Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kamion zablokoval D11 před Prahou

Hradecká dálnice byla ve směru na Prahu na několik hodin uzavřená. Blokoval ji převrácený kamion. Řidiči museli sjet na 8. kilometru na Jirny a vjet do metropole silnicemi I. třídy. Ani tak se však nevyhnuli několikakilometrovým kolonám. Provoz se podařilo obnovit kolem 11. hodiny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Maxx-IP

Ať si kdo chce co chce říká,
v letošní zimě
AUTA STOJÍ - VLAKY JEDOU      
0/0
11.3.2005 23:09

2Mac7

Re: Ať si kdo chce co chce říká,
jak kdy a jak kde
0/0
12.3.2005 9:20

breberaksuper

vidím že jsou zde samí odborníci
je to docela sranda to pročítat hrozně jsem se pobavil má aspon někdo dopravní průmyslovku?asi ne co jen vám vadí že kamion jezdí pomaleji než vy co joudi.a se vším na vagony to bych těl vydět jak vlak jezdí po městě a zbírá palety se zbožím nebo jak po KAUFLANDECH rozváží palety s potravynama to asi podle vás všude nataháme koleje to jsem zvědav kde vezmem peníze.JINAK DOST TRHLÉ ÚVAHY !!!!
0/0
11.3.2005 20:24

Maxx-IP

Re: vidím že jsou zde samí odborníci
Na to snad není potřeba dopravní průmyslovka, aby člověk pochopil rozdíl mezi dálkovou dopravou a rozvážkou.  
0/0
11.3.2005 23:07

breberaksuper

Re: Re: vidím že jsou zde samí odborníci
a proč tedy se rozvážka dělá kamiony není to tím že obchodní řetězce mají centrální sklady.hold rohlíky se vozí avii a ten zbytek se prostě vozí kamionem .kamion naloží v centrálním skladu pro obchod co potřebuje takže veze různé potraviny a ty vyloží třeba i ve dvou obchodech.
0/0
12.3.2005 7:05

Maxx-IP

Re: Re: Re: vidím že jsou zde samí odborníci
A kvůli vašim obchodním řetězcům mají být silnice v zimě zablokovné kamiony a celoročně ničené kamiony a ostatní vozy ohrožované kamiony?
Já sice nevím, pro jak velkou oblast mají Kauflandy a Superhyperultramarkéty a Penismarkéty své centrálni sklady. Ale napsal jsem snad jasně, že tu drážní dopravu navrhuju jako dálkovou. Kamion, resp. návěs, dojede na vagóně do uzlové stanice, v těch uzlových stanicích budou k tomu potřebná kapacita ramp, a odtud pojede na místo určení po vlastní ose. A do centrálních skladů Hypér- a Penismarketů může klidně být zavedena vlečka.
0/0
12.3.2005 7:31

breberaksuper

Re: Re: Re: Re: vidím že jsou zde samí odborníci
a kdo ty vlaky zaplatí za se konečný zákazník a toho času promarněného nákladní vlaky nejezdí jako rychlík.Z ČR DO GB jedete kamionem když se daří dva dny vlak jak dlouho týden???
0/0
12.3.2005 8:21

Maxx-IP

Re: Re: Re: Re: Re: vidím že jsou zde samí odborníci
1)Přímý NEX určitě nepojede z ČR do GB týden, nýbrž 1,5, slovy jeden a půl dne! To by se ovšem musely takové NEXy zavést do grafikonu.
2) Kamion, resp. kamionový návěs, jedoucí na vagoně nespotřebuje naftu ani mzdu pro šoféra.
3)A kdo platí ztráty vzniklé tím, že se kamion na zledovatělém kopci zasekne a zablokuje silnici, a to nejen ztráty provozovatele toho kamionu, ale i ostatních účastníků provozu?
0/0
12.3.2005 13:39

breberaksuper

Re: Re: Re: Re: Re: Re: vidím že jsou zde samí odborníci
1) tak to bych chtěl vydět prostě o to není zájem tak proč to dělat 2) naftu nespálí a kdo je bude kočírovat když pojedeš 1,5 dne za dara to bych chtel vydět řidiče co to budou dělat 3)takže největší problém je uvýzlý kamion na kopci k tomu jen jedno je to v řidičích a ne v kamionu a pak je spousta dalších okolností které ani svatej neovlivní
0/0
12.3.2005 17:24

Maxx-IP

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vidím že jsou zde samí odborníci
To už záleží na firmě, jestli bude posílat vlakem celý kamion včetně auta a šoféra, kterému bude muset platit za to, že leží v lehátkovém voze, (asi míň než za sezení za volantem), nebo zda to bude mít zařízené tak, že na obou koncích bude mít tahače a šoféry a dráhou pojedou jen návěsy.
Ale radši to necháme na svatejch a na tom, jestli ten ňouma před náma je dobrej nebo špatnej řidič.
0/0
12.3.2005 17:58

Maxx-IP

Re: PS:
Jistě že to není jen problém toho, že v zimě kamiony uvíznou. Ony ničí silnice celý rok a ohrožují bezpečbost ostatních. Havárií kamionů je čímdál víc, protože kamionů jezdí čímdál víc a za jejich volanty sedají i nevyježdění kluci.
0/0
12.3.2005 18:03

breberaksuper

Re: Re: PS:
s těmy kluky souhlas.V západní evropě je normální že dopravní firmy si vychovávají své mladé řidiče u nás chce firma hotového jenže zde je problém hotových řidičů ubývá a mladé nikdo nechce.A že je kamionů víc je jasné otevřely se hranice a my pro naši polohu jsme se staly tranzitní zemí boužel ale bylo to tady vždy snad jen když vládly bolšani tak to bylo jiné.Kamiony ohrožují provoz já bych řek že provoz ohrožují neukáznění řidiči jak nákladních tak osobních zase bych to neházel do jednoho pytle že zavše můžou řidiči profi.Já když jedu osobákem tak mám větší strach co my provede řidič amatér v osobáku a když jsem v práci tak nestíhám dávat pozor na amatéry to my asi nebudeš věřit ,ale 80% musím myslet za ně oni si neuvědomují že vážím s nákladem 40 tun,a proto nás myškují prudce před náma brzdí protože zatáčí do prava on už nevydrží pár sekund.Samozdřejmě volové jsou i mezi profesionály o tom se dá dlouze diskutovat já tvrdím jedno celá doprava jak nákladní tak osobní je o lidech a
0/0
13.3.2005 8:53

breberaksuper

Re: Re: Re: PS:
2) a pokud lidé nezmění myšlení na cestách bude tam pořád stejnej maglajs né za všamůžou profici.Ničení cest je problém na nápravu je povoleno zatížení 9 tun na zadní .A cesty v ČR nejsou děláné aby vydržely 10 tun no a v létě jak se asvalt nahřívá není schopen to udržet a deformuje se dnes kontroly na přetížení jsou tak časté že jen blázen jezdí přetížený .
0/0
13.3.2005 8:58

krysar

Re: vidím že jsou zde samí odborníci
to je trochu rozdil mezi zavazenim Kauflandu a tahanim kramu stovky kilometru po dalnicich, nemyslis?
A ty nemas zjevne ani zakladku, s potravYnama a Zbiranim
0/0
11.3.2005 23:30

breberaksuper

Re: Re: vidím že jsou zde samí odborníci
chyba se vloudí.Z Ostravy do Prahy pojede naložený kamion jeden den a dá se to určit na hodiny kdy bude v Praze vykládat.Vagon se stejným zbožím pojede několik dnů a musíš zboží navozit ,naložit a pak složit a zase dovést na místo určení.Kamion naložíš a on dojede kam potřebuješ jde o čas a na sklad už se nedělá . ČAS JSOU PENÍZE.
0/0
12.3.2005 7:11

Maxx-IP

Re: Re: Re: vidím že jsou zde samí odborníci
Svatá prostato! Z Ostravy do Prahy vlak nejede několik dní. To je jen otázka zavedení v grafikonu ČD, aby jezdily nexy mezi uzlovými stanicemi, určené právě pro přepravu kamionů. A proč by se mělo zboží překládat, povezou-li se vlakem celé návěsy?  
0/0
12.3.2005 7:38

breberaksuper

Re: Re: Re: Re: vidím že jsou zde samí odborníci
ČAS JSOU PENÍZE kdo to zaplatí . STÁT ,ZÁKAZNÍK ,FRANTA JETEL KDO ???? ZASE ZÁKAZNÍK TAK TO POTOM JO
0/0
12.3.2005 8:23

Maxx-IP

Re: Re: Re: Re: Re: vidím že jsou zde samí odborníci
A kdo platí ostatním účastníkům silničního provozu ztráty vzniklé tím, že někde kamion zablokoval silnici?
0/0
12.3.2005 13:19

breberaksuper

Re: Re: Re: Re: Re: Re: vidím že jsou zde samí odborníci
a kdo zaplatí prostoje kamionu když amatéři zablokují silnici a to je asi častěji že jo
0/0
12.3.2005 17:26

max_bb

Re: vidím že jsou zde samí odborníci
jojo, je vYdět, že ZbírÁjí palety s potravYnami 
0/0
12.3.2005 15:29

inventar

dálnice zkolabanovaná se ani nehne, a IJA jede a jede.
čteš si po sobě své výtvory ty indiáne?
0/0
11.3.2005 12:00

inzinierbula

Ministrovi!
Bylo by dobré poslat celou tu diskusi Šimonovskému, aby se konečně probral. Taky si myslím, že velká část toho co se nesmyslně převáží po dálnicích a otatních silnicích sem a tam, by se měla vozit vlakem. V tom vidím hlavní smysl a význam železnice. Jenže by to pro firmy muselo být výhodnější železnici využívat a stát by pro to měl případnými regulačními opatřeními vytvářet podmínky. A kaminóny by měly platit povinné ručení ještě mnohonásobně vyší, protože ty škody, co způsobí, jsou nesrovatelně vyšší než u OA (včetně nákladů na vyrošťování atd.), a pak na to vysokým pojistným doplácejí majitelé malých aut, co nikdy nebourali.
Howgh!
0/0
11.3.2005 11:34

pan_socka

Re: Ministrovi!
přesně tak chlape.
0/0
11.3.2005 13:49

breberaksuper

Re: Ministrovi!
no jasně ČD spasí svět.jen jsem zvědav co řekneš tomu až ti nákladní auta budou jezdit po městě když budou vykládat vagony zapomělsi kde stojí nádraží 99,9% je ve městech.a to že havaroval kamion neznamená nic protože havaroval člověk ten je za vším že ano.
0/0
11.3.2005 20:14

jimi29

TAK CO ESKÉ DRÁHY ?
 Jak se k problému postaví naae eské dráhy?
Není pravda,~e je to státní moloch,jak je uvedeno v jednom z príspevku-to tucnejsí sousto si prevedli na a.s.:-)
Myslím, ze by meli rychle reagovat a ne porád stávkovat a hltat státní peníze. Je to studna,kam mizí hromady milionu a nic kloudnýho z nich nekouká. To není jen v soucasné vláde, to se táhne co CD existují. Je treba tam vyházet management, nakopat ty vecný stávkare v cele s tím jejich vycuraným odborovým sefíkem,který si lítá nekolikrát do roka s rodinkkou na Krétu- A ZACÍT NECO DELAT
0/0
11.3.2005 11:04

BerryB

pořádně pokuty na ně
Já bych to ty Hajzly nechal zaplatit. Co to stojí peněz a času takové vyprošťování. Jenom proto že jějaký puk s kamionem neumí řídit. A taky bych zavedl v horských úsecích poviné zimní obutí a řetězy. Hezky by platily pokuty za každou hodinu kterou blokujou dopravu.
0/0
11.3.2005 10:43

le-on

Re: pořádně pokuty na ně
presne tak... za takovou nehodu a zablokovani dalnice na kdovikolik hodin bych jim naparil poradnou pokutu...
0/0
11.3.2005 10:59

breberaksuper

Re: Re: pořádně pokuty na ně
jen počkej až havaruješ ty jste jak magoři někdo se nabourá a hned ste jak moucha na hovně co blbci
0/0
11.3.2005 20:16

jura-jx2

kdyby byla vláda co k čemu,
byly by zvýšeny poplatky tak, aby si dopravci tranzit přes ČR rozmysleli. Takhle jezdí přes republiku i když to mají dál, ale o dost levnější. Díky nemohoucnosti  vlády, a řešení jiných problémů př. s Grossem stratila dálnice svůj smysl a je rychlejší a levnější jezdit po okreskách.  
0/0
11.3.2005 10:05

le-on

Re: kdyby byla vláda co k čemu,
rychlejsi asi ne.
0/0
11.3.2005 11:00

jura-jx2

Re: Re: kdyby byla vláda co k čemu,
Pravděpodobnost, že bude dálnice zacpaná je v současné době dost vysoká, proto bych jako rychlejší způsob dopravy volil právě okresku.    
0/0
11.3.2005 11:32

2Mac7

Re: Re: Re: kdyby byla vláda co k čemu,
na okresce zase máte větší šanci potkat vola v protisměru
0/0
11.3.2005 12:02

jura-jx2

Re: Re: Re: Re: kdyby byla vláda co k čemu,
Na okresce hraje velkou roli pud sebezáchovy. Na  dálnici mizí i když není vidět na krok. Normálně to samozřejmě nejde srovnávat, ale pokud chytnu zácpu na dálnici, mám smůlu. Zkušenosti i z cest k moři. Už párkrát jsem se spálil u turniketů a záviděl jsem řidičům vedle na normální silnici.  
0/0
11.3.2005 12:27

jimi29

Kamiony filtrovat !!!
l) Technické prohlídky kamionu jsou nedostacující. Kontrola kamionu na silnicích taktéz. Prísné postihy - odebírat TP.
2) Vsechno to drandí pres Prahu - hruza.
3) Nevyuzívání dopravy zeleznicní. Hromada kamionu jezdí zbytecne.myslím, ze zelez.doprava by mela být natolik cenove výhodná,ze se kamiony vsude nevyplatí posílat.
- Otázkou vsak zústává co v kamionech vozí.Pres zeleznicní dopravu by bylo zbozí videt.Tady vozí buhví co
Zprísnit kontroly i prepravovaného zbozí.
Nepoustet na silnice auta s nadmrnou váhou.....
Je to hruza
0/0
11.3.2005 9:53

Maxx-IP

Re: Kamiony filtrovat !!!
Souhlasím, vlastně jsem to tu už navrhoval několikrát: Nastavit ceny za průjezd po silnicích v relaci k cenám za železniční přepravu tak, aby se dopravcům vyplatilo jezdit drákou. Vytvořit pro to technické podmínky - vagonovací rampy na hranicích a v uzlových stanicích. I kamiony, vezoucí zboří k nám, by tak mohly na hranicích navagonovat a dojet dráhou do uzlové stanice nejbližší k místu určení.
Určitě by se s tím mělo něco dělat. Zátěž siclnic kamiony a jejich čím dál častější nehody už jsou do nebe volající. 
0/0
11.3.2005 10:15

Mak1

Re: Re: Kamiony filtrovat !!!
Co to je za pitomost - zdražovat silnice tak, aby nedotovaní přepravci byly nuceni jezdit dotovaným, ztrátovým a nefunkčním státním molochem ??? To hodně zavání socialistickým plánováním. Železnice ano - ale taková, která bude konkurenceschopná !!!
0/0
11.3.2005 10:26

boss-ivoss

Re: Re: Re: Kamiony filtrovat !!!
Je vidět, že jsi absolutně mimo mísu - můžu souhlasit s tím, že železnice je dotovaná, nefunkční a ztrátová, to vše ale platí pro osobní dopravu. Nákladní doprava je naopak i nyní vysoce výdělečná a prakticky dotuje dopravu osobní.
Nejlepším řešením pro výdělečnost ČD by bylo zrušit osobní vlaky, možná nechat pár vlaků na hlavních tratích
0/0
11.3.2005 11:13

Mak1

Re: Re: Re: Re: Kamiony filtrovat !!!
Zrušení osobní přepravy by mi nevadilo - naposledy jsem jel vlakem v 89. Ale ani tak si nemyslím, že by nákladní přeprava byla tak dobrá - dráhy vydělávají na přepravě pro těžký průmysl ( uhlí, železo, chemický průmysl )- pro továrny, do kterých vedou koleje ( tam jim auta ani nechtějí konkurovat ). Ale přepravovat zboží pro podniky, obchody, sklady, do kterých koleje nevedou - to neumí. A ani se nesnaží to umět.  
0/0
11.3.2005 12:04

Maxx-IP

Re: Re: Re: Re: Kamiony filtrovat !!!
Pěkně děkuju - kodrcat se všude smradlavým autobusem! Který má v jízdním řádu časovou poznámku, že jezdí ráno ve středu a na podzim! O víkendu abychom seděli doma ne? Takovou hovadinu může napsat jen technokrat, který v životě nečundroval a neudělal dva souvislé kroky pěšky. Jen ať hezky ČD vydělává nákladní dopravou na tu osobní, hlavně tím, že převezme část zátěže přetížených silnic.
0/0
11.3.2005 13:53

Mak1

Re: Kamiony filtrovat !!!
Ona by se železnice musela stát nejdřív konkurenceschopnou. Nevím, podle čeho se vypočítávají přepravní kapacity a ceny na železnici, ale asi jim to moc nejde. Vždyť i v osobní přepravě jsou soukromé autobusy mnohdy levnější než dráha ( a to je z daní nedotujeme !! ). A také s pružností to u železnice asi nebude nejlepší. A také to zboží ( kontejnery ) musíte nějak odvézt na nádraží i z nádraží. Prostě - kdyby byla pro přepravu nákladů výhodnější dotovaná železnice než nedotovaná kamiónová přeprava, tak by jí firmy určitě využívaly .
0/0
11.3.2005 10:23

MEKIQ

Re: Re: Kamiony filtrovat !!!
mistře obávám se, že tvé informace jsou mylné. Stát dává dotace i soukromým přepravcům, protože je to hodnoceno jako služba ve veřejném zájmu. Na nákladní dopravu se žádné dotace neposkytují a to ani ČD. ALe tam jim značně konkuruje kamionová přeprava, která je stokrát rychlejší.
0/0
11.3.2005 11:11

hbf

Re: Re: Kamiony filtrovat !!!
Samozřejmě nemá smyls tlačit na koleje každou paletu jogurtů někam do hyper-super.  Ale přeprava plechů, což byl případ tohoto kamionu, ta už by se na ty koleje docela hodila.
Nákladní doprava na kolejích NENÍ dotovaná a ČD nejsou zdaleka jediným provozovatelem nákladní dopravy v ČR. Soukromí dopravci vozí 13% - 15% zátěže. To jen pro upřesnění.
0/0
11.3.2005 15:08

PepaVonDepo

Re: Kamiony filtrovat !!!
Jistě, přes Prahu drandí, protože přes ní vedou všechny dálnice. Když budete chtít z brna na Plzeňm tak taky pojedete přes Prahu. Můžete ovšem jet přes Tábor - Písek - Blatnou, pokud máte hóóódně času.
0/0
11.3.2005 10:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.