Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Funkci jsem nezneužil, brání se Tlustý

Šéf poslanců ODS Vlastimil Tlustý označil spekulace kolem úvěru své ženy za vykonstruované. Podle České televize získala úvěr od banky ovládané skupinou PPF. Tu pak určila za vítěze tendru konsolidační agentura, kde Tlustý šéfuje dozorčí radě. Politik tvrdí, že funkci nezneužil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vlákno

Vlastni nikdo, Vlasta muzikant

http://www.patria.cz/zpravodajstvi/komentare_zobraz.asp?ka=1156846

ty seš tak chudej Vlasto, až si musel od známých vyškemrat 2,5 milionu, aby sis vůbec mohl postavit barák. Když tě viděli tak se asi nad tebou slitovali, přece všichni víme, jak mají politici problém z těch almužen všechno zaplatit...

A že žena dostala úvěr na 20 milionů... normálka, to dnes dostane každý...

Rv

0/0
16.9.2006 0:47

mtis

Copak Vlasťík ...
.... to je poctivý liberální ekonom, to vám potvrdí každá z modrého fanklubu .... táhne se to s ním už od jeho angažmá v KSČ ....
 
Od těch dob ví, že státní patří všem, tak co by si neškráb ....  
0/0
25.2.2005 5:57

Shumway

chudák Vlasta
možná ten úvěr dostali omylem , když někde zase mačkal nějaký čudlíky, neumí to pořádně ani s mobilem, kdoví, jak to vlastně celé bylo
0/0
24.2.2005 22:08

hasmen

Jestlipak to Vlastík myslí upřímně...
0/0
22.2.2005 12:47

stanislavek

Pro pana Hanuse
A zvláště pro pana Hanuse dopručuji stránku www.virtually.cz
0/0
22.2.2005 12:17

stanislavek

Pro všechny kdo se tu rozčilují!!!
Jen bych rád zdůraznil,že prodej schvaluje celá dozorčí rada a ne jeden člověk,takže než začnete plivat,pořádně si ten článek přečtěte!!!!!
0/0
22.2.2005 12:14

YRI

Re: Pro všechny kdo se tu rozčilují!!!
Milý Stando,
marně ze sebe děláš idiota. Všichni víme, že předsedající buď svými vstupy do jednání, popř. vyjádřením zájmu posadí ostatní na zadek.
I oni budou časem něco potřebovat.
0/0
22.2.2005 12:46

oprudil

takovej poctivej a rovnejch chlap !!
tomu nevěřím ,že by dělal něco špatného !! vždyť i těm komoušům škodil  !!
0/0
22.2.2005 7:36

Vaclav Hanus

Funkci jsem nezneužil, brání se Tlustý....
Ty ze jsi nezneuzil funkci? Dovol, abychom se zasmali....cele tve pusobeni v politice neni o nicem jinem. Stejne tak, jak tvi kumpani topolanek, necas, riman, vidim, langer, julinek, sedivy, burgermeister, lastovecka, duchon a ostatni namezdni zoldaci hornich desiti tisic.
0/0
22.2.2005 7:19

mtis

Re: Funkci jsem nezneužil, brání se Tlustý....
Zavyj taky občas místo toho ňafání, ratlíku ....
0/0
25.2.2005 5:55

Pucmeloud007

Ja bych mu veril
jak takovy komoussky blbec muze zneuzit funkci, kdyz nedokaze pouzit ani mobilni telefon
0/0
21.2.2005 22:01

Apdull

je to jasné
Tlustí mohli využít služeb libovolného finančního ústavu, ale využili ten spřízněný. Bye, bye - červená karta, stop na dvě volební období.
A Kalousek si půjčil peníze od tajemného sponzora, který si nepřeje být veřejně známý, no jestli někdy chtěl do politiky měl si půjčovat jen od těch, kterým zveřejnění nevadí. Bye - červená, stop na dvě volební období.
Oba si vybírali a vybrali. Není co řešit.
A o Grossovi radši nemluvit...
0/0
21.2.2005 21:43

12freak

...
Ajajaj. :-DDD To je najednou ale křiku!!!!
0/0
21.2.2005 21:41

jarini

Snad jsme si nemysleli,
že v těchto kauzách běží o to, zjistit pravdu a potrestat viníky
0/0
21.2.2005 21:21

obcanek

Re: Snad jsme si nemysleli,
Za prvé v této kauze běží o vyvolání předčasných voleb,protože preference ODS již neporostou a je potřeba jednat včas,dokud něco nepraskne.Dále pak je třeba zajistit pozici KDU,aby byla po volbách v koalici s ODS.Dále pak je třeba vyloučit z privatizace telekomu PPF,protože nejsou kamarádi s Kalouskem.Kalouskovi již došly peníze z kšeftu s Grippeny a T-72,tak musí sehnat další.A protože to špatně odhadnul a není kamarád s PPF,tak to musí zaříznout za každou cenu,i kdyby PPF nabídla nejvíc.
0/0
21.2.2005 22:52

jarini

Re: Re: Snad jsme si nemysleli,
i tohle jsou možnosti, ale je jich daleko víc a dá se tak zabít tolik much jednou ranou
0/0
22.2.2005 7:00

Swooppy

...ještě nejsme dospělí,abychom rozpoznali čím nás krmí..
Tady to doslova bije do očí,jak je v této polititcky absolutně nekultůrní svoloči velmi jednoduché zničit člověka,ať je to ten nebo onen a pokud je poukázán ten správný obnos na ten správný účet toho správného novináře,a je tu zas nějaká šťavnatá kauza.A nejde o to usvědčit nebo dokázat pravdu,ale ušpint,to je daleko mocnější..A lidé to baští jak levné párky.Ještě jsme nedospěli:(
0/0
21.2.2005 19:54

celtic

Tlustý...
uvědomte si, že Tlustý je člen ODS, tedy logicky nemůže mít jakoukoliv vinu  ODS=svatost
0/0
21.2.2005 19:24

jajaja59

Re: Tlustý...
celtic = hloupost (přejemněle napsáno)
0/0
21.2.2005 21:17

celtic

Re: Re: Tlustý...
Beru. Celtic je hloupý, ale Tlustý je čistý
0/0
21.2.2005 21:24

jajaja59

Re: Re: Re: Tlustý...
S Tlustým jsem hovořil 1x v životě, nevím zda má něco na triku, ale vím, že je inteligentní. V tom je mezi vámi rozdíl.
0/0
21.2.2005 21:26

obcanek

Re: Re: Re: Re: Tlustý...
Jsou lidé,kteří s ním 2 roky seděli ve Federálním shromáždění a ti říkají pravý opak.Jeho inteligenci lze posoudit třeba podle toho,kdy vlezl do KSČ.Kandidátská lhůta mu skončila na podzim 89.Již to svědčí o prudké inteligenci,ale opravdu prudké.A pokud Ti nebo Vám(vybrat podle potřeby) přijde inteligentní,tak potěš příroda,kdo všechno má volební právo.Asi by se tady měly dělat zkoušky gramotnosti jako v USA,kdo smí a nesmí volit.
0/0
21.2.2005 22:37

jajaja59

Re: Re: Re: Re: Re: Tlustý...
Za dva roky ti lidé možná zvládnou posoudit něčí inteligenci lépe než já během jednoho rozhovoru. Jde o to, kdo jsou "ti lidé". Nejsem fandou Tlustého, i pro tu komunistickou minulost, byť krátkou, ale zřejmě by trvala věčně. Nevím o tom, že v USA mohou volit pouze gramotní, to po mně při vstupních testech do Mensy ČR nechtěli, ale netvrdím, že to není pravda. Jen mi to připadá podivné. Vzhledem k úrovni psaného projevu příspěvku na nějž reaguji, opravdu potěš příroda.
0/0
21.2.2005 23:05

opelgirl

Jsem volička ODS, ale Tlustý mi sympatický není...
...a bylo by mi "šumafuk", kdyby z politiky vypadl se Srandou Grossem a Kalouskem. Přesto i já vidím v rozvíření této pseudoaférky, jiné umysly, než veřejnoprávně informovat. Za prvé, došlo k nškterým dezinterpretacím a za druhé se domnívám, že ČT stála stojí na straně ČSSD=Gross, protože jim socdem slibuje zvýšit koncesionářské poplatky, bez toho, aby se udělal v ČT personální audit. Pro připomenutí, v ČT pracuje 3800 stálých zaměstnanců a další externí zaměstnanci. V soukromé televizi pracuje na stejném objemu práce jen 420lidí....
0/0
21.2.2005 19:17

obcanek

Re: Jsem volička ODS, ale Tlustý mi sympatický není...
Za prvé,všem stejným měřit stejným metrem.Majetek vyšší než doložené příjmy - kdes na to vzal.Jeden jak druhej.Za druhé,ČT provozuje 2 programy,ne jeden.Kromě Prásku ,na vlastní oči a tele tele produkuje Nova jen málo vlastních pořadů,Prima snad jen Prima jízdu a pár trapáren typu Trní,balírna.A hlavně,rač si prostudovat Zákon o ČT.Je tam doslova psáno,že provozuje 2 celoplošné programy.Jakýkoliv pokus o privatizaci druhého programu je pokus o porušení zákona.Pokud to navrhuje slípka Dostálová,která s sebou většinou nenosí mozek ani na veřejnost,dopouští se porušení zákona.A to přesně do té doby,než bude tento zákon zrušen.Vskutku vzor zákonodárce.
0/0
21.2.2005 21:21

jajaja59

k ČT
Málokdo ví, že jen v teletextu ČT, kde zveřejňují maximální kraviny (jemně napsáno) je zaměstnáno minimálně 9 stabilních zaměstnanců a nepočítaně externistů. Pokud v teletextu objevíte nějaký nesmysl ve zpravodajství, který se liší od zpráv ČT a zavoláte do redakce zpráv, tak vám řeknou, že o teletextu nic nevědí a že na to vliv nemají. Z toho důvodu jsem se před lety zařekl, že ČT ode mne nedostane ani korunu a dosud to plním.
0/0
21.2.2005 21:22

obcanek

Re: k ČT
A jakápak že moudra jsou na teletextu NOVy?
0/0
21.2.2005 22:47

jajaja59

Re: Re: k ČT
Občánku jsi aktivní v psaní replik, buď aktivní i při snaze o aktivaci mozkových buněk. Pak ti snad dojde, že srovnávat komerční a veřejnoprávní média jaksi nelze. Ta druhá jsou placena z našich peněz přímo, komerční až v druhé fázi. Promiň, uznávám, že to je asi příliš pro pochopení...
0/0
21.2.2005 23:09

jmalt

Kdo jinému jámu kopá
Při čtení článku o panu Tlustém,jeho rodině a podnikání manželky,napadá mi přísloví" Kdo jinému jámu kopá,sám do ní padá."Nepřeji jmenovanému a jeho rodině nic zlého,pokud je vše čisté,ale měl by poděkovat svým soukmenovcům v ODS za jejich horlivost při podobné situaci v případě rodiny pana Grosse.Jak to tak vypadá,možná,že si naši redaktoři udělají čas i na další křiklouny toužící po "krvi" toho druhého.Hlavně aby neubližovali tomu,kdo si to nezaslouží.Pošpinit lze velmi rychle každého,horší je tu špínu z něho smýt,pokud jsme šířili nepravdy! Samozřejmě,že nepochybuji o panu Kalouskovi,to je přece starý poctivák,a nebo že by ne??
0/0
21.2.2005 19:02

opelgirl

Re: Kdo jinému jámu kopá
Pozor, manželka Tlustého nepodniká, četl jsi to špatně, ona je u firmy zaměstnaná....
A to by jako měli politici mlčet, když tady docházelo v případě Grosse k jasným lžím a zjevnému klientelismu?
Myslím si, že ČT potřebuje Srandu vytáhnout zpět do hry, socani ji slíbili zvýšit z naších kapes poplatky..
0/0
21.2.2005 19:10

jarini

Re: Re: Kdo jinému jámu kopá
děvče s opelem nejsi ty náhodou Katka Dostálojic?
0/0
21.2.2005 21:06

jajaja59

Re: Kdo jinému jámu kopá
Jenže Stáník Grossův se velmi úspěšně špiní sám.
0/0
21.2.2005 21:24

fredy

ČT1 a strach z privatizace?
Tato, jakoby kauza, z dílny ČT1 není nic jiného než obava o vlastní černou díru. Do té naší veřejnoprávné bedny sypeme nemalé peníze. Ta si ještě mnoho dalších vydělá pomocí reklam apod. Je to největší státní podnik, kde se nejvíce rozhazuje. ODS se nechala slyšet, že až zasedne do vlády, tak začne jednat o privatizaci.  Tohle když někdo řekne na Kavčích Horách, tak se mnohým klepou kolena a jiní jdou do mdlob.
 
Jednou jeden "vyhozený" adept na nějakou funkci prohlásil, že tato "firma" je největším Českým tunelem. Že by nejlepší obranou byl útok?
 
To nic nemění na faktu, že u nás mnoho politiků neví co je morálka, poctivost, svědomí a že politická dráha je služba veřejnosti a ne koleje k vlastnímu obohacování. A to napříč politickým bahnem, pardon spektrem.
0/0
21.2.2005 18:28

Josefprav

Re: ČT1 a strach z privatizace?
Proto jí také celá parta umělců z Prahy hájí a bojuje za její "nezávislost". Herci, režiséři a další zpřízněné umělecké duše. Tečou tm tudy miliardy ze státních peněz. Někteří bývalý zalsoužilá a národní umělci. Z privatizovat a bude pokoj.  
0/0
21.2.2005 18:34

obcanek

Re: Re: ČT1 a strach z privatizace?
Přečti si zákon o ČT,tam je jasně,že je veřejnoprávní,že vysílá dva programy celoplošně.Dokud tento zákon někdo nezruší,volání po privatizaci ČT je voláním po porušení zákona.Všichni mají plnou hubu právního státu.To znamená dodržovat i ty zákony,které se mi nelíbí.
0/0
21.2.2005 18:58

vaclavj1

Re: Re: Re: ČT1 a strach z privatizace?
Jenze ceske zakony nejsou zadna zjevena pravda a mozna prave to, ze by jim ten zakon nekdo zmenil, se desi, a to by po volbach samozrejme prijit mohlo. Ostatne nechapu, k cemu je CT1 vlastne dobra.
0/0
21.2.2005 22:04

obcanek

Re: Re: Re: Re: ČT1 a strach z privatizace?
No jo,pak tedy toho asi nechápete víc.Já zase nechápu,k čemu je NOVA.Třeba nechápu,proč NOVA,když je tak skvělá má takové debily jako sportovní komentátory.Vzpomeňte si na Poulíčka a hokej a skvělé komentáře fotbalu.Třeba.A představte si třeba takvou prkotinu,jak NOVa dělá přenos ze zahajovacího koncertu Pražského Jara.Upozorňuji,že je to dosti ziskový podnik,dobře se to prodává jiným televizím.
0/0
21.2.2005 22:43

vaclavj1

Re: Re: Re: Re: Re: ČT1 a strach z privatizace?
K cemu je NOVA? Aby vydelavala, je to komercni stanice.
Kdyz si to koupi nekdo solidni, at to vysila on. Jinak asi toho opravdu nechapu vic, protoze mi napriklad neni jasne, proc by to nemohla vysilat treba CT2.
0/0
21.2.2005 22:51

obcanek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ČT1 a strach z privatizace?
Ano,ČT,stejně jako třeba BBC je televize veřejnoprávní.Klidně budu platit poplatky za televizi,když na ní nepoběží reklamy.A z programů novy se podívám jen na ten fotbal.A taky už moc nep,protože už na konci dneska jenom poznám,kdo zaplatil víc.A to už taky nějak není ono.
0/0
21.2.2005 22:56

vaclavj1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ČT1 a strach z privatizace?
Jiste, ale BBC je trochu neco jineho nez CT a te by jeden kanal vic nez stacil, pricemz by mohl vicemene prevzit programovou skladbu z CT2.
0/0
21.2.2005 22:59

jajaja59

Re: ČT1 a strach z privatizace?
Stačí si přečíst celostránkový rozhovor s Langerem v minulém RESPEKTu a tam privatizaci ČT za ODS odmítá, přiklání se spíše k propojení ČT a Českého rozhlasu. Privatizace ČT a ODS, to jsou chiméry úspěšně vysílané socany.
0/0
21.2.2005 21:31

Kirken

Tlusťoch mi fakt není sympatický...
...a je to bývalý komouš. Ale tohle obvinění mi připadá trochu přitažené za vlasy. PPF je nejsilnější finanční skupina v zemi a není nic divného na tom, že vyhrála nějaký tendr. Pokud je na tom tendru něco nestandardního, proč to páni pisálci neřekli hned? A co je ksakru divného na tom, že soukromá firma dostane v bance úvěr? Pokud firma ovšem nepatří paní premiérové a neručí az něj bordelmamá. Podle "pana advokáta" Sládka je divné, že nově založená firma, která si půjčila peníze a investovala, byla tři roky v účetní ztrátě. Pan advokát zřejmě nemá o podnikání ani ponětí a nezná pojem náklady ani odpisy. Pokud je úvěr řádně splácen (a to je otázka cash flow, nikoliv účetního zisku nebo ztráty), co je na tom? 
0/0
21.2.2005 18:09

obcanek

Re: Tlusťoch mi fakt není sympatický...
Ano,a na druhé straně v pozadí současných tanečků KDU je obava,že PPF jako domácí nejsilnější finanční skupina koupí Telekom,protože holobrádkovo Šárce půjčili 6 melounů na barák na Proseku.A půjčili jí to v době,kdy rušnovodič ještě zdaleka nebyl předsedou vlády.Komupak asi fandí v tomto kšeftu Kalousek?Kdo mu slíbil bakšiš,To už utratil penízky co dostal za stíhačky a l-157?
0/0
21.2.2005 18:14

Josefprav

Re: Re: Tlusťoch mi fakt není sympatický...
Dostala půjčku na koupi baráku. Kdo jí půjčí  25 mil. na realizaci projektu firmy ? Bude to všimné za Telekom? Tlustý o ničem netriozhioduje. Není to předseda vlády.
0/0
21.2.2005 18:36

obcanek

Re: Re: Re: Tlusťoch mi fakt není sympatický...
.Kde vzal na barák.Chceme po Grossoi ,aby řekl nahlas,přesně ,doložil smlouvama od koho a kolik si půjčil.Když on ,tak ti druzí taky.2.Tlustý - fond nár.majetku,Tlustá-představenstvo firmy,tatík Tlustého předseda dozorčí rady.Haha,čistí jak sklo,přímo křišťál.
0/0
21.2.2005 18:53

opelgirl

Re: Re: Re: Re: Tlusťoch mi fakt není sympatický...
Půjčil si na něj od dvou přátel, a má na to dokonce smlouvu....na rozdíl od Grosse
0/0
21.2.2005 19:19

obcanek

Re: Re: Re: Re: Re: Tlusťoch mi fakt není sympatický...
Ukázat!!!!!Dokud neukáže,nejde věřit.Je to chameleon,karierista.K.u.,r.v.a. komunistická
0/0
21.2.2005 21:27

ma-jkl

Mno...
ještě že jde unipetrol nahoru...:))Jinak by mi nikdo nic nedal...
0/0
21.2.2005 17:06

jarini

Re: Mno...
ty tomu říkáš unipetrol?
0/0
21.2.2005 21:57

juton

Jasněééé.
, Vše je normální. No přece Tlustý neřekne něco jiného! Ale hlavně se on a jeho spolustraníci tvrdě brání pořádnému zákonu o střetu zájmů, Tlustý a jeho kumpáni z ODS brání přijetí zákona o zveřejňování příjmů představenstev akciovek atd., atd. Jsou to obyčejní parchanti, kteří se naučili jakž takž mlaskat potichu, ale ještě jim to nejde.
0/0
21.2.2005 16:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.