Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kabinet bez Grosse ještě může narazit

Sociální demokracie stojí před závažnou volbou. Buď na jednání širšího vedení strany kývne na plán premiéra Grosse a podpoří jeho demisi a vznik nové vlády opět s KDU-ČSL a unionisty, nebo zvolí cestu k menšinovému kabinetu, který by se musel opřít o komunisty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

amos77

Gross se držel seč mohl,
Gross se držel seč mohl, ale jeho pád byl předpověditelný konec. Jen si ho budeme pamatovat jako trapně se vymlouvajícího politika s nižší inteligencí a v politické krizi neobratný předseda strany. Na této kauze bude již jen zajímavé kam ho ČSSD uklidí - Špidla EU, Tvrdík ČSA, Bašta velvyslanectví Rusko atd.
KamPoMaturite.cz - vše k přijímacím zkouškám
0/0
9.4.2005 19:37

1_130_202_135

Mimo téma...
...ale povšimli si vášniví socdem fans drobné události v Itálii, kde premiér Berlusconi po prohraných regionálních volbách souhlasí s předčasnými volbami parlamentními? Kolik voleb a referend bude ještě muset krachující ČSSD prohrát, aby se chovala podle evropských civilizovaných etických norem?
0/0
9.4.2005 12:40

JTB

Re: Mimo téma...
Teda, že bych mafiána Berlusconiho považoval za civilizanýho politika...
0/0
9.4.2005 15:02

František Koudelka

KAŽDÁ VLÁDA BUDE DOBRÁ,
která přestane ze státního rozpočtu přispívat na církve, jakožto sebranku vyžírků a pedofilů. Mrtvý papež-dobrý papež.
0/0
9.4.2005 10:25

Lanta2004

Re: KAŽDÁ VLÁDA BUDE DOBRÁ,
Primitive !
0/0
9.4.2005 10:33

transalp96

Re: KAŽDÁ VLÁDA BUDE DOBRÁ,
Co beres za prasky,moulo?Ty ses ukazkovej pripad individua,u nehoz se dusevni vyvoj zastavil ve dvanacti letech.Vis co?Papej,vymesuj,ale hlavne nepremyslej a nedelej si deti...
0/0
9.4.2005 10:36

JTB

Re: KAŽDÁ VLÁDA BUDE DOBRÁ,
Je škoda, že na tebe vůbec někdo reaguje, t y zakomplexovaná reklamo na provokace. Buď jak buď, ať už si to vář¨žně myslíš nebo máš potřebu prudit, je to na Chocholouška...
0/0
9.4.2005 12:33

celtic

Hlavně..
že to bude Proevropská vláda demokratických stran bez vlivu extrémistů. Kohout bude dobrým premiérem
0/0
9.4.2005 10:12

transalp96

Re: Hlavně..
Uz to,ze ty mas radost,vylucuje neucast extremistu...
0/0
9.4.2005 10:17

celtic

Re: Re: Hlavně..
Nevím jak jsi na to přišel, ale já vím, že ani KSČM ani ODS tam nebudou
0/0
9.4.2005 10:22

Johny__S

Re: Re: Re: Hlavně..
A jak se srovnáváš s tím, jak teď Kalousek "extrémistům" nepokrytě leze do zadku a už se třese, až s nimi sestaví příští vládu?
0/0
9.4.2005 11:33

1_130_202_135

Re: Re: Re: Hlavně..
Opět z našich archivů - tentokrát vyznání celticova kamaráda Jekula na téma "já vím":
Re: Re: Re: Re: Tak tín to je ( jekul <jekol@...> , 06.04.2005 20:32 ) - vlákno
vybrali, je špatně, správně je vybrala, my si neonikáme, no a mozek potřebují Ti co předstírají , že myslí, my co víme, nepotřebujeme tenhle nesmysl
0/0
9.4.2005 12:37

jajaja59

Re: Re: Hlavně..
Že se namáháš, vždyť je to celtic. Myslím, že toto téměř vulgární konstatování stačí.
0/0
9.4.2005 11:26

1_130_202_135

Re: Re: Re: Hlavně..
Z našich archivů:
( celtic <dolmen@...> , 08.04.2005 20:17 ) - vlákno
Jsem celtic, vlastním jménem CGQ2ff56Xoi třetí generace...můj děd byl Pentium
0/0
9.4.2005 12:35

jajaja59

Re: Re: Re: Re: Hlavně..
Je to OPRAVDU vůl.
0/0
9.4.2005 16:20

jirka02

Re: Hlavně..
Celtíku, proboha!
 Používat hlavu, alespoň občas!
0/0
9.4.2005 12:38

pjotrrr

.........
Tahle vláda mě už pěkně štve, nic nedělá pořád se háda něco vymejšlej a práce nikdy. Za tohle by mě taky byvilo brát peníze.3 a 1/2 měsíce v čudu a nic neudělali  Dementi
0/0
9.4.2005 9:56

mcmurdock

Re: .........
JJ svoje problemy by si meli resit ve svem volnem case zadarmo :(
0/0
9.4.2005 10:02

Fireboy

Hitler, Stalin, Gottwald ...
... daleko vetsi strach nez z blbecka Grosse zacinam mit z Grebenicka, ktery svymi vystoupenimi hodne pripomina tyhle tri borce. Je na koni a fakt z nej jde HRUZA !!!!! Nejlepsi by bylo to vypraskat vsechno bicem a nekoho duveryhodnyho ukecat, at zkusi s novym subjektem vyhrat volby. Pak zavest 99 hlav v parlamentu, zrusit senat, nasadit odborniky (asi profesory z VS) do vlady a dulezite urady, obecni agentury, ktere by nezamestnanym ridily prace pro obec (za tu by pak dostali podporu) atd. atd. Akorat nevim, komu neproflaknutymu by tohle mohlo vyjit. Napada me snad Telicka, snad je to slusny clovek a odbornik ... Problem je ale v tom, ze jsme proste narod pitomcu o cemz me dvakrat presvedcili volici ze Znojma a okoli ...
0/0
9.4.2005 9:44

Johny__S

Re: Hitler, Stalin, Gottwald ...
Cožpak o to, návrhy jsou to hezké, ale vážně věříš, že by nějací profesoři z VŠ něco vytrhli? Ještě pořád je tam dost kariéristů, zpravidla bývalých bolševiků, kteří by pochopitelně se drali nahoru - a proto by se jednalo především oně. Jak by tito řídili naši zemi jinak než současní politici, to nevím. A jak víš, že je Telička slušný člověk? Ty ho záš osobně?
0/0
9.4.2005 11:35

palfyjura

Klíště Gross
Gross drží jako klíště! Socialistický premiér stále lační po moci a nedokáže si bez ní představit své další živobytí. , – to nyní zkouší jinou, ještě temnější uličkou.Klíště Gross tak bude veřejný sektor vysávat i nadále. Nyní už nikoliv přímo, nýbrž zprostředkovaně, přes síť svých kompliců ze třetí ligy. Tito lidé, prostí „slouhové“, vědí, že za rok už bude pozdě, a tak – jako kachny v mraze – se budou snažit uklovnout drobty z rohlíku, jehož největší část si v závětří vychutná Gross a spol. Zda ten rohlík upeče Telecom, Unipetrol, nebo někdo jiný, už hraje jen mizivou roli…Věru nehezká vize! Takový stav bude pro Česko pohromou, ne menší, než pokud by vládla rudorůžová koalice G+G.I člověk, jenž nefandí ODS, musí pochopit, že jediným řešením současné krize jsou předčasné volby. Jedině tak odpadnou klíšťata, jež už jsou stejně nejen z našich daní nasátá až až.
0/0
9.4.2005 9:32

bosnia

Re: Klíště Gross
Jak je v Cimrmanovi... po mně příjde nový, mladší... a ten už se nezakecá! Nedělej si iluze, že pánové z ODS (či jakékoli jiné strany - ODS zmiňuji proto, že je nejsilnější) nemají síť svých kompliců ze třetí, čtvrté či jakékoli ligy. Že nechtějí především pomoct sobě a svým známým, příbuzným... Pokud jde o Telecom, díky bohu, že se prodal, díky bohu, že za tak dobrou cenu. A díky bohu, že se to nebyla ostuda pro tenhle stát - celá vládní krize není takovou ostudou, jakou by bylo odvolání prodeje. Politika nikoho nezajímá, v EU už jsme, velkým firmám jde jen o stabilní ekonomické (a právní) prostředí. Nikoli o žabomyší války poliiků státu, který si leckterá firma může koupit :o)))
0/0
9.4.2005 9:41

Johny__S

Re: Re: Klíště Gross
Je hezké, že se Telecom prodal - ale místo toho, aby zisk byl použit např. na reformu důchodů, už polovina z něj je utracena, aniž bychom doposud ty peníze dostali....
0/0
9.4.2005 11:37

Prubojny__kapitalista

Socialistický slovník
Socialistický výraz......skutečný výraz
sociálně potřebný = asociál, cikán, lůza
sociální smír = podpora lůzy, aby volila levici
sociální stát = stát podporující lůzu z peněz ostatních
sociální dávky = úplatek pro lůzu, aby volila levici
sociální kompenzace = úplatek před volbama
nezaměstnaný = lenoch, flákač, lemra
veřejný zájem = zájem levice sebrat někomu něco
kulak, statkář = soukromý zemědělec
fabrikant, kapitalista = soukromý podnikatel
"Zdroje jsou" = není vůbec nic Progresivní zdanění = krádež Podpora živnostníků = likvidace živnostníků  
0/0
9.4.2005 9:28

mcmurdock

Re: Socialistický slovník
JO tak tohle by takhle meli napsat do slovniku :)))
0/0
9.4.2005 10:01

merrygold

Re: Socialistický slovník
Ještě zapoměls: Průbojný kapitalista = fašista
0/0
9.4.2005 10:14

Prubojny__kapitalista

Re: Re: Socialistický slovník
Pravda bolí, co?
0/0
9.4.2005 10:20

jajaja59

Re: Re: Re: Socialistický slovník
souhlasím
0/0
9.4.2005 11:27

Vysehradsky_jezdec

vláda není žádný holubník
žádné takové že podám demisi, vrátím se, zas se mi nebude něco líbit, zas podám demisi - kdo jde jednou od koryta, pro toho už není návratu  to by si měli uvědomit a nedělat z toho průchoďák
0/0
9.4.2005 9:15

dolnolibchavak

Kdo se na to má koukat?
To co zde předvádí naše politické špičky je opravdu hrůza. Kdo se na to má proboha koukat? Jediný, kdo si zatim udržel jakžtakž svou tvář jsou ODS a bohužel KSČM. Jinak je to hrůza.
1) KDU-ČSL: Zcela evidentně se snaží vyvázat z vlády s ČSSD, aby mohla za rok vládnout s ODS. A přesto, že tvrdila, že chce tuto vládu bez Grosse, začíná se ukazovat, že Gross nebyl hlavním problémem. Neboť i teď si vymýšlí všechno možné, jen aby do vlády nemuseli.
2) US-DEU: Strana, která se v příštích volbách nedostane do parlamentu a tak její představitelé (mimo Mlynáře - ten má trochu, ale jen trochu soudnosti v těle) dělají vše proto, aby se udrželi u koryt. A byli by ochotni jít snad s kýmkoliv.
3) ČSSD: Kapitola sama pro sebe. Zkorumpovaný předseda. Ubývají voliči. Rozpadla se jim vláda. Nechali se podpořit KSČM. A tato nabídka nové vlády?Pouhý úhybný manévr, aby nemuseli příjmout podporu KSČM a přitom s ní mohli vládnout.
Je mi z toho na blití. 
0/0
9.4.2005 9:13

Ccecil

Re: Kdo se na to má koukat?
1- . A přesto, že tvrdila, že chce tuto vládu bez Grosse, začíná se ukazovat, že Gross nebyl hlavním problémem. Neboť i teď si vymýšlí všechno možné, jen aby do vlády nemuseli. A jak je to v rozporu s tvrzením, že chce tuhle vládu bez G.??? Pokud chtěli pouze odsranění silně problémového Standy, tak z jakého důvodu by se mělo měnit něco dalšího? V tom není spor, ale zároveň to změny nevylučuje.
 
Je zde vidět pouze jedna snaha. A to ukázat ostatním, že když né já, tak nikdo a tuto snahu má Standa. Protože ale Kalousek nebyl ve vládě, hledá zástupné podmínky o kterých ví, že nebudou přijaty, aby předal černého petra.
0/0
9.4.2005 9:23

bosnia

Re: Kdo se na to má koukat?
4) ODS: Strana, která se snaží negovat vše, co se v naší zemi děje. Strana lákající voliče na volební program plný modrých populistických nacionálních šancí. Dokonce na program, který nejdříve propaguje jako zcela jasnou věc, později, když se ukáže, že nemá připraveny žádné propočty (Topolánek minulou neděli na ČT1), tak jej začne vydávat za "základ k jednání", za "dobrý nápad". A v neposlední řadě strana, která, i přes jasnou proevropskost svých voličů, se staví (s iracionálními argumenty) proti evropskému společenství! 5) KSČM: nemá smysl komentovat...
0/0
9.4.2005 9:30

Johny__S

Re: Re: Kdo se na to má koukat?
Jaké iracionální argumenty máš na mysli? U evropské integrace záleží na osobním názoru. Jestliže je někdo pro federaci, je to stejně iracionální, jako když je proti federaci. Já jsem proti, tudíž budu hlasovat proti ústavě. A co se týče Modré šance, ona propočtena byla. Jenže Sobotka z ní vyzobal ty nejpříjemnější věci a vymyslel vlastní plán snížení daní. Takže je teď potřeba Modrou šanci zase přepočítat, aby byla ještě výhodnější než Sobotkovy návrhy. A první dvě věty, to je pouhé tvé mentální zvracení bez reálného jádra.
0/0
9.4.2005 11:41

Ccecil

Včera jsem si dal tu práci
Včera jsem si dal tu práci a podíval se na kotel. Obešel mne děs a hrůza, co v téhle zemi žije také za lidi. Děsím se toho, s jakými dementy žiju v této zemi. Totální absence logiky, informace posbírané z blesku a jedna paní povídala, minimální ochota si alespoň vyslechnout odpověď na svou otázku. Nenávist a neschopnost čišící z každého slova. Lůza nejhrubšího zrna. Homolkovi byla proti nim pohodová, milá a fajn rodinka. Už se nedivím, kde komunisté berou hlasy. Je to totiž projev téhle lůzy, prosté vyjádření vlastní neschopnosti transformované do zášti proti všem a vyjádřené hlasem pro komunisty ve volbách. Běda běda, jestli jednou dostanou tolik, aby nad námi měli moc. Tito lidé by se neštítili ničeho.
0/0
9.4.2005 9:01

skodovák

Re: Včera jsem si dal tu práci
Pokud posuzuješ lidi podle pořadu kotel , jsi nedospělej nevyzrálej.Já na tyto pořady koukám , velice sporadicky , koukal jsem minule na Stánika , kterej se dá říci svůj problém obhájil před touto lůzou , jak jsi je nazval .Kalouska jsem vyloženě prošvihnul , viděl jsem jen asi pět minut , kde se pan Kalousek vyloženě vymlouval , kde nemluvila lúza , ale paní Jílková , která mu jasně vysvětlila , že když před měsícem odstoupil s předsednictví rozpočtov komise , to bylo jen prázdné gesto , protože defakto ho může odvolat jen poslanecká sněmovna, na základě jeho demisi .To zatím pan Kalousek neučinil , protože pro svůj hon na Stánika na to zřejmně neměl čas.Pan Kalousek je bezcharakterní osobnost , která káže vodu a piuje víno ,jen hlupáci si myslí , že dělá vše jen z prosté čistoty, viz dnešní situace , kdy ministři , kteří podlai demisi i když na základě jedné osoby se opět hrnou do vládxy , kterou podrazili .Je vidět ,že Stáník , byla jen záminka,evidentně do vlády nechtěj .
0/0
9.4.2005 9:38

Ccecil

Re: Re: Včera jsem si dal tu práci
Myslíš, že posuzuji lidi podle pořadu kotel? A to je jako mé jediné a určující měřítko? Pokud si to opravdu myslíš tak právě v tomto předpokladu děláš chybu.
 
Já jen narážím na to, že žiju v jiném světě a taková nenávist a tupost mne překvapila. Zjistil jsem, že tady máme i takovéto "voliče". Opravdu je důležité si připomenout, že i tihle mají volební právo.
 
No a co se týče Kalouska a předsednictví rozpočtov komise, tak si Jílková utrhla ostudu. Protože sice není jmenován nový, ale Kalousek de facto není předsedou, nemůže již dělat žádná rozhodnutí, nemá pravomoce a nepobírá za to zádný plat  a zastupuje ho plně místopředseda, ikdyž tento stav musí potvrdit PS. Tady i ty podléháš demagogii. Kéž by takto rezignoval i Staník.
0/0
9.4.2005 9:51

Lanta2004

Re: Re: Re: Včera jsem si dal tu práci
To sis teda moc práce nedal.Do kotle Nova pravidelně sváží primitivy z celé republiky(to už ví snad každý malý dítě mimo tebe).Mám pocit,že mají jediný kritérium-čím blbější,tím lepší. Až si příště budeš chtít opravdu dát tu práci,tak nečum na bednu a zkus trochu myslet.
0/0
9.4.2005 10:28

Ccecil

Re: Re: Re: Re: Včera jsem si dal tu práci
A ty si myslíš, že není práce vyposlechnout takovou snůšku blbců, udržet se a nerozbít televizi?
0/0
9.4.2005 14:54

František Koudelka

NESNASIM SOCANY
ale co nabízí ODS za daně, z toho je mi na blití. Jinak jsem rád že zemřel Papež, protože církve, jsou jen samí vyžírkové, pedofilové, a v minulosti upalovali lidi, kvůli jiným názorům. Ze státního rozpočtu bych jim nedal ani korunu. Ať jdou makat.
0/0
9.4.2005 8:27

Ccecil

Re: NESNASIM SOCANY
svět, ve kterém žiješ musí být plný děsu a nenávisti.
0/0
9.4.2005 8:49

bosnia

Re: NESNASIM SOCANY
Jseš docela chudák. Jak můžeš v tomhle světě plném nenávisti a spiknutí žít? A netrpíš náhodou schizofrenií? O historii toho asi moc taky nevíš, viď? Ale to je přeci jedno...
0/0
9.4.2005 8:57

jirka02

Re: NESNASIM SOCANY
Františku Koudelko alias Luďku Soboto!
     Obecně mně jsou vždy podezřelí lidé se dvěma jmény, jako například  Lenin - Uljanov, Stalin - Džugašvili a proto i Koudelka - Sobota. Ale nešť.
     Je ovšem zajímavé, že takoví lidé snad obecně, nenávidí existující politický systém, jakoukoliv duchovní nástavbu a vůbec společnost ve které žijí!
     Tací přicházejí vždy s jednoduchým řešením, které znamená nástup totality a je jedno zda levého či pravého směru.
     Proto pozor na Leniny, Hitlery a také na Koudelky! Znamenají vždy cestu do pekla!
 
0/0
9.4.2005 9:14

František Koudelka

Re: Re: NESNASIM SOCANY
Děkuji za za vytvoření kádrového profilu. Je vidět, že máte praxi z dob minulých. O historii a zejména o inkvizici jsem toho na rozdíl od vás studoval dost. Pro vás kádrováky však je asi zajímavější člověk s VUMLEM. Nazdar.
0/0
9.4.2005 10:19

jirka02

Re: Re: Re: NESNASIM SOCANY
Osobní pofil (chcete-li se držet své frazeologie, budiž - tedy kádrový profil) si člověk vytváří sám. A proto i podle sebe soudí jiné! Co jste studoval nevím, ale co vím jistě, byl jste špatným studentem. A proto i vaše názory jsou od jakékoliv reality vzdálené nejméně v jednotkách světelných let. Odpovídat nemusíte, vím o vás víc než jsem chtěl a mnohem více než jsem potřeboval.
0/0
9.4.2005 12:36

jirka02

Re: NESNASIM SOCANY
A snad ještě malá poznámka. Papeže na poslední cestě doprovázeli miliony lidý přímo v Římě a určitě stamiliony na celém světě. Zkuste se zamyslet, kolik by jich bylo ve Vašem případě a zda by se vůbec někdo takový našel!
0/0
9.4.2005 9:26

František Koudelka

Re: Re: NESNASIM SOCANY
Než miliony tupých ovcí, to raději pár blízkých...
0/0
9.4.2005 10:22

JTB

Re: Re: Re: NESNASIM SOCANY
Je škoda, že na tebe vůbec někdo reaguje, t y zakomplexovaná reklamo na provokace. Buď jak buď, ať už si to vář¨žně myslíš nebo máš potřebu prudit, je to na Chocholouška...
0/0
9.4.2005 12:32

jirka02

Re: Re: Re: NESNASIM SOCANY
Srdce je symbolem lásky. To vy samozřejmě nevíte ani o čem je řeč. Tak zůstaňte raději u svého plácání. To všichni alespoň víme s kým máme tu čest!  k vám určitě nepatří!
0/0
9.4.2005 12:47

palfyjura

Dělají z nás blbce.................
Vládná koalice nekoalice se snaží za každou cenu mediálně přesvědčit občany, že je potřeba se vrátit k "půdorysu"Jedinným důvodem je udržet se za jakýchkoliv podmínek u moci a z pozice moci připravovat volby. Tento balast se bude opakovat do té doby co bude existovat poměrný volební system. Strach s většinového systemu ucpává cévy jak socialistům tak lidovcům včetně posledních zbytků US. Většinový system je uplatňován v senátu. To je i odpověď těm , kteří tvrdí, že by vládla KSČM. Dělají z nás blbce já odpovídám : předčasné volby!!!!!!!!!!!!!!
0/0
9.4.2005 7:35

Eva40

Re: Dělají z nás blbce.................
Souhlasím, obávám se ale, že jediné co je je opravdu nezajímá je názor lidí
0/0
9.4.2005 8:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.