Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Psovod zastřelil agresivního psa

Policie vyjela v sobotu odpoledne do Horní ulice v Kraslicích. Přivolal jí telefonát, že právě tam ohrožuje lidi velký pes. Hlídka přijela ve chvíli, kdy se psa snažil na zemi přemoci napadený muž. Ten nakonec skončil v nemocnici. Psa musel policista zastřelit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

homerecek

Senát má asi jiné starosti
Senát má asi jiné starosti než se starat o zákony na ochranu lidí. Mají co děla,t aby si udělali všechny zákony na ochranu sebe.
0/0
28.3.2005 22:03

boubinsky prales

Re: Senát má asi jiné starosti
treba je jen podcenujem a zakon o skoleni a zkouskach bude  A kdo pak bude chtit zaverecnym testem projit - bude muset dokazat ze tou nejvetsi hrozbou ze strany sveho psa je nanejvys obavana kombinace ' rozbahneneho travniku a ritualu radostneho vitani '...
0/0
29.3.2005 0:43

Tančící Derviš

Re: Re: Senát má asi jiné starosti
Zkoušky jsou na prd, řidiči taky dělaj zkoušky a zabíjí porád, tudy cesta neveda, spíš tama jak píše Herulinka.
0/0
29.3.2005 7:51

Horst Fuchs

Re: Re: Re: Senát má asi jiné starosti
No nevím... mám obavy, že kdyby řidiči žádné zkoušky nedělali, tak by to tady vypadalo ještě mnohem hůř. Něco málo v autoškole natlučou do hlavy i tomu největšímu ignorantovi. A to samé by potřebovali i někteří majitelé psů.
0/0
29.3.2005 10:09

Tančící Derviš

Re: Re: Re: Re: Senát má asi jiné starosti
Asi jo, souhlasím.
0/0
29.3.2005 10:30

Tančící Derviš

Re: Re: Re: Re: Senát má asi jiné starosti
Jenže kdo jim natluče do hlav zodpovědnost? A o tom to je.
0/0
29.3.2005 10:31

herulinka

Když to tak čtu,
jako tuhle diskusi, tak mě napadá otázka, proč pořád ještě neudělali něco s tím, jak slibovali, že majitelé poslušných psů apod. budou mít výhody? Když si pořizuju psa, není možné, aby nezvládal přivolání a pokud to možné je, tak si psa nepořizuju, ne?
Tehdy šlo o něco v tom smyslu, že ti, kteří prokážou, že jejich pes umí poslouchat, budou mít úlevy na poplatku ze psa (mimochodem, skutečně nevím, proč bych za mého psa měla platit x peněz, když se chodí venčit na můj pozemek a svým hlukem ani smradem nikoho neobtěžuje), pak samozřejmě taky řádné očkování apod., což by ale mělo být ve vlastním zájmu majitele. Dvakrát jsme měli štěně špatně naočkované a pokaždé jsme o něj málem přišli vinou choroby, proti které se očkuje.
0/0
28.3.2005 20:35

Horst Fuchs

Re: Když to tak čtu,
Já jsem klidně pro, aby zájemci o chov psa museli projít nějakým tím školeníčkem se zkouškami, podobně jako u zbrojního pasu. Problém není ani tak v tom, že si psa pořizují zakomplexovaní úchylové, kteří pak ohrožují mírumilovné spoluobčany.  Horší, a hlavně mnohem častější jsou případy, kdy si psa koupí lidi, kteří o něm a o jeho výchově neví zhola nic a nejeví snahu na tom cokoli měnit. V tomto prostředí totiž běžně vznikají "nepochopitelné" a "náhlé" případy napadení majitele nebo jeho dětí vlastním psem  Dnes ráno jsem z okna slyšel, jak nějaká malá holka cvičila kokra - během 10 vteřin ze sebe vychrlila asi tohle: sedni! - sedni! - sedni! - no tak sedni!! - sedni! - lehni! - čekej! - čekej! - sedni!   - Nemusím snad ani psát, že ji pes měl úplně na háku... Umět správně vychovat psa je jako umět řídit auto - musí se to prostě člověk naučit, a kdo na to nemá, nenaučí se to za celý život...
0/0
28.3.2005 21:46

80E-seven

Re: Re: Když to tak čtu,
spravne...
0/0
28.3.2005 21:47

Horst Fuchs

Názory
Fakt se musím smát, když tady čtu názory všech těch hrdinů, kteří by psy kopali do hlav či koulí a jejich zakomplexovaným majitelům uřezávali uši a kdovíco ještě. Máme doma německou dogu, a za celý život, co s ní chodím ven, mi nikdo neřekl ani půl slova, a to chodíme bez náhubku a většinou navolno (když někoho potkáme, vezmu ji pro klid kolemjdoucího na vodítko nebo aspoň k noze). Kdybych si občas nepřečetl diskuze jako je tahle, ani by mě nenapadlo, že může vůbec někomu vadit, protože do očí vám samozřejmě neřekne nikdo nic, to jenom na internetu je každý Rambo...
0/0
28.3.2005 20:30

herulinka

Re: Názory
Ale vem si, že fakt existujou lidi, jejichž psi ostatní kolemjdoucí minimálně aspoň obtěžují. Když jdu se svým psem mezi lidi, tak vím, že ona chodí otravovat každého a běhá zásadně kolem plotu, kde se štěká s ostatními psy, takže když je jó velký provoz, na vodítku je, jinak u nohy bez vodítka taky v poho. Ale musím ji zavolat, když máme někoho potká. Je spousta lidí, kteří ti nechají svého psa vlézt až za krk a když jim řekneš, že to není zrovna vhodné, ještě se ti diví. Což ovšem neznamená, že by měl pes být zkopán.
0/0
28.3.2005 20:38

GhorX

Re: Názory
Pravděpodobně chápete, že jste za svého psa odpovědný. Takže se nedivte, že až si Váš hodný mohutný pejsek přiběhne očichat někoho, kdo se po nepříjemné až tragické zkušenosti s jiným pejskem neovládne, pak není-li Vaše doga naprosto letargický jedinec, budete zodpovědný za vážná zranění a možná i smrt "útočníka". Vím, že dogy jsou velmi inteligentní a trpěliví psi - ale co udělá Váš pes, když mu z poza čenichu vytrhne dítě jeho matka a vzápětí psa praští kabelkou ?
0/0
28.3.2005 20:41

boubinsky prales

Re: Re: Názory
souhlasim s tim ze pes by nemel obtezovat, samozrejme existuji mraky lidi kterym ctyrnohy kamarad nic nerika. Predstava letici kabelky je uz ale prece jen z kategorie filmovych komedii ...
0/0
28.3.2005 21:03

Horst Fuchs

Re: Re: Názory
Jak říkám, když při procházce někoho vidíme jít proti nám, beru si ho k sobě. Chápu, že maminka s kočárkem je klidnější, když jí pes nenakukuje dovnitř a nepátrá tam po piškotech...
0/0
28.3.2005 21:18

boubinsky prales

Re: Názory
tak,tak,  Mam letitou zkusenost se stejnym plemenem, kosik i u nas fungoval spise  jen pro formu ...
0/0
28.3.2005 20:53

80E-seven

agresivni malamut=
tak to bych zacal ockovat proti vztekline...zadny cekat...
0/0
28.3.2005 20:16

Prestal nam rast rododendron

Malamut
Že by záútočil zrovna malamut? To se mi nějak nezdá, to jsou absolutně přátelští psi.
0/0
28.3.2005 18:26

idnesKROKODYL

Re: Malamut
Pane Krasomir, samozrejme, coz potvrzuje prave tento pripad ze ? ... Jak mohou byt ti pejskari takovyto ignoranti. Kdyz byla akce Jeden metr vyrvaval kazdy z nich ze nezalezi na plenemu ale na majiteli a ted sem pan Krasomil napise zase  takovouhle kravinu.  Vsak to zname vsichni: 'On je hodnej, on nic nedela...' Proste pejskari. 
0/0
28.3.2005 19:24

tuhacek

Nahubky vzdy !!!!!!!!!!!!!!!
 
  Musi byt uzakoneno  !!!!!!  ,  vsichni ! npsi musi i na voditkach byt s nahubky.   Je to vubec mozne, co se deje ???????  Jak dlouho budou jeste Ti   "Zakonodarci"   vahat ?
 Je poptreba je, blby, nechat take pokousat. Jinak se jim nerozsviti.
 Ma-li nekdo dotaz, rad zodpovim. tuhacek@nefkom.net
0/0
28.3.2005 18:23

MadHawk

Re: Nahubky vzdy !!!!!!!!!!!!!!!
to byste videl, jak by pejskari nadavali..... uz tedka maj problem s uklizenim bobku po svych milaccich. A chci videt jak domutite panicku s pejskem oblecenym v oblecku s botickama,melirem a apartne ostrihanou srsti, ktereho nese ve sve tastičce, aby mu dala nahubek - takovy pejsky miluju
0/0
28.3.2005 19:59

Maveric

Re: Nahubky vzdy !!!!!!!!!!!!!!!
stoprocentně podporuji, máme fenu rotvailera jako tele, na člověka by nezaútočila bez příčiny ale je dominantní nad všemi zvířaty v "jejím" teritoriu a tak chudáci majitelé všemožných ratlíků, nikdy bych, ani ve snu, třebaže poslouchá na slovo, s ní nevyšel bez náhubku a na silném provaze...je velmi dominantní a "ostrá" ...síla v čelistech tohoto plemene je příšerná  a nechápu jak někdo může velké psy  venčit bez náhubku... jen jedinkrát jsem jí ho sundal, to když jsem okřikl řvoucí "hajlující" skiny vysednuvši v noci z auta na sídlišti...a hrozilo mi po slovních urážkách - napadení,  no ale vzápětí jsme oba čelili namířené zbrani...né plynovce - skutečnému namířenému ústí, které jako sportovní střelec z "krátkých" zbraní rozeznám od atrapy, mířil na mě - né na psa - ale já se bál o psa, miláčka rodiny (tři holky) a tak jsme vycouvali... kdyby mířil na psa vypustil bych ji...
   
0/0
28.3.2005 20:06

boubinsky prales

Re: Re: Nahubky vzdy !!!!!!!!!!!!!!!
jejej, ty bys ji vypustil a ten hnup by ji zastrelil ... jeste ze jste tedy vycovali
0/0
28.3.2005 20:43

boubinsky prales

Re: Nahubky vzdy !!!!!!!!!!!!!!!
.. dotaz nemam, jen jsem moc rad ze tvuj navrh zakona nikdo neschvali
0/0
28.3.2005 20:46

herulinka

Tupadlých?
jak se ta vesnice jmenuje? Tenhle tvar je dost zajímavý, je snad od Tupadly?
0/0
28.3.2005 16:57

PaWel23

Re: Tupadlých?
Taky jsem o Tupadlých ještě neslyšel
0/0
29.3.2005 15:44

GenEtt

Pes
Na agresivního psa platí pořádnej kopanec do koulí
0/0
28.3.2005 15:27

GhorX

Re: Pes
A jak ho přesvědčíte, že se má postavit do patřičné polohy ?
0/0
28.3.2005 15:48

Roumen

Re: Re: Pes
Poradnym kopancem do hlavy. ;-)
0/0
28.3.2005 16:35

MadHawk

Re: Re: Re: Pes
a pote to aplikovat na majiteli v opacnem poradi
0/0
28.3.2005 16:54

GhorX

Re: Re: Re: Pes
Silného agresivního psa v okamžiku jeho útoku nohou pravděpodobně netrefíte tak, aby jste ho omráčil a zavolal pomoc. Co vím, je v takovém případě nejlepší ho zalehnout z boku a snažit se udžet jeho hlavu, po chvíli to vzdá. Ale víceméně to platí jen pro "normální" plemena, jako jsou třeba vlčáci, například pitbula je nutné buď zmlátit do bezvědomí, nebo zabít.
0/0
28.3.2005 17:13

MadHawk

Re: Re: Re: Re: Pes
vlastni zkusenost s kniracem:
- neotocit se zady !!!!
- jakymkoli zpusobem mu dat co nej ranu, aby to citil
(soused ho trefil sutrem - na chvili omracil a od te doby jak ho pes uvidi, tak zatahne kulky a vali pryc)
PS: nejsme banda sadistu, ale jedna se o psa kteryho tyrali ,necvicili a spatne s nim zachazeli - uz pokousal snad desitky lidi a samozrejmne si troufne i na rodinu majitele (z majitele ma strach - protoze ho bil,ale neposloucha ho), ale ten ho neutrati.....
0/0
28.3.2005 17:24

herulinka

Re: Re: Re: Re: Pes
No, takovým způsobem ztřískat pitbula, to chce hodně síly, takoví psi vydrží fakt hodně
0/0
28.3.2005 17:37

GhorX

Re: Re: Re: Re: Re: Pes
Ano, tu poslední větu jsem myslel spíš ironicky, pitbul a podobná plemena člověk zpacifikuje je s velkým štěstím.
0/0
28.3.2005 18:20

boubinsky prales

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pes
... ano, myslim ze ani zdravy a fyzicky zdatny clovek beze zbrane, rozjeteho pitbulla sanci zastavit nema ...  To ze v tomto pripade napadal malamut je zvlastni, docela by me zajimalo co psa k agresi skutecne vedlo ...
0/0
28.3.2005 20:39

herulinka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pes
No já to taky nemyslela, že bysme se kvůli tomu měli pohádat do krve. Pamatuju se na vyprávění kamarádky, milovnice bulíků, jak říkala, že se na nich dá dříví štípat.
Narozdíl od mé výmaračky, na kterou se nesmíš ani křivě podívat  už ječí.
0/0
28.3.2005 20:40

dykl

....
naprosto správné zastřelení psa, čím více zastřelených psů, tím lépe. Mrtvý pes, dobrý pes....
0/0
28.3.2005 14:27

Tančící Derviš

Re: ....
Mrtvej Novák dobrej Novák
0/0
28.3.2005 14:30

dykl

Re: Re: ....
mán obavu, že budu, díky těm hovadům....
0/0
29.3.2005 10:26

boubinsky prales

Re: ....
... Karliku, tys nemel vesely detstvi, ze ne ?
0/0
28.3.2005 21:38

dykl

Re: Re: ....
ale celkem ano, ale ti psi, mě s.... čím dá víc, nevím co to má společného s mým dětstvím, dříve bylo daleko méně snobů se psem.....
0/0
29.3.2005 10:25

javajava

Debilním majitelům psů
uřezat v první instanci obě uši, psa odebrat a zakázat přiblížení k cizímu psovi na distanc menší než 10 metrů. V případě neuposlechnutí první výstřel pod nohy a druhý do p@dele.
Týká se obou pohlaví i homosexuálů.
 
0/0
28.3.2005 13:27

J_A_R

Re: Debilním majitelům psů
A co majitele debilnich psu?
0/0
28.3.2005 15:12

jirka02

Re: Debilním majitelům psů
     Já tušil, že ve vás dříme dobrák (a teď nevím zda od kosti, nebo každý coulem) jaký se jen tak nepotká. Na druhé straně jako logik, je tu už slabší. Ke psu se člověk většinou neblíží po zpátku a protože současně předpokládám, že jste majitelem (majitelkou) všech cizích psů, bude se vám do p@dele mířit obtížně. Pochopitelně je také důležité jak se s pistolí nebo revolverem popasujete. Hlaveň většinou směřuje od vlastního těla. Pokud jsou v zásobníku vloženy náboje, nebereme zbraň raději do ruky. Nejlépe je zbrani v trezoru a ještě lépe nevíte-li kde je klíček! Také bývá dobře máme-li průkaz zbraně a řidičský průkaz ke zbrani, kterému se u nás říká zbrojní průkaz. Je také dobré je-li zde uvedena skupina E.
0/0
28.3.2005 15:30

herulinka

Re: Debilním majitelům psů
Mám taky debilního psa (fenu), nicméně si nemyslím, že je nějaký důvod k zákazu přibližování...snad možná proto, že chce každému prozkoumat kapsy a řádně ho přivítat?
0/0
28.3.2005 16:58

deVries

Re: Re: Debilním majitelům psů
jakej pan, takovej kram
0/0
28.3.2005 18:38

jirka02

Nepřátelům zvířat!
     Ne , nebudu hodnotit tento případ napadení člověka zvířetem. Neznám žádné podrobnosti a klidně připustím, že použité řešení bylo jedině možné. To proto, že případ neznám.
     Naopak vše odpůrcům zvířat a to ať domácím, nebo užitkovým připomenu, že už bychom (neb jsme všežravci) byli jako druh dávno mrtvi hladem, ubiti zločinci, udřeni použitím jen své síly, zbaveni radosti ze soužití s jinými druhy živočišné říše (nejen psy a kočky) a mnohé další
     A za tyto možnosti se pochopitelně platí. Mnohdy více než je nutné. Ale zabránit jim není možné nikdy!
0/0
28.3.2005 13:23

javajava

Re: Nepřátelům zvířat!
Máte sníženou chápavost. Zde se nejedná o zvířata a o přátelství či nepřátelství k nim, ale o tupost a sobeckost jejich majitelů. Trestáni budiž tedy tito kreténi, nikoliv zvířata.
Smrt malamuta zavinil jeho debilní majitel.
 
0/0
28.3.2005 13:30

herulinka

Re: Re: Nepřátelům zvířat!
Kde berete tu jistotu? Víte, proč byl pes sám a proč zaútočil? Pokud ano, snad by se tím lecos vysvětlilo...?
0/0
28.3.2005 17:05

killy

Ten malamut...
..byl přeběhlík z BRD... a tak nemoh´rozumět česky. Umět česky se má. Jinak se to může zaplatit životem...
0/0
28.3.2005 13:21

Bertuzzi

Mír všem čoklům
a jejich impotentním majitelům s komplexy ........
0/0
28.3.2005 12:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.