Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mlynář bude obviněn za firmu s.r.o.

Policie dostala od pražského zastupitelství pokyn k obvinění ministra informatiky. Vladimír Mlynář je podezřelý, že v rozporu se zákonem nechal založit společnost Testcom servis s.r.o. Na rozjezdu firmy se podílel i bývalý šéf České televize Dušan Chmelíček.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mavers

Mlynar
No nevim, Mlynare zas az tak rad nemam, ale davat do jedne roviny Mlynare se Souckovou a Svobodou, mi prijde dost zavadejici. Ano, Mlynar porusil zakon ve smyslu zakladani s.r.o., ale jeji vznik musi schvalit krajsky soud. Nebo ne? Takze zase si 2 instutuce vykladali zakon jinak.
0/0
15.3.2005 10:17

Almighty Cornholio

jen ubohý
vyřizování účtů(tim nechci říct, zda je to pravda nebo ne - ani mi to nezajímá)
0/0
15.3.2005 9:36

redback

možná bude obviněn ...
leč nebude odsouzen!
0/0
15.3.2005 8:43

Spoon_xx

Nůž na krku
Vzhledem k tomu, že zbytecny ministr Mlynar je ministrem informatiky , ma asi taky co mluvit do prodeje PRASECOMU . A vzhledem k tomu, že Staník nechce už dostavat postou munici co flobertky, ktera mu prisla postou uz driv, tak nechal pres sveho kamose Sobotku stihat Mlynare.Az se PRASECOM proda a zucastneni dostanou sve provize , stihani informatika vysumi do ztracena.... :-)))
0/0
15.3.2005 2:42

Michalll

moc a hodně je občas příliš...
firmy kolem politiků asi mají horko, kde se lavina zastaví?
stačí jen prodávat jako v premiérské rodince?
0/0
14.3.2005 21:25

Josefprav

Je to jen alibismumus.
Společnost Testcom je příspěvkovou státní organizací a ta založila společnost Testcom servis s.r.o. a složila její základní kapitál ve výši 7,5 mil. Kč. T.j. vše. Snad byla porušena pravidla pro zakládání společností, protože se mohou  zakládat pouze akciové společnosti. Z právního hlediska v tom žádný rozdíl není.  Jinak se dle zveřejněných informací nic nestalo. Nikdo 7,5 mil. Kč neukradl. Testcom servis s.r.o. protože,  jejím jediným vlastníkem je státní společnost není žádnou soukromou společností. Je to celý nesmysl. Zahájí se trestní řízení a dojde se k závěru, že se nic nestalo a bude to zastaveno.  
0/0
14.3.2005 20:01

JUDr_Jurajko_Janosik

Re: Je to jen alibismumus.
zdejším blbečkům to stejně nevysvětlíš. Zvykli si na Savku, Helenku, Barkovou a tak chtějí nějakou náhradu.
0/0
14.3.2005 21:31

mpixel

Re: Re: Je to jen alibismumus.
Pane Mlynáři už ten internet nechte.
0/0
15.3.2005 9:26

mpixel

Re: Re: Re: Je to jen alibismumus.
Zelená barva Vás prozradila
0/0
15.3.2005 9:29

mpixel

Re: Re: Je to jen alibismumus.
...porušil jste zákon a je jedno jestli jste se chtěl obohatit nebo ne.
0/0
15.3.2005 9:27

Josefprav

Re: Re: Re: Je to jen alibismumus.
Aby něco bylo trestným činem musí to mít všechny znaky trestného činu. Jedním z nich je nějaký negativní následek jednání a jeho společenská nebezpečnost. Takže ještě samo o sobě porušení zákona nemusí být trestným činem .   
0/0
15.3.2005 12:53

JarkaFX Salda

Re: Je to jen alibismumus.
Z právního hlediska je akciovka a s.r.o. sakra něco jineho, mily pane. kdyby to bylo stejné nemuselo by se o tom rozepisovat Obchodní zákoník na cca.50 stranách
Je ale fakt, ze se lide potřebují do Velikonoc nějak zabavit a tak máme další kauzu.
Jinak 7,5 mil. se nemusí krást, lze je i tzv."okotit" ( zúročit ) zda a jak se okocují a kam okocené peníze šly, je třeba zjistit. Nic jiného.
Myslím si, že politikům neuškodí, když je někdo hlídá, alespoň dál od nás na západ se to vyplácí. Tady bohužel by snad musel politik někoho zabít aby nám došlo, že politik by měl být elitou národa i v demokracii.
 
0/0
15.3.2005 10:31

Josefprav

Re: Re: Je to jen alibismumus.
Kolik jste těch akciovek a s.r,o, zakládal? Já se tím živím pane. A dobře. Z hlediska tohoto případu v tom nevidím žádný rozdíl. Obě to jsou obchodní společnosti a mohou podnikat. Jak máte vzdělání? Neumíte číst. Přečtě se znovu, co jsem napsal a neplácejte. Testcom je prozpočtová organizace založená státem a ta založila obchodní společnost je jedno zda a.s. nebo s.r.o. Stačí se podívat do obch. rej. Obchodní společnost může dělat úkony, které dělat rozpočtovka  nemůže. To byl asi důvod.  Sice to zakazuje asi nějaký předpis vlády a to je vše. Kam by se asi dostaly peníze, kdyby se okotily ? Čí jsou to  peníze,  když vám banka k vašim penězům  připíše úrok?
0/0
15.3.2005 12:45

JarkaFX Salda

Re: Re: Re: Je to jen alibismumus.
uroky  ( zisk , dividenda rikejte si tomu jak chcete ) po zdanení v pripade a.s. jsou akcionaru, v pripade s.r.o. spolecniku.
To je ten rozdil.
Zeptám se jinak , jestli-ze nekdo zalozi neco, co není právně možné (možné dle platného práva ) pak to lze vyložit jako, že to neexistuje, resp. čí by ty úroky byly ?
Vzdelani mam takove, ze se tim zivim take a možná vím o hospodařských deliktech ve firmách víc než vy.
Nemam rada osobni vypady, takze se mi nelibi styl, kdy používáte slova jako :" neplacejte..., "
Dále pro vasi informaci cist umim, ale je mozne, ze pisete tak, ze to nechapu. Otázkou je kde je chyba zda u toho kdo to pise, nebo u toho kdo to cte ?
 
 
0/0
16.3.2005 10:15

km@

Re: Je to jen alibismumus.
Naprosto s Vámi souhlasím. Navíc to pan Mlynář na ministerském webu vysvětlil dle mého zcela zřetelně - viz http://www.micr.cz/scripts/detail.php?id=2203
Pracuju v telekomunikacích (nikoliv v Č.Telecomu), takže na rozdíl od některých moudrých a vševědoucích na tomto diskusním fóru vím docela přesně, co pan Mlynář dělal a dělá třeba pro rozvoj konkurenčního prostředí (alternativní operátoři) a jak svižně umí žlutomodrému státnímu nenasytovi šlapat na prsty. Ale ignoranta nepřesvědčíte - koneckonců se o to ani nesnažím: je to jen ztráta času. Jestliže se o někom v této vládě dá říci, že nekecá a dělá, je to právě Vladimír Mlynář. A díky za Váš příspěvek - jinak je to tu poslední dobou dost smutné počtení.
0/0
15.3.2005 16:55

alandelon

Hosik z US
Není to tak dlouho co se tenhle hosik z US vymezoval vuci ODS ze tam krade.A ono se provali tohle.A do Respektu zpatky uz ho asi nevemou...
0/0
14.3.2005 18:43

FantomKrkonos

Re: Hosik z US
Clovece, kdyz kricis, ze nekdo krade ... nemel bys o tom vedet neco vic ? Vubec se nedivim, ze ODS nechce referendum .... lidi jsou opravdu lehce manipulovatelni ...
0/0
14.3.2005 18:53

Dan 1

Re: Re: Hosik z US
O tom, že je založení Testcomu v rozporu se zákonem, křičí ale Sobotkovo ministerstvo...
0/0
14.3.2005 19:03

jacih

Re: Re: Re: Hosik z US
 ¨Trestni oznameni (pry) podalo  zastupitelstvo mesta Prahy..a jestli chces rozvirovat, ze to ma politickej podtext, tak si uvedom kdo tam sedi(ne vzdy vse je zmanipulovane!).. shalom..z zidovske historie sis vybral za nick tu cast, na kterou jsem nejmene pysny..
0/0
14.3.2005 20:21

forhend

Re: Re: Hosik z US
tím chceš říct, že ODS má patent na rozum (o tom jsem se přesvědčil v 90.letech  ) a že všichni ostatní lidi jsou blbí
0/0
14.3.2005 19:23

FantomKrkonos

Jo, jo ...
je to sice drsny co napisu, snad to ani nemyslim vazne, ale po tom co jsem si tu precetl bych v tuhle chvili byl za prisnejsi cenzuru tisku, nebo za trestni odpovednost redaktora za prachproste blaboly. Jak strasne jednoduche je v tomhle state beztrestne nekoho odrovnat. Bravo Idnes ......
0/0
14.3.2005 18:06

Josefprav

Re: Jo, jo ...
Pokud  čtenáři takový blábolům věří, tak se píšou. Podívej, co blbosti tady pár lidí napsalo. Češi chtějí, aby tekla krev. MČČ /malej českej člověk/ chce senzace a chce vidět, jak "ti nahoře dostávají do držky". Bude se mluvit o Mlynářovi a zapamene se na Koloťuka    
0/0
14.3.2005 20:05

jarini

Re: Re: Jo, jo ...
 vrtěti psem....
0/0
14.3.2005 23:09

technik

Né unionistický Mlynář ale ODS je na vině
To je nějaká mýlka. Vždyť US je tu od toho, aby kázala mravy a ODS aby byla pranýřovaná. Ten žalobce to určitě nepochopil. Rumlovo-Havlovic hoši jsou vzorem pro tento národ.
0/0
14.3.2005 17:50

opelgirl

Wow, takže internet pro všechny nebude:))
...ministra internetu nám zabásnou
0/0
14.3.2005 16:56

Edyland.net

Hoši děkujem...
Internet pro všechny... Hooah
0/0
14.3.2005 16:54

breberaksuper

jen tak dále
a za chvíly měníme celý perlament a senát basy budou plné :-))
0/0
14.3.2005 16:05

Depek

hoši hoši,
, kolik těch průserů ještě máte na skladě?
0/0
14.3.2005 16:04

navsteva

Re: hoši hoši,
Oni jich maji neomezene. A kdyz nahodou dojdou na sklade, tak jeste urychlene nejakej vyrobi. Proste odbornici na slovo vzati. Bravo koala.
0/0
14.3.2005 16:30

vladino

Tichá voda břehy mele?
Sice to asi nemá žádnou přímou souvislost, ale mám dojem, že v Testcomu na Praze 4 mj. měla sídlo firma jednoho z dřívějších pražských primátorů, na jehož jméno si nemohu vzpomenout. Ta firma, která dostávala zakázky od hl.m. Prahy...
0/0
14.3.2005 15:49

buxta

Konečně
Konečně se nekdo probudila kouknul co vlastně Mlynář dělá. Huráááááááááááááááááááá, ale stejně tam zas daj někoho za zasluhy takže ČR si stejně nepomůže :-(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
0/0
14.3.2005 15:17

breberaksuper

TAK DLOUHO MLEL
až domlel jo kolečko na mlýnu se polámalo
0/0
14.3.2005 15:07

foxy2

Re: TAK DLOUHO MLEL
Mlynare semlel policejni tym mlyn.
0/0
14.3.2005 15:22

breberaksuper

Re: Re: TAK DLOUHO MLEL
:-))))
0/0
14.3.2005 15:26

kestrik

firma TestCom zpracovavala udaje telefonnim operatorum
Zajimalo by mne, kdo dalsi v tom ma prsty.  Udaje o provozu telefonnich operatoru putovaly k CTU prave pres TestCom. Jestlipak bylo provedeno vyberove rizeni na zpracovavani udaju touto firmou ?  A nesouvisi nahodou otazka zpozdeni a odsouvani privatizace CTc prave s touto firmou ? Jak Telecom zjistil vyhody a nevyhody Eurotelu ?  Komu podlehal v te dobe CTU, CTc i ona firma TestCom ?   Bahno je mozna hlubsi......
0/0
14.3.2005 14:57

Josefprav

Re: firma TestCom zpracovavala udaje telefonnim operatorum
Ještě to má něco společného s chovem telat. Tele - Tlecom- TestCom. Je to jasný  
0/0
14.3.2005 20:08

jirha

No holt
že se zřekl táty ještě neznamená že nebude jako komunista myslet dál. Oni nepochopí že zákony jsou i pro ně.
0/0
14.3.2005 14:37

tomasno

Nedobrý članek
Celý článek mi připadá v podstatě bulvární a špatný, reakce v této diskuzi to potvrzují. Nejsem zastánce politiky ÚS ani ministra Mlynáře, ale kauza, která zde byla velice zjednodušeně představena, je úplně o něčem jiném, než o nějakém osobním obohacení.
Společníkem Testcom servis s.r.o. byl totiž zase stát, prostřednictvím příspěvkové organizace Testcom, technický a zkušební ústav telekomunikací pošt Praha, která spadá pod Ministerstvo informatiky.
Problém není v tom, že by se pokusil někdo "zdefraudovat" 7,5 mil. Kč do vlastní (Chmelíčkovo a Mlynářovo) kapsy, ale že zřejmě neměl oprávnění je převést z té krabičky, kde byly, do jiné. Takže nejen, že se někdo neobohatil, ale s velkou pravděpodobností ani nikdo nikoho nepoškodil.
To je nebe a dudy s kauzou Stanislava Grosse, tam jsou přece podezření úplně jiná.
Jestli by se měl někdo omluvit, tak autor článku (zkratka "lkr") za přinejmenším neúplnou informaci, která ve výsledku díky tomu vyzní úplně
0/0
14.3.2005 14:34

bret1212

Re: Nedobrý članek
naprosto souhlasim, ale neni chybou prumernych ctenaru poznat ze Idnes a potazmo MF jiz nejsou az tak serioznim platkem a semtam pricichnou k bulvaru
0/0
14.3.2005 14:36

kamikos

Re: Re: Nedobrý članek
Již dlouho tvrdím, že MF Dnes by se směle mohla přejmenovat na MF Blesk
0/0
14.3.2005 14:42

1_130_202_135

Re: Nedobrý članek
tedy jediné zákony, které se musí dodržovat, jsou ty, při jejichž porušení vznikne penežní škoda? super výklad práva.....
0/0
14.3.2005 15:19

tomasno

Re: Re: Nedobrý članek
Ne, to jsem rozhodně svým příspěvkěm sdělit nechtěl.
Co jsem sdělit chtěl je,že ten článek je zavádějící.
Zavádí čtenáře k myšlence,že se pánové Mlynář a Chmelíček obohatili,protože ta firma byla jejich.
Reakce čtenářů v této diskuzi to myslím rozhodně potvrzují (viz ony věty o "nahrabání si" apod.).
Jestli byl porušen zákon nebo ne,toť ať rozhodnou příslušné orgány a další nechť za to případně vyměří trest.
V tom nevidím problém,ale v tom,jak byl napsán tento článek rozhodně ano!
0/0
14.3.2005 15:27

albert10

Re: Re: Nedobrý članek
Je trochu rozdil mezi okradenim statu a ucetni chybou, kterou se prislusny clovek neobohati, ne? Ostatne asi kazdy, kdo spravuje nejakou "statni" organizaci, ma obavy prave z toho, ze pouzije omylem penize na neco, na co je pouzit nesmi a bude mit pruser. Vyznat se v tech nejruznejsich a stale menicich se polozkach neni zrovna jednoduche.
0/0
14.3.2005 15:28

1_130_202_135

0/0
14.3.2005 15:29

Bouše

Re: Re: Re: Re: Nedobrý članek
Vcelku silné kafe. Tohle by si měl přečíst i  tomasno, možná přijde na trochu jiné myšlenky.  
0/0
14.3.2005 15:45

tomasno

Re: Re: Re: Re: Nedobrý članek
To je taky dost blábol,i když ho napsal jmenovec.O jakém společníkovi se to tam v jedné pasáži mluví?Společník Testcom servis je jenom jeden,příspěvková organizace Testcom.
Já myslím,že když by se tu mělo mluvit o něčem shnilém,tak o projektu Portál Veřejné Správy,který stál hodně peněz a za ně není snad ani málo muziky.
Tady bych rozhodně hledal odpovědnost ministra Mlynáře.
0/0
14.3.2005 16:03

albert10

Re: Re: Re: Re: Nedobrý članek
Ovsem Mlynar tvrdi, ze ta spolecnost nebyla soukroma. Coz je dost podstatne. Nechci Mlynare nejak zarputile obhajovat, at se vec vysetri. Ale odborove organizace jakehokoliv druhu nepovazuju za moc solidni zdroj informaci.
0/0
14.3.2005 16:32

tomasno

Re: Re: Re: Re: Re: Nedobrý članek
Toto se lze oveřit na smysluplné aplikaci (na rozdíl od některých na Portálu Veřejné Správy) vyhledávání v obchodním rejstříku na www.justice.cz.
Opravdu nikdy nešlo o v pravém slova smyslu soukromou firmu.
0/0
14.3.2005 17:04

libienski

Problém je jinde...
Samozřejmostí je od politiků očekávat, že padne-li obvinění odstoupí alespoň do vyjasnění a řádného vyšetření případu - v normální zemi... Složitější je to v ČR, kde o možném obvinění kohokoli známějšího ví nejdříve "mocní v pozadí" potom o něčem tisk a nakonec samotný obviněný. Pokud náhodou "mocní v pozadí" usoudí, že celá kauza není v jejich zájmu policie pokorně případ odloží popř. ho ani nezačne šetřit (kauza korupce AC Sparta Praha respektive premiér Gross). Smutný podotek je v tom, že za stav policie jsou odpovědní především opět čeští politici v čele s Grossem. Kruh se uzavírá....
0/0
14.3.2005 14:32

falm

Re: Problém je jinde...
V cele statu je snad Klaus, ne?
0/0
14.3.2005 16:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.