Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zeman: Gross chce odvést pozornost

V sociální demokracii vypukl před blížícím se březnovým volebním sjezdem ostrý spor. Jde o smlouvu, podle které ČSSD hrozí, že bude muset právníkovi Zdeňku Altnerovi vyplatit až několik stovek milionů korun a kterou v roce 1997 podepsal tehdejší šéf strany Miloš Zeman.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

celtic

Zemane...
vrať se do hrobu
0/0
16.2.2005 15:30

patrik222

AKCE
Jo jo, at žije akce ČISTÉ RUCE ja bych řekl že ani LAJOS BACS nebyl takova bomba jako tohle. NO přísloví říká RYBA SMRDÍ OD HLAVY v tomto případě od STANDY.
0/0
16.2.2005 14:18

geodett

Upřímně
Hlavní je že to myslejí upřímně
0/0
15.2.2005 15:31

4omega

S ČSSD k pravdě a upřímnosti
13:30 - Sociální demokracie odmítla zbavit mlčenlivosti advokáta Zdeňka Altnera. Zastupoval ji ve vítězném sporu o Lidový dům, za což žádá stovky milionů. Chtěl o tom informovat média.
 
0/0
15.2.2005 13:45

Janhura

Re: S ČSSD k pravdě a upřímnosti
a nikdy jinak!
0/0
15.2.2005 14:21

jarini

Re: Re: S ČSSD k pravdě a upřímnosti
navěky. amen.
0/0
16.2.2005 6:52

jnovj

nesolidní partneři
Podle poledních zpráv ČSSD nezbavila svého bývalého právníka mlčenlivosti.
Jsou tak zbabělí, že se skryli za údajné nedoporučení nynějších právních zástupců.
Takže na něj dál budou kydat hnůj a on musí mlčet.
Závěr si udělá každý sám.
0/0
15.2.2005 12:32

jimi29

Re: nesolidní partneři
...teda jak tady kazdý vsechno ví...ze nejste ve vláde...anebo jste to vy co se tam chystáte? No vyjádrení Topolánka je jasným signálem ¨toho kdo stojí za touto stvanicí... Jen se divím, ze se to jeste neobrátilo proti nemu, Uvidíme....Nejaký predcasný volby nám akorát uskodej....To uz tem nedockavcum  docházej peníze,nebo jsou tlacený pánama fabrikantama ze západu a nenazranejma aktivistama od nás? Vy jeste donutíte CSSD aby sla do kazdýho hlasování s Komunistama...to bude nádhera.....A jsem zvedavej kdo je pak prehlasuje. Tímhle jednáním akorát zvednete preference komunistum.
0/0
15.2.2005 13:36

Janhura

Zblásnil ses?
Páni fabrikanti "ze západu" pravidelně platí mzdy pracujícím a poctivě odvádějí státu daně, abysme měli na zdravotnictví, policii, ....
Pro tebe jsou lepší Češi Stehlíci a Soudkové, který za sebou nechali jenom dluhy, když hospodařili s "rodinným stříbrem"?
0/0
15.2.2005 14:24

Janhura

Doplnění
A samozřejmě je tu dost i  jiných Čechů, kteří vedou firmy bezvadně.
Ale kam si dávají zisky, tak do toho ti je houby stejně jako do zisků "fabrikantů ze západu".
0/0
15.2.2005 14:27

navisland

Re: Zblásnil ses?
??? páni fabrikanti maj úlevy na daních, kupují pozemky za hubičku, a po pár letech tu akorát po nich zbejvaj vopuštěný fabriky... tim ale nechci hájit celej příspěvek -> jimi29
0/0
16.2.2005 6:50

Creek

Re: Re: nesolidní partneři
Stanikuv hulibrk se ozval...
0/0
15.2.2005 18:39

idnesmathis

prasata neumí vládnout ani sobě, natož nám
Gross je podvodník a vekslák s českým státem.  Levice to tady níčí,jako před 15-ti lety! Podnikatelé, kteří by měli určovat českou ekonomiku nemají možnost k podnikání a tím pádem  nemohou ani vznikat nová pracovní místa.  Předčasné volby a vítězství ODS by pomohlo, jak bohatým, tak chudým.  Totalita se neosvědčila...Gross i celá ČSSD by měl jít sedět za to co tu provedli.  Jen se podívejte na ty  hajzly: ŠPIDLA, GROSS, ŠKROMACH ATD jen se drží svých koryt
0/0
15.2.2005 12:06

729

Re: prasata neumí vládnout ani sobě, natož nám
Špidla, Gross, Škromach, Buzková nejsou levice. Stejně tak Topolánek, Tlustý, Kalousek nebo Marvanová nejsou pravice. Je to verbež, kterou jsme si sami zvolili!  
0/0
15.2.2005 13:42

acid house

Jen
solte, parchanti. Čím víc vás ten právník vycucá, tím dřív zmizíte z politický mapy tohodle světa.
0/0
15.2.2005 11:53

kiki46

nechutné způsoby nechutné strany.
ČSSD je stranou podvodníků. Nejdříve SVOBODNĚ podepíše nějakou smlouvu, a potom ji nejenom nedodrží, ale mluví o lichvě.
Nechutné, počítají se závistí svých voličů a doufají v jejich návrat . Pod heslem závistivci celé země, spojte se!
0/0
15.2.2005 11:45

M I R E K

Tonoucí
Tonoucí se stébla chytá. ČSSD obviňuje plavčíka, že během záchrany souhlasil s odměnou za práci. Takhle si SocDem představuje dodržování smluv?
0/0
15.2.2005 11:38

pp28

15%
Já dal právníkovi 15 % z toho co mi po letech vyhrál. Jsem spokojenej. Dobrá práce v tomto našem hnus systému. Když socánci dobrovolně podepsali 10% tak je mají vysolit !!!! Exekutory na ně !!!
0/0
15.2.2005 11:35

vojta_ze_mlejna

Nevím nevím ...
"...ministr práce Zdeněk Škromach Zemana hájí. "Odpovědnost za tu věc nese Ivo Svoboda..."
 
Co to Chrochtomach plácá ? Odpovědnost za smlouvu nese vždy ten kdo ji podepíše. A to byl Mlhoš ...
0/0
15.2.2005 10:27

velkorypal

Re: Nevím nevím ...
kdes to viděl, za  smlouvu nese odpovednost sekretářka která ji píše, a to vždy! v tomto pípadě pan Svoboda.
s láskou M.Z.
0/0
15.2.2005 12:25

Ccecil

Re: více na
humus....
0/0
15.2.2005 9:49

Delirium Tremens

Re: více na
Neklikat VIRUS !
0/0
15.2.2005 10:10

M I R E K

Re: více na
Snow-bordaku, táhni s těma Komunistama na Sibiř, snad si nemyslíš, že tu někoho ulovíš na ty vaše neo-bolševický slinty příživnický, parazite levičácká!!!
0/0
15.2.2005 11:41

bluetake

smlouva
Tak Zeman tvrdi, ze za 8 let mohla byt smlouva kdykoliv zmenena.......hm......Asi pan Zeman nebude az takovy odbornik, jak se tvari, protoze by jinak jiste vedel, ze kazda smlouva je ujednani DVOU stran a JAKAKOLIV zmena je mozna na zaklade DOHODY OBOU STRAN. A at se na mne pan Zeman nezlobi ,ale nedovedu si dost dobre predstavit cloveka, ktery by se souhlasem se zmenou smlouvy dohodou zbavil zisku 200 milionu.........Takovy blbl snad skutecne neexistuje, i kdyz by se to jiste panum socialistum moc libilo..... To by musel byt jeste hloupejsi, nez vsichni socialisti dohromady.......
0/0
15.2.2005 8:36

TakyPavel

Re: smlouva
Vidím, že se už nemusím namáhat. Naprostý souhlas, snad až na to, že pan Zeman prostě kecá. Kdyby to opravdu myslel vážně, byl by dobrým adeptem akorát na roli Rudolfa II, kde Jan Werich křičí: "A dejte nám něco podepsat, máme namočené pero!"
0/0
15.2.2005 9:12

petyo

Re: Re: smlouva
No ona je to i tak obvyklá výmluva ministrů: "To já ne, to mi nachystali podřízení, já to jen podepsal a vyvodím z toho důsledky." A vyhodí tu poslední sekretářku, která příslušný dokument naťukala do PC.
0/0
15.2.2005 9:17

HolmesS

Re: Re: Re: smlouva
Nejen ministrů, ale ODS v důsledku toho vyhrála přece soud. To si už nikdo nepamatuje.
0/0
16.2.2005 10:10

jajaja59

Re: Re: smlouva
ČímSplatíStranaDluh je namočena celá, a to tak, že hodně, téměř nevysušitelně
0/0
15.2.2005 9:17

heninng

Re: Re: smlouva
Tak s tim Werichem si to presne trefil
0/0
15.2.2005 9:18

bluetake

Re: Re: smlouva
mozna uz dlouho "nesmocil".........Nekomu ani Viagra neni nic platna.....
0/0
15.2.2005 9:34

TakyPavel

Re: Re: Re: smlouva
Ano, zvláště když dojde becherovka.
0/0
15.2.2005 9:43

Creek

Re: Re: Re: Re: smlouva
Nic proti ceskym vynalezum, ale z becherovky se mi dela soufl pokazde kdyz o ni jenom zaslechnu mluvit.
0/0
15.2.2005 18:45

hitcher

Re: smlouva
No jistě - smlouva je daná a pokud se udělá změna musí být dodatek ke smlouvě, kterou parafují obě strany a v tomto případě je to nasmysl ten právník nebude měnit pro sebe výhodnou smlouvu - mimochodem průměrný právník v ČR je 100x chytřejší než všichni socani dohromady. Ještě se mi líbila poznámka, že smlouvu navíc parafoval Ivo Svoboda, který je teď v LOCHU. Až tady budeme za pár let psát příspěvky na další kauzy, tak tam asi budou padat jména, kteří jsou dneska na vrcholu a parafují různé smlouvy a dohody a skončej podobně jako Ivouš.
0/0
15.2.2005 10:43

velkorypal

Re: Re: smlouva
tak to Svobodovi prodlouží o nějaký pátek, páč prohraje spro s nádražákama o zaplacení této částky a on to kupodivu nebude schopen splatit, a to prodá i svůj výhodný kavalec u okna a toaletní papír na celou dobu pobytu! osud, on z toho lochu už asi nevyleze! chudák, je mi ho líto! ale pošleme mu tam kamarády, ze strany!
0/0
15.2.2005 12:30

bluetake

pravnici CSSD
Jeden pravnik si rekne 10 melounu za Diag Human, druhy o 200 - 400 , oba bez souhlasu vedeni strany, bez vyberoveho rizeni.....Souckova ma na krku trestni stihani, dalsi bude nasledovat smerem na Vysocinu (mozna) .Vzpominam, jak Zeman vykrikoval, ze ma CSSD skvele odborniky. Jeden z nich sedi v kriminale a uz tam hreje deku pro dalsi....Uzasne.Ale kdyby slo jen o nejakych par desitek nebo stovek melounu a nebo o byt a barak Grossovych. Daleko horsi jsou vysledky pouhych 7-mi let vlady socialistu. Od okamziku, kdy se utrhli ze retezu opozicni smlouvy nadelali dluhy 600 miliard a to pri vsi neucte ke komunistum nedokazali komunisti ani za 40 let.....Skutecni odbornici, tihle socialisti....A nejhorsi na tom je totali bezmocnost s tim cokoliv razne udelat...Vsichni posRanci maji imunitu a na rozdil od nas usmev na tvari......
0/0
15.2.2005 8:30

Rostratus

Re: pravnici CSSD
Přesně tak! No comment !
0/0
15.2.2005 10:21

Vylupek

Re: pravnici CSSD
S těmi komanči nemáš pravdu. Zanedbanost bytového fondu v řádech mnoha stamiliard Kč, jediná ementálová dálnice končící ve středu hlavního města!?!, neexistující obchvaty měst, zastaralý nekonkurenceschopný průmysl, zničené životní prostředí, o 5 let nižší průměrný věk oproti vyspělým státům atd., atd. Z tohoto pohledu je těch 600 miliard jen pár drobných .....
Jinak bohužel na vlastní oči denodenně vidím, jak si ti s těmi čistými rukami počínají na radnici. To je jen pro otrlé a pokud budou u moci ještě ty 2 roky, no potěš Pánbůh! A to jsem ateista ....
0/0
15.2.2005 11:17

kybic obecný

a tahle sebranka...
řídí stát. Je tragikomické jak mají ve všem jasno co se týká řízení státu, ale sami ani nevědí, kolik stála jejich volební kampaň, sami ani nevědí jak se postavit k uzavřené smlouvě s advokátem...Zbavme se tohoto hnisavého vředu jménem ČSSD . Já se o to snažím už třetí parlamentní volby.
0/0
15.2.2005 8:27

DrBlilbych

Loď se potápí...
Loď se potápí, krysy hledají záchranný člun. Partičce socáku teče do bot ze všech stran. Zeman cítí, že by mohl do kriminálu, tak co je nejlepší, než vše hodit na Svobodu, ten už beztak bručí. Samouk Standa stále ještě nechápe, co se děje a v tradici Gotwaldů a Husáků zatlouká, jak jsme od 1948 zvyklí. Není to senzace pro Česko? Manželka premiéra financuje kšeft s penězi z nevěstince. Příští dny ukážou, kdo z našich státníků - po Kalouskovi , který už vycítil svoji šanci jako první - se začne profilovat , neboť kdo je dostatečný lišák, ví, že je třeba rychle převrátit kabát. Počítám že dnes a další dny budou najednou spousta těch zbabělců, co se skrčili pod poslaneckými lavicemi vylézat a kázat. Inu k blití.
0/0
15.2.2005 8:14

heninng

NO
Kdyz vladla ODS,tak jste tady nadavali,ze jsou zlodeji a tunelari.Ted Vam vladne CSSD,Ti take kradou a navic je to banda nevzdelancu,jak jsem se tady docetl.Takze vym zbyvaji dve alternativy,bud zase zvonit klicema,nebo se hrbit a hrbit
0/0
15.2.2005 7:58

zhost

Re: NO
muzeme byt radi,ze tenkrat u moci nebyli soucasni CSSD, to bychom se divili, ceho jsou schopni, pokud by dostali jeste vetsi moznosti prodavat a privatizovat
0/0
15.2.2005 10:48

thx

Takže je v tom namočenej
Zeman. Kdo by si to kdy pomyslil . Oni všichni ti kdo připravovali ve službách KSČ listopad 89 v porgnosťáku (včetně Klause) mají svoji vlastní agendu.Čí zájmy vlastně chrání?
0/0
15.2.2005 7:55

jnovj

Lidový dům
Zeptejte se ostatních akcionářů bývalých akciovek, kdo dostal po kontrarevoluci něco zpátky. NIKDO! Jen 40 let mrtvá a.s. Cíl. Nezdá se to nikomu divné?
Je podlé nechat v televizi hezkou mluvčí napadat mravnost někoho, kdo nemůže nic odpovědět.
Zbavíte advokáta mlčenlivosti - řekne, co ví. Nezbavíte ho mlčenlivosti - všichni si řeknou, že skrýváte nějakou špínu. Obě strany krajíce chleba máte namazány něčím, co pekelně zapáchá.
0/0
15.2.2005 7:33

vnd

a
milosi vylez z chalupy a udelej tady zas trochu rozruch at je sranda.rozjet zase akci ciste ruce treba v ni zas uvizne nakej socdemak......
0/0
15.2.2005 7:24

severnivlna

Mráz.
Venku je -10.Tak teď bych celou vládu svlékl do trenek a na 24 hodin je postavil pro výstrahu před Strakovku. Myslím,že by za chvíli bylo po problému.
0/0
15.2.2005 7:21

zhost

Re: Mráz.
bez trenek - aby vsichni videli, jak se da s takovyma malyma ptakama rozmr..t cela republika
0/0
15.2.2005 7:38

severnivlna

Re: Re: Mráz.
0/0
15.2.2005 7:48

airwar

Plnění smluv.
Nějak tomu nerozumím, podepsali s tím právníkem smlouvu a teď odmítají plnit k čemu se zavázali a chtějí se s ním soudit. No jestli podepsali nevýhodnou smlouvu tak je to jen jejich chyba. Na druhou stranu 10% z ceny je normální.
Spíše by měli tomu právníkovi děkovat, že jim vysoudil majetek který jim v podstatě nepatřil - logicky pokud ČSSD zanikla po únorovém puči 1948 tím že se stala součástí KSČ, tak jenom to, že někdo o 40 let později založí politickou stranu se stejným názvem není důvod dát mu majetek který vlastnil před 40 lety subjekt se stejným názvem.
0/0
15.2.2005 7:15

thx

Re: Plnění smluv.
10% z ceny v takovém případě rozhodně normální není, to by někteří právníci v mezinárodím právu museli vydělávat stovky miliard dolarů. Zeman smlouvu podesal bez vědomí předsednictva, je to stejné, jako když se tunelují bytová družstva. Teď alespoň už vím odkud fouká vítr s tou bytovou aférou. Jde totiž o maličkost: opoziční smlouva č.2: hlavní katéři s.Tlustý a sZeman.
Gross vybočil z řady abude odstraněn stejně jakko Špidla. Není až tak důležité co udělal nebo ne, ale spíše to , co si kdo myslí, že udělal. A od toho je ta celá kampaň. Díky Miloši, bylo to upřímné přiznání!
0/0
15.2.2005 8:00

sikus

Re: Re: Plnění smluv.
A na který výnosný a pohodlný post bude odstraněn?
0/0
15.2.2005 20:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.