Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Za jízdu vpravo nemůže německá okupace

Největší dopravní změna v historii hlavního města se odehrála 26. března před šestašedesáti lety. Po pražských silnicích a ulicích se od tohoto dne začalo jezdit vpravo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

xlibori

srazka v protismeru je banalni nehoda
Ridic vjel do protismeru a narazil do proti jedouciho auta, ale nic vazneho to nebylo....trochu bizardni predstava
0/0
26.3.2005 21:34

Ijumbo

Jízda v pravo
Táta mi kdysi povídal jak jako správný Češi jsme se léta handrkovali zda jezdit vlevo a nebo vpravo
Přišel skopčák a bylo vymalováno pomalu ze dne na den se jezdilo vpravo
0/0
26.3.2005 16:13

Rezen

Jen drobny nehody nebyly
je jedna potvrzena obet, chlap srazenej tramvaji kvuli tomu, ze zapomnel na zmenu a kouknul se pri prechazeni na druhou stranu, ze zvyku...
0/0
26.3.2005 15:00

René, já a Rudolf

nic proti...
ale z toho clanku mi stejne porad vyplyva, ze to tu zavedli Nemci... Cesi sice o tom jednali, ale zmena naridili Nemci bez ohledu na nejaka jednani vlady...
0/0
26.3.2005 14:59

tOplOaDer-CZECH

kdo?
a kdo zavedl teda jizde rovně?
0/0
26.3.2005 14:39

Montaigne

Re: kdo?
parlament , ale poslanec Kott byl tehdy proti
0/0
27.3.2005 13:34

JUDr_Jurajko_Janosik

Za protektorátu vlaky jezdila včas : děkujeme
Za protektorátu vlaky jezdily včas
Na to nezapomínejme
0/0
26.3.2005 13:16

JPNB

Re: Za protektorátu vlaky jezdila včas : děkujeme
To je pravda některé měli "jen" 24 hodin a dle JŘ jich jelo 15% současného stavu.
0/0
26.3.2005 13:19

breberaksuper

Re: Re: Za protektorátu vlaky jezdila včas : děkujeme
no zato mohly komunističtí partizáni :-)))))) koleje v luftu a češi co to spravovaly tak ještě musely kličkovat mezy partizanskými kulkami :-)))
0/0
26.3.2005 13:22

JUDr_Jurajko_Janosik

Re: Re: Za protektorátu vlaky jezdila včas : děkujeme
 
kde si na tuhle blbost přišel ????
Vlaku jezdilo naopak více a do náletu v roce 1944 jezdily na minutu přesně
Děkujeme
0/0
26.3.2005 13:23

leonel

Re: Re: Re: Za protektorátu vlaky jezdila včas : děkujeme
jo a po levé koleji
0/0
26.3.2005 13:25

breberaksuper

Re: Re: Re: Za protektorátu vlaky jezdila včas : děkujeme
vlaků jezdilo více a na minutu přesně ale jen na frontu a do 1942 pak to šlo opačně při ústupu děkujeme
0/0
26.3.2005 13:29

Monte Pelmo

Re: Re: Re: Re: Za protektorátu vlaky jezdila včas : děkujeme
Kolik ze jezdilo vlaku, ha? Na to odpovi DR Kursbuch ;) http://pkjs.de/bahn/Kursbuch1944/Teil6/Teil6-protekt.html
0/0
26.3.2005 17:47

Hrdý Budžes

Re: Re: Re: Za protektorátu vlaky jezdila včas : děkujeme
A všichni cestující, jedoucí na dovolenou na východ, hlasitě děkovali "Danke schön !".
0/0
27.3.2005 7:31

breberaksuper

a není to jedno
jen v GB a jejích kolonijích se jezdí v levo a tím se řídit nebudem že vpravo je vpravo jinak dobrá informace velice důležitá objasnila 80% mých nevedomostí :-))))
0/0
26.3.2005 13:05

wildge

Re: a není to jedno
Neni pravda. V Japonsku se jezdi take vlevo. Jezdilo se tak uz pred mnoha staletimi.
0/0
26.3.2005 13:13

breberaksuper

Re: Re: a není to jedno
a pardon to sem zapoměl
0/0
26.3.2005 13:19

RL

a proc ?
Jeste u clanku postradam jednu informaci - proc se vlasnte preslo na jizdu vpravo ?
0/0
26.3.2005 12:41

wildge

Re: a proc ?
Protoze na zabranem uzemi (uz bylo po zari 1938) se jezdilo vpravo a tak bylo oklestene Ceskoslovensko ostruvkem v mori tech, co jezdili vpravo, coz bylo do budoucna neprakticke.
0/0
26.3.2005 12:52

leonel

Re: Re: a proc ?
vzhledem k EU
0/0
26.3.2005 13:15

breberaksuper

Re: Re: Re: a proc ?
:-)))))))) jen ti angláni to prdí
0/0
26.3.2005 13:20

leonel

Re: Re: Re: Re: a proc ?
ovšem to se jim jednou...
0/0
26.3.2005 13:22

breberaksuper

Re: Re: Re: Re: Re: a proc ?
vymstí ?????
0/0
26.3.2005 13:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.