Diskuze

Moje zkušenosti s TELE2

Již rok a čtvrt se táhne můj „případ“, který spočívá v tom, že operátor TELE2 udělal chybu a já jsem ji reklamovala. Přestože jim nedlužím ani korunu, neustále mě obtěžují svými upomínacími a varovnými dopisy a neumožňují mi službu, kterou jsem s nimi sjednala.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

co je vám do toho

17. 2. 2005 2:21
tsss
obrátit se na český telekomunikační úřad??? A kdo si myslíte, že tam asi tak sedí, spousta kokůtků co má minimálně tajné spolky s TELECOMEM-jinak-TELE 2 je pouze šikovně zhotovenou filiálkou TELECOMU..TELECOM se zbavuje (a musí zbavit) všeho co má, ale než aby korýtkáři přišli o zdroj přijmů-založili firmu TELE 2 a snaží se maximum zákazníků TELECOMU přetáhnout k TELE 2..TELECOM totiž přestane fungovat pro civilní využití, nahradí ho TELE2, zrovna tak jako nekomerční čast bude prodána jiné firmě, případně nové filiálce:-)
0 0
možnosti

.ViR

18. 2. 2005 2:58
Re: tsss
O lidech na ČTÚ si nedělám iluze - je to stejná směs poctivců a lumpů, respektive inteligentů a troubů, jako kdekoli jinde. Ale pokud vím, ty reklamace bez větších problémů zpracovávají a v nemalém procentu dávají za pravdu zákazníkům. BTW, Vy máte nějaké zvláštní poznatky o propojení Telecomu s Tele2? Já měl vždycky za to, že Tele2 je filiálka stejnojmenné zahraniční společnosti, která je s Telekomem v silně konkurenčním vztahu. Jinak, personální vazby samozřejmě existují. Těch firem a lidí pracujících v nich na vedoucích postech není tolik, aby se osobně neznali. A samozřejmě většina z nich, pokud je jim víc jak 30 let, pracovala kdysi buď v Telecomu, nebo v ČRa. Nic jiného tu totiž v telekomunikacích až do nedávna nefungovalo.
0 0
možnosti

co je vám do toho

17. 2. 2005 2:21
nekňuč
Výhody práce novináře-když mu někdo uškodí, může to krásně rozmáznout:-/..takových případů se stávají stovky, tisíce--nejeden z nás někdy za život zažil podobný boj, ale je dobře, že většina kňouralů s tim může kňourat leda tak u svých blízkých. Nechtěla by jste paní novinářko odcestovat na pár dní do IRÁKU? Možná by jste se dostala i do Televize a zakňourala si živě pro BBC se samopalem u hlavy, šlo by to do celého světa fakt:-D, ale obávám se, že před takovou kňuknou by vzali roha i teroristi.......
0 0
možnosti

.ViR

18. 2. 2005 2:49
Re: nekňuč
No, pane kolego, špatně čtete :-). Autorka příspěvku není novinářka. Jde o zveřejněný dopis čtenářky, který zjevně přišel redakci zajímavý.....
0 0
možnosti

Mattias

16. 2. 2005 13:51
Tele 2 a Telecom
Myslím si, že tento článek mluví opravdu za všechno. Oceňuji vaší trpělivost,ale nyní přemyšlím nad našimi problémy s českým telecom  a přípojece na internet. No, až budu mít více času, tak napíšu a pošlu to sem. Myslim, že by to chtělo spíše zveřejnit do "Kuriozit" stejně jako tohle, ale tady bohužel jsou kuriozity skutečností, nikoli vyjímkou.
0 0
možnosti

jitkadolezalova

16. 2. 2005 12:30
Neco podobneho jsem take zazila
Pani Dlouha, kdyz jsem cetla Vas prispevek, uplne se mi vybavila ma zkusenost podobneho typu z doby, kdy jsem zila v Rakousku... snad Vas potesi, ze nejen u nas se takoveto nesmyslnosti deji.. a ze tedy nejen u nasich podniku maji nekdy hodne velky binec :).. ale chapu, tot slaba uleva...
0 0
možnosti

mujercita

16. 2. 2005 10:45
těžko si vybrat
předloni jsem přišla domů a ke svému překvapení jsem našla na stole papír, který mi sděloval, že jsem se právě stala zákaznicí společnosti Contactel. Prostě přišel dealer, využil situace, že byl doma pouze manžel, který moc neumí česky, záměrně vzbudil dojem, že že už se se mnou na všem domluvil (telefon je psaný na mě), řekl "jen mi podepiše, že jsem tu byl" a odkráčel.  jenže ten podepsaný papír byla smlouva. A nikde žádný tarif, žádný rozpočet, jen tam bylo napsáno, že budu platit asi o 500 Kč méně než dosud. Okamžitě jsem volala na to jejich ústředí a oni to zrušili, ale mezitím mi ještě třikrát volali a vždycky začali slovy "smlouva, kterou jste uzavřela". Myslím, že to dělají takhle schválně, protože další dealerka Contactelu sem přišla loni, opět dopoledne, začala "já jdu kvůli placení vašeho telefonu, ukažte mi fakturu". Když jsem na ni vytřeštila oči, začala mi vysvětlovat, že faktura za telefon má nahoře žlutý proužek a jsou tam napsaná všelijaká čísla. Contactel nikdy!
0 0
možnosti

Corwin_x

16. 2. 2005 16:14
Re: těžko si vybrat
Jestli muzu neco dodat: kdysi jsem se pokousel ziskat praci u OptionOne. Puvodne to mel byt nejaky asistent, dopadlo to tak, ze me za kridlo popadl dealer a sli jsme do ulic, abych pry videl, co budu delat. Pratele.... To co jsem videl/slysel, se snad ani neda nazvat podvodem, protoze to je slabe slovo. Ten dotycny expert proste zazvonil u firmy, sdelil, ze je "od telekomunikaci" a ze jde nabidnout na zaklade poctu provolanych minut slevu na volani. To, ze je od OptionOne zminil az pri podpisu smlouvy, a nekdy ani to ne (kdyz se mozkove proprany zakaznik opomnel zeptat).
0 0
možnosti

jarini

16. 2. 2005 6:26
Pár takových případů,
které se objeví v mediích a bude lépe. Žluté sv*ně jsou už profláklé, teď dojde na další, kteří se neumí chovat. Naštěstí je již z čeho vybírat. S TELE2 měla problémy i naše firma, odešli jsme a od té doby spokojenost.
0 0
možnosti

ramese

16. 2. 2005 6:18
oni
zkousi, zkousi to tak dlouho dokud nenarazi na nejakeho noumu co jim to zaplati a tak maji zisk v kapse. to ze okradaji zakazniky jim vubec nevadi a my drobni spotrebitele jsme proti nim bezmocni nebot oni si mohou zaplatit vymahacske firmy , pravniky a ti s nama "neplaticema" poradi. Ja mel neco podobneho s pojistovnou. Jsem u Vozp a po 10 letech mi prisel papir od VZP ze neplatim a ze jim mam uhradit 20tisic + 17tisic penale. No j amyslel ze omdlim. Nakonec jim stacil poslat papir z financniho zamestnavatele a oni naspali no vypadl jste nam z registru. To se mi snad jen zda. Bordel je vsude. Vcera mi prisel dopis kde me zadaji abych jim poslal adresu kde vlastne bydlim nebot nevedi kde to je. ALe je zajimave ze mi tam kde nevedi kde vlastne bydlim posilaji postu. Proste je to o tom ze neco dela deset urednic kazda dela neco a dohromady z toho je kravina a nejsou schopne si predavat informace. Jedna rekne ano staci to poslat emailem a stejne pak vam poslou dopis aby to meli pisemne. J
0 0
možnosti

petr150

15. 2. 2005 21:25
Stejné jak Telecom
Velmi podobnou story jsem zažil u Telecomu. Trvalo jim rok, než mi začali účtovat mnou zvolený tarif. Spousta dopisů, reklamací, volání call centra, omluvné dopisy, vrácené peníze a přitom pořád dokola rok stejný tarif bez změny a pořád reklamace za reklamací. Po roce to skončilo okamžitou výpovědí z mé strany. Od takové přimáklé firmy nic nechci. Vy jste na tom o trochu hůře, že na Vás posílají vymahače...
0 0
možnosti

.ViR

15. 2. 2005 18:04
Chyba v postupu
I když popsaná anabáze je dost otřesná, měla jste podle mého názoru volit hned při prvních potížích s řádným uznáním a vyřízením reklamace trochu jiný postup. Pro řešení sporů mezi telekomunikačním operátorem (Tele-2) a účastníkem (Vámi) je totiž příslušným orgánem Český telekomunikační úřad. Tam měla být směrována Vaše stížnost na vyřízení reklamace, namísto opakovaných diskuzí s Tele-2. Pokud by se tak stalo, bylo by už pravděpodobně dávno po problémech. Právníci společnosti, kteří jsou (jako každý) neradi obtěžováni prkotinami vzniklými z cizího lajdáctví, by si již jistě dokázali udělat mezi operátory na call centru pořádek.
0 0
možnosti