Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tabák nebo lidé?

Podle nejnovějších informací je meziroční nárůst kuřáků v ČR 15%. Jedná se o historický rekord s velmi smutným dodatkem, že 90% nových kuřáků jsou děti. V naší zemi jich kouří ve velkých městech téměř polovina, dětí mezi 12-14 rokem věku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

JarkaFX Salda

na každého dojde
S kouřením je to tak : 
 děti se snaží přebrat nějaký vzor. Obecný názor poslední doby na to, co je špatně  : špatný  vzor =  kouří, dobrý vzor = nekouří. Nechci psát o tom , co je ještě škodlivé a srovnávat to, to bychom se dostali až k tomu, že vrcholový sport je také škodlivý  ( což je mimochodem pravda).
Chci jen říct, že máme, co jsme chtěli. Za rok někdo příjde zase s něčím jiným a vznikne další zákaz a tak to půjde donekonečna. Na každého (!) se dostane  o to nemám strach.Teď jsou to kuřáci a za čas to můžou být vrcholoví hokejisti. U někoho se hold začít musí .
J.
 
 
0/0
28.2.2005 11:48

Depek

Tragédie.
, kouří polovina dětí mezi 12-14 rokem věku. Já si vzpomínám, že svého času v pionýru jsme kouřili prakticky všichni. Naši vedoucí, vojáci žákladní služby kteří byli rádi že se dostanou z kasáren, ti hulili s námi....
0/0
25.2.2005 7:47

vaclavj1

uderny nazev
Aspon, ze je to "dilo" ctenare a ne redakce.
0/0
24.2.2005 18:36

Vladislav J. Brno

(pokračování ) kuřák ZÁZRAKEM přežil !
No nejsou oni svatí?
Můžeme se ptát proč tyto hloupé společnosti stále ještě fungují.
Reklama a zneužití psychologie Jak může tabáková společnost přesvědčit chytré lidi že nikomu neškodí a že jí jako tupé stádo neodevzdávají své peníze s nadějí, že zmírní úzkost, která je důsledkem závislosti na jejich produktu? Marketingové strategie jsou příliš sofistikované. Jak může církevní společnost přesvědčit chytré lidi že nikomu neškodí a že jí jako tupé stádo neodevzdávají své peníze s nadějí, že zmírní úzkost, která je důsledkem závislosti na jejich produktu? Politika Vatikánu je příliš sofistikovaná.
Jak může pár kuřáků na zastávce MHD jen tak obtěžovat všechny okolo? Jak můžou lidovci, kteří reprezentují deset procent obyvatel, vnucovat své středověké názory všem okolo?
0/0
24.2.2005 18:33

karoten

Re: (pokračování ) kuřák ZÁZRAKEM přežil !
Pane Vladislave, Vám kouří kostelní kadidlo až pod nos?
0/0
25.2.2005 10:55

jack_rupnick

.
pěkně blbá otázka
0/0
24.2.2005 18:31

Vladislav J. Brno

kuřák ZÁZRAKEM přežil !!!
Nejhorší co se může stát, je náboženství v politice. Ať se podíváme kamkoli do současného světa i do historie, tak zjistíme, že náboženská politika vždy vedla ke krizím, mnohy válečným.
Dnes, kdy už mnohé víme o marketingu jako vědecké metodě, vidíme jak jsou psychologické poznatky dnešní doby zneužívány obchodníky, ale i náboženskými vůdci.
Můžeme říci, že například křesťané nejsou špatnými lidmi. Můžeme říci, že například kuřáci nejsou špatnými lidmi.
Kuřáci nejsou zlem. Zlem je společnost, která v rámci maximalizace firemních zisků těží ze závislosti, kterou u kuřáků vyvolala. Křesťané nejsou zlem. Zlem je společnost, která v rámci maximalizace církevních zisků těží ze závislosti, kterou u věřících vyvolala.
Tabákové company i církevní company však mají pro svou činnost řadu pozitivních ospravedlnění. Zaměstnávají přeci jistou část obyvatel, ti pak nemusí krást, žít z dávek, a mají díky svým chlebodárcům i pocit většího smyslu vlastního života.
0/0
24.2.2005 18:30

karoten

Re: kuřák ZÁZRAKEM přežil !!!
Vás sloh si nárokuje zevšeobecňovat s pečlivě vybranými zly. Postrádám v něm širší záběr zel, například povyšování ekonomiky na náboženství postkomunismu.
Škody jsou relativní z užívání tabáku i náboženství.
Po čem vlastně voláte? Zášť ke kostelu z Vašeho textu přímo čpí....
0/0
25.2.2005 11:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.