Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Po Grossově hřbetě Grebeníček stoupá

Komunisty vládní krize pokropila svěcenou vodou. Oni mezi poraženými nebudou. Podpoří Grossovu zbytkovou vládu? Potopí ji? Teď už premiér Gross visí jen na tenké Grebeníčkově niti. A pan Grebeníček po společné schůzce neřekl za komunisty tak ani tak.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lastboyscout

s čssd za slnější ksčm
chtěl jsem reagovat s naprostým souhlasem,ale potom jsem si přečetl předcházející komentáře a nevím jestli to má vůbec smysl. Pokud někomu vadí,že u pásové výroby musí být během své nepřítomnosti nahrazen někým jiným - a tudíž to nejdříve někomu ohlásit - no comment. ČSSD je první strana po patnácti letech co se hodlá beze zbytku podřídit diktátu komunistů jen pro své krátkodobé cíle. (Dědeček Buzkové se v tuhle chvíli jistojistě obrací v hrobě). Při mé obrovské averzi vůči ČSSD musím přiznat, že z naprosto podměrečné strany dokázal Miloš Zeman vytvořit (to jak to udělal nechávám stranou) vládní stranu. Vládní stranu která se právě profilovala proti oněm 300000 voličům KSČM které nyní Stanislav Gross nehodlá opomíjet :-) Budu parafrázovat, ale padesát let v není tak dlouhhá doba - Fierlinger......Beneš.........copak ti co ví o čem mluvím (obzvláště z ČSSD) tohle znovu chtějí? KSČM roste - a proč?Potenciální voliči ČSSD NEBUDOU VOLIT ČSSD - proč taky - s KSČM jedno jsou
0/0
31.3.2005 15:41

jekul

Re: s čssd za slnější ksčm
něco tak dojemného jsem ještě nečetl, a že jsem již hodně četl, takže když se komouši přidají k modrým atrakám a odvolají vládu, tak jak pomohli zvolit Klause prezidentem půjde o vrchol demokracie a boj proti komoušům, blábolite o minulosti, která byla důsledkem 2. sv. války, ale nevnímáte co bylo včera, kde jste byli , když ODS i s Klausem somrovala podporu u komoušů a Ti ji jim poskytli zcela nezištně jak jinak, komouš u ODS zlatej komouš 
0/0
31.3.2005 16:12

lastboyscout

Re: Re: s čssd za slnější ksčm
Já spíš nerozumím Vám, přeci je něco jiného nechat komunisty hlasovat ať si hlasují jak chtějí a něco jiného se s nimi přímo před televizními kamerami (proč to asi grebeníček chtěl?) domlouvat na podmínkách,nemyslíte?
0/0
31.3.2005 16:25

EasyR

Re: Re: s čssd za slnější ksčm
Co je to za blábol ? Copak Klaus s ODS Komančům něco slíbili ? Resp. dostali za podporu Klause (není mým oblíbencem) něco ??? Počkal bych do zítřka, až se dozvíme, co za podporu bolševika slíbil Staník... Možná se nebudeme stačit divit...
0/0
31.3.2005 16:27

lastboyscout

Re: Re: Re: s čssd za slnější ksčm
Myslím,že základ, tj. personálie již včera řekl (a dnes potvrdil) Kavan - zamini ( to je podle mých informací stěžejní bod- pokud vláda zítra přežije - a že ano - tak Kavan se vrací), Kupčová - spravedlnost - možná.................Laśtůvka je užitečný idiot - ten půjde kam se mu řekne
0/0
31.3.2005 16:40

František Koudelka 4.Kyju

Re: Re: Re: Re: s čssd za slnější ksčm
KATO bude vynikající ministr zahraničí hlavně ať mu nikdo neleze do sejfu aby zas nebyl malér a jeho náměstek ať se nesnaží odkráglovat nepohodlnou novinářku, kupčíci vyděšení nebudou hledět do misalů, ale řídit justici a jestli Laštůvka půjde kam se mu řekne, tak je na čase aby mu někdo řekl ať jde do řiti.
0/0
31.3.2005 16:51

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Re: s čssd za slnější ksčm
0/0
31.3.2005 16:54

leonel

Re: Re: Re: Re: Re: s čssd za slnější ksčm
tahle slova jsou pro pana Laštůvku kousnutím do citronu
0/0
31.3.2005 16:58

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: Re: s čssd za slnější ksčm
Jitka Kupcova pusobi duveryhodnym dojmem. Budu rad, kdyz bude na ministerstvu sprvdl.
0/0
31.3.2005 17:26

lastboyscout

Re: Re: Re: Re: Re: s čssd za slnější ksčm
chraň mě bůh od "užitečných idiotů" co říkají - Jitka Kupčová na mě působí důvěrahodným dojmem -jinýmy slovy - ona bude slušný ministr spravedlnosti - zkuste si o té paní zjistit trochu víc než jen to jak "působí", její názory ...
0/0
31.3.2005 17:34

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: s čssd za slnější ksčm
Znam jeji nazory. Bude dobra ministryne.
0/0
31.3.2005 17:44

Vasilanek

duo
aby při další krizi nevzniklo vládní duo Gr + Gr
0/0
31.3.2005 15:23

František Koudelka 4.Kyju

Re: duo
A Standa bude mít titul JUGr.
0/0
31.3.2005 15:28

Janhura

Smutná pravda
 ....                           (jinak není co dodat)
0/0
31.3.2005 15:15

Tonda Brno

Není co dodat
Většině lidí je jasné, že Gross celou čssd táhne ke dnu a oni ho v tom ještě povzbuzují, na druhé straně tím neustále pomáhá komoušům. Jakým omylem tento člověk mohl být nejblíbenějším politikem a jak se mohl stát premiérem je mi záhadou.
0/0
31.3.2005 15:10

jekul

Re: Není co dodat
nemusíš být záhadolog, jde jen o mediální bulvární hrátky, buď jedním nebo druhým směrem, stádo čte a věří tomu co čte, to je celej fígl, žádná záhada
0/0
31.3.2005 15:23

EasyR

Re: Re: Není co dodat
Pak je mi záhadou, proč Gross ty ošklivá média nežaluje :) Pokud má máslo na hlavě a drží se zuby nehty (koalice by mohla pokračovat bez něj), je to obyčejný šmejd...
0/0
31.3.2005 15:27

Isbjoerna

Re: Re: Re: Není co dodat
Treba pan Gross dostal od toho oskliveho media nejake umlcne/nezalovne (na novou saunu ve sklepe a pod.).
0/0
31.3.2005 16:40

Kleki Petra

Re: Re: Není co dodat
Lépe to děláš ty. Nečteš nic a absolutně ve všem máš jasno.
0/0
31.3.2005 15:29

irxx

to ne
to vám pane premiére neodpustím, hodit to na komouše, to je trochu zrádné, nemyslíte?
0/0
31.3.2005 14:25

es te be

hrozné
tak takovejdle debilní článek jsem už dlouho neviděl, pisatel to tam líčí jako nový únor , ale vždyt to tak není, komanče nesnáším, ale nemyslím si že by měli nějakej velkej vliv, samozřejmě neberu tuto situaci, kdy to visí na nich, Standa by to měl zabalit. nový volby, a pak se všichni budou divit co ODS vymyslí, ale at tak nebo jinak já to přežiju,
0/0
31.3.2005 14:18

Arny_71

Re: hrozné
"...ale at tak nebo jinak já to přežiju..." Jo holenku, to si v unoru 48' mysleli jini kabrnaci, nez jsi ty, a za par lety se houpali na provaze. A taky si nikdo nedokazal predstavit, ze by to bylo v Masarykovskem Ceskoslovensku mozne.
0/0
31.3.2005 14:36

es te be

Re: Re: hrozné
holenku nejsou 3 roky po válce tak si neplet pojmy a dojmy
0/0
31.3.2005 15:12

EasyR

Re: Re: Re: hrozné
Bolševik se nemění, tak si nepleť pojem s průjmem...
0/0
31.3.2005 15:20

Isbjoerna

Re: Re: hrozné
Unor 1948 se neda srovnavat. CSR tehdy prodal Benes Stalinovi jiz 1943, nikdo v CSR tehdy nemel realnou chance neco zmenit od teto smlouvy (politicko-hospodarska spoluprace mezi CSR-Sowjetunion, podepsana v roce 1943 na 20 let!). Volby v CSR po roce 1945 byly "formalni".
 
Dnes je jina situace. CR nema zadne komunisticke "spojence" a je hospodarsky beze zbytku zavisla na Zapadu (80% "ceske" industrie a financniho kapitalu patri zahranicnim investorum), takze velke prevraty se konat nebudou.
Jedine, co se muze zmenit, je, ze nebudete nadavat Grossovi, ale nekomu jinemu.
0/0
31.3.2005 15:40

leonel

Re: Re: Re: hrozné
 a  ty se ho budeš zastávat jako naposled jistého Grosse. stáhni se na...
0/0
31.3.2005 15:45

Sagittarius28

Re: Re: Re: hrozné
Tak teď docela hodně nesouhlasím. Volby po roce 45 NEBYLY jen formální, komanče na trůn jsme si dosadili sami. Když už by se dalo mluvit o nějakém prodávání, potom musíme obrátit pohled na konference velmocí, kterým dala podklady vojenská situace v Evropě - nezastavitelná Rudá Armáda na jedné straně a neschopný Bradley s váhajícím Eisenhowerem na druhé.
0/0
31.3.2005 15:53

EasyR

Re: Re: Re: Re: hrozné
Nesmysl, volby v roce nebyly svobodné. Některé strany (např. za 1. republiky nejsilnější Agrárníci) byly zakázané, ministrem vnitra byl bolševik Nosek, byla kandidátka národní fronty apod. Nehledě k tomu, že tehdy lidé neměli dost informací a bolševici samozřejmě neslibovali rozkulačování, střílení na hranicích, popravy, vyhazovy ze zaměstnání a škol, měnovou reformu apod.
0/0
31.3.2005 15:58

EasyR

Re: Re: Re: Re: Re: hrozné
sorry, v roce 1946 samozřejmě
0/0
31.3.2005 15:58

Sagittarius28

Re: Re: Re: Re: Re: hrozné
samozřejmě..ty volby byly ovlivněné, ale nebyly jen formální, pořád byla šance na zvrat. že politici před volbama lžou, to považuju za samozřejmost.... vím že to lidé vědět nemohli... ale to nic nemění na tom, že jsme si stejně krk do oprátky strčili sami, i když jsme o ní nevěděli.....a děláme to zas
0/0
31.3.2005 19:17

EasyR

Re: Re: Re: hrozné
Nesouhlas, to byla jen hospodářská spolupráce. Nebýt odmítnutí Marshallova plánu, zákazu agrárníků (nejsilnější strana za 1. republiky), národní fronty a připos*anosti Beneše, který se před bolševikem podělal, stejně jako před nácky v osmatřicátém, mohlo být všechno jinak...
0/0
31.3.2005 15:54

Isbjoerna

Re: Re: Re: Re: hrozné
V te "jen hospodarske" smlouve bylo dohodnuto mimo jine i znarodneni. Jiz v roce 1943, za podminky, ze Benes zustane po valce präsidentem CSR, byla CSR nenavratne prodana Stalinovi. Stalin byl tehdy jedinym svetovym politikem (hlava statu), ktery uznal Benese jako präsidenta CSR.
Pro Marshall-Plan se rozhodli i tehdejsi cesti komuniste, avsak Benes-Stalin-Pakt z roku 1943 tomu zabranil.
0/0
31.3.2005 16:08

EasyR

Re: Re: Re: Re: Re: hrozné
Znárodnění VELKÝCH podniků, což např. s doly provedl již TGM. Je známo, že přijetí Marshallova plánu Masarykovi (Janu) zabránil Stalin v Moskvě, ale čeští komunisté to hájili jako své vítězství s tím, že pomoc od Sovětského Svazu je jejich ideologické vítězství... I taky si myslím, že se po válce dalo ještě lecčemus zabránit...
0/0
31.3.2005 16:25

Isbjoerna

Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrozné
Nevim, odkud mas informace, ale tehdejsi cesky (ceskoslovensky) parlament Marshall-Plan prijal (i komuniste hlasovali pro), druhy den pan Benes naridil (asi precetl telegram od Stalina), ze se Marshall-Plan odmitne.
Benes-Stalin-Pakt mel nekolik nenavratne rozhodnych bodu:
  1. Benes ho podepsal "na vlastni pest" proti rozhodnuti tehdejsi ceske vlady
  2. Benes ho podepsal tajne, ackoli Alliierte (USA/GB/F) "zakazali" uzavirani bilateralnich smlouv pred koncem valky
  3. Benes podepsal smlouvu s nejobavanejsim zlocincem Evropy (Stalin nechal zavrazdit milliony civilistu jiz pred nastupem Hitlera k moci); timto svym cinem isoloval Benes CSR od Zapadu
Benes se chtel udrzet u moci i po valce, za kazdou cenu. Stalin mel CSR v ruce (Smlouva) a Zapad nemel zadnou moznost nejak jednat. Osud CSR byl zpeceten na 20 let.
0/0
31.3.2005 16:56

Satros

levice
Pro levicové voliče je lepší,když se ČSSD spojí s komunisty,než aby nechala vládnout pravici ,nebo aby byly předčasné volby.Pravice si užijeme dost.Včera v televizi jsme viděli a slyšely,co je kapitalismus.Tam v  té mladoboleslavské škodovce,když dělník se nenahlásí,že potřebuje na záchod,tak mu hrozí propuštění.Na to se mají dělníci těšit?Lidé myslete hlavou a ne zadní částí těla!!
0/0
31.3.2005 11:43

dukeprvni

Re: levice
vole vsude na pasu, kdyz potrebujes jit na WC, tak te musi nekdo zaskocit, proto to musis nahlasit nebo myslis, ze se kvuli tvemu sraani zastavi pas  co tady blbnes lidem hlavy kokkote bolsevickej
0/0
31.3.2005 13:37

EasyR

Re: levice
Opravdu jste to slyšelY, holky ? S tím pásem je to fakt špatný. Možná by nebylo od věci dávat dělňasům Pampers...
0/0
31.3.2005 13:47

Tonda Brno

Re: levice
Zkus taky myslet "jsme viděli a slyšely" toť ukázka nerozhodnosti.
Obsah je lepší nekomentovat.
0/0
31.3.2005 14:12

leonel

Re: Re: levice
hovoří za ženy
0/0
31.3.2005 15:15

EasyR

Re: Re: Re: levice
Spíš je hermafrodit...
0/0
31.3.2005 15:20

František Koudelka 4.Kyju

Re: Re: Re: levice
Omyl byli tam hluší pánové a slepé ženy.
0/0
31.3.2005 15:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.