Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Za ubití faráře padly výjimečné tresty

Ústecký soud potrestal výjimečnými tresty vraždu faráře Kubíčka z Třebenic na Litoměřicku. Šestadvacetiletý muž dostal 17 let, jeho 15letý komplic 8,5 roku. Oběť ubili a faru zapálili, aby zahladili stopy. Osmaosmdesátiletý duchovní je přistihl při vloupání.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michalll

vzhledem k obecné proticírkevní štvanici
se není co prostoduchým divit, možná čekali metál....
možná ušetřili životy v bezpočtu hroutících se kostelů...viz. příslušný web.....kostely sice byly předky vybaveny potřebným majetkem k údržbě, po staletí tak i udržovány....až česká tzv. republika zabrala tyto zdroje a kostely zůstaly na dešti....
nezbývá než jen ta štvanice na vše církevní....
0/0
2.4.2005 18:05

spunlock

To..............
se dalo čekat že to byli morgoši. Nejsem rasista ale střílet.    i u krmítek.
0/0
1.4.2005 11:12

Roumen

Podej Cikanum prst...
...a utrhnou ti hlavu...aneb pro dobrotu na zebrotu...nebo jinak: za dvacku si Cikana neudobris...
0/0
1.4.2005 11:09

Pilat

?????????
17 ti letum se rika v cesku vyjimecny trest, tak to si tam muze odskocit zavrazdit kde jaky zbocenec. Vrazda provedena h;adce a rychla, al "zavri oco brouku" neda vice nez 5 let to je fer ne ?
0/0
31.3.2005 23:26

Roumen

Re: ?????????
Vim, ze se mnou nikdo nebude souhlasit, ale 17 let neni malo. Zkus si 17 let sedet doma. :-)
0/0
1.4.2005 11:07

Spaar

???
I přes rozmazaný xicht na fotu je poznat, že vraždící nezletilec je takové barvy pleti, jakou většinou jemu podobní gauneři mají ...
 
0/0
31.3.2005 16:07

reapox

Hruza
Kvuli 88 letymu starci se nechat poslat za mrize? To je horsi, nez sebevrazda. Sorry
Jinac jsem zastancem trestu smrti za seriove vrazdy a dozivoti za 1 vrazdu. Lide se navzajem zabijet nesmi. Skoda ze system jim v tom jde mnohokrat prikladem. Viz valky.
0/0
31.3.2005 15:31

Kamenná stezka k čajovému domku

vypadá
jak Dolínkův brácha  Sorry Stando.
0/0
31.3.2005 15:27

bojovnik

trest smrti
ať je to jak chce, jsem pro středověké tresty - za krádež useknout ruku, za lhaní a podvody třeba uříznout ucho a trest smrti samozřejmě... máchání v koši ve Vltavě taky není špatný trest ... Tyhle dvě zvířata si zaslouží všechno pěkně popořádku a pak ještě umlátit, jako oni to udělali tomu faráři ...
 
A myslet si o mě můžete, co chcete
0/0
31.3.2005 15:13

black_juice

Re: trest smrti
0/0
31.3.2005 15:15

Coldstone

Re: trest smrti
začal bych kolem, lámal kosti od prstů, pak pokračoval dál na žebra. Potom lití žhavým olovem, vyříznout jazyk a nakonec na rány nasypat pálivé koření a sůl. Přibít ke kůlu a nechat v bolestech viset do zkonání (v rámci humanity nejdéle tři dny).
0/0
31.3.2005 15:20

bojovnik

Re: Re: trest smrti
a zalití hrdla roztaveným zlatem, popř. jiným kovem byl taky docela fajn trest - to zas za padělání peněz. Taky by to šlo za hamižnost.
A taky trhání nehtů, tak fajn libůstka ...
 
0/0
31.3.2005 15:23

noovi

Re: trest smrti
Skoda, ze nekdy nemuzeme prevzit nektere zakony z jinych casti Sveta. Treba pred 2 tydny (pokud se nepletu) nekde v Iranu popravili serioveho vraha o to tak, ze ho nejdriv bicovali, pak mu bratr jedne z obeti vrazil nuz do zad a naposled ho obesili na jerabu... A to vse verejne.
0/0
31.3.2005 16:38

GhorX

Re: Re: trest smrti
Hezké. Sice mívám taky při čtení podobných zpráv vztek, ale to, co tady pánové navrhujete, je projevem tuposti až abstraktní. Jeden čerstvý příklad - nebýt toho, že se Stodolovi přiznali, byli by dnes dva nevinní lidé ve vězení na řadu let. I tak strávili docela dlouhý čas ve vazbě (to je často ještě horší, než vězení), mají poškozené zdraví a zdevastovaný život. Jen, naštěstí pro ně, nemáme tresty, po kterých toužíte.
0/0
31.3.2005 17:13

babacek

Re: Re: Re: trest smrti
Naprosto s vámi souhlasím.Pouze bych dodal,že zrušení anonymmního skrývání nezletilců v těchto případech by bylo přiměřené.
0/0
1.4.2005 6:22

Ivor2

hm. patnactilety kluk to na farae dobre znal - chodil tam za panem fararem.
"Nápad jít krást na faru pocházel od nezletilce. Chodil za farářem, jeden čas mu dokonce ministroval a na faře to dobře znal. "
-
 ALE ALE, dobre to tam znal - no jestlipak mu pan farar daval fidorky?
 
no jo, to sou sami ministranti, samy hadricky a rochetky a komze a prevlikani a sakristie a kadidla a kalichy a vino a zazraky a andelicci, a starsi muzi s mladymi chlapci ...nojo, to je posusnanicko, furt to prijmani tela pane :-)
Jak se asi prijma telo pane - to se da chlapcovi neco do pusinky? Nebo to jde i jinudy? A polyka se to?
No, proste zustava porad spousta otazek, jak je to v katolicke cirkvi zavedene. Muze mi to nekdo seriozne vysvetlit?
 
0/0
31.3.2005 15:10

black_juice

Re: hm. patnactilety kluk to na farae dobre znal - chodil tam za panem fararem.
Můžu ti akorát říct, že by sis měl uvědomit, co říkáš a stydět se za to! Primitive.....
0/0
31.3.2005 15:14

Ivor2

Re: Re: hm. patnactilety kluk to na farae dobre znal - chodil tam za panem fararem.
Ja vim, co rikam.
1. Kdyby takhle za nejakym starochem chodilo devce pod patnact, tak by uz melo zkazenou povest. Ale u fararu se to jaksi nekdy stava a tak nejak se to zameta pod koberec.
2. Naznacuju, ci spis kladu otazku, zda veci nemohly mit jine, nebo slozitejsi pozadi, ktere nezname, zatimco ostatni diskutujici tady maji tak jasno a cisto, jako kdyby meli v hlavach jenom kristalove cistou vodu.
3. Je pomerne typicky, ze si obet sveho vraha do vlastniho prostredi natahla sama.
4. Nikdo me nevymluvi, ze je uplne normalni, kdyz se mladej kluk co mu jeste neni patnact, taha nekde se starym chlapem, chodi za nim, trebas na faru, aniz by u toho byl nejakej rozumnej dohled.  Kdybych mel nezletileho pribuzneho v takove situaci, tak by me to prinejmensim znepokojilo!
0/0
31.3.2005 15:23

Ivor2

Re: Re: hm. patnactilety kluk to na farae dobre znal - chodil tam za panem fararem.
 5. Nemluve o tom, ze vsechny osoby, ktere pojidaji lidske maso a piji lidskou krev, at uz to delaji doopravdy, nebo nejakym kejklem s vinem a oplatkami, jsou mi krajne podezrele!
0/0
31.3.2005 15:23

vlákno

Re: Re: Re: hm. patnactilety kluk to na farae dobre znal - chodil tam za panem fararem.
Hmm, asi budes takovej rejpal. Vyhrady ke katolicky cirkvi (nebo kterukoliv jiny) a jejim clenum muzes pochopitelne mit, muzes do nich tepat co se do tebe vejde, urcite je tam nalezlejch spousta uchylaku apod. Ale nechapu proc to davas do souvislosti prave s timhle pripadem, vzdyt je to skoro nechutny clovece. Tohle je diskuze k clanku, kde dva asocialove maximalne brutalne ubijou staryho farare, spis by sme se meli ptat proc je v severnich cechach (kde jsou ty Trebechovice) tolik dementu, ktery nemaj zadnou uctu vubec k nicemu, ani k lidem ani treba k pamatkam ktery tam jsou, tady to me desne s.e.r.e, narozdil od tebe, kterej okamzite zacne stourat do toho chudaka farare, kteryho navic vubec neznas. Je fakt, ze byl asi moc duverivej, ale v 88 letech asi nebyl schopnej s tadytou pakazi (vcetne jejich rodin) cokoliv udelat. Tam proste chybi jakakoliv autorita a jakykoliv zabrany. Svadet to na toho farare je ale hnus, kterej si tady vypustil ty.
0/0
31.3.2005 15:56

wildge

Re: Re: Re: Re: hm. patnactilety kluk to na farae dobre znal - chodil tam za panem fararem.
1) Jsou to Trebenice. 2) Farar nebyl zrovna nejinteligentnejsi, pro penize si k nemu chodila kdejaka svoloc. 3) (A to neni reakce na Tebe.) Ty tresty jsou nizke.
0/0
31.3.2005 16:13

vlákno

Re: Re: Re: Re: Re: hm. patnactilety kluk to na farae dobre znal - chodil tam za panem fararem.
mas pravdu, nahodou jsou Trebenice taky v sev cechach. Co se tyka Inteligence farare, tu bych si opravdu netroufal soudit. Na stari v 88 letech se spis snazil s tou spodinou tam jeste neco udelat, asi je k necemu pozitivnimu motivovat. Jenze dovedu si predstavit, ze vychova a rodinny zazemi tech fracku uz nedavala zadnou sanci na nejakou prevychovu. Nejlip by asi udelal, kdyby se na ty fare opevnil... Tadyty novy generace, ktera vyrusta v totalne  citove zdevastovanejch rodinach se pomalu zacinam bat.
No nic, cest jeho pamatce.
A tresty nevim jestli jsou nizke. Nejde ani o dobu jakou tam stravej, ale jestli tam budou mit co delat atd...
0/0
31.3.2005 16:46

honzaf

Re: Re: Re: Re: Re: Re: hm. patnactilety kluk to na farae dobre znal - chodil tam za panem fararem.
Fararovi nebylo 88 ale 78 a nebyl to žádný neinteligentní magor. Ještě předtím, než se stal farářem, vystudoval medicínu a dělal dost roků doktora.
0/0
31.3.2005 19:22

inedible

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hm. patnactilety kluk to na farae dobre znal - chodil tam za panem fararem.
to, ze nekdo vystuduje medicinu, neznamena automaticky, ze to je inteligentni clovek, viz parta, ktera uci na LF MU
0/0
1.4.2005 12:24

Ivor2

Re: Re: Re: Re: hm. patnactilety kluk to na farae dobre znal - chodil tam za panem fararem.
Skoro nechutny to je - ovsem prave tim to skvele zapada do teto diskuse. Je to stylove, ale jde to proti proudu, takze to provokuje a to vadi, zatimco s davem se muze kricet cokoliv.
mmch. na farare to nesvadim, jenom by me zajimaly nektery dalsi mozny okolnosti pripadu.
Kladu proste otazky, ktere maji provokovat. A nesnasim dav, ktery vola:
povesit,
 popravit,
 zastrelit
 ....
 UKRIZOVAT.
 
 
0/0
31.3.2005 20:05

bojovnik

Re: hm. patnactilety kluk to na farae dobre znal - chodil tam za panem fararem.
všude se najde nějaká svi*ně, ale to, co udělali ti dva, to je ... na to není snad ani slovo
0/0
31.3.2005 15:16

Ivor2

Re: Re: hm. patnactilety kluk to na farae dobre znal - chodil tam za panem fararem.
To je pravda. Chci rict, ze v zadnem pripade ten cin neschvaluji ani neomlouvam, ovsem na druhou stranu ani nemohu pripustit, ze vec je jednoducha, a volat s ostatnimi po krute odplate.
NIC NENI CERNOBILE.
Kdyby pro nic jineho, tak z duvodu symetrie, jsem nadhodil  otazky ve svych prispevcich.
0/0
31.3.2005 15:26

babacek

Re: hm. patnactilety kluk to na farae dobre znal - chodil tam za panem fararem.
Omlováme se,lae na váš příspěvěk mě nedá nereagovat než.Hypofíza jak Sněžka.
0/0
1.4.2005 6:26

qas

a vo tom to je...
Existuje-li Bůh, jistě urychleně smrt "svého" faráře pomstí na těch 2 kriplech.
Ale protože neexistuje, budeme ty hajzlíky v base živit ze svýho. Ach jo...
0/0
31.3.2005 14:55

Si0

Re: a vo tom to je...
Existuje-li Bůh, tak především pana faráře přijme k sobě a ten se bude mít líp než na zemi. A těm 2 "kriplům" dá šanci třeba 77 krát. A určitě se tě nepůjde zeptat na dovolení. To, že si je neumíme něčím užitečným zaměstnat a hodláme je jen živit, je náš problém, který nám fakt řešit nebude, od toho nám dal do palice rozum.
0/0
31.3.2005 17:04

Mak1

Vyjímečné tresty -
17 a 8,5 roku. Za brutální vraždu. Tak to je výsměch
0/0
31.3.2005 14:43

vlákno

Re: Vyjímečné tresty -
píše se výjimečné...
0/0
31.3.2005 15:57

Montaigne

a za 5 roků se Danynek (Dan1) rozbrečí,
 že seděli jak říká "až až" (jako u Hanykowicse) a začne láteřit, proč už nejsou propuštěni
0/0
31.3.2005 14:26

Hana_aaa

...
Pan farář se celý život staral a pomáhal právě takovým, kteří ho zavraždili. Ale věřím, nebe pro něj bylo otevřený a teď už se má dobře.
0/0
31.3.2005 14:11

Ivor2

Re: ... jó vodevreny nebe ...
copak asi pro neho meli vodevrenyho ministranti ? ....
0/0
31.3.2005 15:12

vlákno

Re: Re: ... jó vodevreny nebe ...
ty si proste dement, je to tak... 
0/0
31.3.2005 16:02

Si0

Re: Re: ... jó vodevreny nebe ...
Dovedu si představit, že právě takový nebo podobný kecy vedli ti, kteří ho odkráglovali.
0/0
31.3.2005 16:58

Ivor2

Re: Re: Re: ... jó vodevreny nebe ...
Nevim, ja si to moc predstavit nedovedu. Na druhou stranu  nevolam po tom, aby nekoho popravili, aby nekoho mucili, aby nekoho nejdriv mucili a potom popravili, jako celkem dost zde diskutujicich osob.
Naopak mi propada, ze mnoho zdejsich diskutujicich se mnohem vic nez ja podoba tem vrahum. (O te obeti vlastne nevime, jaka byla.)
Takhle vidle, hole, klacky do rukou, pochodne a baliky slamy - co? Pekne se jich zbavit a udelat to stejne, co oni. Jenomze, kdyz se to dela v davu a k pocte svateho mucednika, tak je to v poradku a v nebi vam za to rezervujou misto hned v prvni rade.
0/0
31.3.2005 19:54

Muroň

Re: Re: ... jó vodevreny nebe ...
Jako bigotní katolickej fundamentalista, kterej prosel výcvikovými tábory pro potírání pohanskejch psů v latinské americe a Irsku, ti klidně pár vodevřenejch zlomenin způsobím. Podle výše zveřejněných příspěvků je ti všechno jasný a nepotřebuješ nic vysvětlovat, máš o katolické církvi zřejmě přehled. Pro žrouta lidskýho masa a krve nebude problém zařídít (s náležitou katolickou brutalitou a nenávistí) pár mnohočetných fraktur.
0/0
31.3.2005 17:07

Ivor2

Re: Re: Re: ... jó vodevreny nebe ...
Vida, vida, kdo projevuje zlocinne sadisticke sklony :-)
0/0
31.3.2005 19:47

Muroň

Re: Re: Re: Re: ... jó vodevreny nebe ...
Udivuje mne, ze se divis. Vzdyt ti je jasny, ze katolicka cirkev je plna pedofilu, jen si zapomel na nasilniky. Urcite to prameni z frustrace z potlacovane sexuality, sam bys to nejlepe vysvetlil. Ovsem v prikazanich ani v katechismu se nepise o tom, ze je hrichem rozbit nekomu hubu, navic pro dobrou vec, tj. slavu cirkve. Ale pozor, vsichni katolici nejsou nasilnici a pokrytci jako ja, nesmis nas vsechny hazet do jednoho pytle. Jsou tu i lide Ducha, kteri ziji evangelium a zakousi bozi lasku a milost a dale ji rozdavaji. Kazdy jsme dostali nejake hrivny, nekdo ma dar slova, jiny modlitby a nekdo velkeho vzrustu a talentu na bojova umeni. Tak si dej pozor, aby se mi nesplasily kladiva. Problem s tim mit nebudu, bude mi to pak lito a vyzpovidam se z toho.
0/0
31.3.2005 20:14

Ivor2

Re: Re: Re: Re: Re: ... jó vodevreny nebe ...
to bylo spis pousmani .....
pochopitelne, ze pro slavu cirkve se muze cokoliv. Dokonce i vypoustet duchy, nebo co to naznacujes.
0/0
31.3.2005 20:25

Muroň

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... jó vodevreny nebe ...
Castecne jsi to pochopil. Myslel jsem to tak, ze od Ducha nekdo muze ziskat ruzne dary. Ale pochopil si to, ze pro slavu cirkve muze nekdo vypustit dusi - bud jako mucednik nebo jako obet utoku katolickeho fundamentalisty. To prvni je vrazda, to druhe spise nehoda.
0/0
31.3.2005 20:34

Ivor2

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... jó vodevreny nebe ...
Obeti katolickeho fundamentalismu jsou hromady.
Ale nejvetsimi obetmi jakehokoliv fundamentalismu jsou samotni verici. Samotni fundamentaliste v sobe totiz zabiji cloveka.
Muzou z nich byt svati, ale zustavaji lidsti?
0/0
31.3.2005 20:37

Ivor2

Re: Re: Re: Re: Re: ... jó vodevreny nebe ...
Jo, to je ono.
Krestane maji misto svedomi jakoby panaboha, ktereho lze lehce osidit, protoze je dobry. Vlastne je to takovy venkovsky hlupacek  - Jezisek, ktery si za nas odbude tu sichtu na krizi, no a potom nam odpusti, ponevadz jinak ani nemuze. A tak se muze vsechno, von se slituje.
Smahem to tak praktikuji.
 
0/0
31.3.2005 20:35

Uslintanej_pes

Do cely s teplým negrem
Zavřel bych je pěkně do cely s teplým negrem, ať je mrdá od rána do večera. Krypli.
0/0
31.3.2005 13:12

Uslintanej_pes

Re: Do cely s teplým negrem
Ty krypli schválně píšu s měkkým, protože tvrdýho ho přeju tomu černochovi!!!!!!!!
0/0
31.3.2005 13:15

smějící se bestie

Re: Re: Do cely s teplým negrem
ty budeš asi velkej tvrďák
0/0
31.3.2005 13:16

Uslintanej_pes

Re: Re: Re: Do cely s teplým negrem
Nejsem, vůbec ne, ale těm šmejdům to prostě za to co udělali, přeju.
0/0
31.3.2005 13:22

Koaraeeel

Cikáni-vrazi
Cikánští vrazi Třebenického pana faráře jménem ŠÄMKO a BÍNA se mohou smát-rasistický motiv vraždy nebyl prokázán. V normálním právním systému by už dávno byl udělen trest smrti .
0/0
31.3.2005 12:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.