Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČT: Firma vedená Tlustou má nejasný majetek

Původ majetku firmy JMTCZ, v jejímž představenstvu je manželka šéfa poslanců ODS Vlastimila Tlustého, je podle České televize nejasný. Z dokladů uložených u obchodního soudu není zřejmé, kde společnost vzala patnáct milionů korun na nákup domů v Rakovníku a Slaném, tvrdí ČT.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ferdapytlik

VYMÝVÁNÍ MOZKŮ ???
Tak mi to připadá, že si od minulé soboty co nám Stanislav Vyvolený sdělil že krize skončila, žijeme jako ráji. EKONOMIKA ROSTE. NEZAMĚSTNANOST KLESÁ. MZDY, NEBO SPÍŠE PLATY STOUPLY. POLICIE CHYTILA.....ČOI ZASÁHLA... Těch předložených pozitivních zpáv bylo více než za poslední tři měsíce. Osobně se mi líbí, že se začalo též ukazovat na pány Kalouska a Tlustého. Ideální čas na to, aby "svatá trojice GROSSER DICKER WALDKAUS " zmizela z politické scény. Policii přeji mnoho úspěchů a vzkazuji : Chlapi, neudělejte si ostudu. :-) :-)
0/0
11.3.2005 18:42

Swooppy

...teda...
...v tom aby se prase vyznalo...tolik mlžení a dávkování informací...to je síla.Je ale nutno poznamenat,že ani novináři nejsou zrovna košer.Proto,kdo tady bude soudcem a bude rozmotávat tu motanici,tak už dnes mu vyslovuju upřímnou soustrast.Ale jedna věc je nepopiratelná.Mezi těmi politiky ale vládně neskutečný bordel...tohle já dělat ve své firmě,tak jsem dávno zbankrotoval,nebo bych už byl ve vazbě...  
0/0
11.3.2005 18:11

pepe999

Hanus
zase mele páté přes deváté. Ještě nevyšuměla kauza gross a kalousek a Tlustý už by měl odstupovat. Jestli je tam něco špinavého, tak jsem pro odvolání taky, ale napřed se musí vyřešit grosstapo a kalousek. Po demisi grossaka se muzeme v klidu zabyvat Tlustyho familií. Trocha matiky, socka=socan=hanus=výsledek stojí za ho*no. :-))
0/0
7.3.2005 17:16

hasmen

Re: Hanus
Jasně,Vlastimil si ty důkazy mezitím někde "sežene"
0/0
7.3.2005 17:31

pepe999

Re: Re: Hanus
Stejně mu nikdo nebude věřit, ale to je jedno. Tady po těch aférách by ho měli lidi z ODS sami vyštvat, pokud se něco prokáže....
0/0
7.3.2005 18:19

petrucciani

Re: Hanus
Ty tomu opravdu veris, ze kdyz se ted media zajimaji o kausu Gross a aby se nereklo, tak se otreli o Kalouska, to jen proto, aby neusnul a stal na svem, ze ve vlade chteji zustat, vladu shodit nechteji, jen ten predseda se jim moc nezamlouva, chtelo by to v jeho kancelari vymalovat.  Tvou viru bych chtel mit a uz vidim, jak tatka Klaus bude stejne usilovne vyzadovat rychla reseni, jestli by se podobne aferky zacaly objevovat az u moci bude ODS bud sama, nebo s cenoprdelniky.  Podle me nastane doba temna, s pozadavkem na klid na praci, oduvodnovana tim, ze bychom meli udelat zas tlustou caru, a do praxe uvest tu modrou sanci. Ze volice vice zajima plna penezenka a pracovni misto, nez nejake vymyslene kausy o tom, jak si kdo kde prilepsil, prilepsuje nebo rovnou prepira sve penizky v ruznych akciovkach a kseftech.
0/0
8.3.2005 12:41

hasmen

No není ten Vlastík smolař?
Nejdřív ta lapálie s telefonem a teď tohle...
0/0
7.3.2005 17:02

Vaclav Hanus

Tlusta, zastav podnikani!!!!!
A nebo at odstoupi tlustej!!!!!
0/0
7.3.2005 11:18

pepe83

Hmm
No, myslim, ze v ODS tohle neni nic prekvapiveho, jenom to nekteri lide nechteji videt, a basti ODS tu jejich cistotu.... Ostatni strany jsou na tom bohuzel podobne, i kdyz ODS ma ve spinavych vecech ruce nejdele a umi v tom nejlip chodit.
0/0
7.3.2005 10:39

Vaclav Hanus

Re: Hmm
Je to tak. Kazdy politik hraje mala domu, to je jasne. Ale to, co predvadi o-dees to je velka domu, nebo spise obrovska domu. Receno velice trefne. o-dees je v tom nejdele, nejdale, a umi v tom nejlepe chodit. Ti umi klouzat po hranach zakonu uplne mistrne. Je to vlastne ta nejpodstatnejsi vec, ktera tyto lidi dalal dohromady a ktera je ztmeluje. A proto je tato strana vnitrne organizovana jako vojenska klika, jako chunta, kde se neloajalita tresta zalivanim do betonu. Toto zde zavedl klaus v obdobi pred odstepenim US.
0/0
7.3.2005 11:21

rohovka

Úspěch
Myslím že velikým úspěchem iDnes je vůbec zvěřejnění tohoto článku.A přidání diskuze k němu.
0/0
7.3.2005 8:37

VITA11

Tlustý
Tlustý je na odstřel , měli by se ho zbavit dokud je čas.
0/0
7.3.2005 7:28

rohovka

Re: Tlustý
Tlustý pude to se neboj.Ti ostatní gauneři z ODS ho zaříznou při nejbližší příležitosti.Bohužel nějakou větší čistku(Langer,Bendl,Říman a spol.) asi očekávat nelze.
0/0
7.3.2005 8:33

YRI

Nepřesný titulek
Obávám se, že titulek není zrovna přesný.
Správně by mělo být :   PRAČKA  NA  PENÍZE
Ovšem to si přece nemůžou novináři troufnout.
 
0/0
7.3.2005 7:21

Spaar

AHA !!!
Tak už je mi jasné, proč nebylo Vlastika Tlustého v kauze "Gross a jeho majetek" vidět vyskakovat .
Už se třepal, až se začne prověřovat ten jeho. 
 
0/0
7.3.2005 6:58

fredy

Otevřete oči, dokud je čas!
Je vskutku zajímavé, co máme dnes u nás generálů. Všichni ti nejchytřejší se snaží navážet do těch, kteří před rokem 1989 byli u KSČ. Nechci tyto straníky nějak obhajovat, ale kolik z nich vědělo, co to vlastně je ten komunismus?
 
S vědomím, co komunisti napáchali za zvěrstva, se na ty PŮVODNÍ vrháme hlava nehlava, ale co ti současní? To vám nikomu nevadí ti grebeníčkové, filipové, rujbrové a podobní? Ti se vám smějí, jak nad vámi vyzráli a tiše se připravují na další zavedení pořádku a spravedlnosti. Pak už vám bude jedno, jak to bylo s Grossem, Tlustým, Kalouskem. Budete v předklonu, s čepicí v ruce, stát spolu v jedné straně. A vzpomínat, jak jste tu revoluci zase projeli. Někteří z vás ten předklon zamění (prodají) za červenou knížku. A co ostatní? Zase budou nadávat (samozřejmě tiše, tak nějak hospodsky) a čekat na nějakého nového Havla, či studenty?
0/0
7.3.2005 6:05

petrucciani

Re: Otevřete oči, dokud je čas!
Tak to se seredne pletes  KSCM je spis zaskocena tim, jaka moznost se jim naskyta ohledne podilu na moci, s moznosti ovlivnovat chod tohoto statu. Ani ve snu netusila, ze bude stacit 15. let na to, aby volici byli na tolik znechuceni stranickosti a vyberem kandidatu, ze nevi proc volby vubec jsou, jaky vyznam maji, kdyz tady funguje jen hra, skatule skatule hejbejte se. KSCM spis pocitala s uchopenim moci za 20 - 25 let a to v koalici se SocDebily, neco jako koalice socialistu s komunisty ve francii. Ted se jim to opravnene zda moc brzo, protoze dobre vi, ze tady je dost a dost pametniku, kteri vi co jsou zac, a oni by se meli podilet na moci se stranou, ktera se pomalu odebira od valu, to by je smetlo a moc dobre vi, ze zlost kterou ted lide maji na SocDebily, by se spojila s nimi. Komuniste nejsou na tolik hloupi, jako koalice ktera to se SocDebily pece!
0/0
8.3.2005 13:07

kenig

POSTAVIT ODS MIMO ZAKON !
Vykradaji republiku od 89 ! MODRY PTAK A MODRA SANCE = KDO NEKRADE OKRADA VLASTNI RODINU ! Tvare Langra, Necase, Tlusteho a Topolanka jasne napovidaji smysl ziti plnych krivaren a chaosu !
0/0
7.3.2005 1:20

YRI

Re: POSTAVIT ODS MIMO ZAKON !
Ve výčtu lumpů mi tam chybí dalších několik desítek ostatních poslanců a senátorů.
Zvláštní pozornosti bych věnoval konzolidační bance, kde duhová koalice pracuje ne jedničku.
Ale tohle zrovna nechceš vidět ani slyšet, co ?
0/0
7.3.2005 7:24

rohovka

Re: Re: POSTAVIT ODS MIMO ZAKON !
Ty myslíš konsolidační agenturu v jejímž představenstvu sedí také pan V.Tlustý.
0/0
7.3.2005 16:55

Maldik

Ta nase politika ceska.
 
http://www.freewebs.com/vanek/jdetedohaje.htm
0/0
7.3.2005 0:43

Maldik

Ta nase politika ceska.
... Nacházíme se v zemi, jejíž vláda její členové se podílejí na mafiánských praktikách, kdy nestačíme počítat zavražděné příbuzné a známé politiků, z finanční a obchodní sféry. Jsme svědky, že ke svému počínání se neštítí využívat kriminálních živlů a spodiny společnosti.   Nacházíme se v situaci, kdy    zločiny, jasně ukazující na vazby směrem do nejvyšších politických kruhů jsou vyšetřovacími orgány, přímo napojenými na vládnoucí strany zametány pod koberec na přímou politickou objednávku. ...
http://www.freewebs.com/vanek/jdetedohaje.htm
0/0
7.3.2005 0:40

Náton

Re: Ta nase politika ceska.
Zklidni hormon Muldere!! Kdyby to tak bylo, byl by ten hajzl Šťáva zakopanej aspoň na deseti místech v temném lese....
0/0
7.3.2005 0:44

Maldik

Re: Re: Ta nase politika ceska.
Ktereho hajzla mas na mysli, Natone?
0/0
7.3.2005 0:48

Náton

Re: Re: Re: Ta nase politika ceska.
Jak už jsem řekl, kdyby se vraždilo jak píšeš, bylo už by po kauze Diag Human. A to by bylo jen dobře. Od čeho máme tajnou službu? Poslat je na stáž do Mossadu.... neschopné knechty.
0/0
7.3.2005 0:52

Maldik

Re: Re: Re: Re: Ta nase politika ceska.
Ono to ale tak je. To ze jsou neschopni a maji se stale co ucit, v tom Ti davam zapravdu.
0/0
7.3.2005 0:59

unterwasser

dobrá hláška
Podle Vlastíka Tlustého je ČT na straně vládní strany. Řečeno ve zprávách na F1. Co tak najednou Vlasto?
0/0
7.3.2005 0:15

martixy

A co Ivan?
A co budoucí ministr vnitra Ivan Langer? Taky se o něm nějak divně mluvilo....
0/0
6.3.2005 23:41

unterwasser

Re: A co Ivan?
Langer je pěknej karierista a šašek. Ale jinak bývalý aktivní svazák, kterého od rudé knížky zachránil listopad 89.
0/0
6.3.2005 23:46

geroc

Peníze.....
Jeden za osmnáct druhý bez dvou za dvacet. Stejná sorta. Jen mi tady nějak chybí mešugové z řad modroptáčníků, asi připravují projev k národu soudruha (ministra financí) Tlustého. 
0/0
6.3.2005 22:41

[eT]

Re: Peníze.....
Vrat bse do lidoveho domu ... to jsi na tom dost spatne, kdyz si myslis, ze kazdy komu se nelibi vysvetleni kristalovyho stanika musi byt ods-ak ...
0/0
6.3.2005 23:19

Pu239

kde ty penize vzali
stejne jako Standa-ze statniho rozpoctu....
to je tak tezky pochopit?
0/0
6.3.2005 22:17

Pucmeloud007

Re: kde ty penize vzali
neni, ale oba ted delaji damicky a nechtej to priznat
0/0
6.3.2005 22:19

Pucmeloud007

Standa se smazi, Tlustoch se vari
a tomu vsemu se tlemi Kalousek
0/0
6.3.2005 22:15

Bennu

Re: Standa se smazi, Tlustoch se vari
I na neho dojde. Zadne strachy.
0/0
6.3.2005 23:04

papanikula

tlusty je cisty komunista
tlusty je cisty komunista ,dnes ODS , chran nas pred timto udajne budoucim ministrem financi,to aby si cela ODS sypala popel ne hlavu uz ted,manzelka samozrejme o vkladu nemovitosti zacne trpet nevratnou ztratou pameti,chudak
0/0
6.3.2005 22:11

Dan 1

Re: tlusty je cisty komunista
Za prvé mu půjčil strejda a za druhé se s nevinným kukučem omluví v TV. To sockám jako očista bohatě stačí, tak jakýpak strach z toho, že bude Tlustý soudruh ministrem? V současné vládě jsou nějací komunističtí kádři, a socanům a černoprdelníkům to nijak nepřekáží.
0/0
6.3.2005 22:15

Pucmeloud007

Re: Re: tlusty je cisty komunista
ukaz mi nekoho, komu by to v termitisti melo prekazet, kdyz maji vsichni bolsevicky puvod
0/0
6.3.2005 22:16

Dan 1

Re: Re: Re: tlusty je cisty komunista
Všichni? Emmerová, Palas, Škromach, Kraus, Jičínský, Rychetský... Copak tato jména spojuje? První Zemanova vláda byla výhradně komunistická, až na pplk. Tvrdíka, to byl jen kundidát KSČ. Špidle a Oberreichsbahnführerovi komunistická minulost členů vlády taky nevadí. Hanus fialovej...
0/0
6.3.2005 22:21

papanikula

Re: Re: Re: Re: tlusty je cisty komunista
tlusty vstoupil do ksc okolo roku 1989,coz o charakteru tohoto obratneho iluzionisty a manipulatora neco signalizuje
0/0
6.3.2005 22:30

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Re: tlusty je cisty komunista
Je to kariérista a konjunkturalista, to je vše. Ten, kdo tam byl čtvrt století je svině. Jako příklad mě napadá jedna ministryně (nemyslím tu žižkovskou šlapku, agentku StB).
0/0
6.3.2005 22:41

obcanek

Re: Re: Re: Re: tlusty je cisty komunista
Milý daníku,podívej se po členech ODS,spočítej si ,kolik z nich je CSc.Jak známo,tento titul se uděloval za komunistů.Kromě jiného,podmínkou téměř sine qua non  k přijetí přihlášky bylo členství nebo kandidatura v KSČ.Pokud náhodou nebylo toto členství nebo kandidatura suplováno závazkem jiné organizaci.Již poněkolikáté upozorňuji na tuto skutečnost.Jako třešinka působí Klausovy studie na západ od našich hranic v době,kdy to vůbec nešlo se dostat na stáž do kapitalistické ciziny.Můžeš klidně běsnit,že to není pravda,ale budeš jenom lhát sám sobě.
0/0
6.3.2005 22:31

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Re: tlusty je cisty komunista
Jsi neskutečný demagog a lhář, kandidaturu dělal Klaus v r. 68. V roce 70 ho vyrazili z práce. Tehdy, na konci šedesátých let, se dostala na Západ jako mladá holka i moje matka, poměry byly uvolněné a pokud to nevíš, zeptej se starších. Abych doplnil tvou ideologickou munici, doplním, že zločinný Topolánek dostal na několik měsíců stipendium na studium na Kypru.
0/0
6.3.2005 22:39

obcanek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: tlusty je cisty komunista
Klaus v roce 67 vyhrál konkurz na studium na západě.Rač postudovat jeho životopis.Kandidatura a konkurz na stáž není totéž.V roce 67 vládl železnou rukou Tonda Novotný.V roce 67 vyhrát konkurz znamonalo nminimálně někomu něco slíbit.Komu a co,domysli si.
0/0
6.3.2005 22:56

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tlusty je cisty komunista
To je dosti trapné vaření z vody. Kandidaturu a stáž nespojuji, tak praštěný opravdu nejsem. Opakuji, že se za Novotného dostala ven i matka a byla to undergroundová zpěvačka, žádná komunistka. Zajímalo by mne, co dělali ti, kteří dnes držkují, když Klaus přednášel na bytových seminářích u Mlynářů... Drželi huby a nadávali po výčepech. Hrdinové.
0/0
6.3.2005 23:00

Vysokoskolak

Re: Re: Re: Re: Re: tlusty je cisty komunista
Za komunismu se CSc. udeloval, pravda - muj stryc i otec tento titul vlastni. Ani jeden z nich nemeli nikdy s KSC nic spolecneho. Byt ve strane bylo na technickych skolach spise pritezi nez vyhodou. Je docela lacine oznacit vsechny vzdelane za prisluhovace KSC - nejspis komenzace mindraku?
0/0
6.3.2005 22:42

obcanek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: tlusty je cisty komunista
Opravdu,nemusí msi kompenzovat mindráky, skutečně nikoliv.Nejde o označení vzdělaných lidí za přisluhovače komunismu.Pokus si někde v archivech vyhledat pár přihlášek pár CSc a podívej se.Dokonce i Vlastík Tlustý prohlásil,že do KSČ vlezl proto,že chtěl dělat kandidaturu a "vědecky" pracovat.A to bylo na hnojárně,které jsme všichni říkali vysoká pomocná.
0/0
6.3.2005 23:00

Ccecil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tlusty je cisty komunista
Lžeš.
0/0
7.3.2005 0:00

Tomáš Nemravný

Re: Re: Re: Re: Re: tlusty je cisty komunista
Jasně, daleko lepší bylo hrdinně do KSČ nevstoupit, místo vzdělávání se pást krávy a po kašpárkové revoluci se stát třeba ministrem vnitra - tak jste to myslel, že?
0/0
7.3.2005 0:54

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: tlusty je cisty komunista
Ano, tak nějak to bylo myšleno. Raději pást krávy a věnovat se samostudiu, než být bezcharakterní svině.
0/0
7.3.2005 0:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.