Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Prezident Klaus přirovnal Evropskou unii k RVHP

V interview pro prestižní americký týdeník Time prezident Klaus přirovnal Evropskou unii k někdejší Radě vzájemné hospodářské pomoci (RVHP), ekonomické organizaci komunistických zemí řízené z Moskvy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vlákno

No vidíš Klaune a to je právě hlavní výhoda, že se rozhodujeme společně a ne každý zvlášť

Kdyby se narodil Hitler v EU tak by si s jeho ideologií ani neškrtl. O některých věcech je lepší se dohodnout společně. Předejde se tím konfliktům, usnadní se tím obchod, pohyb osob atd. Nežijeme ve vduchoprázdnu, jednotlivé země spolu vždy interagovaly a dnes je to ještě intenzivnější. Takže se nemůžeme vzájemně ignorovat.

Jenomže tobě jako přitroublému národovci nikdy nedocvakne. Jsi zralý na důchod už nejméně dvacet let. Škody jsi na naší zemi napáchal už dost. Rv

0/0
16.9.2006 2:00

dagmar_T

jekol@
Redakce si vyhrazuje právo odstraňovat příspěvky. Čte to vůbec někdo. Ten jekol je za to buď placenej, nebo patří na psychyatrii. Jeho příspěvky číst, to je práce pro psychyatra.
0/0
22.3.2005 8:44

jacih

Re: jekol@
Muzes mi rict proc? Proto, ze je socialni demokrat a vi co znamena socialni demokracie a kdy vznikla jako strana?:) Nejak to nerozumim..
0/0
22.3.2005 9:29

jacih

Re: jekol@
Je to mozna malinko zidealizovany ale tak nejak proc ne..Jsou to vetsi hovada..ze?
0/0
22.3.2005 9:30

carlossssss

Pan Klaus ma pravdu !!!!
EU=RVHP
0/0
22.3.2005 5:54

celtic

Re: Pan Klaus ma pravdu !!!!
Soudruh Narcis je už na úrovni Castra...exot, tak ho vidí svět!!!
0/0
22.3.2005 10:11

Jronda

Re: Pan Klaus ma pravdu !!!!
No jo, on to jako byvaly funcionar SSM musi vedet .
0/0
22.3.2005 10:13

osvetitel

<><><>
Rikejte si co chcete ale podle meho nazoru muze mit v plno vecech Mr.Klaus pravdu protoze na rozdil od tech druhych post komunistickych zemi ma CR nejlepsi predpoklady se rychle vysvihnout "nahoru" i bez EU a nejvetsi problem je hlavne v koruptovane politice a prave proto me udivuje , ze hlavne k vuli sve "zemepisne" poloze, ji ty dve Evropske "mocnosti" neprijimaji jako rovnoceneho partnera! Muze nekdo vysvetlit proc tyto dve mocnosti ktere primo zavinili "zanik" prosperujici CSR nechteji udelat v pripade CR "vyjimku?"A take by meli vysvetlit co jim v tom doopravdy brani kdyz se z CR uz davno stal pomalu nejvetsi obchodni partner v Evrope!
0/0
21.3.2005 22:20

jacih

Ten Klaus,
To asi opravdu nema v hlave uplne v poradku..ty interview chtej proto, ze se dobre bavi..Jestli to z Marokem a Kazachstanem mysli vazne, tak je opravdu magor..(A nesnazte se me podsouvat myslenku o tom, ze chce likvidovat EU zevnitr!!)
0/0
21.3.2005 17:07

celtic

Re: Ten Klaus,
Já se bavím jak ODSáci s vypětím všech sil podporují a obhajují výroky svého gurua  Je to pro ně čím dál těžší...přemalovat mapu kontinentů a zakreslit do Evropy Maroko a Kazachstán, nebo srovnávat EU s RVHP...to je jako Velorex s Mercedesem  Chlapci jen se čiňte, to ještě není vše, uvidíte co vám Narcis ještě připraví
0/0
21.3.2005 18:47

jekul

K-3
  Soc. dem. přece není levicovější odnož liberalismu ani pravicovější vydání komunismu! Má svůj vlastní ideál, odvozený z velké demokratické revoluce - ideál demokracie důsledné i v sociálních a ekologických ohledech.  Soc. dem. znamená svobodu, i svobodu od bídy a strachu. Znamená sociální spravedlnost, bez které se svobodné soužití zvrhne v boj horních deseti procent s dolními deseti miliony. Znamená dobrou vůli vůči všem, ne malicherný boj o koryta. Volnost, rovnost, bratrství -copak to není ten nejzákladnější program v údobí globální polarizace, beze všech příklonů tam či onam? Hrozba pravolevého patu je zároveň výzvou sociální demokracii, aby se přihlásila k ideálu důsledné demokracie, politické, ekologické i sociální, ve věku, který nadržuje spíš patové koalici protějšků, jak si ji vyzkoušela Itálie a my sami ve volbě prezidenta. Pokud sociálnědemokratickou koalici nahradí patová koalice, mohlo by to být opravdu „a nikdy jinak!“.     
0/0
21.3.2005 15:02

1_130_202_135

Re: K-3
A proto z jejich ideálů vznikla ta nejvýznamnější evropská hnutí minulého století - německý národní socialismus a ruský komunismus.....
0/0
21.3.2005 15:04

jekul

Re: Re: K-3
ani jedno ani druhé, pochytil jsi to od modrých strak, dějiny hovoří jinak
0/0
21.3.2005 15:39

1_130_202_135

Re: Re: Re: K-3
Zvláště pak Dějiny KSČ a dělnického hnutí....  Tam snad i Ameriku objevili sovětští geografové
0/0
21.3.2005 16:03

Dan 1

Re: K-3
Ano, kohání je to, co nám tady ještě chybělo
0/0
21.3.2005 15:22

jekul

K-2
Vyzkoušela to ostatně Itálie v dobách studené války. Komunisté -PCI - zcela ovládli opozici. K vládě se ovšem dostat nemohli. Studená válka měla svá pravidla. Tak křesťanští demokraté léta vládli bez obav o svá křesla, zatím co komunisté těžili z postavení jediné opozice. Byla to patová situace, ve které se obě strany svorně vyžívaly v nekontrolované korupci.      To považuji za největší hrozbu v této zemi. Ne ODS, vzdor modré záplavě od Hradu až po zastupitelstva. Ani ne samotné komunisty. Hrozím se patové situace dvou stran, z nichž jedna předem nemůže vyhrát. Tiché koalici, která úspěšně zvolila prezidenta, by to mohlo celkem vyhovovat. Jenže demokracie vyžaduje pluralitu stran bez zaručené vedoucí úlohy. Potřebuje výrazně demokratickou levici, kterou by si voliči dovedli představit u vlády.   
0/0
21.3.2005 15:00

jekul

Profesor Kohák - 1
Pan Topolánek nechal se slyšet, že by prý v úloze opoziční strany dal přednost sociální demokracii před komunisty. Opravdu? Těžko se to věří. Je ostřílený politik. Nemůže si být nevědom, že komunisté mohou vábit davy nespokojených, avšak vedoucí úlohu ODS neohrozí nejméně po další generaci. Lidé je mohou volit ze vzteku a na truc, dokud nejde do tuhého. Kdyby si mysleli, že by komunisté mohli ovládnout parlament a vládu, volili by jinak. Politologicky vzato, KSČM je pro ODS ideální opozicí-ventiluje hněv lidu, ale nepředstavuje reálnou alternativu. Soc.dem. je něco jiného. Má celoevropský záběr, má promyšlený program a prokázala, že dovede úspěšně vládnout. Pravda, tuto skutečnost momentálně zamlžují mediální kouřové clony a bulvární štvanice. Jenže jednoho dne by si voliči mohli přečíst Modrou šanci a najednou by všechno bylo jinak. Kdybych byl panem předsedou, nechtěl bych socany. Chtěl bych systém dvou stran s ODS ve ved. úloze a KSČM jako jedinou opozicí.
0/0
21.3.2005 14:56

jekul

Asi tak nějak to bude
 O našich nejaktivnějších politicích prostě už nejde psát vážně. Při pohledu na lidovce, kteří se snaží lidem namluvit, že jim jde o morálku, a ne o podíl na současné a budoucí moci; na premiéra, který s vypětím všech sil usiluje o udržení neudržitelného, tedy své vlastní důvěry a důvěry v ČSSD; na prezidenta, který si myslí, že je tatínkem celého, a to nejen pracujícího lidu; na velké a malé ryby v ODS, které se chystají zavést v rybníce své zákony; na komunisty, kteří to všechno pohodlně glosují z pozice strany, jež nepočítá s tím, že by své sliby někdy musela naplnit, musí nastoupit ironie, aby se člověk nezalkl znechucením.
0/0
21.3.2005 14:41

fr-mottl

nenechme se obalamutit
ta zoufala nadeje mocipanu teto republiky, ze se pracujici a inteligence uspokoji nesmyslnymi diskuzemi o inteligenci pana profesora, se nikdy nenaplni. My jsme inteligentni narod a vime, ze ma byt odvedena nase pozornost od skutecnych problemu tohoto sveta. Jestli je pan profesor debil nebo kreten je v soucasnem globalnim svete, kdy se mensina nestydate obohacuje na ukor vetsiny nezajimave. Nikdy nesmime zapomenout - nas nejvetsi nepritel je kapital a ne EU
0/0
21.3.2005 14:34

JTR

Jednoduchá rada,
jak udělat ze soudruha prezidenta (slunce naše nejjasnější) příznivce EU?? Založit dozorčí radu EU a do ní dosadit božskou Lívii. To by pak nastala změna!!!
0/0
21.3.2005 14:24

jekul

Re: Jednoduchá rada,
no a hned by měl více času na slečnu Klárku a natvářil by se tak zachmuřile, jaro je tady
0/0
21.3.2005 14:28

Pucmeloud007

Re: Re: Jednoduchá rada,
prave proto, prvni jarni den klepal na dvere a on zjistil, ze se mu jiz nepostavi
0/0
21.3.2005 14:30

pepe999

Re: Re: Re: Jednoduchá rada,
Takova sikovna slecna, treba Klarka postavi ptaka kazdemu, to si pis. Mozna veskrna by mel problemy, pac chlast a ciga je svinstvo na potenci. :-)))
0/0
21.3.2005 14:35

pepe999

Re: Jednoduchá rada,
Tak mam pocit, ze by tam spise dohodili socani nadrazakovi trafiku, aby se ho bezbolestne zbavili a on neprisel zkratka....
0/0
21.3.2005 14:29

celtic

Jasně...
Kalousek a KDU jsou svině, ale pak vám už milý ODSáci zbývá jen Škromach nebo Grebeníček  Vyberte si sami Nebo jděte rovnou do prde*le
0/0
21.3.2005 14:03

pepe999

Re: Jasně...
Celtiku, ty mas stesti ze mas na klavesnici ctrl, c a v. Psat to porad dokola by te totiz muselo prestat bavit. :-))
0/0
21.3.2005 14:07

celtic

Re: Re: Jasně...
ctrl (c a v) použité v rámci pravdy je dobrý sluha  pozná se to podle toho, že mi dosud nikdo z ODSáků neodpověděl
0/0
21.3.2005 14:11

pepe999

Re: Re: Re: Jasně...
Co ti na ty picoviny maji rict? Ze ses uplne mimo? Uz tvoje laska ke KDU te dost zkompromitovala....
0/0
21.3.2005 14:13

celtic

Re: Re: Re: Re: Jasně...
Taky odpověď, díky
0/0
21.3.2005 14:17

celtic

Narcis ...
Evropě nerozumí  Žije v 19.století, chudák a my s ním
0/0
21.3.2005 14:00

Philosopher

Re: Narcis ...
V čem nerozumí Evropě ?
0/0
21.3.2005 14:10

celtic

Re: Re: Narcis ...
Narcis tvrdí: jsme tu my (ČR) a pak ti ostatní (nepřátelé, Evropa)...Musíme bojovat s každým a na všech frontách  Něco jako spolupráce, jednotný trh, ochrana proti ekonomickým zájmům USA a Asie Narcisovi nic neříkají...Bude bojovat proti všem až do posledního Čecha. Já nechci padnout kvůli jednomu ješitovi
0/0
21.3.2005 14:15

Philosopher

Re: Re: Re: Narcis ...
Tak to myslím není ... Já si myslím, že on, poučen dějinami, jen nechce, abychom v EU hráli druhořadou roli ....
0/0
21.3.2005 14:20

celtic

Re: Re: Re: Re: Narcis ...
a proto nás do té druhé řady cpe jak je to jen možné...obávám se. že se mu to při odmítnutí ústavy může podařit. EU by kvůli nám na zadek nepadla, my ale jistě
0/0
21.3.2005 14:23

Philosopher

Re: Re: Re: Re: Re: Narcis ...
Ale necpe ... Do ní nás cpou lidé typu Cyrila Svobody ...
0/0
21.3.2005 14:27

tmar

Re: Re: Re: Re: Re: Narcis ...
druhoradymi jsme se stali v okamziku kdy jsme tam vstoupili
0/0
21.3.2005 14:49

Philosopher

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Narcis ...
Přesně tak to je ... Měli jsme si vyjednat lepší podmínky nebo tam nevstupovat.
0/0
21.3.2005 14:53

aracanus

to rohovka a houbeless
a) vam tolik vadi, ze president ma jiny nazor, nez oficialni evropsky? proc? nebylo by spis spatne kdyby mel jen ty schvalene, sjednocene, oficialni nazory? jako to dela cyril, ci standa? ty jen papouskuji ty hodne spatne argumenty a nazory vedeni EU
b) klaus prirovnal strukturu RVHP k EU. co je na tom spatneho?? vzdyt je to prvda
0/0
21.3.2005 13:48

maly33

Re: to rohovka a houbeless
Taky myslim, ze srovnani EU a RVHP neni mimo misu. Ten same system omezeni a onanii, kde vsichni jsou hrackou nekolika vyvolenych.
Mam radeji lidi, kteri se ozvou kdyz se jim neco nezda. Ovce, ktery zacnou souhlasne kejvat hlavickama jakmile veky bratr v Bruselu ci Washingtonu zataza za provaze, mne nijak neimponuji.
Z toho duvodu povazuji V. K. za mnohem lepsiho prezidenta nez byl jeho predchudce. A to i pres to, ze jsem ho nemel prilis v lasce
0/0
21.3.2005 13:54

jekul

Re: Re: to rohovka a houbeless
to je normální nestálost v lásce, a oce jsou fakt pitomý, chceto hejna krákoravých strak, to je vyšší forma, než stádo
0/0
21.3.2005 13:59

jekul

Re: to rohovka a houbeless
jedinec nezodpovídající za své činy má vždy pravdu a je roztomilé, jak je ve shodě s komoušema, Ti měli taky vždy pravdu
0/0
21.3.2005 13:57

jekul

Re: to rohovka a houbeless
u synovce Pepy z Honkongu už nevadí vůbec nic, ale vůbec nic, stačí se smířit s tím, že on za nic není odpovědný, bylo by roztomilejší kdyby více času věnoval slečně Klárce, ale jde již o staršího pána, takže pokles v jednom kompenzuje jinými vzestupy, ale netřeba si zoufat, přežili jsme větší katastrofy
0/0
21.3.2005 14:09

rohovka

Stydím se za svého prezidenta
...ať aspoň neškodí.
0/0
21.3.2005 13:19

pepe999

Re: Stydím se za svého prezidenta
Podle mailu bude tvuj prezident asi nejakej sejk, tak za toho se muzes stydet jak chces.....
0/0
21.3.2005 13:22

rohovka

Re: Re: Stydím se za svého prezidenta
..nikdo tak obyčejný jako šejk,ale myslí si že je sám bůh.A bohužel ovce jako jsi Ty mu jeho přehnané sebevědomí jen prohlubují.
0/0
21.3.2005 13:25

pepe999

Re: Re: Re: Stydím se za svého prezidenta
Ja se stydel za havla, jeho kecy a vubec vsechno kolem neho i s dasou piskajici v parlamentu. Klaus ma chyby, to jo, ale nevidim duvod se za neho stydet. Porad je to o nekolik trid vyssi POLITIK, nez kdy byl havel....
0/0
21.3.2005 13:28

jekul

Re: Re: Re: Re: Stydím se za svého prezidenta
no tak když jsi se po tom utrpení dočkal komoušema  po úpěnlivém somrování na HRAD dotlačeného synovce Pepy z Honkongu, tak už snad nejsi stydlivko tolik červenej a pomalu bledneš, musí to být úlava, jen nevím jak se Ti přihodilo, že v účetním vidíš politika, buď máš stále dvojku v žile anebo špatné brýle, něco ze sebou dělej, jaro je tady 
0/0
21.3.2005 13:37

pepe999

Re: Re: Re: Re: Re: Stydím se za svého prezidenta
Nejakej dementni socan mi muze polibit prdel....
0/0
21.3.2005 13:43

jekul

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stydím se za svého prezidenta
ten se, ale má tolik radosti, ale pozor, aby Ti ji při těch radovánkách nerozklovaly tupolánkovi modrý straky, prej jsou nadržené jak stepní kozy, pohlídej si dupinku, ať se máš na co posadit
0/0
21.3.2005 13:48

pepe999

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stydím se za svého prezidenta
V jednom prispevku jsi napsal, ze GWB ma IQ o cislo vetsi nez ma boty. To sedi, od nekoho, kdo ma IQ klavesy Esc....
0/0
21.3.2005 13:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.