Diskuze

Znalci se přou o tragédii autobusu na D1

Vyšetřování tragické nehody slovenského autobusu na D1 se komplikuje. Policie získala dva protichůdné znalecké posudky. První je nepříznivý pro řidiče autobusu. Druhý posudek, který policii předal šoférův advokát, poukazuje na špatný dálniční nájezd a spoluvinu řidiče kamionu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

libienski

7. 4. 2005 13:59
Typické česko
Platíte dálniční poplatek tam, kde stát stanoví, že je dálnice. Nevadí, že je celá rozkopaná a ucpaná, nevadí, že prachy, které se známky vyberou končí bůhvíkde a vlastně aní nevadí, že to často dálnice vůbec není, podle norem a zákonů, které stát sám stanovil.... Pro ČR bohužel symptomatické:-)
0 0
možnosti

qwertz

6. 4. 2005 22:09
Rekonstrukci!!!
Navrhuji provést rekonstrukci za plného denního světla! Autobus s osmdesáti, ne, se sto Slováky, a pořádně do něj nabořit rozhajcovanej kamión -> a hned by se vidělo, kdo je vinen...
0 0
možnosti

ant-gt

7. 4. 2005 8:33
Re: Rekonstrukci!!!
O Slovakov tu vobec nejde. Pokial je ten "najezd" nevyhovujuci, tak je nutne zjednat napravu (stopka, rozsirit). Ono sa moze stat, ze tych nehod moze casom pribudat, ako bude hustnut doprava .
0 0
možnosti

killy

6. 4. 2005 19:36
Jen na okraj....
..proč je na D1 nestandardní nájezd?
0 0
možnosti

Kyki

6. 4. 2005 19:54
Re: Re: Jen na okraj....
on je i nestandardni, nevyhovuje predpisum
0 0
možnosti

fouane

6. 4. 2005 19:07
a komu
to ted pomuze?
0 0
možnosti

navsteva

6. 4. 2005 20:14
Re: a komu
Tomu ze nepujde sedet nekdo kdo za to objektivne nemuze. Pokud ma jit nekdo sedet tak "stat" v zastoupeni svych zamestanncu...policistu dopravniho oddeleni ci spravcu useku, kteri nemaji misto spravne oznaceno.
0 0
možnosti

Warťan

6. 4. 2005 19:05
Od čeho jsou obhájci
Všechno otáčí... V každém případě je to výsměch a nestává se zrovna zřídkakdy. To, že se vina nesmyslně hází na poškozené je na silnicích dost známý jev a jsou známy případy, kdy jedině pojištění právní odpovědnosti a ohánění se tím před úředníky, zachránilo řidiče před neoprávněnou pokutou, většinou se jedná o řidiče MHD, jiných autobusů a náklaďáků. Nejhorší je, když v případě zranění poškozeného je mu připisována spoluvina. V tomto případě to vypadá jako vtip- i kdyby náklaďák jel o dost rychleji, řidič autobusů musí přizpůsobit jízdu stavu mj. i dálničních pruhů. Pokud není dost široký, musí zastavit tam, kde ještě nepřesahuje, není- li si jistý, bude najíždět krokem, nic z toho se nestalo, jinak by dojeli v pořádku. Bohužel po "odpočívce" a rozjezdu koncentrace není vždy ta pravá a pokud se přidá snížená předvídavost, stávají se takovéto nehody. Něco podobného viz. Měřín 2002...
0 0
možnosti