Diskuze

Může skutečně za všechno Gross?

Polízanice, v níž se teď česká politika ocitá, přímo vybízí k jakési bilanci. Kdo za to vlastně může? Aby bylo možné na otázku odpovědět, je ovšem nejdřív třeba popsat, co se stalo.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

huhu007

5. 4. 2005 14:44
Jednoznačný souhlas
Za vzestup komunistů může kromě Grosse ještě ODS a Kalouskovci, jelikož nedokázali překročit svůj stín nenažranosti a tahu na koryta. Koryta chtěli tak moc, že byli ochotni riskovat i nástup komunistů bylo jim to jedno. Stejně jako je jedno narkomanovi co udělá, když má dostat dávku heroinu. Proto zbuntovali a podplatili Kmentu, Čásenského a redaktory Respektu, aby tady uměle udržovali celkem nevýznamnou kauzu, zatímco o vytunelovaných miliardách a 30 mrtvých bílých koní se mlčí jako hrob. O nakradených penězích Tlustého a Kalouska jakbysmet. Když nešlo uplatit Kořistku, zkoušejí modrostraky v absťáku z odnětí koryt další a další finty, aby se k moci rychle dostali. Nechávají za sebou spálenou zemi a zajisté budou vládnout stejným způsobem. Počítám, že první, co udělají, až se nacpou ke korytům bude vystoupení z EU. Klaus už to zcela nepokrytě hlásá nyní. Ústava je pro Klause jenom cár papíru, ačkoli za Havla měl plnou hubu keců o překračování pravomocí prezidenta.
0 0
možnosti

chrtil

5. 4. 2005 11:02
rozhodně
a taky jaro, léto, podzim a zima
0 0
možnosti

ModryPtak_Camcarak

4. 4. 2005 23:40
Grosse si vazim
Gross mluvi pravdu a bojuje za ni. Bojuje za dorbo naroda a za dobro lidu. Moc si vazim S. Grosse za to, co dela a jen doufam, ze to pres neprizen ceske mentality dopadne pro neho dobre. Protoze to je to jedine co si zaslouzi. Mozna se mu nakonec touhle situaci podarilo, ci podari zmenit tuhle zemi k lepsimu. I kdyz to na prvni pohled nebude videt. Presto volim ODS. A tuhle stranu mam v umyslu volit pouze z 1 jedineho duvodu i kdyz se za jeji predstavitele stydim. Ten duvod je logicky. Program ODS me jednoduse vyhovuje mnohokrate vice, nez programy ostatnich stran napr. CSSD. Totez citi volivi CSSD. Jim zase vice vyhovuje a je pro jejich zivoty a budoucnost lepsi volit CSSD s programem CSSD.To jsou logicke veci ktere bychom si meli rict na rovinu predevsim. Jinak o Grossovi nepochybuji. Tady jde o to, co komu vyhovuje a kdo bude uspesnejsi u voleb. Nic vic!
0 0
možnosti

zlej

5. 4. 2005 10:51
Re: Grosse si vazim
člověče...už si vymysli něco jinýho...nebaví mě číst pořád ty samý nesmyslný slinty
0 0
možnosti

Marťásek

4. 4. 2005 22:54
Kampaň ODS
Autor asi viděl jinou kampaň než já. Poslední kampaň ODS před parlamentními volbami neměla s nenávistí vůbec nic společného. Byla o naprosto věcných tématech. Ještě mám doma někde několik letáků a brožur, kde bylo vždy nějaké heslo a pak podrobně vysvětlené postoje ODS k nějaké oblasti. Nezaznamenal jsem od nich žádné výpady proti ostatním stranám, protože si podle výzkumů preferencí byli skoro jistí, že vyhrají. Ty průzkumy byly asi zmanipulované, a těsně před volbami začala ODS prudce ztrácet. Navíc z ní jako před každými volbami vystoupil nějaký vnitřní zrádce (tentokrát to byl Jan Kasl, předtím Unie Svobody, později aféra Kořistka, vždy před volbami někdo zmanipuluje na ODS nějakou falešnou aféru, která ji poškodí). Do ODS se pak pustil Špidla, který začal lhát, že na všechno je dostatek peněz a nebude potřeba dělat žádné reformy. ODS doplatila na to, že mluvila o nutných reformách a my všichni jsme doplatili na to, že zvítězil Špidla a nic se neudělalo.
0 0
možnosti

ellukas

4. 4. 2005 21:54
Poprvé
s panem Doležalem téměř ve všem souhlasím.
0 0
možnosti

Isbjoerna

4. 4. 2005 15:44
Může skutečně za všechno Stanislav Gross?
Ne, za tu hysterii on opravdu nemuze.
0 0
možnosti

DedecekHribecek

5. 4. 2005 7:01
Re: Může skutečně za všechno Stanislav Gross?
     Jaká hysterie. Vy se často oháníte jak v Německu. Byl bych zvědav co by se stalo tam kdyby se umazal jejich premiér jako ten náš a odmítal odstoupit. To by byl mazec. Pak by se jednalo také o hysterii?
0 0
možnosti

DedecekHribecek

4. 4. 2005 15:02
Může za všechno Gross?
     Ta otázka kteoru jste vylsovil na začátku je zajímavá. Očekával bych, že na ni odpovíte. Místo toho jste pouze shrnul několik faktů o politické scéně nicméně (s některými bych možná i s úspěchem polemizoval) a otázku nechal viset ve vzduchu.
      Ptám se proto Za co podle Vás Gross nemůže?
0 0
možnosti

cerveaux

4. 4. 2005 14:58
Konečne
Stopercentný súhlas s analýzou príčin.A to ešte autor zabudol uviesť,že mediálna elita vychádza z omylu, že komunisti vadia aj obyvateľstvu,nielen im.Čím viac sa ľud zoznamuje s podstatou trhového hospodárstva,tým je nostalgia väčšia - a to v celom ostbloku,uvádzam pre poriadok,aby som nemal problémy.Váš premiér Gross nemá ako politik ani jedno percento mojich sympatií,ba dokonca po opakovaných návštevách najmä moravských zemí sa zo mňa stal umiernený pravičiar a podporovateľ našej slovenskej vlády - neuveriteľné.Ale ako leader,alebo ak chcete muž v zložitej situácii vôbec nereaguje inak, než by to robil hocikto iný.Pri debate v rámci hlasovania o nedôvere vlády som mal tak pre ODS,o KDU-ČSL ani nehovoriac,len pocity opovrhnutia a dokonca akejsi zvrátenej solidarity s tým vaším Grossom. Skutočne hanba tzv.demokratickým stranám. Každý , kto vezme na plecia zodpovednosť, sa skôr či neskôr v našich zemepisných šírkach dostane do podobnej situácie.Za následky naozaj môže každý iný,len nie
0 0
možnosti