Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Důvěra ČSSD nezměnila postoj ostatních

Důvěra, kterou širší vedení ČSSD dalo Stanislavu Grossovi, nepřinesla podle většiny představitelů dalších stran žádný velký posun v koaliční krizi. Patrně jen ČSSD je tak přesvědčena v souladu se svým usnesením, že krize kolem majetkových poměrů premiérovy rodiny skončila.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

venca39

Vzkaz ČSSD
Po volbách se nedivte!
0/0
6.3.2005 8:52

Agy Ruda

Kašpárek Standa
Standa a jeho parta je banda bezcharakterních ničemů.
0/0
6.3.2005 8:39

Jen Aby

přijdu hned
jdu se vyzvracet ... je mi z těch socanů a USNěmců blbě, jak mi už dlouho nebylo !!!
0/0
6.3.2005 7:20

dukeprvni

ted' kdyz mame co jsme chteli
pro pana krale tady je dnes smradu z tech vasich posranejch'  hlav  proc si ty strycle blby neumejete nez lezete na "dulezitou" debatu na iDnes  kdo ten socanskej smrad ma cuchat
0/0
6.3.2005 2:22

maly33

Mezinarodni ostuda
Je to jeste jeden aspekt kterej prehlizite: Mezinarodni ostuda.
Ta se nejakym "Vim, ze jsem udelal chybu a omlouvam se za to" omluvit neda!
0/0
6.3.2005 0:45

JakToJeMozne

Vzkaz pro iDnes a deník Dnes.
Měli by jste v pondělí umístit na titulní stranu článek: "Jednoznačné odmítnutí premiérova projevu a chování občany." Po sobotním projevu premiéra České republiky, Stanislava Grosse, se na iDnes, internetové verzi našeho deníku, rozpoutala velmi bouřlivá diskuze, reagující a detailně rozebírající obsah vyjádření k vládní krizi. Naši čtenáři jednoznačně, jasně a nekompromisně odmítli premiérovu obhajobu a žádali okamžitou demisi premiéra a celé vlády. Požadují předčasné volby v nejbližším možném termínu. Dle našeho detailního průzkumu i čtenáři jiných periodik vyjádřili shodný názor a podporují řešení krize předčasnými volbami a máme pádné důvody se domnívat, že tento názor reprezentuje většinový názor v NAŠÍ republice... atd. ... Náš deník se shoduje s názorem občanů České republiky a vyzýváme tímto předsedu vlády, Stanislava Grosse, k okamžitému složení funkce pro ztrátu důvěry.
0/0
5.3.2005 22:28

JakToJeMozne

Re: Vzkaz pro iDnes a deník Dnes.
Prosím všechny diskutující v tomto fóru o reakci ve smyslu: "ANO, souhlasím." / "NE, nesouhlasím." Děkuji Vám.
0/0
5.3.2005 22:32

-CErt-

Re: Vzkaz pro iDnes a deník Dnes.
Ty se na ty ODSaky asi hodne klepes co? jen aby ses nespletl...
0/0
5.3.2005 23:34

JakToJeMozne

Re: Re: Vzkaz pro iDnes a deník Dnes.
Ani ne. :o( Ale je to i můj premiér a vláda, za kterou už se v tuto chvíli stydím. Vy ne?
0/0
5.3.2005 23:44

jirka02

Re: Re: Vzkaz pro iDnes a deník Dnes.
Nic horšího než vláda ČSSD v čele s Grossem nás už potkat snad ani nemůže (jasně, komunisty nepočítám)!
0/0
6.3.2005 8:24

Ludwar

Re: Vzkaz pro iDnes a deník Dnes.
JO! Demise!
0/0
6.3.2005 0:33

maly33

Re: Vzkaz pro iDnes a deník Dnes.
Nepochybne by to byl spravnej krok, protoze tohle si vysoky procento lidi opravdu mysli.
0/0
6.3.2005 0:47

reapox

Nevolic CSSD
CSSD udelala spravny krok. Vzhledem k tomu, ze cela tahle maskarada byla od zacatku kormidlovana "nekym jinym nekam jinam", ze se jasne projevila ceska povaha a v tomhle pripade jedna z tech ubohych, ktera hnala cely ten pripad ze lsti sama nekam do divadylek se CSSD rozhodla dobre. Gross vubec odstupovat nikam nemusi. ODS by mela okamzite.
0/0
5.3.2005 19:08

koristka

Re: Nevolic CSSD
Ano, bylo to mezinárodní spiknutí imperialismu . A našemu Standovi chtěli blížit ty magore.
0/0
5.3.2005 19:20

celticrain

Re: Nevolic CSSD
tak a na tomto prispevku vidite ze jsou tady porad lidi, co si nechaj libit i nejvetsi podrazy, holt z nekoho standa dela vola, z nekoho ale uz nemusi...ze?
0/0
5.3.2005 19:33

-CErt-

Re: Re: Nevolic CSSD
Ze me vola neudelal, udelal ho ze sebe, kdyz se z toho nedokazal vykecat s gracii poslance ODS.
0/0
5.3.2005 19:49

-CErt-

Re: Re: Nevolic CSSD
Mimochodem me je uplne putna kde ten trapnej milion vyhrabal nebo jake ma jeho manzelka kamaradky. Me zajima pruhlednost privatizaci, proc se tak dlouho nedanil LTO a podobne. Z tehle afery se muzou media po.rat, pritom realita se odehrava uplne nekde jinde...
0/0
5.3.2005 19:53

JakToJeMozne

Re: Re: Re: Nevolic CSSD
Hm. To je opravdu ono! :o))) Truhlíku. Jednak: na každý ksindl by mělo být poukázáno a jednak "Krok po kroku!" Teď je na řadě Sranda groSS. Co Vy na to?
0/0
5.3.2005 20:00

-CErt-

Re: Re: Re: Re: Nevolic CSSD
Na ksindl se tady za posledni vlady Vacla Klauze poukazovalo celkem casto a podivejte se na dnesni preference ODS. Tehdy mizely ty miliardy a mizely i za vlady CSSD. A to me zajima, ne to ze se necha nachytat bandou nenazranych novinaru. to je jeho osobni fopa, ktere poskozuje i CSSD, ale nepudu kvuli tomu cinkat klicema na Vaclavak. Staci pockat do pristich voleb, volici mu to spocitaji. A jestli to pako Kalousek neustoupi, tak to muze byt dost brzo...
0/0
5.3.2005 21:35

Josefprav

Re: Re: Re: Nevolic CSSD
Tady nejde o milion. Tady jde o to, že pan premier tahá národ za fusekli. Tobě to nevadí, že si někdo, kdo si nechá polepit republiku plakáty, jak to myslí upřimně, z tebe dělá srandu, pardon standu? Jsi ženatej?
0/0
5.3.2005 20:46

-CErt-

Re: Re: Re: Re: Nevolic CSSD
Delas jako kdyby tahani za fusakli byl fenom, kterej ted Standa prave vynalezl...
0/0
5.3.2005 21:30

-CErt-

Re: Re: Re: Re: Re: Nevolic CSSD
mimochodem clovek nemusi chodit tak daleko, v podstate kazda volebni kampan je tahani za fusakli, kdyz slibuji hory doly a napriklad takovou reformu zdravotnictvi nebylo schopno predlozit kolik ze vlastne ministru? A modra sance je taky tahani za fusakli, sak uvidite...
0/0
5.3.2005 21:38

jirka02

Re: Re: Re: Nevolic CSSD
Průhlednost privatizací vyplývá z průhlednosti vlády a zejména premiéra a naopak!
0/0
6.3.2005 8:28

Josefprav

Re: Nevolic CSSD
ODS nemá kam odstupovat. Ty si myslíš, že Standa bude dělat výpravčího? Že by vždycky v červený čepičce na nádráží písknul a zařval: Vystupovat, nastupovat, odstupovat, odjééézd. Tohle bych bral. Bude to, ale ještě chvíli trvat.  
0/0
5.3.2005 20:42

Ludwar

Re: Nevolic CSSD
Co bereš, ibubalgin?
0/0
6.3.2005 0:34

jiri

Re: Nevolic CSSD
Bože Ty jsi ale vůl!!!Běž si radši šlehnout,bez toho potíš jen blitky!
0/0
6.3.2005 14:12

-CErt-

Skromach je vul,
ale rekl to dobre "Kalousku chces nebo nechces a tahni"...
0/0
5.3.2005 19:07

JakToJeMozne

Re: Skromach je vul,
Až to Klouzek zabalí, tak bych rád v této větě rád vyděl i další jména... groSS, Škrompach, kRAUS, tlusTY, ... Je jich plná vláda, parlament a mnoho v senátu o neschopném/zlodějském osazenstvu ministerstev ani nemluvě. Mě tak napadá: kuva, kdo to teda všicko bude dělat?
0/0
5.3.2005 19:53

JakToJeMozne

Re: Re: Skromach je vul,
Pozn.: ...viděl... samozřejmě, pardon.
0/0
5.3.2005 19:55

-CErt-

Re: Re: Skromach je vul,
Ministri jenom udavaji politickou linii, ministerstva se bez nich uridi samy
0/0
5.3.2005 19:57

JakToJeMozne

Re: Re: Re: Skromach je vul,
Hm, zatím to vypadá, že každá linie vede do banky. :o( Ministr či poddaný. Hlavně, že ze státního. :o(((
0/0
5.3.2005 20:01

kodox

Gross my měl odstoupit a ODS se rozpustit..
A KSČM zakázat-jenže jak na to?
Snad EVROPŠTÍ DEMOKRATÉ ještě udělají kus práce  a pomalu jejich preference začnou mazat. Jsem pro změnu-jenže to by se každý Čech musel snažit něco dělat..
0/0
5.3.2005 18:58

Dov

Re: Gross my měl odstoupit a ODS se rozpustit..
Jo Jo Cesi holt potrebuji vice sebevedomi a vedet ze ONI jsou ti kdo rozhoduji a ne Zielenec Zelezny anebo Gross a jen ONI je muzou poslat do kytek.
0/0
5.3.2005 19:06

Josefprav

Re: Gross my měl odstoupit a ODS se rozpustit..
Hlavně takový hovada se do toho musí pustit jako ty. Zakázat, věšet, rozpustit  a to je tak asi všechno, co tě napadne. Ještě jeden den a mám tě.
0/0
5.3.2005 20:49

Dov

Gross by mel odstoupit
Gross by mel odstoupit sam a hned. Dnes je jedno kde vzal penize, jestli je jeho zena byvala prostituka, jestli krade on nebo jeho zena. Situace je neudrzitelna pro vsechny slusne lidi a v kazde demokracii na svete, ktera si sebe vazi by byl ODVOLAN!
Problem je ze v Cesku nejsou mechanismy ktere by umoznily odvolani predsedy vlady jako napriklad : "Vladni pravni poradce" nebo "Smirci soud pro pravdu a pravo". - To jsou preklady instituci z jinych jazyku, ktere funguji v jinych zemich a ze kterych maji politici panicky strach, protoze mohou take odvolat imunitu.
Dovolte abych zopakoval svoje slova pred 15 lety :
Stando (Komunisti) domu! Stando (Komunisti) domu! Stando (Komunisti) domu! Stando (Komunisti) domu! Stando (Komunisti) domu! Stando (Komunisti)  domu! Stando domu! Stando domu!
0/0
5.3.2005 18:53

jajaja59

Důvěra ČSSD nezměnila postoj ostatních
Ano ano, můj postoj nezměnila. (a věřím, že ani ostatních, kteří ví že Stáník je hloupoučký lump)
0/0
5.3.2005 18:39

breberaksuper

Re: Důvěra ČSSD nezměnila postoj ostatních
Ano Ano Ano
0/0
5.3.2005 18:40

Marťásek

Re: Důvěra ČSSD nezměnila postoj ostatních
Lump ano, ale hloupoučký ne.
0/0
5.3.2005 18:46

jajaja59

Re: Re: Důvěra ČSSD nezměnila postoj ostatních
Uznávám, že "hloupoučký" je příliš jemné. (Já ho znám, setkávali jsme se v rádiu.)
0/0
5.3.2005 18:51

kodox

Re: Re: Re: Důvěra ČSSD nezměnila postoj ostatních
Není hloupoučký, je to prostě blb. To je důvod, proč není schopen vysvětlit jednoduchou historkou původ 2 miliónů, když lidé z ODS takto dokázali poschovávat a investovat desetimilióny...
0/0
5.3.2005 18:55

kodox

Jen ať soc.dem. zanikne...
Ale proč si MF DNES musela do jedné budovy s Lidovkama vzít k otevření šéfa "balíčkové" ODS Klause, za něhož tady zmizely miliardy a ne Standovy miliony, Sobotku, Bílou, Železného...To byl nějaký ples ODS. Nebo výraz jejich touhy sloužit svou "nezávislou novinařinou" ODS až do roztrhání těl-potažmo definitivního rozkradení celého státu jejich rukama?
0/0
5.3.2005 18:32

Marťásek

Re: Jen ať soc.dem. zanikne...
Teď miliardy nemizí? Každý rok tak 100 miliard dluhu ...
0/0
5.3.2005 18:46

kodox

Re: Re: Jen ať soc.dem. zanikne...
Ty za ODS mizely také-proto říkám-volit 2006 ODS je stejná chyba, jako to hodit Škromachovi. Raději to rozdělit novým-přicházejícím stranám, třeba se alespoň jedna chytne a vytlačí ty jejich současné ODS úsměvy...
0/0
5.3.2005 18:54

JakToJeMozne

Re: Re: Re: Jen ať soc.dem. zanikne...
Naivko. A které to budou strany? Myslíš, že někdo z toho stáda voličů si pamatuje jiná jména než čSSd, kdu, ods, ...? Haha. To jsi mne pobavil.... :o(
0/0
5.3.2005 19:49

jirka02

Re: Jen ať soc.dem. zanikne...
Asi jste si nevšiml, že si nepozvali autora kuponové privatizace, ale prezidenta republiky. A ten se stal prezidentem republiky, mimo jiné i pro úspěšnou kupónovou privatizaci!
0/0
6.3.2005 8:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.