Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Další Romka vysoudila odškodné

Soud rozhodl o dalším případu rasové diskriminace. Pražský vrchní soud uznal žalobu Romky Viery Dunkové - Beňové, která byla odmítnuta při žádosti o práci prodavačky. Vedoucí prodejny Scorpio Clubu v Praze 1 jí musí zaplatit odškodné 25 tisíc korun a zaslat písemnou omluvu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

donalduck

O co jde?
Diskriminace je nepříjemná, ale přirozená, (taky mě nepustí do dámských sprch), těžko by Larry Flynt přijal do práce někoho s malým ptákem
0/0
25.3.2005 10:04

osvetitel

<><><>
Dyt jsme jen jednou na svete , tak proc se mame mracit?Zijem na jedne planete a ta musi vsem stacit!!:-)))
0/0
25.3.2005 2:47

osvetitel

<><><>
Ja bych to zase tak "tragicky" nevidel! Cesi prece veri "OSN" vice nezli USA a az se podepisou do toho "ustavu" tak pochybuji ze si EU sama na sebe bude stezovat amikum ale asi si to za pomoci "OSN ktere" vsichni "veri, vyresi sama a budou vsichni spokojeni!!:-))))))) Tady ti slusni cernosi a hispanci co ziji mezi bilejma maji kolikrat mensi "bordel" nezli nektere "rude krky" ale ve mestech se ty jejich sidliste nijak moc nelisi od tech "romskych"! Jelikoz ale vetsina Cechu vi ze zaten "bordel" muze "diskriminace" a pokazde to nezapomenou amikum pripomenout, tak zajiste budou stejne spravedlivy ke svym romskym spoluobcanum jako jsou spravedlivy ktem "barevnym" zijicim v USA!!:-)))
0/0
25.3.2005 0:33

12freak

...
Všechny ty, co cikory obhajují, popř. jim ještě pomáhají "dokazovat" jejich diskriminaci bych odstěhoval do lokalit, kde majoritu představuje etnikum tmavočechů, ať si se svými ukřivďovanými "miláčky" taky užijou trochu srandy. Ony by je ty jejich kecy o diskriminaci cikánských pijavic velice rychle přešly.
0/0
24.3.2005 17:07

hasmen

Diskriminace!!!
Chtěl jsem jít na brigádu kopat výkop.Řekli mi,že místo je již obsazené .Nebyla to pravda - později přijali ing Lakatoše Dezidera,ing Baloga Imreho, ing Kovácze Zoltána. Druhý den to kopal stroj
0/0
24.3.2005 15:39

62milan

Názor.
Po týchto dňoch,čo tu prebieha diskusia ohľadom romov si po prečítaní príspevkov niektorých osob pripadám ako keby žili na Marse.Totálna ignorácie reality,omieľanie fráz o hromadnom národnom rasizme atď.Preboha kde títo ľudia žijú?Myslia si snáď ,že všetci sú slepí a nevidia ako romovia po desiatky rokov žijú?Nech láskavo vylezú s ulity a idú sa pozrieť medzi romov do osád do zničených sídlisk,zdevastovaných celých obytných štvrtí.Nie je pre nich mementom Luník,Chánov,Letanovce a nespočet ďalších zdevastovaných oblastí.Treba im urobiť dokumentáciu ako zdevastovali Osadu verejnej čistoty pri Lučenci za 5!!!!!!!!! rokov postavenú za peniaze nás všetkých?Urobte si štatistiku kriminality v týchto oblastiach.Kto vám dal právo nálepkovať ľudí,ktorí toto musia znášať.Podte to vysvetľovať Luďom na Haličskú cestu,kde kvoli jednému obytnému domu plného romov ľudia hromadne predávajú záhrady,lebo im ich v lete o s erú až po plot.Len toľko A keď chcete tak som rasista a v tomto prípade mi je to fu
0/0
23.3.2005 16:41

zlej

Re: Názor.
Ano, nic proti tobě, ale pokud odsuzuješ jedno etnikum jako celek a odmítáš posuzovat každého jednotlivého člověka podle toho jaký opravdu je tak jsi rasista.
Určitě by se ti nelíbilo být třeba v Rakousku jenom kvuli tomu že jsi Slovák  posuzován jako zloděj a kriminální živel. Mám ještě v živé paměti nápisy v českém jazyce v rakouských obchodech  - "češi nekraďte" , strašně jsem se styděl, vždyť jsem přeci nikomu nikdy nic neukradl.
Nechtěl bych být v kůži cikána který je slušný a všichni na něho koukají předem jako na zloděje, ten člověk je skoro bez šance. A to mě na tom štve.
0/0
24.3.2005 13:31

Vifon

Re: Re: Názor.
Přestěhuj se do Chanova nebo do Matiční a pak můžeš spočítat ty "slušný" cikány..............
0/0
24.3.2005 14:49

zlej

Re: Re: Re: Názor.
To byl smyslplný příspěvek
0/0
24.3.2005 15:04

Vifon

Re: Re: Re: Re: Názor.
Tak si to fakt vyzkoušej na vlastní kůži a pak suď.....
0/0
24.3.2005 22:14

HAL9000

Re: Re: Názor.
Ano, máš pravdu, je nespravedlivé kvůli pár špatným jedincům odsoudit celý národ nebo etnikum. Stejně tak je ovšem nespravedlivé kvůli několika málo dobrým jedincům omilostňovat celé etnikum.
0/0
24.3.2005 15:20

zlej

Re: Re: Re: Názor.
Ne! Je v zásadě špatné do toho nějaká etnika tahat. Někteří lidé jsou mrchy a někteří ne. Howg
0/0
24.3.2005 15:53

Isbjoerna

Re: Re: Re: Názor.
"...omilostňovat celé etnikum..."
 
Nikdo zde neprosi o milost pro nejake etnikum.  Ale je dulezite opustit nationalisticky egoismus a pohlizet na lidi jako na lidi, jako na jednoho konkretniho cloveka, bez rozdilu na jeho narodnost. A to je neco, co zde v teto diskusi mnohym chybi.
0/0
24.3.2005 15:54

hasmen

Re: Re: Re: Re: Názor.
Já je prosím o to,aby už konečně začli pracovat a sami se postarat o svojí rodinu,ako to dělám například já a nezneužívat pouze sociální systém... Nic víc po nich nechci,protože je zde dalších 10 národnostních menšin,se kterými problémy nejsou a věřím tomu že nebudou !
0/0
24.3.2005 16:03

Isbjoerna

Re: Re: Re: Re: Re: Názor.
Obracis se na spatnou adresu. Romove si nemohou dat praci, a bili Cesi je nechteji zamestnavat.
Mnoho Romu pracovat chce, ale nikdo je nechce zamestnat, stejne tak pani Viera Dunková pracovat chtela, ale byla zamestnavatelem odmitnuta kvuli svemu romskemu puvodu.
 
Proto pani Dunkove, stejne jako mnohym jinym Romu, nezbyva nic jineho nez cesta k sozialnimu uradu a zit ze sozialnich davek.
0/0
24.3.2005 16:14

jarini

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Názor.
v tom lepším případě. Obvykle si totiž nachází cestu k cizím peněženkám
0/0
24.3.2005 16:20

zlej

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Názor.
Řekl bych že češi kradou taky jako straky. Jenom to dělají mazaněji, nejraději okrádají zaměstnavatele ( z toho mají takový dobrý pocit že jsou něco jako Jánošík)  a stát. . Mám dostatečné zkušenosti se zaměstnáváním lidí a vím svoje.
0/0
24.3.2005 16:26

hasmen

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Názor.
To snad nemůžeš myslet vážně  Ale omlouvá Tě,že tu nežiješ(tedy to aspoň tvrdíš)
0/0
24.3.2005 16:21

Isbjoerna

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Názor.
Neni dulezite, co si myslim ja, dulezite je, jak hovori fakta. Pani Dunkova se uchazela o praci a nedostala ji, protoze je Romka. Za tuto rasovou diskriminaci dostala soudem priznane odskodne.
To jsou fakta. Jasna diskriminace Romu bilymi Cechy pri hledani prace.
 
Muzes to popirat, muzes si vymyslet nejake prihody, ale toto jsou dokazana fakta.
0/0
24.3.2005 16:39

hasmen

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Názor.
A už toho mám dost !  Najdi mi v článku jedinou větu,kde se píše,že ji nepřijali proto,že je Cikánka  Co mi to tady pořád chceš podsouvat něco o rasismu?  Tímto považuji naši diskusi za uzavřenou.
0/0
24.3.2005 16:46

80E-seven

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Názor.
vodkad to vis? z novin? :-)))))))) starej se vo vase nacky, co se uz rozlezli vsude a sedej i v parlamentu. starej se vo vase asocialni turky a rusy a albance. starej se vo svoje vlastni exkrementy a nepoucuj vo necem, vo cem se ti ani nezdalo
0/0
24.3.2005 16:24

HAL9000

Re: Re: Re: Re: Názor.
Tobě v této diskusi chybí hlavně zkušenost soužití s cikánským etnikem. Zpoza moudrých knih se to dobře radí.
0/0
24.3.2005 16:09

Isbjoerna

Re: Re: Re: Re: Re: Názor.
Mam dostatek zkusenosti souziti s lidmi.  Ja je nerozlisuji na narodnosti, barvu pleti ci etnikum.
0/0
24.3.2005 16:16

zlej

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Názor.
A vo tom to je.
0/0
24.3.2005 16:20

HAL9000

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Názor.
Tady vůbec nejde o barvu pleti. Většina lidí, která má negativní vztah k Cikánům, nemá s barvou pleti žádný problém (viz hlasování v Superstar, kde získal Íránec největší počet hlasů, což by v rasistické společnosti stěží bylo možné). Většině lidí vadí způsob jejich života, jejich neúcta k zákonům a státnímu i privátnímu majetku. I Cikáni, kteří jsou zaměstnáni a slušně vydělávají, se někdy chovají hrozně. Viz nedávná reportáž z Brna na veřejnoprávní televizi, kde bylo vidět, jak několik cikánských rodin terorizuje celý činžovní dům a není ochotno se přizpůsobit obvyklým normám. 
0/0
24.3.2005 16:42

Isbjoerna

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Názor.
Zde jde o konkretni pripad Romky pani Viery Dunkové, s niz zamestnavatel nemel zadne zkusenosti (ani dobre ani spatne), a presto ji odmitl zamestnat - jen na zaklade informace, ze tato pani je Romka. To je rasova (etnicka) diskriminace.
 
Lide, kteri maji negativni vztah k Romum, protoze se jedna o Romy, jsou rasiste.
0/0
24.3.2005 16:48

HAL9000

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Názor.
Copak majitel soukromého obchodu nemá právo vybrat si zaměstnance podle svého gusta? Musí přijmout hned prvního, který se přihlásí o místo? Kdyby tam přišla slušně vypadající bílá paní a vedoucí by ji odmítla prostě proto, že jí z nějakých důvodů není sympatická, mohl by jí někdo něco vyčítat? A šla by si ta paní někam stěžovat? Je to postavené na hlavu.
0/0
24.3.2005 17:03

Isbjoerna

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Názor.
Majitel obchodu si muze vybirat, koho zamestna, ale nesmi pritom porusovat zakony. Tento zamestnavatel porusil zakon.
 
Nicmene ukazuje tento pripad, ze neni pravda, ze Romove nechteji pracovat.
0/0
24.3.2005 17:31

HAL9000

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Názor.
Jedna vlaštovka jaro nedělá. Mohu ti vyjmenovat spoustu případů, kdy Cikáni také chtěli pracovat, dostali místo a po první výplatě už se neukázali, pokud ještě neukradli nářadí.
0/0
24.3.2005 17:56

Isbjoerna

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Názor.
, Stejne tak ti muze nekdo jmenovat desitky ceskych taxikaru, kteri okradaji, stovky ceskych restauraci, v nichz jsou hoste okradani, a presto maji tito taxikari i zamestnanci restauraci svou "praci" a volnou ruku okradat nadale. :-( ------- Co vsak nikdo z nas jmenovat nemuze, je, jak se chova v zamestnani TATO romska pani. A o tu zde jde.
0/0
24.3.2005 18:55

WomansFace

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Názor.
Mohu ti vyjmenovat spoustu případů, kdy Cikáni pracují od rána do večera, kdy usilují svou prací o to aby měli dostatek financí na vzdělání svých dětí  a kdy jejich byt je čistý jako klícka. I takoví jsou.....
0/0
24.3.2005 23:13

Bouše

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Názor.
Stejně tak ti mohu vyjmenovat spoustu "bílých" Čechů, kteří kradou, flákají se a mají doma bordel. Ale o to teď vůbec nejde. Jde o to, že mezi Cikány je poměr "slušných"  lidí  k "neslušným" opačný, než u všech ostatních národností a etnik, které znám. A o tom to je. Špatné zkušenosti s nimi převažují nad dobrými. Z toho pramení ta historická nedůvěra k Cikánům.
0/0
25.3.2005 7:04

WomansFace

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Názor.
Já vím,že o to tady nejde, kdo žije v této zemi, tak to všechno vidí. Jen nerada házím lidi do jednoho pytle, toť vše.    ( a to má také dost špatných zkušeností, věř mi) A mám radost, když potkám někoho, kdo je jiný než se už dopředu o něm vypráví a předpokládá a spekuluje.
0/0
25.3.2005 9:56

WomansFace

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Názor.
0/0
24.3.2005 23:20

zlej

Re: Re: Re: Re: Re: Názor.
šmarjááá...tak to konečně pochop! Nikdo po tobě nechce aby jsi miloval souseda cikána jenom proto že je cikán. Jestli krade tak patří do kriminálu jako každej jinej! KJestli dělá rámus po nosích tak by se za to měl zodpovídat jako každej druhej. Jestli zneužívá sociální dávky tak mu je patří sebrat jako každýmu druhýmu. Ale nemůžeš někoho odsuzovat dopředu když ho neznáš jenom podle jeho původu. To je to tak těžký pochopit?
0/0
24.3.2005 16:18

WomansFace

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Názor.
Pro někoho těžký, pro někoho normálka neboť každej sme jinej  , že ano? Jen to někdo - ne a ne pochopit
0/0
24.3.2005 23:18

Montaigne

A nakonec 2 príspevky ze zivota
Datum: 02.04. 04, 21:40 Od: Michaela Smutná Předmět: ....no comment ...u nás v práci jsme také měli, v rámci rekvalifikace,dvě "romky".Vydržely to tam, chudinky,pouze ČTYŘI!!! dny!!!!Z toho poslední den přisla jedna z nich místo v sedm hodin ráno až v deset!A jako omluvu uvedla, že trochu více "popíjeli"!A pak, že se jim chce makat!Datum: 01.04. 04, 15:58 Od: Mike Paterka
Předmět: Cikani Ja tem lidem strasne fandim, parkrat jsem je mel na pohovoru z pracaku. Krome toho ze v popisu prace bylo elektrotechnicke vzdelani, RP B, znalost alespon jednoho jazyka aktivne a alespon ukoncene vyucni vzdelani v oboru. Chodili ke me cikani z vedlejsiho bloku jestli jim dam razitko, ze je nechci. Pak prestali chodit, s kazdym sem si chtel popovidat. Bohuzel nikdo z nich nemel ani potvrzeni o ukonceni zakladniho vzdelani, nemluvili ani cesky. Je uz jenom desilo, ze bych je mohl zamestnat...
0/0
23.3.2005 12:15

hasmen

Já ji ty prachy vlastně přeju...
Nějaký čas nemusí "do práce" v tramvajích se šátkem přes ruku ...
0/0
22.3.2005 23:40

zlej

Re: Já ji ty prachy vlastně přeju...
myslíš že kdo krade po tramvajích se zajímá o mizerně placené místo prodavačky.....hochu hochu........
Určitě si o sobě myslíš že nejsi vypatlanej rasista.
0/0
23.3.2005 9:42

Montaigne

Re: Re: Já ji ty prachy vlastně přeju...
znás nekoho z bílých, kterí shánejí práci s provokatéry za p*delí Urcite si o sobe myslís, ze ti to myslí
0/0
23.3.2005 10:40

zlej

Re: Re: Re: Já ji ty prachy vlastně přeju...
ze by tě někdy někdo odmítl zaměstnat pro tvoji vybledlou barvu kůže?
Určitě si nejsem jistý jenom tím jestli to myslí tobě
0/0
23.3.2005 11:05

Montaigne

Re: Re: Re: Re: Já ji ty prachy vlastně přeju...
Problém tvé kůže spočívá v tom, že nikdy nevybledne. Dám ti tip pro madam Dunkovou. Příště nechť se uchází o místo letušky. Z Českých aerolinií vytlačí víc peněz
0/0
23.3.2005 12:12

Isbjoerna

Re: Re: Re: Já ji ty prachy vlastně přeju...
Je zajimave, ze se v kazde diskusi o Romech opakuji prispevky ve smyslu, ze Romove jsou lini a nechteji pracovat (coz evidentne neni pravda).
Kdyz si Romove poridi dukazy, ze oni pracovat chteji, ale Cesi je nechteji zamestnavat kvuli jejich romskemu puvodu, nazyvas to provokaci.
 
Ono je treba odvahy podivat se pravde do tvare, a ta pravda je takova, ze na vysoke nezamestnanosti Romu se podileji predevsim bili Cesi, kteri je diskriminuji.
0/0
23.3.2005 16:06

62milan

Re: Re: Re: Re: Já ji ty prachy vlastně přeju...
Takže neviem,kde v zahraničí chodíš na tieto sociologické štúdie,ale ja ti zo svojej20ročnej praxe v stavebníctve možem zodpovedne povedať,že drvivá večšina je lenivá,n e m á záujem o prácu a ak ich zamestnáš tak je to do prvého prijmu.Ono je treba sa skutočne pozreť pravde do očí.Po socialnych nepokojoch v lete minulého roku na Slovensku obce dostali možnosť zamestnať Romov.Vieš ako to dopadlo?V osade Letanovce z 500 prihlásených nastúpili do práce 4!!!!!!!!!!!!.Tak o čom hovoríš.Ak neveríš najdi si okolo vlanajšku nejaké materialy.Osobne som bol v Rimavskej Sobote,kde primátor vyzýval zhromaždených romov aby sa prihlásili na Verejno prospošné práce a dostanú za to aktivačný príplatok 1000.-Sk.Neprihlásil sa nikto!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
23.3.2005 16:21

rohovka

Re: Re: Re: Re: Já ji ty prachy vlastně přeju...
Ono je třeba si také uvědomit proč je bilí Češi nechtějí zaměstnávat.Proč zaměstnají Ukrajince/ku,Inda.....a Roma ne!Ta pověst kterou si tu Romové několik desítek let budovali nezmizí ze dne na den a ať už dotyčná žádající o místo byla jaká chtěla,odevzdat jí klíče od krámu a pokladny je sázka do loterie.V tom se té vedoucí asi nedá divit.A donekonečna to zdůvodňovat diskriminací nic neřeší.První krok musí tak jako tak udělat oni.
0/0
23.3.2005 16:23

Isbjoerna

Re: Re: Re: Re: Re: Já ji ty prachy vlastně přeju...
Ta pověst = predsudky Cechu ve vztahu k Romum
Romove nemohou zmenit predsudky Cechu, avsak Cesi se museji naucit odbourat sve predsudky a posuzovat kazdeho cloveka jednotlive.
 
"...odevzdat jí klíče od krámu a pokladny je sázka do loterie..."
Je to stejne risiko jako u kazdeho jineho cloveka. Nejpocetnejsi skupinu zlodeju v CR tvori bili Cesi.
 
"...První krok musí tak jako tak udělat oni..."
Oni nemohou ucinit zadny krok, protoze jsou odkazani zit v nezamestnanosti a v chudobe; pro vasi spolecnost jsou to Romove, ktere nemate radi, protoze jsou Romove, nedate jim praci, protoze jsou Romove. Jenze: Oni se nemohou stat neRomy!
0/0
23.3.2005 17:44

62milan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já ji ty prachy vlastně přeju...
Volovina!Nikto nemá nič proti s l u š n e žijúcim romom.Dostali x šancí.Dostali byty,za socializmu prácu,vysoké socialne dávky,vzdelanie ako všetci ostatní a výsledok?Čo im máme ešte dať?Teraz im dávame to o čo si títo asociali koledovali.To je nenávisť,ktorú majú oni voči nám ešte vyššiu a nadáva im niekto do rasistov?Včera bol V súťaži milionár na Stv rom,ktorý to dotiahol až na 11 otázku.Myslíš,že má voči nemu večšina výhrady len za to že je rom ? Vobec,bol sympatický a úplne normálny.nechcem aby boli geniovia ale aby aspoň dodržiavali základné požiadavky na normálne spolužitie.
0/0
23.3.2005 17:52

JarkaFX Salda

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já ji ty prachy vlastně přeju...
Nejpočetnější skupinou zlodějů jsou Češi, ale to proto, že jich tady taky žije nejvíc. ( matematicky se to dá dokázat)
První krok jsme "všichni" už udělali v podobě šancí. Ty zde každý, včetně mne, dostáváme minimálně 1x, to když ukončíme ZDŠ, pak po druhé když se vyučíme nějakému řemeslu, či ukončíme studium na nějaké střední škole nejlépe s maturitou. Po té přichází další šance, a to v podobě Vysoké školy, nyní je možné ještě řada programů v zahraničí.
Já využila šance tři, ale abych dostala zaměstnání musela jsem se rekvalifikovat. A abych měla peníze musím se sakra ohánět, abych si zaměstnání udržela. Za svůj život jsem se stěhovala celkem 6x.A to nejen v rámci města.
Od státu jsem nedostala žádný byt, od rodičů žádné věno. Vše pořízeno na půjčku, či hypotéku.
Nechápu tedy, o čem je tady řeč, o tom, že se Romové nemusí v ČR vůbec o nic snažit a Češi se naopak snažit musí. O čem se zde bavíme ?!
0/0
23.3.2005 18:51

Isbjoerna

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já ji ty prachy vlastně přeju...
V tomto clanku je ale dokazano, ze Romka zadnou chance na praci nedostala, protoze je Romka (a nikdo se nezajimal o jeji pracovni hodnoty ci poctivost v zachazeni se sverenym zbozim ci penezi), zatimco bila Ceska (ktera mohla byt zlodejka, to nikdo neproveroval) byla pozvana ke vstupnimu pohovoru, protoze je bila Ceska.
 
A o to zde jde. O nic jineho. Nikdo z nas nevi, jestli tato Romka mela dobre ci spatne predpoklady pro nabizenou praci, nevi to ani ten zamestnavatel, ale chance dostala Ceska, ktera se o praci vubec nezajimala (zajem pouze predstirala).
0/0
24.3.2005 12:01

Rada8

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já ji ty prachy vlastně přeju...
Je to stejne risiko jako u kazdeho jineho cloveka. Nejpocetnejsi skupinu zlodeju v CR tvori bili Cesi.
NENÍ to stejné riziko. tvým koníčkem je matematika. vem si procento romů v česku, a poté procento zlodějů v česku romů : bílým.....co ti vyjde???
0/0
23.3.2005 19:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.