Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dívka skončila po útoku psů v nemocnici

Dva psi, ovčák a dobrman, napadli v sobotu večer v Praze 9 osmiletou dívku. Záchranka ji odvezla do nemocnice Na Bulovce, kde ji ještě v noci operovali. Teď je její stav stabilizovaný, potvrdil ošetřující lékař. Žena, která dívku hlídala, byla pod vlivem alkoholu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michalll

režim chovu nebezpečných zvířat
kontrolují snad starostové?
nebo nikdo?
0/0
14.3.2005 22:46

K.ate

že by byl blesk objektivnější?
V Blesku píšou, že na tu holku zautočil jenom jeden z těch dvou psů.... Takže když už chtějí tak moc srdceryvný název, tak by pam mělo být Dívka skončila po útoku PSA v nemocnci...
0/0
14.3.2005 9:06

polovnik

Doproved té dívky nehraje žádnou roli
Ať jsem dospělý nebo dítě, tak když přijdu do veřejné provozovny, což sběrna je, tak nemohu očekávat, že mne napadnou psi. A to, ať mne doprovází nalitá mami, nebo ne !
 
0/0
14.3.2005 0:10

12freak

Re: Doproved té dívky nehraje žádnou roli
Večer jsou taky sice otevřeny "veřejné provozovny", ale sběrné suroviny mezi ně určitě nepatří. :-DDD
0/0
14.3.2005 0:13

polovnik

Re: Re: Doproved té dívky nehraje žádnou roli
Máš naprostou pravdu. Nevšimnul jsem se, že v čkánku bylo uvedeno, že večer. Nic o pracovní, či otevírací době. U sběrny je to asi jasné, ale v článku by mělo být uvedeno, že to bylo v době, kdy je sběrna zavřená a chráněna psy. Bohužel i tak asi bude obviněn majitel, nebo se mýlím ? Není to ode mne napadání ale zajímá mne jak se toto řeší. Požár - hasiči napadení psy. Policie - napadení psy. Děti - neumí číst - napadení psy...
 
 
0/0
14.3.2005 0:23

12freak

Re: Re: Re: Doproved té dívky nehraje žádnou roli
To může rozhodnout pouze a jenom soud - tedy v případě, že bude podána žaloba atd. .
0/0
14.3.2005 0:26

tigersdream

Re: Re: Re: Doproved té dívky nehraje žádnou roli
Bohužel máš pravdu, že u nás není ochrana soukromého majetku. To znamená, že odpovědný v případě dvora, bude majitel. V domě by to ale bylo již jinak. Samoobranné mechanismy (a že jich v poslední době je) jsou zakázané úplně. V těchto případech opravdu nejlépe, z právního hlediska, vychází osobní obrana a pokud možno aby nezůstali svědci (ani útočníci). Ale každý kdo má psa toto riziko rád podstoupí, protože tato pravděpodobnost (odpovědnost za škody) je dost malá.
0/0
14.3.2005 0:32

dousak

Re: Re: Re: Doproved té dívky nehraje žádnou roli
V 8 letech deti zpravidla cist umi, ale nechteji
0/0
14.3.2005 8:34

killy

Re: Re: Re: Doproved té dívky nehraje žádnou roli
Hm.... hlavně, že ta holka měla sebou sapérský nůžky a předtím si ustřihla zámek, aby mohla vejít? .....nebo voni to nechali otevřený?...
0/0
14.3.2005 14:46

tigersdream

Re: Doproved té dívky nehraje žádnou roli
Vtip měsíce. Onehdá jsem vstoupil do banky a honili mě policajti. jak je to možné, když bylo jen po dvaadvacáté hodině, měl jsem masku, hořák a Lugera. Zhruba odpovídá tvému příspěvku. V tu dobu tam nikdo nebyl!
0/0
14.3.2005 0:14

babacek

Re: Doproved té dívky nehraje žádnou roli
To hraje a velice.Asi ti unikla skutečnost,že dívka pustila psi z kotce sama.Kdyby byla pod dozorem tak se tak nestalo. Ne psi ,ale dospělí a i děti jsi mnohdy mohou za takové útoky.A média nejvíce Nova je vytrhují z kontextu.Naříklad:Ovčák zaútočil na malého chlapce a vážně ho zranil.Oficiální zpráva ČTK zněla - 13 letý chlapec vystřelil ze signální pistole u hlavy ovčáckého psa a ten zaútočiil a spůsobil......!
0/0
15.3.2005 13:16

hafi_na

Re: Doproved té dívky nehraje žádnou roli
No nevim, jestli maji ve sberne surovin nebo co to bylo otevreno i v pul sedme vecer. Pochybuju, ze by meli pusteny psui na volno, kdyby meli otevreno. A vis, oni tam ti psi asi nesjou jen na okrasu, ale na to, aby hlidali...
0/0
15.3.2005 14:30

12freak

...
"Dítě se v nestřeženém okamžiku dostalo do výkupny a právě tam je psi napadli." - kdo za ní v ten okamžik , kdy vstoupila do areálu výkupny nesl zodpovědnost? Ten dotyčný by měl v plném rozsahu nést následky svého nezodpovědného jednání a měl by být za toto nezodpovědné jednání potrestán.
0/0
14.3.2005 0:02

polovnik

Re: ...
A na to jsi přišel jak. Měla ty psy postřílet jako James Bond ? Nebo jak ji měla pomoci proti dvěma obludám ??? Vinu nese v každém případě majitel sběrny.
Možná tam měla být cedule - mladistvým vstup zakázán, jinak budou pokousáni psy ???
Arogance lidí s velkými psy je v poslední době na pováženou.
 
0/0
14.3.2005 0:15

12freak

Re: Re: ...
Pokud večer vlezeš na cizí pozemek, kde nemáš co pohledávat, tak je to podle mě naprosto v pořádku, že se ti dostane "nemilého" přivítání. Ono to, že žijeme nyní v "demokracii", ještě neznamená, že si může kdokoli kamkoli lízt jak se mu zlíbí.
0/0
14.3.2005 0:19

babacek

Re: Re: Re: ...
0/0
15.3.2005 13:18

tigersdream

Re: Re: ...
Kdyby tam šla v době, kdy bylo otevřeno, tak se jí určitě nic nestalo. Ale hezky jsi to nazval obludami, přestože o tom nic nevíš. Boužel, jsou u nás takové zákony, že odpovědnost ponese majitel sběrny. Nic by se mu nestalo pouze v případě, že by to bylo v domě, ale zahrada a dvůr se nepočítá. Zde musí být pes "bohužel" zabezpečený (přivázaný, košík). Je skutečně lepší zastřelit a vložit neutrální nůž do ruky.
0/0
14.3.2005 0:26

12freak

Re: Re: Re: ...
Tím by sis moc nepomohl. Těžko by jsi vyšetřovateli objasňoval, jak že se to povýstřelové zplodiny z tvé zbraně dostaly na část dlaně pod nožem sevřeným v "útočníkově" dlani, zatímco na noži po nich není ani stopy.
0/0
14.3.2005 0:31

tigersdream

Re: Re: Re: Re: ...
Neznáš základní pravidlo, první do zdi (tam se najde olej, proto maž, ať máš důkaz o prvním varovném výstřelu), druhý na cíl a to ze vzdálenosti alespoň 3 až 4 metrů? Pak stačí Christian Anderssen.
0/0
14.3.2005 0:34

tigersdream

Re: Re: Re: Re: Re: ...
zapoměl jsem poznamenat, že cíl by neměl vypovídat.
0/0
14.3.2005 0:35

12freak

Re: Re: Re: Re: Re: ...
A to si jako myslíš, že ve vzdálenosti 3-4 metrů se na cíli nezjistí povýstřelové zplodiny? :-DDD Jinak buď v klidu. První kulka, co vyšla z hlavně, se neurčuje pouze podle nějakého oleje, co by ostatně v hlavni neměl vůbec co dělat. A na konec - první ránu mimo vystřelí jenom blázen. :-DDDD
0/0
14.3.2005 0:42

tigersdream

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...
na 3-4 m to již bude opravdu problém, pokud je hlaveň nakonzervovaná (někteří to nemají rádi a po vyčištění jednu proženou :-)), tak seškrab omítky stačí, další již buou mít na sobě spálený prach. A na poslední otázku, proč? Je mezitím rozdíl asi 0.25s, to je v pohodě. Větší ráže větší čas, ale 7,65Br nema problema. A zastavovací efekt stačí. Nepočítám s kamionem ;-).
0/0
14.3.2005 0:57

12freak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...
7.65 má nějaký stop efekt???? Tak to hodně štěstí a dobrou noc "Anderssene". :-DDD
0/0
14.3.2005 1:02

tigersdream

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...
na živou sílu to stačí. Když v této velikosti použiješ něco jiného, většího, asi 9 makarov, tak to zase ztrácíš přesnost. a nosit kanón by se mi nechtělo. A mimochodem se podívej na výsledky combat střelby a co kdo používá. ČZ83 je velmi polulární a to právě v ráži 7.65br.
0/0
14.3.2005 1:08

tigersdream

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...
jo a nějak se ti zasekává klávesa s otazníkem a s velkým D. Vyčisti si jí.
0/0
14.3.2005 1:09

polovnik

Re: Re: Re: ...
Obludami je nenazyvam protoze bych o tom moc nevedel, spise naopak vim v jakych podminkach tito psi ziji. Sam jsem mel jiz v zivote 2 velke psy a nyni mam mensi rasu. Vim o cem mluvim. Nejsem uz z tech nejmladsich...  
0/0
14.3.2005 0:38

tigersdream

Re: Re: Re: Re: ...
já taky ne a nějakou dobu jsem navíc dělal o víkendech občasného figuranta na cvičáku. Takže mi na ruce viseli desítky psů. Takže o povaze psů něco málo vím. Třeba, že 90% psů, když zjistí, že to není jen hra, tak začnou být zbabělí a tím pádem nevyzpytatelní. Ale to je stejné jako u lidí. Třeba na zkouškách je sranda, když figurant při protiútoku psa zažene, to nesmí :-). A pak máš vyložené strážce, ale těch fakt není moc. A ti by dítě nenapadli, ale přitom se ubránili. Ale vždy pozor na pižmo. Před 20 lety jsem měl vlkodava (od té doby jen dobrmany) a ten byl náchylný na tmavé pižmo. Takže vietnamci mu nevadili, ale když jsem v dálce viděl indoevropana, nebo afroameričana z Kuby, tak jsem šel na paty a držel řetízek u krku. A to byl vycvičený, a i tak byly problémy.
0/0
14.3.2005 1:05

K.ate

Re: Re: ...
Ale ona na bráně té sběrny cedule, že tam ti psi jsou byla...
0/0
14.3.2005 0:54

babacek

Re: Re: ...
Pokud jsi pořídím psi na ochranu svého majetku a oplocení označím nápisy Objekt střežen psi ( cedule musí být rozmístěny každých 10 až 15 metrů).Tak jsem splnil zákonem dané předpisy.A pes nerozlišuje mezi malý,velký,tlustý,tenký.Prostě tam nemám lézt.A navíc ti unikla skutečnost ta,že dítě pustilo psi z kotce samo.Tak ne majitel objektu,ale dospělí doprovod který byl navíc opilý.A pach alkoholu u mnohých psů vyvolává agresi.
0/0
15.3.2005 13:28

Elev

Nemela tam co delat
a ta opila co ju hlidala, ta si vzala zodpovednost na sebe, ne?
0/0
14.3.2005 0:01

tigersdream

Blbnou diskuze
Tak to asi fakt blbne, protože jsem odpovídal na jiný příspěvek (ten horoskop) a skončilo to jinde. Sice oba správně pod příspěvkem Jurka Hraškoboarda ( na sněhu snowboard, na hrachu hraškoboard, to jsou myšlenky co :-)?)
0/0
13.3.2005 23:34

tigersdream

Re: Re: Blbnou diskuze
Konečně mi připadáš, že reaguješ na můj příspěvek. Poprvé. Nemáš někde fotku na netu? Onehdá jsem strašil dceru (mimochodem ignoruje čerty ale před policisty je slušná :-)), a tak bych něco jako ty na postrašení potřeboval..
0/0
13.3.2005 23:39

K.ate

Kupírovanej dobrman?
Taky by mohl někdo redakci idnes upozornit, žeč zveřejnování obrázků s kupírovanýma psama bude nbeo už možná je považováno jako propagace týrání zvířat... :)
0/0
13.3.2005 23:23

tigersdream

Re: Kate
Tak ti přečtu tvůj horoskop. Pondělí: dávej si pozor na slony, Úterý: při koupání tě budou chtít dostat anakondy, Středa: pozor na tygry, Čtvrtek: už to svinstvo přestaň kouřit.
0/0
13.3.2005 23:29

tigersdream

Re: Kupírovanej dobrman?
to máš pravdu, ale ukaž mi jedinného dobrmana na prvních třech místech v soutěžích, kteří by měli klapaté uši. Buď je to odmítnutý vývoz na Ukrajinu, nebo mě se líbí Chorvatsko. Sice ten pes byl nejdále v Brně (Intercannis), ale papíry má v pořádku (žralok jí ukousl kus ucha a byla nutná kosmetická operace, to je blbost, co? Ale stačí) ::-). Je to stejně nesmysl, lékaře lepší než bezdomovci a měsíční náklady víc než chudší důchodci.
0/0
13.3.2005 23:45

tigersdream

a jinak
Teď máte na NOVĚ, jak to dopadá, když se lidé nebrání.
0/0
13.3.2005 22:41

tigersdream

Re: Re: a jinak
Říkej mi tygře, je možné i Ó veliký, záleží jakou formu si vybereš.
0/0
13.3.2005 23:47

romanm

pejskaři
Ve středu při behu se mi zakousl pes do zadku.Když jsem na tu bábu zařval at si psa zavola,řekla mi,že toje moje chyba běžel jsem prý moc rychle a měl jsem zastavit.Povidam "Co to melete,vždyt tohle je veřejna cesta,tady nemuže vaš pes kousat jen tak do lidí!".Prý ostatní chlapi před jejim psem zastaví.Chybělo málo a dal jsem té paní pěstí vší silou,ale podařilo se mi ovládnout, zítra si pořídím slzný plyn a nemilosrdně ho příště na psa použiji.
0/0
13.3.2005 22:27

2Mac7

Re: pejskaři
stačilo jednou . Jinak ta "bába" byla blbá a plyn schvaluji , něčemu ji to naučí. Ale situace , která je námětem této diskuze je dost o něčem jiném .
0/0
13.3.2005 22:32

Tančící Derviš

Re: pejskaři
Na psa ne, ale tu bábu bys měl zkopat do kulata.
0/0
13.3.2005 22:49

Isabelle

Re: Re: pejskaři
A kde byl otec?
0/0
13.3.2005 22:50

Tančící Derviš

Re: pejskaři
A co půlky máš je ještě vůbec?
0/0
13.3.2005 22:59

pohranicnice_Jasanka

psi
dělali svou práci, doufám se jim nic nestane :-(
0/0
13.3.2005 22:13

romanm

pejskaři
Ve středu při behu se mi zakousl pes do zadku.Když jsem na tu bábu zařval at si psa zavola,řekla mi,že toje moje chyba běžel jsem prý moc rychle a měl jsem zastavit.Povidam "Co to melete,vždyt tohle je veřejna cesta,tady nemuže vaš pes kousat jen tak do lidí!".Prý ostatní chlapi před jejim psem zastaví.Chybělo málo a dal jsem té paní pěstí vší silou,ale podařilo se mi ovládnout, zítra si pořídím slzný plyn a nemilosrdně ho příště na psa použiji.
0/0
13.3.2005 22:05

tigersdream

Re: pejskaři
Pokud by to takhle bylo, tak je to dost jednoduché. Buďto ti na místě předloží očkovací průkaz, protože máš otevřené zranění a hrozí nebezpečí nákazy nebo infekce. A zranění může být i mikroskopické, stačí když bude roztržený oděv. Současně zažádat o ukázání občanského průkazu (neber do rukou, na to právo nemáš). Můžeš pravdivě sdělit, že v opačném případě budeš žádat Policii ČR o zajištění psa na vyšetření (předpokládám, že máš mobil i při běhu), současně se sám podrobíš lékařským testům a to vše ji bude stát asi kolem 20 tisíc (i s bolestným, ale nejvíc dostane zdravotní pojišťovna na náhradách, hold lékařská péče je drahá). Mám rád psy, ale nesnáším tyto čučkaře.
0/0
13.3.2005 22:25

romanm

Re: Re: pejskaři
Dík za reakci.Běhu se věnuji nazvu to na "výkonostni urovni",takže mobil prostě u sebe nenosim.Samozřejmě jsem babu požadal o prokázáni povinneho očkovaní neměla nic,ani znamku.Sdělila mi jmeno a adresu, jmeno jsem bohužel zapoměl,takže mi nyní zbývá bud zevlovat ujejiho domu(panelák),nebo doufat ,že behem příštích měsíců se u mne neprojeví vzteklina.Statisticky v CR 20let nikdo vzteklinou neonemocněl,avšak když už tak to stojí za to,smrt teměř jista a průběh nemoci je taky docela fajn.
0/0
13.3.2005 22:48

tigersdream

Re: Re: Re: pejskaři
Tak to tě vyvedu z omylu, na vzteklinu bylo tuším úmrtí v loňském roce. Pokud jsi měl opravdu krvavé zranění, tak jsi frajer, že ani nevíš kdo to byl. U vztekliny je problém, že když se to dá léčit, tak o tom nevíš (jen injekce do břicha jsou trochu nepříjemné) a když to víš, tak už se jen poohlížíš po nějakém tom hezkém plácku.
0/0
13.3.2005 23:27

tridvaraz

očkování proti vzteklině se již řadu neprovádí injekcemi do břicha
ruskou vakcínou, nýbrž civilizovaně a kromě vpichu bezbolestně do ramene. Před 6 lety na velikonoce dceru kousnul pes, pro jisté komplikace nebylo možné provést test psa na vzteklinu a tak šla pětiletá děvenka na infekční oddělení. Šílela jsem hrůzou (určitě znáte jako já ty zkazky o vedlejších efektech, jako ochrnutí, demence ap.  ...), ale zjistila jsem, že civilizace dorazila i k nám. Pouze trochu osvěty by to chtělo, protože to o břichu si myslí cca 75% populace.
Takže ještě jednou - nic to není, je to do ramene a následky jsou veškeré žádné. Žádnou paniku a šup k lékaři.
0/0
14.3.2005 15:12

romanm

Re: Re: pejskaři
Dík za reakci.Běhu se věnuji nazvu to na "výkonostni urovni",takže mobil prostě u sebe nenosim.Samozřejmě jsem babu požadal o prokázáni povinneho očkovaní neměla nic,ani znamku.Sdělila mi jmeno a adresu, jmeno jsem bohužel zapoměl,takže mi nyní zbývá bud zevlovat ujejiho domu(panelák),nebo doufat ,že behem příštích měsíců se u mne neprojeví vzteklina.Statisticky v CR 20let nikdo vzteklinou neonemocněl,avšak když už tak to stojí za to,smrt teměř jista a průběh nemoci je taky docela fajn.
0/0
13.3.2005 23:22

matessc

Re: pejskaři
Uznávám, že to bylo na tu ránu a ta ženská si o to říkala-ale to je o blbosti tý majitelky, že to ten pes udělal, ale v tom článku jde o to, že dítě pod dozorem vlezlo na soukromý, jistě oplocený pozemek, který byl střežen psy a to je něco úplně jiného. To je chyba jen a jen toho dítěte a tý jeho vychovatelky . Protože jinak už, aby si člověk dal na svůj pozemek ceduli s pozvánim pro kohokoliv, protože jakýkoliv obranny prostředek proti zlodějům může ublizit nejakymu nevinnymu debilovi, kterej tam vleze.
0/0
13.3.2005 22:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.