Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pašerák drog je kvůli nemoci na svobodě

Radka Hanykovicse odsoudili v Thajsku za pašování drog na 25 let za mříže. V Thajsku si odseděl osm let, zbytek si po dohodě s tamními úřady odpykává od loňska v Česku. Kvůli těžké nemoci mu soud trest na rok přerušil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Thyronx-

Znam jen jeden pripad
Tady v USA ve state Michigan je za obchod s velkym mnozstvim drog jen jeden trest: DOZIVOTI. Znam jen jeden pripad kdy byl odsouzeny po 20ti letech osvobozen kvuli nemoci. Ale zpravidla odsouzeni zemrou na nemoci jako rakovina ci srdecni nemoci bez sance na svobodu. Ve vezenske nemocnici ci nemocnici mimo veznice lze lecit cokoliv a po ambulatni lecbe opet "slouzit" ve veznici. Smrt by pro paseraky drog mela byt vysvobozeni. Paserak drog dokaze znicit tisice zivotu mladych lidi ve velmi kratke dobe.
0/0
18.3.2005 2:08

Lanta2004

Re: Znam jen jeden pripad
To snad špatně čtu ne?Kdo že to dokáže zničit tisíce životů?On jim to ten pašerák píchá do žíly násilím?Nemohou si náhodou za zničené životy tito"mladí lidé"(já říkám blbečci)sami?KAŽDÝ JSME ZA KVALITU SVÉHO ŽIVOTA ODPOVĚDNI SAMI SOBĚ.Ten,kdo to nepochopí má holt v životě smůlu.
0/0
19.3.2005 0:09

Lanta2004

Kacířskej názor
Samozřejmě,že mu trest za to co udělal náleží.Měl smůlu,že ho chytli právě v Thajsku(výše trestu) a naopak štěstí,že ho nechytli v sousední Malaisiii(trest smrti),ale naprosto nechápu lidi,kteří mu přičítaj vinu na zkažených životech svých blízkých nebo známých.Každý člověk je od 18 ti let odkázaný na vlastní rozum a pokud ho holt nemá tak skončí blbě.Vinu bych za to nedával pašerákům a dealerům drog,ale rodičům,kteří nezvládají výchovu dětí z různých důvodů(nejčastěji na děti kašlou a pak se diví).Asi se pohybuju v nějaký divný společnosti ,ale nikdo z mých známých ani jejich dětí tenhle problém nemá.Většinou se totiž jedná o lidi,kteří dětem věnují dost času a ti pak nemají potřebu unikat do nějakého náhradního světa part ,drog,násilí,alkoholu atd.Proto než někoho pánové a dámy budete odsuzovat a obvinovat zkuste sáhnout do vlastního svědomí.
0/0
17.3.2005 23:28

kodox

8 let je za tz drogy az moc..
Uz ho meli pustit davno, tohle nejsou zlociny, ktere by ohrozovaly CR-kazdy si muze vybrat. Soc.dem. nam dava daleko tvrdsi trest svou existenci-a komuniste taky..
0/0
17.3.2005 19:17

cekon

cekon
Važně nemocen a ta pohublost, hmm to vypadá na AIDS.
0/0
17.3.2005 17:32

Janhura

Přeju mu to, ale upřímně
Mám s drogama v rodině osobní zkušenost (níže).
Upřímně si přeju, aby všichni podobní hajzlové pochcípali!
0/0
17.3.2005 17:37

mykhal

Re: Přeju mu to, ale upřímně
oni ti ty drogy vnutili, vid? no ty chudacku malej..
0/0
17.3.2005 22:02

LThomas

Re: Re: Přeju mu to, ale upřímně
Mykhal - skutecne nechapu jak tohle muzes rict - ono to muze byt vtipne mezi kamarady, ale pokud neznas toho kdo ten prispevke napsal, tak si myslim, ze Vase reakce byla trochu prehnana - nemyslite?
0/0
17.3.2005 22:14

Janhura

Ten hajzl by za peníze
pašoval i výbušniny teroristům. Takhle "jenom" vozil jed našim dětem, aby se z nich stali narkomani a on na nich vydělal.
A tuhle svini mají mnozí za hrdinu, že byl v thajským vězení. Chcípnout tam měl!
0/0
17.3.2005 17:29

ml77

thajske vezeni
Nejakej australan co si v thajsku odsedel 11 let o tom napsal knizku.Bez hera se to udajne prezit neda.nastreluji se pomoci prazdne vyplne do prupisek,z druhe stranu do toho musi nekdo fouknout.svabi jsou pochoutka, paac maji mnoho proteinu...
Stoji za to si to precist, na toho kluka by se kazdej koukal jinak.
0/0
17.3.2005 16:49

Janhura

Ty hlupáku jsi četl knížku
Moje dítě bylo na drogách, kamarádovi umřel na předávkování syn, znám i další
0/0
17.3.2005 17:31

jarno

to zase bude prus.. !
... komedie! lecba v kamenolomu by mela zabrat a kdyz ne tak co !!!!
0/0
17.3.2005 13:16

Jirmat

už je to tady!
kolik pak asi jeho rodiče stála zpráva o těžké nemoci ,aby se ten gauner dostal ven?V tomto zkorumpovaném absurdistánu se ani nic jiného nedalo očekávat.Doufám,že ho někdo brzy sejme.
0/0
17.3.2005 11:53

noo

Stálo mu to za to?
Teď kdoví jestli přežije...
0/0
17.3.2005 10:26

jajaja59

!
Hovado, které pašuje či rozšiřuje drogy bych nechal po milimetrech krájet a solit a solit.
0/0
17.3.2005 10:20

iuos

hmm
a kdo byto jedl?
0/0
17.3.2005 10:25

jajaja59

Re: hmm
města jsou plná potkanů, socanů a bolševiků (což je to samé)
0/0
17.3.2005 10:27

iuos

hmm
to je fakt, jenže by se pak mohli z dostatku potravy rozmnožit ...
0/0
17.3.2005 10:28

Šimiš

LEGALIZUJTE VŠE
Když jsou legální alkohol (takovej pořádně vychlastanej alkoholik není o nic lepší než feťák), cigarety a jiné další drogy, na kterých stát a my všichni s ním vyděláváme neskutečný mega do státního rozpočtu, tak mě jakákoli diskuze o legalizaci a hlavně repsesi ve vztahu k jakýmkoli dalším drogám připadá slušně pokrytecká. LEGALIZUJTE vše a bude všem líp. Kdo má mozek tak neskončí jako septik a svoje děti umí vychovat stejně tak.
0/0
17.3.2005 9:58

mafrahajzl

Re: LEGALIZUJTE VŠE
VŠE = Vysoká škola ekonomická je snad legalní, ne ?
0/0
17.3.2005 10:06

iuos

hmm
a je i návyková?
0/0
17.3.2005 10:09

focus007

Re: Re: LEGALIZUJTE VŠE
výtečné.....
0/0
17.3.2005 10:37

Xerces

Re: Re: LEGALIZUJTE VŠE
Taky pěkný svinstvo :-)
0/0
17.3.2005 16:21

Holes

Re: LEGALIZUJTE VŠE
To by se nám pěkně žilo - mezi zfetovanýma hovadama. Možná bys ani neměl koho vychovávat, protože by ti děti zabil nějakej zmaštěnej prasák... Panebože, to je teda názor! 
0/0
17.3.2005 13:30

kill7

Re: Re: LEGALIZUJTE VŠE
...a až ti děti zabije ožralej prasák, tak ti to vadit nebude?
0/0
17.3.2005 14:05

Holes

Re: Re: Re: LEGALIZUJTE VŠE
Ožralí prasáci děti nezabíjí, ožralej prasák se válí po zemi a nemůže chodit.
0/0
17.3.2005 14:13

kill7

Re: Re: Re: Re: LEGALIZUJTE VŠE
tj....ožralej prasák nemůže chodit, proto jede autem a zabíjí
0/0
17.3.2005 14:27

Šimiš

Re: Re: LEGALIZUJTE VŠE
Než se mnou začneš polemizovat, tak především začni používat mozek. Ty si vážně myslíš, že kdyby ostatní drogy navíc k těm legálním a establishmentem povoleným, začali všichni smažit a svět by byl plný feťáků.   
0/0
17.3.2005 15:48

Šimiš

Re: Re: LEGALIZUJTE VŠE
Zkuste si představit, co by se stalo, kdyby konzumace a obchodování s drogou alkohol bylo nelegální a hrozilo by několik let vězení. a) počet lidí co chlastaj by se nijak významně nesnížil, b) cena alkoholu by několikanásobně stoupla, c) veškerý zisk (několikanásobně vyšší než má teď stát) z výroby a distribuce alkoholu by realizovalo podsvětí a drogové mafie. Historicky jsme se už přesvědčili, že prohibice je blbost. Podívejte se na Nory, čím víc je tam prodej chlastu omezený, tím víc se tam lidi o víkendech po doma spíjejí do němoty. Podívejte se na Holanďany, tráva se tam prodává jak rohlíky a rozhodně to není národ feťáků.  
0/0
17.3.2005 21:24

kulus

Re: LEGALIZUJTE VŠE
Absolutni souhlas.
0/0
17.3.2005 16:24

boubinsky prales

Re: LEGALIZUJTE VŠE
... souhlas  Take nemyslim ze by se zlegalizovanim drog, pocet  jedincu na nich zavislych nejak vyrazne zvysil ...  Naopak, z velke casti by odpadla kriminalita s jejich ziskavanim spojena. Kdo si potrebuje dat speka, ten si ho stejne da, ti rozumnejsi pak budou i nadale volit jinou zivotni cestou a hodnoty ...
0/0
17.3.2005 22:01

mafrahajzl

h
kdyby zůstal v thajsku, tak se na něho vyssserou a  nechaj ho ccchcípnout...ale naši "humanisti" ho pustěj...
0/0
17.3.2005 9:55

Xaver01

No nevim
Pokud je mi známo, tak na AIDS se umírá, tzn. když někomu soud přeruší výkon trestu na rok znamená to de facto svobodu na zbytek života.
0/0
17.3.2005 9:17

milos74

Re: No nevim
kez by to byl AIDS. A doufam, ze nebude umirat dlouho, at nas to moc nestoji.
0/0
17.3.2005 9:57

Brundi

Re: No nevim
A kde jste vzali, ze ma AIDS?!
0/0
17.3.2005 10:51

VENDULA

Re: Re: No nevim
no plané neštovice to asi nebudou.....
0/0
17.3.2005 15:12

Koaraeeel

podnikatel
Tento zločinec cestoval do Thajska s úmyslem získat velké peníze  obchodem s drogou.Dobře věděl jaký trest ho čeká, pokud se mu to nepodaří.Divím se Thajské spravedlnosti, že nebyl odsouzen k trestu smrti a popraven, jako mnoho jiných zločinců před ním za mnohhem menší množství drog.Mohlo být o jednoho vraha méně.
0/0
17.3.2005 9:14

iuos

hmm
přesně tak - de facto tam seděl dobrovolně
0/0
17.3.2005 9:58

caracala

uvědomte si,
že ten člověk seděl ve vězení 9 let (a ne v ledajaké věznici, ale v Thajské). u nás se za vraždu (tzn. úmyslé zabití člověka) udělují tresty od 10 do 15 let. a teď mi řekněte, jestli si myslíte, ře pašování drog je horší zločin než vražda. 
0/0
17.3.2005 8:34

Morland

Re: uvědomte si,
Ano je to horší zločin, protože ty drogy zabijí určitě víc lidí než jenom 1.
0/0
17.3.2005 8:38

caracala

Re: Re: uvědomte si,
doufám, že myslíš drogy propašované konkrétně Hanykovičem. Přece bys ho nechtěl trestat za všechny lidi, co na světe umřou kvůli drogám
0/0
17.3.2005 8:43

Morland

Re: Re: Re: uvědomte si,
Tohle dokáže zabít hodně lidí: ... pětatřicetiletý Hanykovics byl v Thajsku za převážení 2,4 kilogramu heroinu...
0/0
17.3.2005 9:03

Xaver01

Re: Re: Re: Re: uvědomte si,
Thajsko neni kdejakej hnusistán. Thajsko je standardní stát, na asijské poměry vyspělý, funguje tam dělba moci, tak co tady řešíte? Prostě musíme respektovat rozhodnutí jejich justice. Do Thajska se má jezdit s dobrými úmysly a pak tam strávíte moc fajn čas. Pašování drog neni přecházení na červenou.
0/0
17.3.2005 9:20

glaku

Re: uvědomte si,
Výše trestu za spáchaný skutek záleží na tom, jak je v dané zemi spáchání skutku hodnocena společenská nebezpečnost  činu. A oni tam pašování drog považují za zvlášť nebezpečné, proto dostal paletu jakou dostal.
Nesouhlasím, aby mu byl náhodou trest zkrácen podle našeho trestního řádu.
A že je nemocen - ano. Ale to neznamená, že mu budeme krátit trest. Těma pašovanejma drogama se mohly napíchat i naše děti ....
0/0
17.3.2005 8:41

caracala

Re: Re: uvědomte si,
mě jen přijde divné, když v jedné cele bude sedět dvojnásobný úkladný vrah s 15 leti trestu a o celu vedel Hanykovič s 40 lety
0/0
17.3.2005 8:50

Axlboy

Re: Re: Re: uvědomte si,
nehledej chyby v tom co dostal, věděl do čeho jde, měl z toho mít profit a znal rizika ........
0/0
17.3.2005 8:59

FANDA KNEDLÍK

Re: Re: Re: uvědomte si,
Divné Ti to může připadat, ale přijali jsme podmínky Thajska a ty jsou jasné - musí si odsedět celý trest a hotovo. Získal ovšem možnost být u nás a ne v horších podmínkách v Thajsku, takže rozhodně vydělal. Pokud bychom ho pustili dříve, další případný odsouzený v Thajsku už k nám vrácen nebude. Ne, že bych s vracením souhlasil... kdo to všechno platí, že. Když do toho šel, musel počítat s následky.
0/0
17.3.2005 9:00

glaku

Re: Re: Re: Re: uvědomte si,
 i můj názor...
0/0
17.3.2005 9:01

iuos

hmm
uvědom si, že on tam seděl dobrovolně
0/0
17.3.2005 9:57

lomba

Re: uvědomte si,
Já si myslim,že už si odpykal dost a měli by ho pustit,nebo dat do mírnějšiho vězení.
0/0
17.3.2005 20:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.