Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šéf ODS: Chci jednat jen o volbách

Šéf ODS Topolánek po setkání s prezidentem Klausem zopakoval, že nabídka ČSSD k toleranci menšinové vlády je nepřijatelná. ODS by o ní jednala, jen kdyby vedla k předčasným volbám. Klaus se k vládní krizi vyjádří v tiskovém prohlášení. V podvečer zasedne ještě grémium ODS.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Josefprav

Náton je zbabělec.
Pokud tady diskutuje ( Náton < fucktorial@...> tak musím sdělit, že to člověk nečesný. Protože není schopen na svých tvrzeních trvat a je to zbabělec. Je to socan, který se chová stejně jako jeho šéf Standa.  
0/0
25.2.2005 1:27

Lokutus2

TOPOLHÁNEK
0/0
24.2.2005 22:16

paxxtor4u

Chtít muze.
Je mi to líto,ale i kdyz mi je Topol sympatický tak jestli se Grosstapo vycuká,bude vládnout s komanci.K tomu to totiz smeruje,oni se  proste dobrovolne moci nevzdají a hlasu v parlamentu s bolsevníky mají na to habadej!               
0/0
24.2.2005 22:08

DedecekHribecek

Re: Chtít muze.
     Kdyby jste si přečetl rozhovor s Grossem tak by jste se dočetl něco v tom slova smyslu, že nemá mandát k tomu aby měnil volební systém. Jak může vysílat seriozní nabídku když k tomu nemá mandát. Bylo to jenom prázdné plácnutí do vody a chtěl jenom slyšet od ODS ne. To pak rád využije aby řekl, že ho i ODS donutila spolupracovat s komunisty.
0/0
25.2.2005 8:46

jiri

jen
a pouze o tom,jinak je to ztráta času s nemyslícími jedinci.Snad každý člověk s IQ převyšujícím bednu vidí,že lepší šance není.Rozložená koloťukova strana je v agónii,pouze vidina prebend ji drží u vesla.Musíme se dál dívat na blbce s tvářičkou,který pohrdá lidmi,a je schopen úplně všeho pro svůj prospěch????Směje se nám do tváře a nabízí další historky,každý den jiné!!!Myslí to upřímně.Já také,na rozdíl od premiéra nakradu,nenechám se uplácet,nelžu a nemám tolik věřitelů.Celý život pracuji,ala tolik melounů,jak paní Barková bych nenaspořil ani za 50 let.Holt nemám správný výdělečný orgán.Nezávidím jí to,musí z toho mít trhací kalendář,to je taky facha.Jen volby nás zbaví kurev a jejich sponzorů
0/0
24.2.2005 21:46

vojta_ze_mlejna

To je mariáš ...
S čím asi vystartuje Vlasta Mobil ???
0/0
24.2.2005 18:50

Trent-R

Re: To je mariáš ...
Myslíš Vlastu GSM?
0/0
24.2.2005 18:51

Vladislav J. Brno

Trojský kůň je virus? (1)
Nejhorší co se může stát, je náboženství v politice. Ať se podíváme kamkoli do současného světa i do historie, tak zjistíme, že náboženská politika vždy vedla ke krizím, mnohy válečným.
Dnes, kdy už mnohé víme o marketingu jako vědecké metodě, vidíme jak jsou psychologické poznatky dnešní doby zneužívány obchodníky, ale i náboženskými vůdci.
Můžeme říci, že například křesťané nejsou špatnými lidmi. Můžeme říci, že například kuřáci nejsou špatnými lidmi.
Kuřáci nejsou zlem. Zlem je společnost, která v rámci maximalizace firemních zisků těží ze závislosti, kterou u kuřáků vyvolala. Křesťané nejsou zlem. Zlem je společnost, která v rámci maximalizace církevních zisků těží ze závislosti, kterou u věřících vyvolala.
Tabákové company i církevní company však mají pro svou činnost řadu pozitivních ospravedlnění. Zaměstnávají přeci jistou část obyvatel, ti pak nemusí krást, žít z dávek, a mají díky svým chlebodárcům i pocit většího smyslu vlastního života.
0/0
24.2.2005 18:42

Vladislav J. Brno

Trojský kůň je virus? (2)
.....pocit většího smyslu vlastního života. No nejsou oni svatí?
Můžeme se ptát proč tyto hloupé společnosti stále ještě fungují.
Reklama a zneužití psychologie Jak může tabáková společnost přesvědčit chytré lidi že nikomu neškodí a že jí jako tupé stádo neodevzdávají své peníze s nadějí, že zmírní úzkost, která je důsledkem závislosti na jejich produktu? Marketingové strategie jsou příliš sofistikované. Jak může církevní společnost přesvědčit chytré lidi že nikomu neškodí a že jí jako tupé stádo neodevzdávají své peníze s nadějí, že zmírní úzkost, která je důsledkem závislosti na jejich produktu? Politika Vatikánu je příliš sofistikovaná.
Jak může pár kuřáků na zastávce MHD jen tak obtěžovat všechny okolo? Jak můžou lidovci, kteří reprezentují deset procent obyvatel, vnucovat své středověké názory všem okolo?
0/0
24.2.2005 18:42

Obskurni Prase

Slaboduchý pokus
0/0
24.2.2005 19:02

lasky77

Re: Trojský kůň je virus? (2)
Tohle ma nahodou hlavu a patu je to vysoce sofistikovana uvaha! Bohuzel, a to je i pripad posuzovani politiky a deni kolem "sirokou verejnosti", uvahy na takoveto urovni pochopi a zpracuje jen male promile nasi spolecnosti. Chce to trochu vyssi IQ a schopnost videt svet i trosku jinak nez skrz sklo obrazovky s logem TV NOVA...
0/0
24.2.2005 19:33

nenápadně maskovaný Kei

Re: Trojský kůň je virus? (2)
Necet jsem cely tvuj clanek, protoze me hrozne boli kvetak.. jen k tomu konci: KDU-CSL ma KRESTANSTVI jen v nazvu, jinak s nim VUBEC NIC nema spolecnyho! Jsou to ateisti a skoro vsichni (par svetlych vyjimek). Maj to tam jen proto, aby je volil VENKOV, protoze tomu tak v historii vzdycky bylo, tak proc tuto tradici nedrzet dal?
0/0
24.2.2005 20:17

celtic

Re: Trojský kůň je virus? (2)
Vidím to také tak
0/0
24.2.2005 20:21

qwerty-

0/0
24.2.2005 18:33

rohovka

Re: Aby bylo jasno
Přemýšlel jsem o slovu vyjadřujícím něco co je daleko horší než bulvární.Takový škvár že plátky jako Blesk,Super a Mladá Fronta vedle toho vypadají jako solidní noviny.Pojmenoval si to přesně je to -eportal!
0/0
25.2.2005 14:29

Náton

.
No nevím, ten většinový systém... na jedné straně stabilita, na druhé by teď ten šmejd Gross byl naprosto v pohodě a neohrozitelný, mlel by dál jak to myslí upřímně atd....
0/0
24.2.2005 18:31

vojta_ze_mlejna

Pořád mi nejde do hlavy ...
Proč si Kalous půjčil zrovna 860 ... Aby šel níž než Staník ?
0/0
24.2.2005 18:29

hasmen

Re: Pořád mi nejde do hlavy ...
Zbytek dal na charitu,přeci...
0/0
24.2.2005 18:35

vojta_ze_mlejna

Re: Re: Pořád mi nejde do hlavy ...
Von stavěl kostel ?
0/0
24.2.2005 18:37

hasmen

Re: Re: Re: Pořád mi nejde do hlavy ...
To ne,ale jeho švára tunel...
0/0
24.2.2005 18:38

vojta_ze_mlejna

Re: Re: Re: Re: Pořád mi nejde do hlavy ...
No jo, to se říkávalo : Švagr má bagr ...
0/0
24.2.2005 18:40

hasmen

Re: Re: Re: Re: Re: Pořád mi nejde do hlavy ...
Spíš urnu...
0/0
24.2.2005 18:43

Náton

Re: Pořád mi nejde do hlavy ...
Že by si fakt půjčil? To jsou spíš prachy z korupce na ministerstvu obrany, a údajnými půjčiteli je pere...
0/0
24.2.2005 18:38

hasmen

Re: Re: Pořád mi nejde do hlavy ...
Tak jsem na to asi přišel... On je pak půjčil Standovi,aby je zhodnotil  Standa mu je nechce vrátit a proto dělá takový kraviny
0/0
24.2.2005 18:42

Vladislav J. Brno

Lidovci do vlády
Nejhorší co se může stát, je náboženství v politice. Ať se podíváme kamkoli do současného světa i do historie, tak zjistíme, že náboženská politika vždy vedla ke krizím, mnohy válečným.
Dnes, kdy už mnohé víme o marketingu jako vědecké metodě, vidíme jak jsou psychologické poznatky dnešní doby zneužívány obchodníky, ale i náboženskými vůdci.
Můžeme říci, že například křesťané nejsou špatnými lidmi. Můžeme říci, že například kuřáci nejsou špatnými lidmi.
Kuřáci nejsou zlem. Zlem je společnost, která v rámci maximalizace firemních zisků těží ze závislosti, kterou u kuřáků vyvolala. Křesťané nejsou zlem. Zlem je společnost, která v rámci maximalizace církevních zisků těží ze závislosti, kterou u věřících vyvolala.
Tabákové company i církevní company však mají pro svou činnost řadu pozitivních ospravedlnění. Zaměstnávají přeci jistou část obyvatel, ti pak nemusí krást, žít z dávek, a mají díky svým chlebodárcům i pocit většího smyslu vlastního života.
0/0
24.2.2005 18:22

4omega

to celtic
Zdar. Vypadá to, že jsem ti křivdil a Kalousek to opravdu myslí s tím odvoláním Grosse vážně....asi zajdu do kostela a hodím do kasičky 20 Kč
0/0
24.2.2005 18:10

jekul

Re: to celtic
Kalousek prozatím může odvolávat, tak tu svoji doma , pokud mu ovšem nešéfuje, zatím pořád platí , že odvoláni mohou být ti jeho zástupci ve vládě, no a on vlastně tu dělá co mu modrá straka Tupolánek nařidí,
0/0
24.2.2005 18:16

Johny__S

Re: Re: to celtic
Jasne, kule. Zitra to uz vidim. Ve slavne vyroci dorazi Gross do ulice Politickych veznu ke svym novym spojencum a pronese pamatna slova: "Prave jsem se vratil z Hradu. Pan prezident Klaus demise lidoveckych ministru prijal." A bude to.
0/0
24.2.2005 18:19

4omega

Re: Re: Re: to celtic
Jo...jekul je pověřen rozdáváním zbraní Lidovým milicím  Jako první prý jede do Škoda Auto a.s. a pak do ISPAT Nová huť a.s.
0/0
24.2.2005 18:21

jekul

Re: Re: Re: Re: to celtic
nemám Tvoji milicionářskou praxi
0/0
24.2.2005 18:23

vojta_ze_mlejna

Re: Re: Re: Re: Re: to celtic
Na to není třeba praxe ... Dáš si litr vodky a koho ti ukážou, tak ho zmydlíš vobuchem ...
0/0
24.2.2005 18:26

jekul

Re: Re: Re: Re: Re: Re: to celtic
jo, tak jsi to celé roky prováděl, to jsi byl Ty, kdo mi udělal moncla
0/0
24.2.2005 18:28

vojta_ze_mlejna

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to celtic
Vole ! Já ji chytil na Palachiádě od toho xindlu takovou, že sem málem prohučel výlohou ...
0/0
24.2.2005 18:30

jekul

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to celtic
tak to byl, Tvůj tata od někoho ty zkušenosti máš, asi jste to hráli na obě strany
0/0
24.2.2005 18:34

vojta_ze_mlejna

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to celtic
Jsi hloupej kokotek ...
0/0
24.2.2005 18:36

jekul

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to celtic
Kdybychom všichni oplývali Tvojí chytrostí, byl ten svět strašně nudnej a fádní, tam to byly jen dedukce na Tvoje rady, netušil jsem, že to pramení z Tvého génia 
0/0
24.2.2005 18:41

hasmen

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to celtic
Já bych ho moc nedráždil - kdoví,jestli nebude nedostatek mouky...
0/0
24.2.2005 18:46

vojta_ze_mlejna

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to celtic
Zdroje jsou ...
0/0
24.2.2005 18:47

jekul

Re: Re: Re: to celtic
nikam nemusí vláda má důvěru, o novou nemusí žádat, to je fakt a nic jiného, to synovec Pepy z Honkongu musel u komoušů pokorně spmrovat když chtěl na HRAD
0/0
24.2.2005 18:22

Johny__S

Re: Re: Re: Re: to celtic
Mylis se, kulohlavce. Az vyhodi lidovce, ODS pozada vyvola hlasovani o vysloveni neduvery. Gross uz nebude mit vetsinu - ovsem Greba jiz deklaroval, ze on mu neduveru nevyslovi. Takze vznikne nova koalice KSCM-CSSD.
0/0
24.2.2005 18:24

jekul

Re: Re: Re: Re: Re: to celtic
ale nemýlím,  právě kdyby se komouši přidali k ODS byla by tu nová koalice stran leninského typu (ODS+KSČM) , jenže pokud komouši hlasovat s modrýma strakama (a to by jsi přece nechtěl stačí ostuda se sznovcem Pepy z Honkongu na HRAD) nebudou, tak prostě nehlasují a 101 hlasů se nenajde
0/0
24.2.2005 18:32

Johny__S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: to celtic
Kulohlavce, ty jsi tedy naprosty tupec. KSCM se k ODS nikdy neprida, naopak se prida ke sve rodne matce CSSD. Leninskeho typu je KSCM a spousta lidi z byvale KSC je v CSSD. Takze koalice stran leniskeho typu muze byt - a hned zitra.
0/0
24.2.2005 19:10

jekul

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to celtic
Možná jsem naprostej tupec, to nic nemění na tom , že jsem sečtěej ( ale ne z MF ) , prostuduj si stanovy modrých srak a vyhonoť pokud možno bez emocí působení  a chování morých strak, a třeba dojdeš k závěru, že dnešní komouši mohou jít k modrým strakám do učení, no a Tupolánek, jak by Klémovi z oka vypadl. A jen tak, který ekonomický ministr za vlády Klause nebyl komoš, můžeš hádat žádný, že to ale nikomu nevadilo, asi dobře zmodrali.  
0/0
24.2.2005 19:25

4omega

Re: Re: to celtic
ááá, ty jsi tu chyběl......já tedy zatím vím jen o jedné strace ze Strakovky  háže melounama jako by si je doma tiskl
0/0
24.2.2005 18:19

celtic

Re: to celtic
Dvacky netřeba, viry v něco pozitivního naopak třeba
0/0
24.2.2005 18:19

4omega

Re: Re: to celtic
No já nejraději i dvacky i víru  to víš, my voliči ODS jsem na prachy
0/0
24.2.2005 18:22

celtic

Re: Re: Re: to celtic
Ač křesťan tak prachy taky můžu  Pokud člověk používá mozek a má prachy tak je to dokonalý  
0/0
24.2.2005 18:26

jekul

Re: Re: Re: Re: to celtic
Kde bereš tu jistotu, už jsi se díval sobě do kebule
0/0
24.2.2005 18:36

jekul

V žoldu koho píše bulvár MF
Naše politika také neví a nechce vědět, že poválečná revoluce s vyhnáním Němců, s majetkovými konfiskacemi a nucenou demokracií byla výplodem aliance radikálního nacionalismu a komunismu.                                                  Emanuel Mandler
...prý historik, nebo hysterik, který nechce vědět, co bylo příčinou a co důsledkem. A čistě náhodou tyto a podobné výplody se v tomto bulváru opakují pravidelně, další kdo se toho rád zúčastňuje je prý politolog B. Doležal, jistě to vůbec nemá souvislost s majiteli npvin.  
0/0
24.2.2005 18:03

Johny__S

Re: V žoldu koho píše bulvár MF
Ale prosim tebe, ty jeden Kule. Kdyz reknes A, musis i B. Se stejnou pravidelnosti se totiz objevuji i opacne nazory. Je to proste diskuze a jsou zverejnovany nazory obou stran. Uz chapes? Nic na tom nemeni, ze z tehdejsiho pohledu bylo vyhnani spravne.
0/0
24.2.2005 18:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.