Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řidič zastavil sanitu, napadl záchranáře

Pražská záchranka se letos stala terčem už sedmého napadení. Ve středu předjelo osobní auto na Vídeňské ulici v Praze sanitku s pacientem. Donutilo záchranáře zastavit. Z passatu vyběhl muž, který řidiče sanitního vozu napadl. Pak nasedl zpět do auta a ujel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

petrumr

je to v autech
WV,škodovka atd-to jsou Ti co kupují fašistická auta z nekalou minulostí,mají problémy a těmi auty se ty problémy jěště zvětší.
0/0
18.3.2005 20:50

roy_batty

Re: je to v autech
WOW H. Poirot bledne závistí :o)
0/0
18.3.2005 21:36

Pribinacek

A další prasárna
Dnes krátce po polední na křižovatce čtyřproudovky od mostu Barikádníků k ulici Partyzánská (Pražská teplárenská, PRE) semafor v levém pruhu pustil dvě auta, protože zprava jela tramvaj od řeky a má zapojenou přednost v jízdě, a najednou se v pravém pruhu, který vede směrem k holešovickému nádraží do slepé ulice velká dodávka, snad Iveco, projel na červenou doprava, vzal to přes koleje doleva k Výstavišti a rozjetou tramvaj měl cca 10 metrů od sebe. Pak nemají být nehody.
0/0
18.3.2005 18:34

Warťan

Musím se připojit...
V Passatech opravdu jezdí skoro samí idioti. Pokud vidím Passata, je mi jasné, co se bude dít. Je to skutečně pravidlo. Nastane- li výjimka, mám chuť se praštit o sloupek, jestli se mi náhodou nezdá, že Passat použije blinkr, pustí někoho před sebe, dodržuje odstup neohrožuje ostatní a netroubí bezdůvodně. Už vidím ty zástupy majitelů Passatů tady, že to není pravda- ale je a neustále se opakující! Jinak všem bych doporučil moc netrobit a neblikat, až vteřinu poté, co je to třeba, za skoro každé zatroubení totiž následuje (a nejen od Passatů) potrestání v podobě brzdy a často právě napadení. Tito řidiči jsou nepostižitelní, mají dost peněz a spoustu známých, zatímco slušný člověk je odkázán na osud...
0/0
18.3.2005 17:13

herulinka

Re: Musím se připojit...
Zapomněl jsi na Kadetty
0/0
18.3.2005 17:24

Liborac

Re: Musím se připojit...
pausalizuji jenom hlupaci.... a ta posledni veta snad ani nestoji za komentar ....
0/0
18.3.2005 17:59

Warťan

Re: Re: Musím se připojit...
Není to konkrétní, tím osudem bylo myšleno, koho zrovna dostaneme, aby naše problémy vyšetřil (např. při nehodě). Zatímco majetní to mají většinou předem vyhrané. Kdo zkrátka nemá rozhozeny sítě, musí doufat, že se dovolá pravdy a to závisí právě na tom, kdo to má na starosti...
0/0
18.3.2005 18:46

Disorder2

Re: Musím se připojit...
Jsem rad ze nejsem jedinej, kdo si vsimnul, ze s passatama jezdej fakt blbci, co si myslej, ze maj velky, silny a drahy auto. Realita je, ze jsou to ubohy loseri. Stejne tak je to s lidma v Superbu.
0/0
19.3.2005 0:11

jojoj897

možná to bylo zaké tak
že "saniťák" za volantem trochu víc mistroval než se dalo polknout a/nebo narazil na "citlivějšího šofera"
0/0
18.3.2005 17:07

VLDX

Debílci v Pssatech
No, už jsem jich pár zažil a většina jich jezdí právě v Passatech. Skoro bych řekl, že to bývá pravidlo Passat = vypatlanej řidič. Ještě větší pitomci jezdí snad jen v BMW. Nevím co tyto lidi tak spojuje v jejich mentalitě.
0/0
18.3.2005 15:28

hurkadavid

Re: Debílci v Pssatech
No, ja myslim ze ten Pasat za to nemuze. Jake mas auto Ty? Abych vedel, kam Te zaradit.....
0/0
18.3.2005 15:56

Tomáš Nemravný

Re: Debílci v Pssatech
Mému kolegovi hodil řidič Passatu myšku, kolega si na něj dovolil zablikat, vypatlanec v Passatu jej nechal předjet, jal za ním k pumpě, a tam ho praštil pěstí do obličeje - zavřeným bočním okénkem...
0/0
18.3.2005 16:12

dzada

Re: Debílci v Pssatech
Také jsem jednoho vypatlance v Passatu potkala. Hodil mi myšku (pak mi došlo, že na to čekal) a když jsem si ho dovolila problikat, honil mě čtvrt hodiny po sídlišti. Teď lituju, že jsem to neudělala tak, aby si aspoň odřel auto (mám služební)... Ale holt si nejdřív člověk chrání život a až pak myslí dál.
0/0
18.3.2005 16:22

zeli156

...
Minulý týden jsem byl ohodnocen tituly "Ko.ot" a "ču.ák", protože jsem nepředvídal, že se chce saniťák  v plný rychlosti bez blinkru a samozřejmě bez puštěného majáku zařadit do mého pruhu. Bylo to o milimetry a na semaforu na mě borec začal startovat. Ještě, že se neperu, asi by mě neošetřil :-)). Možná kdybych měl pasáta...
0/0
18.3.2005 15:15

vnd

d
jedina vec na tyhle agresivni primitivy kdyz na cloveka vylitnou a hctej mu dat do drzky proste dvere neotvirat.rozbit sklo rukou pekne boli to se mu nevyplati a kdyz zacne kopat do auta tak mu jedine prejet nohu.to sou ty kokutci s tezkejma retezama na krku v mrkvacovejch teplacich bud v dzipu nebo v desetiletym bmw sedmickovy rady
0/0
18.3.2005 14:51

Overball

Re: d
Hmmmmm............až na to, že jel v pasatu!!! TROUBO
0/0
18.3.2005 15:51

Tančící Derviš

›››››››››››› ™
Ti cajzli jsou stejně divní
0/0
18.3.2005 14:18

dzada

Re: ›››››››››››› ™
A já myslím, že tam máte stejné ko.koty jako jsou tady, ať už je to kdekoliv...:)
0/0
18.3.2005 16:10

satumo

...
Tak urcite ten ridic passatu nesilel jen tak pro nic za nic, ale fyzicky napadat jineho jen kuli tomu, ze me necim stve... Bych se vsadil, ze az dojede domu, tak se tim pochlubi, jak ho nekdo nastval a jak ho prizabil dverma a vecer si u zprav zanadava na to, jak je ten svet desnej, ze agresivita stoupa.... Fakt by me zajimaly detaily :-)))
0/0
18.3.2005 14:07

jahodove_ticho

a co SPZ?
To jako ji ten passat nemel? Spis si myslim, ze ridicovi se vice hodi role napadeneho a netouzi po tom, aby ten nervak rek co ho tak vytocilo. Takze jako vzdy, kreteni jsou oba :)))
0/0
18.3.2005 13:54

VODNAR

Re: a co SPZ?
Jako vzdy ses kreten tak akorat ty. Uz te nekdy nekdo napad? Mozna, ze az se tak stane, pak teprve pochopis, ze v tu chvili mas uplne jine starosti, nez podrobne studovat SPZ auta, obleceni utocnika, barvu jeho oci a podobne.
0/0
18.3.2005 15:17

jahodove_ticho

Re: Re: a co SPZ?
Zaprvy v ty kare nebyl sam a za druhy kdyz uz mi nekdo rozbil drzku tak sem si ho zatracene dobre pamatoval
0/0
18.3.2005 19:31

gter

....
Počkejme s rozumy až bude vše vyjasněno a vyšetřeno. Ono to všechno bylo asi trochu jinak.
0/0
18.3.2005 13:44

_lu

...
Ridic zastavil urcite sanitku jen tak mirnix tyrnix a chtel si kopnout do zachranare!!!! At  se policie podiva jak sanitaci jezdej!!! Houkajici sanitka, ktera zastavi dopravu na andelu a nabere zenskou s nakupem???!!! Nehoukajici sanitka, ktera jede po magistrale jak kdyby potrebovala nekoho prizabit, aby byla naka prace??? Zrejme na to budou muset doplatit - stejne jako tramvajaci, kteri prezdivali cestujici "hrusky" (pac slapnes a padaj jak hrusky) tak dlouho dokud nezabijou par lidi!!!
 
 
0/0
18.3.2005 13:39

dukeprvni

Řidič zastavil sanitku a napadl záchranáře
a pak prej prazsti ridici nejsou kretensky paka  ja bych si dokonce dovolil tvrdit, ze jsou to bezcharakterni a arogantni hovada  osobne jak zahlidnu prazske cislo, tak radeji jedu hned dobrovolne do poli at' mam na budiku treba dve kila, kdo by se s tupcem z prahy dohadoval kdyz mu jeho plecka dela celejch 201 a 1/2 km/h a von prece musi predjet za kazdou cenu 
0/0
18.3.2005 13:27

Larrax

Re: Řidič zastavil sanitku a napadl záchranáře
Ty jsi ale komik, je s podivem, že ještě žiješ, když ve to ve 200 km/hod strhneš do pole. Mimochodem seš bezcharakterní hovado a kreténský pako, jestli jezdíš takhle rychle. Nebyl jsi to náhodou ty, kdo toho šoféra napadl ? Mnohým mimopražským řidičům totiž v dopravních zácpách, na které nejsou na rodíl od pražáků zvyklí vytečou nervy a pak se rádi perou. a jsou agresivní. Pražáci jsou většinou v zácpách v klidu.
0/0
18.3.2005 13:33

John.Major

Re: Re: Řidič zastavil sanitku a napadl záchranáře
Přesně. Nejvíc bordelu v pražský dopravě dělají mimopražský.
0/0
18.3.2005 13:37

Disorder2

Re: Re: Re: Řidič zastavil sanitku a napadl záchranáře
Konecne na to nekdo prisel.
0/0
19.3.2005 0:16

John.Major

Re: Řidič zastavil sanitku a napadl záchranáře
Jak víš, že to byl pražák???????????? Tipoval bych nějaký vesnický hovado, kterýmu hráblo z toho, že nezvládá trochu větší provoz!!!!!!
0/0
18.3.2005 13:35

FastDriver

Re: Řidič zastavil sanitku a napadl záchranáře
Od které doby jezdí traktor s hnojem 2 kila???
0/0
18.3.2005 13:39

GhorX

Re: Řidič zastavil sanitku a napadl záchranáře
Máte pravdu v tom, že je tady opravdu vysoký počet bezohledných řidičů, ale z osobní zkušenosti vím, že je zde také obrovské množství řidičů slušných. Nikde jinde v ČR jsem nezažil tak časté a ochotné "pouštění", které je v dopravní špičce v Praze nezbytností. Domnívám se, že hlavní problém Pražáků mimo Prahu je v tom, že jsou zvyklí reagovat rychle tam, kde místní reagují pomaleji, což z Pražáků v očích místních dělá "frajery". Jenže tady se prostě jinak jezdit nedá.
0/0
18.3.2005 13:47

Rebby

Re: Re: Řidič zastavil sanitku a napadl záchranáře
Tak pod tohle se klidně podepíšu, až to bude na papíře :o) Absolutní souhlas.
0/0
18.3.2005 14:19

Alex123

Re: Re: Re: Řidič zastavil sanitku a napadl záchranáře
tak to je hoooodně výstižné. Já to chci podepsat taky
0/0
18.3.2005 14:30

katone

Re: Re: Re: Re: Řidič zastavil sanitku a napadl záchranáře
I JÁÁÁÁ
0/0
18.3.2005 15:00

Pisco

Re: Řidič zastavil sanitku a napadl záchranáře
Ty jsi typickej buran viď, já to spíš znám obráceně, jedu po venkovu a místní frajírci se 120 dělaj machry, snaží se tě předjet, přitom jsou rádi, že jim to auto drží aspoň trošku po hromadě. Mimochodem v Praze, když vidim mimopražskýho, marně čekám že použije blinkr (vim, že na to nejsou zvyklí, když jezděj jenom po jedný cestě bez odboček), takže klid ty ,,kreténský a bezcharakterní hovado"!!!
0/0
18.3.2005 14:34

herulinka

Re: Re: Řidič zastavil sanitku a napadl záchranáře
Ale no tak. Zkus přijet někdy do Plzně, tady nepoužívají blinkry kolikrát ani pražáci ani plzeňáci...jezdím po venkovu i ve městě a všude mají navrch většinou vypatlanci se silnejma novejma autama nebo z votuněnýma kadetama a pasátama.
A nejhorší je, když si uvědomíš, že ten blb nemusel ublížit jen tobě, ale možná daleko víc někomu, koho vezeš
0/0
18.3.2005 17:23

Mispulda

To není nic překvapujícího
To není nic překvapujícího. Saniťák se už jen zapomněl zmínit, že udělal asi 15 prasáren, no a při té šestnácté někomu bouhly nervy. Vůbec se nedivím. Sám jsem zažil, že jeli se zapnutým majákem ke křižovatce a sirénu pustili když míjeli semafor, takže už nemá nikdo šasnci uhnout a to nepočítám, že se člověk i občas lekne když se za Vás přilepí a pak to teprve pustí. Kdyby to postil už včas před křižovatkou, tak se alespon vsichni pripraví, že se odnekud nekdo přiřítí.
0/0
18.3.2005 13:25

John.Major

Re: To není nic překvapujícího
Ty asi, debilku, nemas ridicak? A jestli mas, tak ho okamzite vrat!!!!!!!!!!!
0/0
18.3.2005 13:31

Larrax

Re: Re: To není nic překvapujícího
Klidně bych se vsadil, že to takhle bylo, nevím proč by měl vracet řidičák. Jen tak pro nic za nic ho nenapadl, určitě mu musel ten saniťák něco udělat. S majákem asi nejel, to by se o tom jistě zmínili. Tím ovšem nechci říci, že bych to schvaloval, nesnáším tyhle agresivní paka, co hned dělají obscéní gesta, troubí nebo se dokonce perou.
0/0
18.3.2005 13:38

Mispulda

Re: Re: To není nic překvapujícího
Ale no tak, jestli se chováš stejně arogantně na silnici jako tady, tak to jses mozná ty kdo napadá ostatní. Můžeš se mnou nesouhlasit, ale pokud jses alespon trochu inteligentní, tak své tvrezní zdůvodníš. A nebo že by jsi byl saniťák.
0/0
18.3.2005 13:58

zombice

Re: To není nic překvapujícího
ze ale na ty Vidensky tech semaforu je jak nasr..o nez zacnes vykladat nesmysly tak chvili premyslej..
0/0
18.3.2005 14:10

Mispulda

Re: Re: To není nic překvapujícího
Kde někdo píše o semaforech na Vídeňské. Školáčci se učí číst?
0/0
18.3.2005 19:02

file

Jednou se mi stalo...
ze jsem mel na semaforu zelenou a odbocoval do leva.
Proti me jela na cervenou houkajici sanitka a protoze predjizdela stojici vozy proti ,nevidel jsem ji hned.
Stoup jsem na brzdu a auto se  zahoupalo a stalo.
Ridic sanitky jel furt stejne ,ani nemusel pribrzdovat proste nic.Nicmene asi ho to moje zastaveni podrazdilo.
Za sklem me fuc..koval a pusou na mne delal cu..a ku.
Treba ten agresor zazil neco podobneho a neustal to.
0/0
18.3.2005 13:24

VitaminS

Vzkaz
Jestli to chcete resit jako prestupek proti obcanskemu souziti, tak se na to rovnou vybodnete. Trest je smesny, ale spis je realne, ze se utocnika nepodari potrestat, protoze nebude chtit prijit pred prestupkovou komisi, ktera by mu dala tak 500Kc pokutu.
0/0
18.3.2005 13:19

Smil

OPRAVA NADPISU
Je jasné, že řidič passatu napadl řidiče sanity - o žádném napadení záchranáře nemůže být v tomto případě řeč!!!!
0/0
18.3.2005 13:18

file

Re: OPRAVA NADPISU
Ridic sanitky je vetsinou zachranar, resp. vsichni zachranari maji ridicak a jezdi ve dvou.
Pokud to byla RZP (velke auto = dva zachranari), nebo RLP (vetsinou offroad = tam by byl jako spolujezdec lekar)
 
 
0/0
18.3.2005 13:28

René, já a Rudolf

Re: Re: OPRAVA NADPISU
jj, vsichni sanitaci jsou zachranari stejne jako jezedaci jsou farmari... chlapek, co veze v sanitce babicku ze sousedni vesnice do mesta k ocari neni zadnej zachranar...
0/0
18.3.2005 13:45

file

Re: Re: Re: OPRAVA NADPISU
Vetsinou!!!!!!!!!!
Sakra uklidni se a cti poradne.
Kdo jezdi v RZP a RLP musi  byt min. Stredni Zdravotnicky Personal = "Zachranar".
Ano mas pravdu
DRNR vozy  a vrtunik nemusi ridit zachranar ,pokud chces diskusi smerovat takto.
Jako prasata jezdi vetsinou ale jen RZP a RLP.
Takze pravdepodobne ridic = zachranar.
0/0
18.3.2005 13:59

blewa

Re: Re: Re: Re: OPRAVA NADPISU
Sorry, ale musim reagovat. Jsem vyučenej opravář lokomotiv a dva roky jsem jezdil s RZP. Školení o první pomoci jsem sice měl, ale záchranářem jsem nikdy nebyl...
0/0
18.3.2005 14:09

Alex123

Re: Re: Re: Re: Re: OPRAVA NADPISU
teď si mu to nandal..:)) jupéééé
0/0
18.3.2005 14:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.