vykonnou moc a sel do teto funkce s timto vedomim (tudiz kdyby vykonnou moc potreboval, nekanidoval by na prezidenta)
4) pokud moderni vedeni statu znamena odevzdat vladu nekomu jinemu (v tomto pripade EU), pak jses presne u tech bananovych republik, ktere casto byly po desitky let koloniemi
5) mas fajn email, vyjadruje to snad tvuj zevnejsek???
0/0
12.4.2005 9:35

Gottwald

Re: Re: já
k bodu jedna. To je asi jako kdybych já tvrdil, že nejsem proti USA, ale musel by tam být jiný prezident, nesměli by tam být neokonzervativci, nesměly by vést války, nesměly by neustále zbrojit, starat se o ekologii, nežrat hamburgery, nebejt tak vypatlaní atd. Ale proti USA nejsem  Tak to je to samý jako postoj ODS k EU. Nejsou proti Evropě, ta by ale musela být úplně jiná, takže vlastně proti Evropě jsou.
0/0
12.4.2005 9:43

Dms?

Re: Re: Re: já
Nepletme si pojmy s dojmy. Evropa neni EU.
0/0
12.4.2005 10:02

AlienDUDE

Re: Re: Re: já
Podívej to že tu někdo kdysi nastínil myšlenku EU je věc jedna , druhá je že tak jako obvykle ucítili koryta levičáci a další lůza začala se velmi aktivně do všeho srát a přispůsobovat myšlenku obrazu svému tedy vytvářet systém byrokracie, dotací a přerozdělování na kterém se může podobný xindl přiživit a vydávat tuto formu EU za jedinou možnou a vymlouvat se na EU při každé příležitosti, věc třetí je jestli ti ostatní pošlou do prdele jenom ty přížívníky a EU reformují k obrazu svému tak aby fungovala nebo jestli se je nepodaří vykopat aniž se potopil celý projekt, o ničem jiném to není. Můžeš věřit tomu až se to posere kompletně způsobí to všem tolik potíží si to vy komanči už za rámeček nedáte a nikdo vám nepomůže se z toho vykecat, stáhněte EU ssebou a zaplatíte za to nejvíc ze všech, věř tomu.
0/0
12.4.2005 18:54

Vaclav Hanus

Re: Re: já
A ted k bodu 2. Kolonii o-dees je CR, vetsina kraju, radnice v mnoha mestech...
0/0
12.4.2005 9:45

Dms?

Re: Re: Re: já
Hmm, treba i vlada, parlament, radnice, kde sedi komunisti nebo socani a tak dal a tak dal, ze jo? Stejnym zpusobem bys teda mohl tvrdit, ze CR je kolonii CSSD. To jsou ken kecy.
0/0
12.4.2005 10:03

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: Re: já
Kecy? ..ale tve. Takovych je malo..a podle aktualnich pruzkumu volebnich preferenci bude jeste min..Ja na rozdil od tebe, hejsku, reflektuji predikci vyvoje
0/0
12.4.2005 10:06

Dms?

Re: Re: Re: Re: Re: já
Ty invektivy si nech. Vyvoj sice reflektujes, ale mel by sis uvedomit, ze se bavime o soucasnem stavu a ne o tom, co mozna jendou bude. Ted je to tak, ze vladne CSSD a v parlamentu na tom ODS moc dobre neni. Tudiz nemuze byt reci o nejake kolonii. V kolonii to vypada uplne jinak.
0/0
12.4.2005 10:08

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: já
No comment...P.S. o kecech jsi se zminil prvni ty
0/0
12.4.2005 10:10

Vaclav Hanus

Re: Re: já
a ted k bodu 3. klaus kandidoval na nevykonou moc proto, ze uz nikam jinam se v te fazi sve kariery nebyl sch open procpat...za takovy lukrativni plat..a s takovou moznost na podobne lukrativni posty umistit sve stare kamose..kterym je vetsinou za neco zavazan..
0/0
12.4.2005 9:47

honzajaka

Re: Re: Re: já
Jí netvrdím, že v EU nejsou byrokrati jsou a že se nedopouští chyb, kdo je nedělá? Doufám, že ale časem vymizí a přijdou tam jiní lidé, místo těch politicky jmenovaných. K předposlednímu bodu, nevěřím, že by národ Josefa Švejka nemohl zdárně vyzrát na pár byrokratů, pokud budeme chytří, tak to budeme umět využít. To by u nás nemohli být ve střední státní správě (ta asi bude s EU úředníky nejvíc ve styku) takoví trotlové, a ti jsou dnes z velké části z ODS.
0/0
12.4.2005 10:00

Dms?

Re: Re: Re: já
Kdyz jsme u tech postu, mel by sis uvedomit, ze vstupem do teto funkce rodina Klausovych zchudla, nebot nyni rodinny prijem je nizsi nez pred tim. Takze opet, jen kecy bez znalosti veci.
0/0
12.4.2005 10:05

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: Re: já
Dalsi kecy. Pointou klausova dosazeni svymi "cernymi" na hrad bylo, poskytnout mu velice elegantne zlaty padak po opusteni pozice "monarchu" ve sve rodne strane. A tento zlaty padak samozrejme na ucet danovych poplatniku. Jinak by to musela hradit stranicka pokladna. Takze, resume. V okamziku jeho zvoleni na hrad stejne musela o-dees nejak, tak nebo tak, resit jeho odchod z vrch olneho stranickeho postu . Ty tento fakt pomijis..
0/0
12.4.2005 10:09

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: Re: Re: já
misto cernymi melo byt vernymi
0/0
12.4.2005 10:11

velkorypal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: já
myslíš jako věrnými z KSČ? tvími spolubojovníky proti kapitalistické ODS?
0/0
12.4.2005 10:21

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: já
myslel jsem vernymi straniky-odee-saky, stejne jak byvali tito sami za ery KSC...
0/0
12.4.2005 10:23

L-one

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: já
ty to asi nemas moc srovnane, co? (myslim v hlave)
0/0
12.4.2005 12:47

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: já
zato ty to mas v hlave zglajschsaltovane docela dost...
0/0
12.4.2005 12:56

Dms?

Re: Re: Re: Re: Re: já
Je videt, ze moc nevis, co se deje kolem. Vis napriklad, ze Livia opustila velmi vysoke posty v dozorcich radach proto, aby nedochazelo ke stretu zajmu - podle meho nazoru nemusela, protoze prezident, jak uz jsme si rekli, nema vykonnou moc, ale udelala to. Tim rodina mesicne prichazi o mnohem vice penez, nez je plat prezidenta. Mimochodem, muzes a nemusis verit tom, ze Klaus by se uzivil velmi dobre i jinak. Osobne si myslim, ze by si vydelal podstatne vic.
0/0
12.4.2005 10:12

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: já
To verim. Jenze...tech stresu..preci jen pomer vynos/naklady (vykonana prace) je dulezitejsi
0/0
12.4.2005 10:14

Dms?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: já
Prace v dozorci rade neni zas takovy stres. Jsem rad, ze jsme si to vyjasnili.
0/0
12.4.2005 10:18

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: já
Co jsme si vyjasnili? Nic.
0/0
12.4.2005 10:20

Dms?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: já
Aha, takze jses furt mimo misu. Skoda. No, asi uz toho necham, jak vidim, nema to valneho smyslu. Adios.
0/0
12.4.2005 10:23

velkorypal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: já
hele on neví co je práce v dozorčí radě, on si myslí, že by Vašek vzal lopatu a makal rukama, to by se asi nestalo! on to fakt nechápe!
0/0
12.4.2005 10:24

Hpopsa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: já
 
0/0
12.4.2005 11:17

Vaclav Hanus

Re: Re: já
A ted k bodu 4. Nejedna se o zadne 'odevzdani' moci. EU ma sve vlastni demokraticke mechanismy. Muzeme se o ne prit, muzeme je vylepsovat..ale ma to rozhodne daleko od ovladani bananovych republik latinske ameriky pomoci nastrcene loutkove kliky kterym netransparentne proudi z uctu u americkych bank na soukroma konta tucne financni castky..
0/0
12.4.2005 9:51

Dms?

Re: Re: Re: já
Nepreme se v tom, jestli EU ma nebo nema demokraticke mechanismy. Preme se o to, zda EU odevzdame/odevzdavame moc. A vzhledem k tomu, ze direktivy EU jsou nadrazene nardonim zakonum, tak je to snad "kristalove jasna vec" - dik Stando za fajn primer
0/0
12.4.2005 10:06

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: Re: já
Odevzdavame moc EU. My sami jsme EU..
0/0
12.4.2005 10:13

vaclavj1

Re: Re: Re: Re: Re: já
a ja myslel, ze je tam jeste nekdo dalsi
0/0
12.4.2005 10:14

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: já
???..a cozpak jsem to poprel? Tak znovu, pro nechapave. Odevzdavame (my, i ostatni) moc EU. My sami (i ti ostatni) jsme EU
0/0
12.4.2005 10:15

Dms?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: já
Ne, my sami jsme 5% EU. To neni totez. Rozhoduje se tam o nas bez nas. Pravda, v nekterych pripadech mame pravo veta. Otazka ale je, kdo nas tam zastupuje a jestli to pravo uplatni.
0/0
12.4.2005 10:20

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: já
Musis chodit k volbam..
0/0
12.4.2005 10:20

Dms?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: já
To samozrejme delam. Ale nejak posledni dobou zjistuju, ze v tomhle state nejsem sam. Tak to ai bude tim.
0/0
12.4.2005 10:22

vaclavj1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: já
vsak se take to pravo veta ma omezit
0/0
12.4.2005 10:26

vaclavj1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: já
Vzhledem k procentum, jsou to spis ti ostatni. Odevzdavame moc, to mate pravdu
0/0
12.4.2005 10:24

L-one

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: já
uz brzdi ... fakt jsi totalne mimo ... a jestli ti to jeste po precteni vsech prizpevku nedoslo, tak to jsi docela chudak ...
0/0
12.4.2005 12:50

Vaclav Hanus

Re: Re: já
A ted k bodu 5. Mas fajn email. Vyjadruje to snad symboliku rodu, ze ktereho pochazis?
0/0
12.4.2005 9:52

Dms?

Re: Re: Re: já
Ne, je to me jmeno. Mas s tim problem? A jestli narazis na Miroslava Macka, tak s nim nemam nic spolecneho. Ale pokus to byl peknej.
0/0
12.4.2005 10:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.