Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Protivníci vracejí Kalouskovi úder

Šéfovi lidovců Miroslavu Kalouskovi se kdosi snaží vrátit úder. Tento týden, kdy několikrát řekl, že trvá na demisi premiéra Stanislava Grosse kvůli jeho nevyjasněným majetkovým poměrům, se na veřejnosti objevila informace o majetkových potížích samého Kalouska.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

obcanek

Pro ty pomalejší
Kašák Junior podepsal své sestře,manželce Kalouska směnku na 6.5 milionu.Proč ne.Ale zapojme logiku.Tentýž  Kašák jr. po té půjčí své sestře 4 miliony na barák.Proč mu je splácela,proč jenom nepodepsal Kašák jr.směnku na 2.5 milionu a nevyměnil za tu na 6,5.Pohledávky započteme a jedeme dál.Tomu nějak ne nerozumím,ale nevěřím.
0/0
6.3.2005 20:00

dukeprvni

ted' kdyz mame co jsme chteli
pro pana krale tady je dnes smradu z tech vasich posranejch'  hlav  proc si ty strycle blby neumejete nez lezete na "dulezitou" debatu na iDnes  kdo ten socanskej smrad ma cuchat
0/0
6.3.2005 2:25

JakToJeMozne

Vzkaz pro iDnes a deník Dnes.
Měli by jste v pondělí umístit na titulní stranu článek: "Jednoznačné odmítnutí premiérova projevu a chování občany." Po sobotním projevu premiéra České republiky, Stanislava Grosse, se na iDnes, internetové verzi našeho deníku, rozpoutala velmi bouřlivá diskuze, reagující a detailně rozebírající obsah vyjádření k vládní krizi. Naši čtenáři jednoznačně, jasně a nekompromisně odmítli premiérovu obhajobu a žádali okamžitou demisi premiéra a celé vlády. Požadují předčasné volby v nejbližším možném termínu. Dle našeho detailního průzkumu i čtenáři jiných periodik vyjádřili shodný názor a podporují řešení krize předčasnými volbami a máme pádné důvody se domnívat, že tento názor reprezentuje většinový názor v NAŠÍ republice... atd. ... Náš deník se shoduje s názorem občanů České republiky a vyzýváme tímto předsedu vlády, Stanislava Grosse, k okamžitému složení funkce pro ztrátu důvěry.
0/0
5.3.2005 22:34

JakToJeMozne

Re: Vzkaz pro iDnes a deník Dnes.
Prosím všechny diskutující v tomto fóru o reakci ve smyslu: "ANO, souhlasím." / "NE, nesouhlasím." Děkuji Vám.
0/0
5.3.2005 22:34

m123m

Re: Re: Vzkaz pro iDnes a deník Dnes.
ANO, souhlasím.
0/0
5.3.2005 22:53

Jáchym007

Re: Re: Vzkaz pro iDnes a deník Dnes.
NE, nesouhlasim.  Ukaz mi tu jednoznacnost...
0/0
6.3.2005 23:06

clobrda001

Re: Vzkaz pro iDnes a deník Dnes.
Ano, souhlasím. Na druhou stranu je dobré, že se ČSSD takto obnažila. Na Titanicu už vidí ledovec.
0/0
6.3.2005 8:24

JirkaEsch

Re: Vzkaz pro iDnes a deník Dnes.
Ne, nesouhlasím. Pokud je Gross pranýřován za něco, co je u ostatních vrcholových politiků (Kalousek, Tlustý, Langer či dokonce Klaus - viz. vřelé vztahy s V. Železným) tolerováno, je celá aféra účelová a nesmyslná.
0/0
6.3.2005 11:49

adann

Re: Vzkaz pro iDnes a deník Dnes.
Souhlas.
0/0
6.3.2005 17:18

palantir

ten článek je opravdu napsán tendenčně
neustále autor operuje s tím, že Gross, údajně nevysvětlil původ peněz a Kalousek ano, neržím Grossovi palce, ale je evidentní že Kalousek nevysvětlil už vůbec nic a nějaká pohádka od starého estébáka Kašáka, který má  holou zadnici i dnes to nemůže spravit, bylo by docela hezké od redaktorů, kdyby nám starého Kašáka nafotili a ukázali včetně jeho bydliště a pokud do něj Kalousek neinvestuje předem, tak celému národu bude jasné, že tenhle pán nemohl nic vydělat
0/0
5.3.2005 16:51

OPTIM

Re: ten článek je opravdu napsán tendenčně
Možná by nebylo marné ptát se i správce konkurzní podstaty IDOSu, jestli mu náhodou při sepisování majetku nechybí nějaký ten byt a pod. A předpokládám, že se současným stavem novináři nespokojí a najdou vysvětlení toho velkého podnikatelského "úspěchu" Kašáků.
0/0
5.3.2005 17:17

palantir

Kalousek vůbec řádně nevysvětlil původ peněz
nějaké narovnání mezi mrtvým bratrem a sestrou, na které měl vydělat otec který do toho dal své údajné úspory které si vydělal u StB a co dál vydělal ve firmách , kde prokazatelně nefigurova - co je to za nesmysly, kterými chce pan Kalouse opít národ, když se dělá za moralistu, tak ať sám předvede jak jsou peníze čisté, ať oan Kašák doloží daňová přiznání, kde si oněch 13 milionů poctivě vydělal a zaplatil z nich řádně daně, jinak se mi jeví jejich výmluvy ještě daleko nevěrohodnější nežli u Grosse, tan alespoň svůj byt řádně splácí, a co takhle údajná půjčka mrtvého Kašáka na bechyňskou rezidenci Kalouskových, vždyť byla ve stejném roce, takže směnka , půjčka - prostě nesmyslný guláš, kterým se krmí národ
0/0
5.3.2005 16:35

papanikula

kalousek nema co delat v politice
jezajinave ,kde pan Kasak v 90 letech vzal penize pro syna,zda je zaplacena darovaci dan ,a pak je nam jasne proc nasi politici nechteji schvalit majetkova priznaní s retroaktivitou, pan Kalousek by musel primo do pekla  a s nim panove Tlusty dnes ODS,komunista od r,1998,takze presvedceny, Gross byl ve srovnání s temito klikari uplne malou  rybou a kampan byla cilena  a to hlavne redakci techto novin, pani red. by pana Kalouska nemeli obhajovat ,ale pustit se do dukladneho vysetrovani,jako u Grosse.
0/0
5.3.2005 15:32

Zmuda

To je úplně...
..jedno ,vážení. Na řadě je Gross ,a ten musí od válu stůj co stůj ! Je to škůdce národa. Nota bene , jsme ještě vlastně národ ?
0/0
5.3.2005 14:50

maly33

Pomsta
Taky si myslim, ze jde spise o pomstu GroSStapa
0/0
5.3.2005 14:44

gogobago

Re: Pomsta
Ses si tak jistej ze jde o pomstu? Nevyznívá ten článek negativně spíš pro Grosse?
0/0
5.3.2005 16:41

bobikusy

Re: Pomsta
jseš vůl
0/0
6.3.2005 8:41

technik

Gestapácké praktiky ČSSD
Grossgestapo chce odvrátit pozornost od svého sprostého lhaní a podvádění, tak tlučou kolem sebe. Snaží se dokázat, že podvody jejich náčelníka Grosse jsou úplně normální protože stejně podvádí Kalousek, Tlustý, Langer, Klaus a celá ODS. To jesou známé praktiky estébáků hájících zájmy pracujícího lidů vedeného ČSSD a KSČ.
0/0
5.3.2005 14:25

jirka02

Kdepak jste celtíku?
0/0
5.3.2005 13:44

zdenka

Kalousek
Přiznám se, že reakce redakce MFD je opravdu "zvláštní". spíš to připomíná MF před rokem 1989. To v Právu (rudém) jsem se dočetla více. Kde jste vy investigativní novináři? 
0/0
5.3.2005 13:39

senniorr

Co chtějí dokázat?
Politici chtějí protiúderem dokázat, že mezi nimi je lidí typu Gross podstatně více. Inu ryba smrdí od hlavy a vrána k vráně sedá.
0/0
5.3.2005 13:32

bobikusy

Re: Co chtějí dokázat?
a MODRÁ STRAKA
0/0
6.3.2005 8:43

gogobago

Cha cha
Kalousek potřeboval byt, a aby na něj nebylo vidět, že to pořizuje za prachy z provizí či jinak korupcí získané tak dal Kašákovi 6,5 melounu. Aby ho švára nepodved vystavil směnku a hned druhej den byt koupil a Kalousek se mohl nastehovat, za fiktivni najemne.  
0/0
5.3.2005 13:05

wwwand

anatomie politického spektra ČR
anatomie politického spektra ČR ... tak, žáci a nyní si probereme naše politické spektrum. Pro lepší orentaci si to můžeme přirovnat k lidskému tělu, že. To co vidíme napravo, je pravice, tedy ODS - tedy jako pravá ruka, že. A tomu bipolárně odpovídá i levá ruka - tedy levice zastoupená ČSSD a KSČM - což můžeme chápat jako prsty levé ruky. No a pak tu máme KDU-ČSL a US, a ty se sami řadí doprostřed, že . No a copak to máme uprostřed? Kdo to ví? No tak zepředu by to mohlo být KDU-ČSL, to je jistě politicky plodnější no a US je na svém místě zezadu, to je taková politická prdel, že....
0/0
5.3.2005 12:20

Succuba

vrátit úder?
spíš tady MF DNES podivuhodně kryje pana Kalouska? kdože psal tento příspěvek? .o)))
0/0
5.3.2005 11:56

Jahod

Re: vrátit úder?
Nejak nechapu, co podle Vas kryji? Kalousek rekl jak k tem penezum prisli. Gross to dodnes nevyjasnil. Az prijde nekdo s dotazy, ktere nebude moct Kalousek vysvetlit tak at tahne. Do te doby ma Gross problem s nekolika sedymi miliony a to by melo stacit, aby on sam tahl pryc a S OSTUDOU! Az neco podobneho vyplave na Kalouska tak at taky tahne. Do te doby je jediny, kdo rika to, co se dela v normalni politice a v zemich, kde nejsou ostatni pro srandu. .
0/0
5.3.2005 13:12

palantir

Re: Re: vrátit úder?
Kalousek vůbec jasně neřekl odkud jsou peníze, možná to řekl osobně, ale nikoliv tomuhle národu, z toho si dělá jen srandu
0/0
5.3.2005 16:38

plk

MF DNES se zcela odkopala...
Tak zatímco u Grosse se snaží ignorovat premiérovo mlžení o temných zájmech na jeho aféře (což je samo o sobě dobře), panu Kalouskovi se "kdosi" snaží vrátit úder. Místo toho, aby tu MF DNES šla také po meritu aféry, snaží se v podstatě krýt spolubojovníka ODS. Není divu. Aspoň, že v posledních dnech vyložili hoši karty na stůl. Sídlo MF DNES a iDNES (a dalšího "nezávislého deníku", Lidových novin), otevíral sám Pan Profesor, po boku s Přemyslem Sobotkou a Lucinkou Bílou. Už fakt není co dodat. Snad jen to, jak dojemně dnes MF DNES / iDNES papouškuje Pana Profesora v oblasti hrozby komunistů a imaginárních intervencí Evropy. (Viz "Evropa varuje před podílem komunistů na moci".)
0/0
5.3.2005 11:42

JirkaEsch

Re: MF DNES se zcela odkopala...
0/0
5.3.2005 11:44

pukpuck

Re: MF DNES se zcela odkopala...
0/0
5.3.2005 11:54

jirka02

Re: MF DNES se zcela odkopala...
Petříku! Vy máte komunisty opravdu rád. To je vaše svobodná vůle. Ale naopak naše svobodná vůle říká, že komunisté byli, jsou a budou pšknými syčáky. A proto je přinejmenším nemusíme!
0/0
5.3.2005 11:54

jirka02

Re: Re: MF DNES se zcela odkopala...
samozřejmě pěknými
0/0
5.3.2005 11:55

plk

Re: Re: MF DNES se zcela odkopala...
Jirko, na to jste prosím přišel jak? Tady z tohoto mého příspěvku to asi není patrné, ale jinak je mám asi tak rád, jako Vy. (Kdybyste narazil na mé komentáře k jiným článkům, přesvědčil byste se.) Problém je, že silná KSČM v podstatě ze všehno nejvíc vyhovuje ODS, protože se proti ní snadno mobilisuje. Proto také myslím Pan Profesor, zvolený na Hrad právě komunisty, soustavně národ straší jejich návratem. A preference KSČM a hlavně ODS utěšeně rostou...
0/0
5.3.2005 12:02

pukpuck

Re: Re: MF DNES se zcela odkopala...
Komunisti jsou syčáci, jenže po 89 se ti opravdový darebáci nenápadně vměstnali do různých funkcí a asimilivali ve stranách odkud mohou tahat nitky. Proto bych spíš odděloval lidi na dobré a špatné napříč stranami. Samozřejmě ať jsou ostatní strany jakékoliv KSČM považuji za nejhorší rešení. Nicméně zde byla spíše polemika jak s nimi neustále Klaus straší-což je naprosto ale naproste ploché vidění ;-)
0/0
5.3.2005 12:09

bobikusy

Re: Re: Re: MF DNES se zcela odkopala...
KSČM určitě lepší než ZLODĚJSKÁ ODS  včele s soudruhem KLAUSEM který se nechal od KSČM  zvolit kdyby byl  soudruh rovný a čestný tak se nenechá zvolit od komunistu.Je to prospěchář  nechává si otevřená zadní vrátka.Příště již presidentem nebude proto že si budem presidenta volit sami.
0/0
6.3.2005 8:55

MilanMilanMilan2

Re: MF DNES se zcela odkopala...
Důvěryhodným pro mne není již sám způsob vzniku tohoto listu. Vše ostatní už se jen nabaluje. Pepa z Hongkongu byl už zcela zapomenut. Programově.
0/0
5.3.2005 11:57

JirkaEsch

Kalousek
je úplně stejná kreatura jako Gross, Tlustý nebo Langer. Mají - li být Augiášovy chlévy vymeteny důkladně, MUSÍ tito lidé opustit naší politickou scénu.
0/0
5.3.2005 11:41

JirkaEsch

Re: Kalousek
Samozřejmě včetně Klause, který svou účastí na narozkách Vovky Železného ukázal znovu ukázal všem pochybovačům, co je zač.
0/0
5.3.2005 11:44

Venancio

Ono nejde vůbec o byty
Tady jde o to jak se okamžitě všichni soudruzi poslanci, senátoři, ministři, náměstci mnistrů, primátoři, náměstci primátorů, starostové atd. v lepším případě jejich manželky stávají členy různých spávních rad, kde se za jejich jistě vysoce odbornou činnost, nikoli za politický vliv, přidělují kvartálně tučné prebendy. Protože jinak muíste mít úspešného tatínka či děčka a nebo někdy tchána, abyste mohli bydlet v řádech 5 - 10 miliónů. A je zvláštní, že toto nikdy novinářům příliš nevadilo. Oni si volí jen co se momentálně hodí či nehodí do momentální situace. Nehledě k tomu, že se nikdy nikdo z nich, přes jejich "chytré" a fundované závěry v politice neuplatnil. To ukazuje, že jsou spíše tím, čím je označli Klaus a ještě přesněji Zeman!
0/0
5.3.2005 11:32

albert10

Re: Ono nejde vůbec o byty
Ale ono to nevadi predevsim verejnosti. Respekt se konkretne tomuto problemu venuje uz leta, ale nikoho to nezajima. Jak by take mohlo, kdyz slo treba o zenu verejnosti milovaneho Klause.
0/0
5.3.2005 12:06

Venancio

Re: Re: Ono nejde vůbec o byty
Alberte, ono to věřejnosti vadí. Problém je v tom, že když tyto manýry někdo veřejně napadne, bývá ihned nálepkován jako bolševik, přesto, že na tom nic bolševického není. Je spíše smutné to, jak se v tomto ohledu vzácně shodnou naše politické špičky "napříč spektrem"!
0/0
5.3.2005 12:53

jirka02

No vidíte Kalousku!
     Po úderu musí následovat protiúder. Vy tvrdíte pauza do sjezdu. Gross - záležitost je u konce a o mém odstoupení nemůže být ani řeč. ÚVV ČSSD - nechť lidovci odstoupí, manželství s nevěrnou manželkou je nemožné! Bývalý novinář Novák - Kalousek má nejméně stejný problém jak premiér Gross!
     Takže ta pauza je jenom z Vaší strany, socialisté vyrážejí do útoku! Vy to nevidíte?
 
0/0
5.3.2005 11:24

jirka02

No vidíte Kalousku!
0/0
5.3.2005 11:16

Fire_alarms

A Sarka???
Tajemný není jen původ peněz paní Grossové, ale i její pražská anabáze na počátku devadesátých let do doby, než se jí podařilo získat místo servírky v parlamentním bufetu a okouzlit svého Stanislava. Mladá slečna Šárka Bobysudová tehdy pracovala mj. v nuselském nevěstinci André patřící její nejlepší kamarádce Libuši Barkové. Samozřejmě "jen jako servírka a uklízečka". OVSEM, jako servírka tam pracovat nemohla, protože v podniku je mini bar a za ním jsou střídavě 2 slečny, které mají taková privilégia, že opravdu nemusí chodit na pokoj s hosty ale pouze rozdávají práci ostatním holkám a kasírujou peníze. Tyto slečny byly dvě a obšťastnoval je sám šéf tohoto klubu pan Tibor. Těmto děvčatum říkal provozní. Pokud zde paní Šárka pracovala a v pozici ,,provozní" tak nešlapala, ale pak by zase ale neuklízela, to dělala pouze ta která chodila s hosty na pokoj a byl to pro ně přivýdělek, tak by to musela být normální šlapka...
0/0
5.3.2005 11:15

thx

A co Václav Klaus?
Kde ten získal peníze na svůj luxusní byt\? bylo to opravdu jen zpraltu? Nebo také z príjmů z knih, které vydala "spřátelená" a za jeho vlády zprivatizovaná nakladatelství s velkou ztrátou? Proč po tom žádný "investigativec" nejde? Nebylo to objednáno? Hmmmm?
0/0
5.3.2005 10:07

reapox

Re: A co Václav Klaus?
V. Klaus je stara troska, ktere se vsichni snazi ukazoat jakousi uctu, za to snazeni po 89, ktere prineslo rozkradani CR .
V. Klaus si to maximalne zaslouzi za sva profesorska leta a proto z me strany budiz mu odpusteno za to, co provadi dnes.
0/0
5.3.2005 10:27

breberaksuper

Re: Re: A co Václav Klaus?
za svá profesorská léta a kdy učil na nějaké škole.profesor je díky tomu že mu dávaly diplomy když někde přišel žvanit o kuponové privatizaci od které po naši super skušenosti odstoupily páč by ty státy byly dnes kde jsme my
0/0
5.3.2005 11:06

Mr. Skin

Re: A co Václav Klaus?
U Klause zadne zahady asi nenajdes. Klausova danova priznani jsou uz dlouha leta zverejnovana a medii pretrasana, takze byste mel vedet, ze Klaus ma nekolikamilionove prijmy z prednaset a publikaci rocne. Proc novinari po jinych politicich nejdou? Protoze si to zatim nikdo neobjednal a nezaplatil. Nebo myslis, ze policejni tym Mlyn (to ze tyto tymy mel kazdy ministr vnitra se nejak ztratilo, jenom Ruml mel 5 takovychto tymu), luxusni byt, podnikani manzelky jsou nahodne akce investigativnich novinaru? Neobhajuji Grosse, ale ze jde o planovanou kampan nepochybuji.
0/0
5.3.2005 10:43

reapox

Re: Re: A co Václav Klaus?
ty ses uplne vedle ty jelito. Na me vubec nereaguj v*le primitivni. Tva reakce nema nic spolecneho s tim, co jsem mel na mysli ja.
0/0
5.3.2005 10:50

reapox

Re: Re: Re: A co Václav Klaus?
pokud jsi reagoval na thx, tak v poradku.
0/0
5.3.2005 10:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.