Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Za kalendář vychvalující komunismus padly tresty

Aféra s kalendářem oslavujícím komunismus, který na letošní rok vydalo ministerstvo obrany, stála místo jeho autory. Ministr obrany Karel Kühnl odvolal ředitele Agentury vojenských informací a služeb (AVIS) Miroslava Melikanta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kodox

Kdo řídí naši armádu?
Považuji za vysoce pravděpodobné, že většinou bývalí absolventi a vzorní studenti komunistických akademií a členové STB. Spolu s naprosto identickým vedením naší země-viz. ČSSD-Kraus, Ibl, Škromach, Emmerová to vidím jako největší příčinu úpadku české armády i celé země...
0/0
3.3.2005 15:40

Manciny

armáda
Naší armádě moc nevěřím, podle mě tam jsou na všech stupních staří bolševici, co drželi komunistický režim u moci. "Lidová" armáda měla jediné bojové vystoupení a to v srpnu 1969 propti vlastním lidem (zabito bylo 5 lidí). Jsem rád, že jsem šel na civilku.
0/0
3.3.2005 13:58

moamar

Před 15 lety to bylo opačně
O práci by přišli kdyby vytiskly české bojující v bitvě o anglii.Je vidět že doba se nezměnila i dnes existuje politická cenzura a lidi je možné vyhazovat za to že se nechovají dostatečně kapitalisticky...
0/0
3.3.2005 12:50

dooosa

Re: Před 15 lety to bylo opačně
Kdyby ti ten "bdely pohranicnik" zastrelil tatu na hranicich, tak bys asi mluvil jinak... Je mi z lidi jako jsi ty zle.
0/0
3.3.2005 13:08

trdelnik

Ostuda
Kdyz muse byt kalendar vychvalujici komunismus, ja hledam kalendar vychjvalujici nacismus a fasismus. Kde ho mohu koupit?
0/0
3.3.2005 12:21

petrusus

Co se divíte
Vždyť polovina AVISU, jak jsem viděl na jejich nedávném plesu Na Valech, jsou politruci. Když polovinu života hajlovali na stranickejch schůzích a dělali nástěnky, co asi můžou vymyslet? Armáda potřebuje zvednout kredit, asi si to i zaslouží, má skvělé tradice, ale tihle pohrobci ČSLA jim to ku.ví. Zdraví poručík v.z.
0/0
3.3.2005 12:04

Josefprav

Re: Co se divíte
Plně s tebou souhlasím. Na stranických schůzích se nehajlovalo, ale říkalo čest práci. Nástěnka se jmenuje stěngazeta. My jsme taky měli politruka a ten organizoval PŠM (politické školení mužstva) a jinak jsme si sami dělali ŠMOK (školení mužstva o k....) Zdraví vysokoškolák, který to dotáhl pouze na vojína v záloze. Ahoj máš pravdu.
0/0
3.3.2005 12:36

Vaclav Hanus

zadny komunismusm nemusi byt vychvalovan kalendarem
Komunismus po 15 letech vyvoje v teto zemi nemusi byt uz nikym a nicim vychvalovan explicitne...
0/0
3.3.2005 11:29

algra

Re: zadny komunismusm nemusi byt vychvalovan kalendarem
tak už se na to vybodni i ty a jdi neco delat, at furt nebrecis :-(
0/0
3.3.2005 11:39

Vaclav Hanus

Re: Re: zadny komunismusm nemusi byt vychvalovan kalendarem
o cem to tady meles? ...aha, tva reakce byla omylem..nepatri k memu prispevku..tak se koukej, kam klikas!
0/0
3.3.2005 11:42

algra

Re: Re: Re: zadny komunismusm nemusi byt vychvalovan kalendarem
Patri presne tam, kde je, vychvalujes komouse na vsech forech, co jich CZ internet ma a tady tvrdis, ze to neni treba. Tak uz se na to vyser, je mi z tebe zle. Kdybys misto propagandy zacal neco delat, mozna bys v sobe casem i zabil toho vecnyho levicovyho loosera. Nazdar
0/0
3.3.2005 12:01

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: Re: zadny komunismusm nemusi byt vychvalovan kalendarem
Lzes ..ale delas to presne v duchu toho cim jsi...ubohym agresivnim asocialem..a s politickymi preferencemi tomu odpovidajicimi
0/0
3.3.2005 12:05

algra

Re: Re: Re: Re: Re: zadny komunismusm nemusi byt vychvalovan kalendarem
Jo, diky, tohle hodnoceni od komouse zni jako pochvala! Koncim, prace vola, takze posledni slovo budes mit zase ty, ale smirim se s tim. Mysli!
0/0
3.3.2005 12:23

Josefprav

Re: Re: Re: Re: Re: Re: zadny komunismusm nemusi byt vychvalovan kalendarem
S Hanusem se nebav. On si vždycky sedne k PC, když ředitel blázince odejde ze své kanceláře a tajně tam vleze. Jinak chovanci nemají přístup do kanceláře ředitele. 
0/0
3.3.2005 12:40

none04

Poznamka k armade
Chtel bych jen podotknout, ze pohledy nekterych komentaru ktere se zde armady tykaji jsou hodne zapskle a neodpovidaji realite. Armada jako prvni instituace v zemi prosla vyvojem, ktery dosud mnohe ministerstva ani nepostihl. Uz v polovine 90. let kdy se pripravoval vstup do NATO, proslo mnozstvi lidi kurzy jazykovymi i odbornymi ve skolach na Zapade. Neni tajemstvim, ze uroven jazykove vybavenosti je v resortu obrany proto  nejvetsi z ostatnich resortu. Co se tyce personalnich zemetreseni tak to nezustal kamen na kameni. Netvrdim ze se nekde nenajde clovek, ktery nema vsechny potrebne kvality, ale at mi nekdo ukaze obor v teto republice kde je situace optimalni.
0/0
3.3.2005 11:26

-CErt-

Re: Poznamka k armade
Ja myslim, ze treba v hornictvi je situace optimalni. Kvalifikaci maji dobrou, kutaji jak o zivot a anglicky by se mohli bavit leda s nejakym permonikem...
0/0
3.3.2005 11:36

petrusus

Re: Poznamka k armade
Prosím Tě, kde nezůstal kámen na kameni? To asi spolupracuju s úplně jinou armádou. Je fakt, že kdo byl schopnej a uživí se jinak, z armády odešel a zůstali jen pitomci a politruci jako KPéčka. Jestli jsi to myslel takhle, tak to opravdu nezůstal kámen na kameni.
0/0
3.3.2005 12:09

none04

Re: Re: Poznamka k armade
MO a GŠ jsou personalne nekolikrat procistene. Co se utvaru tyce tak neustalou reorganizaci, premistovanim a pod. se personal taky vymenil. Pokud by byl nekdo exponentem minuleho rezimu nedostal by proverku a musel by skoncit. Za 15 let od revoluce navic vyrostl velitelsky sbor, ktery je uz nekde uplne jinde. Ja bych to nevidel tak cerne. Napr. jedna z podstatnych chyb, ktere se USA v Iraku dopustily bylo ze rozpustily armadu. Prave z jejich rad se dnes rekrutuji kvalifikovani povstalci a pod. Situace v Nemecku byla jina to nejde srovnavat. Bundeshwer proste jen vyplnil mezery. U nas to neslo.
0/0
3.3.2005 12:24

jaryk1

Re: Re: Re: Poznamka k armade
Pravda je, že to promíchali, ale ty komoušové jsou tam dál. Jediný nový lidi nabíraj jako strážný a řidiče, protože nemají záklaďáky a starým gumám taková práce nevoní
0/0
3.3.2005 13:30

osvetitel

<><><>
Jo je to velice jednoduche i pro ty co to jako nechapou!Kapitalismus je tvrdy system z heslem "pomoc si sam" a kdyz se ti to dobre povede tak si muzes zit jako kral! A kdyz ne tak nato muzes doplatit! A na ci ukor si pomuzes a jak  nikoho moc nezajima  spis ty prachy! Komunismus je "my "ti pomuzeme ale zato te vlastnime a budes skakat jak my budeme piskat! A je klidne mozne ze se stanes obeti nejake vnitrni cistky i kdyz pujdes snama!A kdyz se nam znelibis tak muzes o vse prijit! tak nejak ze jo?
0/0
3.3.2005 11:19

Manciny

kalendář
Člověka, který psal příspěvek pode mnou by měli poslat do severokorejského tábora pro převýchovu nespolehlivých soudruhů
0/0
3.3.2005 11:10

-CErt-

Re: kalendář
To asi jo, protoze ja bych komunisty nikdy nevolil. Ale narozdil od nekterych se neohanim demagogickyma blabolama a srovnavanim s nacistama, ale proste Grebenicka nemam rad a jejich volebni program me nijak neoslovuje... Zaroven ale uznavam, ze neprevlekli jako spousta jinych kabaty a haji urcite svoje socialni myslenky.  tot vse...
0/0
3.3.2005 11:21

osvetitel

Re: Re: kalendář
Jenze vtip je vtom ze vetsina tech co drive pro ne delali je uz "prevlecena"
0/0
3.3.2005 11:27

-CErt-

Re: Re: Re: kalendář
Prave proto je to dneska asi jedina strana, ktere by se dalo verit heslo "myslime to uprime". Do vlady je nikdo nechce, 50% mit taky nikdy nebudou a porad se snazi... A vsichni "kam vitr tam plast" uz davno odesli... Ale stejne jim hlas nedam...
0/0
3.3.2005 11:31

osvetitel

Re: Re: kalendář
Ale on tim pod nim myslel tebe a ty souhlasis !
0/0
3.3.2005 11:30

-CErt-

Re: Re: Re: kalendář
ja vim, ze myslel me, proto sem to doplnil aby nedoslo k omylu...
0/0
3.3.2005 11:33

-CErt-

...
Lidi, co se za minuleho rezimu ohaneli komunismem byly stejny demagogicky hovada jako ti, kteri ted za kazdou cenu broji proti nemu, zvlast proti dnesni KSCM...
0/0
3.3.2005 11:02

osvetitel

<><><>
Jo podle me natom komunistickem systemu byla nejvetsi chyba to ze si porad vyrabel nepritele, i tam kde nebyl aby mohl oduvodnovat svoji existenci!A  o volnem pohybu do zahranici, odkud se nemusel nikdo "obavat" ze si tam pro nej dojdou uz ani nemluvim!
0/0
3.3.2005 10:59

qwertz

Re: <><><>
Co se tady flákáš lumpe?!! Mazej na chat o tom, jak v Budějicích (město nám Švejkům tak milé) nedovolí  prochlastávat sociální dávky cígům ! Tady budeš žvanit o nějakém gumáckém kalendáři, taková ztráta času...  Šup, šup...
0/0
3.3.2005 11:12

osvetitel

Re: Re: <><><>
Jdi me z oci ty "rasisto"!
0/0
3.3.2005 11:21

pifi

Vůbec se nedivím
Na MO a v armádě je stálo tolik lidí co se vyučili za bolševika, až je z toho smutno. Je to moje osobní zkušenost a z té mě nikdo nevyléčí, pokud se neudělají změny např. jako v bývalé NDR. Propustili se lidé od kapitána výš a začalo se na "zelené louce". Staří komunističtí carští oficíři (to nejsou důstoníci, to jsou hovada aj.) musí odejít. I sám Štefka je bolševické dítě. Je tam stále dost hlupáků za daně a ti kvalitní raději odešli a odcházejí (tím nemyslím sebe), bohužel. Jeden exemplář byl na gen.štábu do nedávna dokonce to dotáhnul až na generále (to je absúrdne) a mluvil československy. Chování měl řeznického psa. Jmenoval se Michal Paž.. A takových tam je plno, naučí ty mladší svým kouskům a oni v té zhovadilosti (carských oficírů) budou pokračovat. Většina drží hubu, protože je jejich nadřízený může zašlapat, humus a humus. Bohužel.A co stím kdo něco udělá?
0/0
3.3.2005 10:40

Manciny

kalendář
Ten kalendář byla nehorázná drzost. Člověk, co za tím stál by to měl také celé zaplatit. Na zákaz komančů není nikdy pozdě, ale u nás není politická vůle. V Belgii neměli problém zakázat nejsilnější stranu Vlámský Blok (něco jako u nás ODS), protože se jim zdála nedemokratická. Tam se nebojí, jen u nás jsme národ připosr-aných Čecháčků, kterým musí pořád někdo šlapat po krku, aby si mohli u píva zanadávat a zavtipkovat svým úžasným českým humorem..
0/0
3.3.2005 10:31

Chuanito

Zamysleme se..
Demokracie. To je slovo do pranice. Nikdy nebude pro nikoho taková, jak si ji každý představuje. Jeden kalendář a taková pranice. Přitom tam byly fotky situací, kterou jsme si tady zavinili a trpěli tolik let SAMI. A to, že teď někdo volí komáry je jen a jen tím, jaká situace je ve společnosti. Spousta sociálně slabších by dnes raději měla zpět dobu před revolucí. A někdy se nedivím, i když já tu situaci vidím trochu jinak. A to jsem si zažil své i za komunistů. 
0/0
3.3.2005 9:44

osvetitel

Re: Zamysleme se..
Tak tohle i ja dokazu pochopit a udivuje me ze napriklad takove Rakousko je podle meho nazoru v tomhle lepe zarizeno nezli drive "socialisticka" CR!Ale nejspis to bude tim ze po te "sametovce "slo "kazdemu" hlavne oto aby si nahrabal" a o lidi uz mene! A tem co "prevlekli" kabaty " uz asi vubec na nejakem "blahu" noveho systemu nezalezelo ze?
0/0
3.3.2005 10:42

qwertz

Re: Re: Zamysleme se..
Co se tady flákáš lumpe?!! Mazej na chat o tom, jak se v Budějicích nedovolí  prochlastávat sociální dávky cígům! Tady budeš žvanit o nějakém gumáckém kalendáři, taková ztráta času...
0/0
3.3.2005 11:08

HAL9000

Mám smíšené pocity
Ten kalendář se moc nepovedl, ale nejsem si jist, zda bylo nutné někoho za to trestat. Trochu mi to zavání zyvklostmi před rokem 1989, kdy k zakázání filmu stačilo,  že v něm hrál herec, který později emigroval na Západ. Nebo jak říkal Werich, stačilo slovo a zasmrádla celá kniha.
0/0
3.3.2005 9:29

Kabi

Komunisté
Já nejsem levicového zaměření, ale jsem tolerantní a dívám se na věc trošku jinýma očima než ti ostatní. Tak tohle mě napadá, když tady slyším diskuse o komunistech. Pokud je někdo chtěl zakázat, měl to udělat hned v 89 nebo 90 roce. Zakazovat dneska politickou stranu, která má cca 20 % podporu voličů mi zavání velmi silnou diskriminací. Lidi, proboha myslete. Nechcete komunisty, nikdo Vám je nemůže nutit, ale zakázat je, to snad nemyslíte vážně.
0/0
3.3.2005 9:03

osvetitel

Re: Komunisté
A kdo by je mel zakazovat v te Evrope i v CR kde jsou porad u moci? Socialisticti "Frantici "nebo snad "muslimove?"Kdo ma prachy ten ma moc a to oni maji ty prachy to je bez debat!
0/0
3.3.2005 9:09

policejníKAMERA

Re: Komunisté
jen ať komouše zakážou a ksčm přejmenujou na důchodci sobě nebo tak něco, stejně je nikdo jinej nevolí, důchodci se doma nuděj tak choděj volit to na co jsou zvyklý už pár desítek let...a když tam nebudou mít to své ksčm tak budou volit třeba stranu zelených a ta pak bude mít taky 20%! :-))))
0/0
3.3.2005 9:19

policejníKAMERA

Re: Komunisté
jen ať komouše zakážou a ksčm přejmenujou na důchodci sobě nebo tak něco, stejně je nikdo jinej nevolí, důchodci se doma nuděj tak choděj volit to na co jsou zvyklý už pár desítek let...a když tam nebudou mít to své ksčm tak budou volit třeba stranu zelených a ta pak bude mít taky 20%! :-))))
0/0
3.3.2005 9:25

Kabi

Re: Re: Komunisté
Tak to nemáš pravdu. nemyslím si, že by lidi volili jinak, kdyby se komunisté přejmenovali. To je o tom, že v ČR není žádná jiná levicová alternativa. ČSSD jako levice totálně zklamala. Prosazuje pravicové reformy a lidé chtějí jistotu, proto budou volit komunisty, i kdyby se jmenovali třeba zloději. A o tom to je. Zákaz nemá vůbec žádný smysl, ale pořád po něm všichni volají.
0/0
3.3.2005 9:35

HolmesS

Re: Re: Komunisté
Bohužel se velmi mýlíš. Slyšel jsem dokonce i o více podnikatelích, kteří je volili. Jinak ovšem k tomu kalendáři: Lidé by k němu byli asi méně tolerantní, když by komunisté zavraždili někoho jeho blízkého. A tak není divu, že se postižení ozvali. A na druhou stranu, pokud jsou zakázáni fašisté, tak by měli být zakázáni i komunisté, kteří těch zločinů mají na svědomí několikanásobně více.
0/0
3.3.2005 9:48

Kabi

Re: Re: Re: Komunisté
Porovnej si ideologii fašismu a ideologii komunismu. fašismus je o něčem úplně jiném. Komunismus není až tak špatný - mám na mysli myšlenku, ideologii. všechno to co se tady dělo bylo ne v ideologii, ale v lidech. A v tom je ten problém. Komunističtí pohlaváři si opravdu myslel, že poroučejí větru dešti a všelikému světu. Proč zakazovat myšlenku, tresty mají dostat lidé, kteří jsou zodpovědní.
0/0
3.3.2005 9:56

Mitchell

Re: Re: Re: Re: Komunisté
To ale nemyslíš vážně, že ne? Zaprvé komunismus není myšlenka, ale smyšlenka. Zadruhé vše co se tu dělo bylo jak v ideologii, tak i v lidech.
0/0
3.3.2005 10:21

Kabi

Re: Re: Re: Re: Re: Komunisté
Tak to teda vážně myslím. Je to myšlenka a dokonce tě ubezpečuju, že jsou místa, kde tohle funguje. Jestli chceš něco kritizovat, tak si to nejdříve přečti a pak kritizuj. Případně uveď, co je na té myšlence špatného? Vždycky je chyba v lidech...
0/0
3.3.2005 10:29

Mitchell

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komunisté
Prosím? A co jako někde funguje? Třídní boj? Vraždy politických odpůrců? Nenávist ke schopným lidem, kteří podnikají? Tak to funguje maximálně na Kubě a v Severní Koreji
0/0
3.3.2005 10:37

Kabi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komunisté
A jsme u toho. Ptám se, co je špatné na myšlence? Vraždí lidé, nenávidí lidé, co je špatné na té myšlence. Jo a funguje v kibucích.
0/0
3.3.2005 10:42

Mitchell

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komunisté
Jenže ta zcestná ideologie k tomu lidi vybízí. K nenávisti, třídnímu boji apod. A tohle v kibucích asi nemají, že?
0/0
3.3.2005 10:48

Kabi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komunisté
Můžeš mi napsat, jak k tomu vybízí? Tím, že říká, že si jsou všichni rovni? Uveď konkrétní příklad, co je špatné v ideologii a ne v lidech.
0/0
3.3.2005 10:51

Mitchell

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komunisté
To chceš, abych tu opisoval kapitál nebo Uljanovovy spisy? To snad ne. Zkus si je ale přečíst. Díky toleranci naší republiky k bolševikům jsou stále volně dostupné.
0/0
3.3.2005 11:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.