Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Evropa varuje před podílem komunistů na vládě

Někteří čeští politici tvrdí, že vládní krize a absurdity, jež provázejí vysvětlování Stanislava Grosse kolem jeho bytu a podnikaní jeho ženy, poškozují obraz Česka v zahraničí. Pravda by to byla stoprocentní, kdyby se svět o toto divadlo vůbec hlouběji zajímal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dukeprvni

ted' kdyz mame co jsme chteli
pro pana krale tady je dnes smradu z tech vasich posranejch'  hlav  proc si ty strycle blby neumejete nez lezete na "dulezitou" debatu na iDnes  kdo ten socanskej smrad ma cuchat
0/0
6.3.2005 2:27

Satros

EU
Pan prezitedent Klaus hlásá o EU také nesmysly,které poškozují ČR mnohém více než komunisti.A ODS nejsou taky pro evropskou ústavu moc nakloněni.Ostudu nám dělají všichni politici,včetně Rómů. 
0/0
5.3.2005 18:12

Tančící Derviš

Re: EU
Tak se do té EU odpal, nejlépe do Bruselu tam ty tvoje výkřiky do tmy budou rádi poslouchat.
0/0
5.3.2005 20:08

-CErt-

...
Ti co tvrdi, ze Gross poskozuje republiku, tak sami poskozuji republiku, tim jak to dokola a porad hlasaji do celeho okolo. Pritom je zjevne, ze svou neobratnosti poskozuje pouze sebe a celou CSSD...
Mimochodem Barkova se v odpovedich na dotazy ctenaru iDNES projevila jako velmi inteligentni zena se smyslem pro humor, coz se o nekterych tluchubech, snazicich se z cele afery neco vytezit, rozhodne rict neda...
0/0
5.3.2005 15:59

donald007

????
Co to ten redaktor mele kdo, kdy kde varuje, proc neni konkretni. Asi je z kategorie tech o nichz pise Zeman
0/0
5.3.2005 15:51

kolovrata

komunisti v Eropě
už jsem to tady jednou poznamenal. V Evropě se bojí komunistů, ale ti bývalí jsou všem putna. A že jich všude je...
0/0
5.3.2005 12:38

plk

MF DNES se konečně odkopala...
Aspoň, že v posledních dnech vyložili hoši karty na stůl. Sídlo MF DNES a iDNES (a dalšího "nezávislého deníku", Lidových novin), otevíral sám Pan Profesor, po boku s Přemyslem Sobotkou a Lucinkou Bílou. A vida jak MF DNES / iDNES papouškuje Pana Profesora v oblasti hrozby komunistů a imaginárních intervencí Evropy. (Viz reakce, jaké na tomto fóru vzbudil článek...) A hned ve vedlejším článku píšou o tom, jak panu Kalouskovi se "kdosi" snaží vrátit úder. Místo toho, aby tu MF DNES šla také po meritu aféry (jako správně činí v Grossově případě), snaží se v podstatě krýt spolubojovníka ODS a stavět ho do pozice poškozovaného. Soudruzi, kupředu! Mladá fronta byla vždy držela prst na tepu doby! Ze svazáckého deníku se v devadesátých letech stala hlásná trouba úžasných českých reforem vedených nejlepším světovým ekonomem, pak sice na pár let vystřízlivěla, ale teď už se z krizového vývoje evidentně poučila!
0/0
5.3.2005 11:52

kodox

Re: MF DNES se konečně odkopala...
Když jsme o tomto spojení-Klaus, Železný? Sobotka, MF DNES A Lidové noviny na jedné akci včera napsali do článku k otevření té jejich nové budovy na Andělu-tak tu diskusi hned zrušili
Takže bacha na přibližující se diktaturu ODS. Proč jim Klaus místo nové budovy za 1 Kč nepronajal Hrad???
0/0
5.3.2005 18:23

plk

Re: Re: MF DNES se konečně odkopala...
Jo, taky jsem si všimnul, že tam nebyla diskuse, ale myslel jsem, že už nebyla od začátku... (Asi jsem přišel pozdě, stejně jako na Lidovky.cz, kde pod článkem taky nebyla diskuse...) No potěš pámbu! Těšme se na vládu jedné strany po příštích volbách! (ODS už má Hrad, Senát, kraje, velká města, Ústavní soud i ČNB, už jim fakt zbývá jen ta Sněmovna, a tedy i vláda...)
0/0
5.3.2005 18:40

kodox

Re: Re: Re: MF DNES se konečně odkopala...
Diskusi zrušili po prvních několika příspěvcích, kde jsme popsali tu jasnou diktaturu ODS a vlezlost "nezávislých novin" k ODS a představitelům typu klan Železný-Dobří holubi se vracejí(A nás před 1989)
0/0
5.3.2005 19:01

reapox

idnes je kreten zrovna jako Gross
Mlada Fronta a iDnes: MAGORI !!! KSCM veli Grebenicek, vy cuzy.
0/0
5.3.2005 10:47

reapox

Re: idnes je kreten zrovna jako Gross
PS: to kvuli te zavadejici fotce. Nektere magory z iDnes bych vyhodil do hodiny. Hodinova vypoved, bez debat.  Si vo to krakoraji uz dlouho.
0/0
5.3.2005 10:48

thx

A v Itálii to nevadí?
No comment
0/0
5.3.2005 10:09

mtis

Re: A v Itálii to nevadí?
I mezi komančema jsou jisté rozdíly: například v Itálii nemuseli všichni místní komanči explicitně schválit okupaci vlastní země, aby mohli zůstat ve sraně.
0/0
5.3.2005 10:11

Tančící Derviš

›››››››››››› ™
Jo a už to začíná, eu nám bude nakazovat co smíme a co nesmíme a vůbec nebude brát v potaz občany tohoto státu, pokud mají komunisti voliče tak není důvod aby se nepodíleli na vládě, především lid si rozhoduje o tom jaký to bude od toho je ta demokracie a ne EU.
0/0
5.3.2005 9:27

Modráčkův sen

Re: ›››››››››››› ™
Ahoj, Sude, pořád tady na tomto DF nemůžu najít zprávu o tom, že unesenáa propuštěná) italská novinářka byla postřelena americkými vojáky. Stejně to neutají!
0/0
5.3.2005 9:37

Tančící Derviš

Re: Re: ›››››››››››› ™
něco jsem ti poslal.
0/0
5.3.2005 9:48

Modráčkův sen

Re: Re: Re: ›››››››››››› ™
Jo, díky, už jsem to vybral a odpověděl.
0/0
5.3.2005 9:51

chrtil

madam Evropa
nám může po. bit pr.el, protože když došlo k lámání chleba, tak nás nechala vžycky na holičkách
0/0
5.3.2005 9:06

breberaksuper

Re: madam Evropa
doufám že sis ji po ránu utřel hajzl papírem uplakánku
0/0
5.3.2005 9:13

chrtil

Re: Re: madam Evropa
0/0
5.3.2005 9:22

rene1879

Evropě to bude jedno
Evropě to bude jedno. Pokud by se dostali až do vlády, systém je rychle zkorumpuje jako všechny ostatní. Navíc by přišli o hlasy a zanikli jako na Slovensku SDL. Evropa ví, že den znárodnění by nenastal.
0/0
5.3.2005 8:39

sillogism

Socani...
...lzou a tak taky kradou! kupuji si socialni volice za prachy danovych poplatniku! Kdo ma mozek, ten je nemuze volit!
0/0
5.3.2005 7:45

80E-seven

komousi, jiste ano, ale...
vic by se mela evropa mit na pozoru pred nackama, co slavnostne nastoupili do germanskyho parlamentu!
0/0
5.3.2005 7:22

breberaksuper

Re: komousi, jiste ano, ale...
u nás řeší bolšany v německu nácky neboj EU není jen proti bolšanům v ČR
0/0
5.3.2005 7:36

80E-seven

Re: Re: komousi, jiste ano, ale...
pochybuju...
0/0
5.3.2005 8:24

breberaksuper

JÁ TO ŘÍKÁM POŘÁD
MRTVEJ BOLŠAN DOBREJ BOLŠAN A NA TO ABY JE V ČR LIDÉ VOLILY JE DOST BLBCŮ CO SI MYSLÍ ŽE BUDE ZASE PIVO ZA 5 KČ.TAK EU MÁ PRAVDU KDYŽ NÁS VARUJE PŘED BOLŠANY AT UŽ JSOU HODNÍ NEBO JACÍ JSOU TO POŘÁD STEJNÁ VERBEŠ CO SI NEZASLOUŽÍ DÝCHAT ČISTÝ VZDUCH.
0/0
5.3.2005 7:20

Teply_Jan

Re: JÁ TO ŘÍKÁM POŘÁD
Na zvoleni  Václava Narcise  "nasim" prezidentem se ale par "bolšanskych" hlasů hodilo.... Zajímavé, tehdy EU ani necekla.
0/0
5.3.2005 7:27

breberaksuper

Re: Re: JÁ TO ŘÍKÁM POŘÁD
to jsme ještě v EU nebyly tak proč by se tím zabývala a samy ví co je NARCIS zač
0/0
5.3.2005 7:35

HenryVIII

Re: Re: JÁ TO ŘÍKÁM POŘÁD
Jak to víš, že ho volili. Volby byly tajné a pokud vím, oni to zapírají. Volili ho (asi) zejména socani, kteří nechtěli Zemana.
0/0
5.3.2005 10:34

breberaksuper

Re: Re: Re: JÁ TO ŘÍKÁM POŘÁD
socan-bolšan a pak stačí počítat aKLAUS je bolšan i když bývalý a ted vyučuje demokracii a svobodu v ČR debilek narcistický
0/0
5.3.2005 11:36

HenryVIII

Re: Re: Re: Re: JÁ TO ŘÍKÁM POŘÁD
Máš špatné informace. Klaus nikdy komunista nebyl.
0/0
5.3.2005 11:39

Kvakis

Re: Re: Re: Re: Re: JÁ TO ŘÍKÁM POŘÁD
Je to pravda Klaus nikdy komunistou nenyl,pouze pracoval v prognostickem urade kde se provadely vypocty na zaklade kterych se potom odvijelo planovane hospadarstvi.Proto taky nebyl toaletni papir,damske vlozky ani obycejne krouzky na zaclony.Jinak pokud nas EU varuje pred podilem komunistu tak je jeste min informovana o situaci nez domorodec v Australii.Prevazna vetsina tech co nas nyni vedou k lepsi budoucnosti nas k ni vedla uz driv jen se tenkrat nemohly tolik rozmachnout a skody byly mensi.Najdete je v kazde strane a maji proto podil na vlade vzdy zaruceny
0/0
5.3.2005 17:23

HenryVIII

Re: Re: Re: Re: Re: Re: JÁ TO ŘÍKÁM POŘÁD
Pokud dobře rozumím tvému příspěvku, tak za nedostatek toaletního papíru a ostatního zboží může Klaus.
0/0
5.3.2005 17:54

obcanek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: JÁ TO ŘÍKÁM POŘÁD
Klaus v době režimu Antonína Novotného vyhrál v konkurzu na studia v tehdy nepřátelské cizině.Máš představu,alespoň částečnou jak takové konkurzy v té době probíhaly?Pokud ne,tak jenom drobné upozornění-znalosti oboru nebyly prvním a už vůbec ne rozhodujícím kriteriem.
0/0
6.3.2005 21:26

-pacifista-

Bushova válka v Iráku "zvolila" Klause českým prezidentem.
Jsem  přesvědčen, že kdyby prezident George Bush nehodlal neodvratně napadnout Irák, tak by dne 28. února 2003, Václav Klaus nebyl zvolen prezidentem! Zdůvodnění: Když pominu hlasy z ČSSD, které získal díky nelítostnému boji uvnitř tohoto poslaneckého klubu (kauza Zeman), tak rozhodlo několik hlasů z KSČM. Je nanejvýš jisté, nejméně u třech poslanců KSČM, že měli obavu "nemít prezidenta" v předvečer války v Iráku. Zvláště, když, v té době, byl Klaus proti válce, na rozdíl od Jana Sokola. Klaus potřeboval nejméně 141 hlasů, dostal 142. Tedy bez Bushovy války v Iráku (začala 20.3. 2003) by dostal 139 a méně hlasů, no a dne 28. 2. 2003 by nebyl zvolen prezidentem. (Ale mám podezření, že výše uvedení nejmenovaní poslanci, za KSČM, se v současné době cítí od Klause podvedeni.)
0/0
5.3.2005 18:15

Teply_Jan

EU by měla varovat ...
EU by měla varovat v zájmu našeho členství spíš před Topolánkem a jeho partou papouškujícím po Klausovi jeho nesmysly ... s případnou modrou vládou je šance, že se ČR svou zahraniční politikou znemožní větší než s několika komunistickými ministry ve vladě.
0/0
5.3.2005 6:57

sillogism

Re: EU by měla varovat ...
Komunisto.
0/0
5.3.2005 7:39

qazqaz

Re: Re: EU by měla varovat ...
spravne to ma byt "Teply komunisto"
0/0
5.3.2005 7:50

ODSakEda

Re: EU by měla varovat ...
mnozí češi -taj jako i VY soudruhu Teplý!!!...,nadávaj na EU, že je příliš socialistická v poslední době i stále více  byrokratická a dle vás má ještě EU varovat před antisocialisty???.... Jenže:
 1.i čR (jak by řekli "vlastenci"-nacionalisti : MY!...) je "ona" "ta" "blbá" EU!
 2. kdo tam ty socialisty posílá, odkud jsou?! No hlavně z posledně přijatých členů postsocialistických států ála čSSR! Např. vypuzenej premier špidla co předsedá jakýmusi sociálnímu výboru a předložil nedávno sociální, pardon-socialistický program pro celou EU!!!
 A to bylo obav, že "MY" v EU nic neovlivníme! Ale vtoupit do kapitalistického spolku a prosazovat socialismus(!!!) je velmi podivné a pokrytecké a máte to lidičky-vážení voliči, v rukou, ale mnozí i na svědomí "VY"!!! (i ti co nevolili vůbec!...)
 Další adept totiž může být grázl-pokrytec Gross a dokonce si dělá ambice i soudruh Kraus do r. 96 v PS za KSčM!!!...
0/0
5.3.2005 8:28

Technologius

Re: Re: EU by měla varovat ...
Že by deja-vu ???? :)
0/0
5.3.2005 9:29

sillogism

Re: Re: EU by měla varovat ...
Nemas pravdu, my jsme tam poslali nadmerne komunistu, nikoli socanu. A zasobu socanu se stara nemecko, francie, spanelsko atd. Ale v tom smyslu komo/soc - jedna pakaz.
0/0
6.3.2005 3:27

Onoris

Pozor na komunisty?
Otázka je na které komunisty si máme dát větší pozor. Na ty co veřejně propagují bolševické idee a nebo na ty co je propagují skrytě jako třeba bývalí komunisté Škromach, Kraus a další v ČSSD? On v tom není velký rozdíl. Stejně se časem spojí, každý trochu ubere a budou nejspíš loupit společně jako za totality. I když dneska jistě víc. Je ale nutno si přiznat, že v KSČ je navenek vidět daleko méně hlupáků a podle toho vypadají i preference, pokud to však není záměr bolševického loby v ČSSD. Třeba se někteří chtějí komunistům zavděčit aby se mohli do lůna KSČ jednou vrátit jako hrdinové. :o) V čele se Standou to ale jen tak nepůjde, pokud nezmoudří. Ani se představitelům EU nedivím, když nás pozorují. Neumím si ani jejich pocity představit. No a teprve kdyby Standa odstoupil, zachoval tradici a vystřídal Špidlu, to by evropa koukala co by tam z čech přišlo. O schopnosti komunikace (samozřejmě jen v češtině) ani nechci hovořit. Pozor Evropo, ještě nevíš co tě čeká. :o)
0/0
5.3.2005 5:40

Teply_Jan

Re: Pozor na komunisty?
Tak dlouhý příspěvek ... a úplně o ničem, že předčí i novináře MFD.
0/0
5.3.2005 6:50

sillogism

Re: Re: Pozor na komunisty?
Komunisto.
0/0
5.3.2005 7:47

qazqaz

Re: Re: Re: Pozor na komunisty?
spravne to ma byt "Teply komunisto"
0/0
5.3.2005 7:51

ODSakEda

Re: Pozor na komunisty?
Dobrej a věcně varující(!) příspěvek!
 Dodatek: mnozí češi nadávaj na EU, že je příliš socialistická v poslední době i stále více  byrokratická. Jenže:
 1.i čR (jak by řekli "vlastenci"-nacionalisti : MY!...) je EU!
 2. kdo tam ty socialisty posílá, odkud jsou?! No hlavně z posledně přijatých členů postsocialistických států ála čSSR! Např. vypuzenej premier špidla co předsedá jakýmusi sociálnímu výboru a předložil nedávno sociální, pardon-socialistický program pro celou EU!!!
 A to bylo obav, že "MY" v EU nic neovlivníme! Ale vtoupit do kapitalistického spolku a prosazovat socialismus(!!!) je velmi podivné a pokrytecké a máte to lidičky-vážení voliči, v rukou, ale mnozí i na svědomí "VY"!!! (i ti co nevolili vůbec!...)
0/0
5.3.2005 8:20

ramese

jooo
co jste si odhlasovali v referendu to mate , ja to rikal porad ze EU nam bude kecat do vseho a ve vsem a ted EU ustava? jedine rici NE at se stavi treba na hlavu a odpichuji usima a zelenaji vstekem
0/0
5.3.2005 4:49

mtis

Re: jooo
Jestliže varují před našimi komanči, je to sice práce zbytečná (my víme sami dobře, co od nich lze čekat), leč záslužná.
 
Chápu ale, že soudruzi tvého vormátu to nedocení ....
0/0
5.3.2005 5:29

ramese

Re: Re: jooo
no az na to ze ja nikdy ve strane nebyl ;o) ja to nestihl nebot prisla "sametova" cinkylinky
0/0
5.3.2005 7:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.