Diskuze

Tramvajáci: Jezdíme po špatných tratích

Na tramvajové konečné Nádraží Hostivař se řadí tramvaj za tramvají. Řidiči mají mít přestávku, ale každé tři minuty musí nasednout a popojet. Stěžují si na stres a na špatný stav tratí. Dopravce namítá, že se o koleje i vozidla stará podle předpisů a řidiče i tratě kontroluje.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

cejkis

18. 3. 2005 17:25
MHD
zajímalo by mě, proč spousta řidiču tramvají a autobusů v Praze jezdí jako diletanti?
Proč např. tramvaje a autobusu projíždějící křižovatku na Pražském Povstání před zatáčkou pod mostem přidávají a pak se strašně diví, že je za zatáčkou červená a prudce brzdí. To je zajímavé viďte ? Normální člověk by očekával červenou obzvlášť, když jede s plechovkou plnou lidí. Tak mi laskavě někdo z vás zaměstnanců pražské MHD vysvětlete, proč to děláte ? Je důvod vaše diletanství ? nebo nějaký komplex ?
PS: takových míst se jistě najde mraky
0 0
možnosti

Dědeček Vševěd

17. 3. 2005 23:19
Nono !
Souhlasím třeba, že stav tramvajových tratí není ideální. Ovšem - když to tramvajáci vědí, tak by měli zejména v kritických místech jet opatrně.  Je faktem, že práce řidičů tramvají není procházka růžovým sadem, ale zase fiančně jsou na tom poměrně dobře. Pokud vím, tak ve 3 hodiny ráno vstávají i pekaři, řidiči, lékaři, pracovníci TV a rádií atd....
No a za nehodu evidentně může nepřiměřená rychlost soupravy v pravoúhlé zatáčce. Škoda, že řidiči tramvaje někdy nejedou také v zadním voze, když občas nějaký kaskadér " řízne " zatáčku rychlostí minimálně 2x vyšší než je povolená rychlost. Cestující po zadním voze létají jako hadr na koštěti !
P.S. Nechtěl bych být v kůži toho řidiče AVIE, kterému pod jeho kola doslova vhodila ta dvaadvacítka tu ženu přímo pod kola. Aniž za to mohl, tak ji zabil. Je to hrozné.
P.S.2 Neháži ani zdaleka všechny řidiče tramvají do jendnoho pytle !
0 0
možnosti

reapox

17. 3. 2005 18:43
Vymluva
To je uboha detska vymluva :-)
0 0
možnosti

Feo

17. 3. 2005 17:48
Hodně řečí, málo skutků
Chybí mi názor nějakého tramvajáka, který si zajezdil na stoličce, kterou někdy i  rád odkládal, aby si svůj ztuhlý  a zdeformovaný zadek napravil, který nosil válenky a klapky na uši, protože na jeho stanovišti mrzlo  tahlo a navíc obsluhoval trojvozový vlak se vším všudy, resp. bez všeho všudy hlavně s brzdou na řetěz. Nic proti vývoji, nejsem staromil, ale přece jen dnešní pohodlí je nesrovnatelně  vyšší. Sám se přimlouvám, aby tramvaji byly vytvořeny optimální podmínky pro jízdu (na vlakové koleje rovněž nevjíždějí auta a vlaky nezastavují před každým přejezdem) a těleso bylo skutečně oddělené tam, kde to jen trochu jde. Pokud jde o přednosti existuje v Praze několik míst naprosto nepochopitelných míst (Chotkovy sady, Moráň, Bruska), kde je  odbočující tramvaj v roli chudého příbuzného . Preference MHD je pouhý žvást.
Rozbití současného předimenzovaného establishmentu by rovněž jen a jen prospělo.
0 0
možnosti

m-v

18. 3. 2005 2:39
Re: Hodně řečí, málo skutků
Na místech, která jste vyjmenoval, preference bát nemůže z jednoho prostého důvodu...... nejsou tam světla, a tam, kde tramvaj přijíždí z vedlejší, tak prostě dává přednost. Na tohle znám mnohem "chutnější" místo: Vítězné náměstí  , to nevíte, co máte hlídat dřív a potřebujete vidět až za roh
0 0
možnosti

Marusja @ Dusja

17. 3. 2005 17:32
Vendula
No, já bych to klidně viděla tak, že za to může jak řidič, tak kolejiště. Nechápu, kde jste kdo slyšel, že vše musí být černobílé - celá řada neštěstí na celém světě jsou často způsobena "shodou okolností". To, že to ods*re ten tramvaják bylo jasný o začátku, a to i v případě, že by měl koleje vytrhané - je tam "nejmenší šarže" a někdo to odskákat musí. Abych se ho jenom nezastávala - to jak zde někdo popisuje, že tramvajáci projíždějí zatáčku opatrně pouze čelním vozem a potom na to šlápnou, to je svatá pravda.
Stresu a buzerace je dneska v Čechách skutečně dost - snaží se nám soudruzi ten kapitalismus znepříjemnit. Právě ti, co zde nejvíc řvou, že komu se buzerace nelíbí, může jít jinam, jsou zpravidla ti, kteří na té převládající  onanistické atmosféře mají největší podíl.
0 0
možnosti

AlienDUDE

18. 3. 2005 2:46
Re: Vendula
1*
0 0
možnosti

Skeptimista

17. 3. 2005 16:48
ad Obrana tramvajaku
2 Petr_67:___ Kdyz dojde k nestesti pri provozu vojenske letecke techniky, je to bud chyba pilota nebo chyba systemu. Zadne sede mezistavy. Proto musi dojit k potrestani pilota (tramvajaka), nebo ke zmene systemu (uprava pracovnich podminek a stavu trati). Ja v tom proste vidim podobnost. V obou pripadech jde totiz o zivoty.
0 0
možnosti

VODNAR

17. 3. 2005 15:17
Páni tramvajáci, že jezdíte po...
...špatných kolejích? Well, tím spíš byste měli jezdit opatrně a ne jako prasata, jak je vaším (ne-)dobrým zvykem. Nevím, komu chcete věšet bulíky na nos, neb osobních zkušeností s vámi mám, coby cestující, bohužel, dost a dost.
0 0
možnosti

Jitka1234

17. 3. 2005 15:26
Re: Páni tramvajáci, že jezdíte po...
Naprosto souhlasim s tim,  že nekteří tramvajáci jezdí jako prasata. Ale z druhé strany, když přijede tramvaj dýl tak taky nadávám.  Prostě to nemají lehké. A stav tramvajových kolejí? Toť otázka. Dost často vidím, že je čistí ale možná by to chtělo i nejakou opravu
0 0
možnosti

houba_

17. 3. 2005 14:22
informace pro technickeho reditele
pokud ridic na smycce popojede tramvaji, je to naruseni odpocinku
jestli nedokaze posoudit ani takto jednoduchou vec, nemel by delat technickeho reditele
0 0
možnosti

pepekm

17. 3. 2005 13:40
kdo to rozsoudi?
myslim si, ze pricina neni uplne jasna, mnohdy se to souhra vsech moznosti. Treba jel o trochu rychleji  / honil cas /,  treba kolej byla cimsi zanesena  /talo a v zatocine mohli byt kaminky/,  treba podvozek nebyl tak stoprocentni/ nemame penize na vsechny opravy /.
0 0
možnosti

jarini

17. 3. 2005 13:28
Když ví, že jezdí po špatných tratích
mají jezdit opatrně.
0 0
možnosti