Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Černý pátek české demokracie

Páteční jednání Poslanecké sněmovny se proměnilo v nevkusnou podívanou. Grossovi sociální demokraté si vyprosili komunistickou podporu pro svou nalomenou vládu a komunisté jim ji milostivě věnovali. Zároveň si dali záležet, aby Grosse jaksepatří ponížili.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MINAnet

Velmi trefné
Naprosto souhlasím s pisatelem komentáře. Velmi trefně označil současnou situaci.
0/0
3.4.2005 14:30

clickman

Vysmech demokratickemu svetu
Uz ted je jasne ze jste diky Grusakovi zviditelneni ve svete do MAXIMA tohle nikde neujde i kdyz nyni news sleduji trapeni Papeze,proste s diktaturou proletariatu se nejedna ,jak ma k vam nekdo prijet kdyz u vas je bordel ?Myslim si ze VSE zalezi na vas musite ho a jeho lizaly svrhnout za kazdou cenu demokratickou cestou a mr. president klaus by mel jednat a hodne fest.Obcane chlapi prece nejste zadni blbci sice to z nas uspesne komousi delali ale MY jsme nezapomneli !Jde mi o to aby jste volili vzdy to nejlepsi a neposlouchali Volebni ho*nocucy typu Viktora Kozeneho a slibu nemoznych.Realita pochopeni momentalni situace ,politicka situace,chovani dotycnych ,pruzracnost.Lidi chorobne posedle moci nemocne svojim presvedcenim JAKO Hitler si mysli ze se obetuji pro STRANU A LID. Grussak dela to same je ulhany ,phony,totalni lidska 0 SR*CKA ,Grussak patri na smetiste politickych dejin jako ODSTRASUJICI pripad totalni korupce a dna cloveka.FUJ a HANBA  lidi KICK HIS A*S !
0/0
2.4.2005 14:55

Ccecil

Dobře napsané
Standa opravdu nevidí v ničem problém, ikdyž se brodí po pás sra.čkama. Pořád je vše OK.
0/0
2.4.2005 14:04

alenkaf2

s článkem
se nedá než souhlasit - počítat s komunisty je ostuda
0/0
2.4.2005 13:00

HOLYS

Souhlas
Plny souhlas s clankem lidi uz by si to meli uvedomit a neco proti bolsevismu delat
0/0
2.4.2005 12:25

christianek

Parchant Gross
Článek výstižně vystihl skutečný nemorální, nedůstojný velezradný kredit parchanta Grosse. Neměl bych zcela nic proti tomu, aby byl parchant Gross pro výstrahu pověšen !
0/0
2.4.2005 11:38

Borgh

Re: Parchant Gross
A co těch dalších cca 200 parchantů v parlamentu, 100 parchantů v senátu a nesčetně dalších na krajích, městech atd. ?
0/0
2.4.2005 11:55

AlienDUDE

Re: Re: Parchant Gross
Zastřel si svého parchanta............
0/0
2.4.2005 11:57

paltt

Re: Re: Parchant Gross
To same,co s »Kolotukem«!!!!!!
0/0
2.4.2005 11:57

miciangora

demokracie-nedemokracie
koryto je koryto....jiný to tady už nebude
0/0
2.4.2005 11:25

Fido Aragon

VYSLOVENÍ DŮVĚRY VLÁDĚ STANISLAVA GROSSE VEŘEJNOSTÍ....
VYSLOVTE SE I VY V NOVEM HLASOVÁNÍ O NEDŮVĚŘE/DŮVĚŘE VLÁDĚ ČSSD (vládě Stanislava Grosse)... Na adrese http://filipek.name/hlasovani najdete malé internetové, veřejné referendum, kam můžete vložit i Vy svůj hlas...
0/0
2.4.2005 11:22

killy

Re: VYSLOVENÍ DŮVĚRY VLÁDĚ STANISLAVA GROSSE VEŘEJNOSTÍ....
No, ale nevypadá to v tom referendu nijak dobře, že?
0/0
2.4.2005 17:40

Blackshield

Jinak
ten článek by se dal shrnout jako "Gross je bezzásadové a neschopné hovado"
0/0
2.4.2005 10:58

Madhouse

Re: Jinak
Souhlas a možná, že je ještě neco hošího.
0/0
2.4.2005 11:20

Madhouse

Re: Re: Jinak
hošího = horšího
0/0
2.4.2005 11:21

zlej

Re: Re: Re: Jinak
Možná i hrošího
0/0
2.4.2005 13:58

sillogism

Re: Re: Re: Re: Jinak
Hrocha do toho netahej, ten je na to moc těžkej.
0/0
2.4.2005 14:01

killy

Re: Re: Re: Re: Re: Jinak
... ale má vhodnou kůži !...
0/0
2.4.2005 17:41

JUDr_Janosik

Ale ale iHeute jeste pokracuje v kampani
Demokracie je o vlade vetsiny a se svobodou souvisi jen zprostredkovane. Pokud si urcita cast verejnosti, mysli, ze ODS, CSSD, KDU, US nestoji za nic a chteji komunisty je to - mila iHeute - jejich vec. Ze tito lide maji pravo se podilet na moci je jeden z principu demokracie, ktery nejste schopni pochopit - stejne jako v 90.letecj ste nechteli pochopit, ze Klaus krade.
Moralizovani iHeute je stejne pokrytecke jako moralizovani pana Kalouska nebo Tlusteho. Na dnesnim stavu nesete vinu hlavne Vy a ta Vase stupidni jednostranna kampan.
Mytizovani KSCM lidmi z medii (iDnes nebo CTV) je 10x  horsi nez KSCM sama.
0/0
2.4.2005 10:54

Blackshield

Re: Ale ale iHeute jeste pokracuje v kampani
Co ukradl Klaus, hlupáku? A že se tu nezastáváš nenonacistů, to je ten samý problém...
0/0
2.4.2005 10:57

JUDr_Janosik

Re: Re: Ale ale iHeute jeste pokracuje v kampani
 
Podle me fasisti maji stejne pravo na vysloveni nazoru (i zahajlovanim) jako kdokoli jiny.
Zeptej se privatizacnich poradcu z 90. let ,c ose davalo Dybovi, Jezkovi a Klausovi a zij dal svuj sen.
0/0
2.4.2005 11:05

Blackshield

Re: Re: Re: Ale ale iHeute jeste pokracuje v kampani
Zajímavé, že to nejspíš řekli jen tobě, že? Tak s tím vylez ven, hrdino. Nebo si ty své plivance nech pro sebe...
0/0
2.4.2005 11:09

JUDr_Janosik

Re: Re: Re: Re: Ale ale iHeute jeste pokracuje v kampani
Ses asi dost naivni. Jak to mam asi dokazat ???
Pokud tomu ale neveris, tak si prober clanky o Grossovi a o "dukazech" proti nemu, kt. ti stacili pro tvuj nazor.
 
0/0
2.4.2005 11:13

Blackshield

Re: Re: Re: Re: Re: Ale ale iHeute jeste pokracuje v kampani
Mně nejde o důkazy, tady stačí, že naprosto vědomě lhal národu do očí. K tomu přičteš podnikání a manželky a slušný člověk by to okamžitě zabalil...
0/0
2.4.2005 11:33

JUDr_Janosik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ale ale iHeute jeste pokracuje v kampani
 
Balirová taky podníká jako advokátka. Bordely mě nevadí. Že Gross hloupě lhal je pravda. Na druhou stranu kdo nelhal. Gross aspon s tim neco delal (i kdyz nejak tak Grossovsky). To za Klause nebo Zemana nebylo.
0/0
2.4.2005 11:35

2Mac7

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ale ale iHeute jeste pokracuje v kampani
no mně by o důkazy šlo, zatím si nejsem ani jistá, že opravdu vědomě lhal ....a co takový slušný člověk Kalousek ? http://www.zvedavec.org/pohledy_1122.htm  Přiznávám, že Grosse nemusím, ale pro odsouzení člověka potřebuji vědět víc, ne jen jednostranné informace, život někdy píše takové scénáře , že tvůrci tragikomedií můžou jen závidět. Myslím, že  by měl odstoupit , ne proto , že lhal  ( protože to jistě  nevím a možná má opravdu svědomí čisté ..) , ale proto, že je předseda ČSSD a mělo by mu o tu stranu jít a v současné době jí svým setrváváním ve funkci nepřináší prospěch - ovšem i to se může v budoucnosti i ukázat jinak.
0/0
2.4.2005 11:59

Blackshield

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ale ale iHeute jeste pokracuje v kampani
Nevíš to jistě? A to, že každý den říkal jinou verzi získání peněz, ti nepřijde jako dostatečný důkaz? Mně ano.
0/0
2.4.2005 12:08

JUDr_Janosik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ale ale iHeute jeste pokracuje v kampani
možná to bude tím, že si trochu jednodušší a navíc členem strany  "Mladých konzervativců"
0/0
2.4.2005 12:11

Blackshield

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ale ale iHeute jeste pokracuje v kampani
Ani jedno ani druhé,a le hledej dál, aspoň se na dlouhou dobu zabavíš.
0/0
2.4.2005 12:24

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ale ale iHeute jeste pokracuje v kampani
To bylo receno velice kulantne...jednoduchej...ve skutecnosti je to (blackshield) tupec jak parez, infantilni blbecek
0/0
2.4.2005 15:35

Isbjoerna

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ale ale iHeute jeste pokracuje v kampani
, "...to, že každý den říkal jinou verzi získání peněz..." znamena jen to, ze pan Gross nechce VEREJNOSTI priznat, odkud penize ma. Na posouzeni jeho viny je zde justice/financni urad, a ne tve "presvedceni". Jestli pan Gross dostal pujcku/dar od sve milenky (=vdana herecka nebo manzelka pana Klause ci jina verejne znama osoba), pak mam ja naproste pochopeni, ze jeji jmeno neprizna verejnosti. ------- O vine cloveka rozhoduji DUKAZY, ne presvedceni pod vlivem medialni hysterie.
0/0
2.4.2005 12:31

karelli1

Re: Ale ale iHeute jeste pokracuje v kampani
Strana, která se hlásí jako pokračovatelka procesů z padesátých let se MUSÍ ZAKÁZAT!!! Mě nejvíc dožírá neochota dnešních demokratických politiků k tomuto kroku přistoupit! A že je na to pozdě, je jen trapná výmluva. V Belgii přednedávnem zakázali extremistickou stranu s 30% preferencemi. Tak proč by to nemělo jít u nás. ZRUŠTE TY RUDÝ ZRŮDY. Už z úcty k těm, kteří díky nim přišli o své životy a nebo trpěli ve vězeních. SNAD MAJÍ LIDÉ V TÉHLE ZEMI ALESPOŇ KOUSEK CTI V TĚLE.
0/0
2.4.2005 11:09

JUDr_Janosik

Re: Re: Ale ale iHeute jeste pokracuje v kampani
Za Hitlera v Nemecku zrusili ostatni strany. Proc to neudelat u nas ?
Tvuj argument je pouze projev lidske zoufalosti, ztraty pameti a naivity. Zakazano, tak neexistuje, vid.
0/0
2.4.2005 11:15

killy

Re: Re: Re: Ale ale iHeute jeste pokracuje v kampani
..Zakazano, tak neexistuje = existuje v ilegalitě, neexistuje v zákonodárných institucích !!!
0/0
2.4.2005 17:50

Isbjoerna

Re: Re: Ale ale iHeute jeste pokracuje v kampani
, Samozrejme, ze neni problemem zakazat nejakou politickou stranu, avsak je na to (v demokraticke zemi) potreba juristickeho podkladu. Je-li nejaka politicka strana v rozporu s ceskym zakonem nebo nepratelska-ceske-ustave, neni problemem ji zakazat (otazkou zustane, co ucinit, kdyz si da tato strana jine jmeno), avsak KSCM tyto justicni/ustavni organy nezakazaly. Proc? Je KSCM v souladu s platnym zakonem? Je v zemi nekdo (ve vysoke funkci), kdo KSCM potrebuje? Je program KSCM tak "sikovne" formulovan, ze je OPRAVDU v souladu s platnymi zakony demokratie? To jsou otazky, na nez je treba hledat odpoved. Proste zvolani "zakazat" nic neucini.
0/0
2.4.2005 11:45

Homer_S

Re: Ale ale iHeute jeste pokracuje v kampani
JUDr_Janosik JUDr.Janosik@seznam.cz = Grossem (Grosstapem) placený provokatér neustále měnící identitu, ale protože je hloupý jak Gross, je snadno odhalitelný. Dnes například kupodivu nevystupuje jako vulgární Slovák...
0/0
2.4.2005 12:23

Milan Kolář

Re: Ale ale iHeute jeste pokracuje v kampani
Soudruhu, nemáte chybně napsaný titul? Neměl být správně RSDr., tedy rozhodnutím strany doktor?
0/0
2.4.2005 14:01

MINAnet

Re: Ale ale iHeute jeste pokracuje v kampani
Je zábavné číst názory některých účastníků diskuze. Jestli to ale pisatel myslí vážně, tak už tak veselý nejsem, naopak, je mi za něj trošičku smutno
0/0
3.4.2005 14:35

Kayo

Pán Bůh
A jen bych dodal to že komunisté si v té své nové roli, tedy roli vládní strany, velmi užívali. A dokonce použili výraz pomáhej Bůh. Oni právě ti správní zastánci a ochránci Boha a náboženství vůbec. Opravdu směšné. Hlavně že se v tom Herr či Tovarišč Grossovi líbí. Neštítí se říkat si s nikým soudruhu pokud zůstane premiérem. A o tom to je! A snad si konečně všichni, tudiž veřejnost i politici uvědomí že po včerejším dni už neprojde žádný zákon pokud ho neodsouhlasí komunisté. Matematiku ať si každý udělá sám. A kdo tedy opravdu vládne?
0/0
2.4.2005 8:15

Horolezec-29

Nemám co bych dodal,
absolutní souhlas se vším  
0/0
2.4.2005 7:43

GhorX

.
Pane Šafre, je to Přibil, nikoliv Přibyl - o to je souvislost s jeho minulostí pikantnější. Jinak nemám, co bych k Vašemu názoru dodal.
0/0
2.4.2005 7:24

babacek

Je jasné
Zde je nadevše zřejmné,že onic jiného nejde nežli o udržení korýtek. A to zakaždou cenu a třeba i zničení nakonec sama sebe.
0/0
2.4.2005 7:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.