Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ODS má rekordní počet straníků

Na první pohled ty křivky připomínají vývoj stranických preferencí. Ve skutečnosti znázorňují počet členů ve dvou nejsilnějších parlamentních stranách - ODS a ČSSD. Lidé do partají vstupují podle toho, jestli se jim zrovna daří, nebo ne.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

karoten

Slogan pro červen 2006
 
PRAVÉ BEZPRÁVÍ
0/0
7.2.2005 10:08

zberanek

Kabát
Roberta Koláře a Michaela Hvížďalu by ODS zpět vzít neměla, protože tito pánové příliš často převlékají kabát.
0/0
7.2.2005 6:23

jarini

Re: Kabát
Klause už taky ne, každou chvíli chce být nestranickým prezidentem.
0/0
7.2.2005 6:27

hasmen

Re:
 A furt se mu to nedaří
0/0
7.2.2005 10:05

LimonadovyJoe

Toto je největší problém velkých stran
jakmile začne být nějaký subjekt úspěšný, začnou se na něj nabalovat kariéristé, ovšem, když se objeví problémy, které často právě tito lidé vyvolají, krysy opustí loď, v případě ODS nastal velký odliv kariéristů po tzv. sarajevském puči do Uhelných Skladů a později k ED. Takový moment může ale straně paradoxně pomoct - zbaví se těch, kteří to s ní nemyslí dobře, a kteří jsou často u voličů neoblíbení, volič totiž občas kariéristu bez vlastních názorů pozná, což se ukazuje na preferencích malých "liberálních" stran. Jak se tomuto kariérismu bránit? Do placených funkcí dosazovat pouze lidi, co jsou ve straně již delší dobu....... .
0/0
6.2.2005 14:54

Elev

Stravniku?
0/0
5.2.2005 21:37

Vaclav Hanus

Re: Stravniku?
No...ja vim, ze se tak bezne veprum tisnicim se u koryta nerika, ale....kdybychom pouzili paralelu s lidmi ...
0/0
5.2.2005 21:42

vaclavj1

Re: Re: Stravniku?
Tak se prece nerozcilujte, jak vidite na cislech komunistu a lidovcu, je ODS porad na pocet clenu strana mala, coz je v rozporu s preferencemi.
0/0
6.2.2005 13:01

Matus11

Je to prosté......
Strana podvodníků, gaunerů a lobistů přijímá nové členy. Tito budou moci vesele krást a podvádět, protože pokud by náhodou byli vyšetřováni, šlo by přece o politický proces.Známé kauzy lobistů, sponzorů, zorkrádání peněz z privatizace, atd. to dokladují!To nás zase čekají věci!
0/0
5.2.2005 19:40

lynxxx

Re: Je to prosté......
Ty jsi typický český pesimista. Nechápu, že okamžitě nevstoupíš do této strany podvodníků, když víš, že to tam je takový zlatý důl.
Jinak pokud sníží daně, nebudou mi nic nařizovat, otravovat a udělají jen polovinu toho co slibují, pak budu spokojený a ať si za to natřískají kapsy. Za dobrou službu je třeba zaplatit. Dneska platím za špatnou a to krutě.
 
0/0
5.2.2005 20:06

Dan 1

Re: Je to prosté......
Tady je ale řeč o ODS, ne o ČSSD. To jste si spletl debatu.
0/0
5.2.2005 20:08

Danison

Re: Je to prosté......
Zdravím!!! Strana gaunerů??? Prosím? Jsem v té straně už více než 2 roky, od mojich 22let, nikoho sem neokradl, nikde nelobuju a podvody neprovozuju. Vaše slova jsou bohužel trochu vedle. Nebudu Vás zbytečně urážet, protože mi to připadá nedůstojné. Známé kauzy lobistů mě připadají směšné. Vyšetřejí se totiž narušováním bankovních kont a za cenu nelegálních telefonních odposlechů pod řízením nynější vlády. Kde máme ty gaunery??? P.S. Nepěstujete růže, nebo snad máte třešňový sad? S pozdravem Daniel T.
0/0
6.2.2005 15:01

karoten

Re: Re: Je to prosté......
Tak proč tý mafii sloužíte? Dobrovolně participujete na činnosti kterou většina občanů země odsuzuje.
Slušnej člověk pracuje pro slušný lidi, pane Dane.
0/0
7.2.2005 9:55

karoten

Re: Re: Je to prosté......
Vašich krásných 24 let ospravedlňuje i názor.
Zkuste si odpovědět; komu sloužíte, jde-li o podílnictví nebo o budování, jde-li o víru, nebo o nadšení.
Sloužíte totiž mafii. Ta neodpouští.
Slušný člověk chce pracovat pro jiné slušné lidi, to je normální, vědomá participace na devastaci slušnosti znamená buď nepřiznané zalíbení ve zlu, anebo prostou blbost. 
0/0
7.2.2005 10:04

Vaclav Hanus

ODS má rekordní počet stravníků...
Neumí psát, testy na ..straníka udělal...
0/0
5.2.2005 17:57

Vaclav Hanus

ODS má rekordní počet straníků
Přemnožení norci škodí ...v Česku
0/0
5.2.2005 17:55

lynxxx

Re: ODS má rekordní počet straníků
Ty jsi taky škodná. Mandelinka tentokrát z Východu - všechno sežera a pose-re.
0/0
5.2.2005 20:11

jarini

Dámy a pánové
nasedejte do rychlíku ODS směr koryta, asi se to vyplatí.
0/0
5.2.2005 15:50

hasmen

Re:
Docela riskuješ - vynadaj Ti do bolševiků...
0/0
5.2.2005 15:53

jarini

Re: Re:
nu což, mašli si nehodím  
0/0
5.2.2005 16:41

hasmen

Re:
To oni nechtějí - nečetl bys pak ty argumenty
0/0
5.2.2005 16:48

jarini

Re: Re:
těch je tu někdy poskrovnu
0/0
5.2.2005 16:51

hasmen

Re:
Ale někdy se s nimi roztrhne pytel
0/0
5.2.2005 16:53

Karel Pipin

Re: Re:
Pak se jeden nestačí divit, co se všechno o sobě může dovědět. Holt existuje jen jeden správný názor, no ten asi maji oni a náš pán prezident.
0/0
5.2.2005 17:38

Dan 1

Re: Re: Re:
Aspoň, že to uznáš.
0/0
5.2.2005 17:40

hasmen

Re:
Radši to ale nikde neříkej
0/0
5.2.2005 17:42

jarini

Re: Re:
pytel jo? a proto!
0/0
5.2.2005 17:47

labakan1

ods
no, vy by jste mohly do parlamentu, tam se taky takhle častujou, a vlastně nic neřeší, jak se zdá. a propo, fandím ods, lepší pravicová strana tu bohužel není a proto ji volit nebudu, ale je to můj názor, asi se teď na mě snese sprcha nadávek, no jo, co nadělám
0/0
5.2.2005 12:19

Johny__S

Re: ods
Dej si pozor. Věděl jsi, aspoň podle GenitáLogina, že je to nacistická strana?
0/0
5.2.2005 12:25

martixy

Re: Re: ods
Program je jiný, to je jasné. Ale podobná může být nekritická oddanost jejich příznivců, stálé ztotožnování strany s charismatickým prezidentem V. Klausem. Očekává se jakási spása od této strany. Přitom ekonomika šlape dobře, míra svobod je u nás velká. To ostatní už jsou relativně detaily. To co mi hrozně vadí, to je nespravedlivá regulace nájmů. Ale k tomu se Klaus taky dříve neměl (k jejímu zrušení). Takže nevím co fantastického od ODS její příznivci očekávají. Nebezpečím je, že někdy program je zástěrkou pro mocenské ambice. Program se pak může radikálně změnit. Opoziční smlouva byla taky zradou programu za účelem udržení s u  moci.
0/0
5.2.2005 12:41

Johny__S

Re: Re: Re: ods
Opoziční smlouva byla hlavně jediným řešením v době, kdy si KDU kladla celkem nesplnitelné podmínky, takže další jednání zablokovala. Nevím o žádném ztotožňování se s charismatickým vůdcem. Část sympatizantů určitě, ale to je obecný jev u všech stran. Stejně tak se sympatizanti ČSSD ztotožňovali se Zemanem, Špidlou (někteří snad i s Grossem - jak je možné, že má právě on takovou popularitu). Zkrátka to není nic, co by příliš vybočovalo. Ekonomika šlape dobře - jenže se zamysli. Je taky třeba provést některé reformy, jmenovitě důchodového systému, zdravotnictví, vysokého školství, vědy a výzkumu, stabilizovat veřejné rozpočty - a z toho, co zatím ČSSD stačila předvést, lze jenom doufat, že více toho už předvést nestačí. Buzkové reformy jsou naprosto otřesné. Jestli takhle bude vypadat zbytek, tak potěš pámbu. Nevím, jestli ODS to bude dělat lépe, možná ne. Ale každopádně by měla dostat šanci, protože ČSSD to dobře nedělá. Vnímáš v tom nějaký fanatismus? (mimochodem - třebaže člen ODS, n
0/0
5.2.2005 12:47

Johny__S

Re: Re: Re: Re: ods
 natvrdo ti řeknu, koho nemusím: Tlustý, Nečas, Bendl, atd.  - a s mnohými Klausovými výroky taky nesouhlasím, jsem tedy fanatik?)
0/0
5.2.2005 12:48

martixy

Re: Re: Re: Re: Re: ods
Nemyslím to tak. Ale řekl bych, že podpora ODS ja jaksi umělá. Myslím, že spousta lidí očekává nějaké fantastiské změny, přičemž reálná politika podle mne bude realističtější a nebude se tolik lišit od politiky reformního křídla ČSSD. Co je obrovským problémem ČSSD, to její rozervanost, mocenský boj uvnitř strany a z toho vyplývající malá akceschopnost, programová nejasnost a alibismus. Vítěztví levičácké Škromachovi vize a spolupráce s komunisty by ale byla ještě větší tragédií.
0/0
5.2.2005 12:55

Johny__S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ods
To je ovšem věc, která mi vadí na "reformním" nebo "moderním" křídle ČSSD. Jakmile tito zjistili, že lidé touží po reformách a snižování daní, převzali část programu ODS a vydávají jej za svůj, ačkoli tomu říkají jinak. Sobotka je například schopen plamenně hovořit o asociálnosti rovné daně, přičemž sám navrhuje něco velice podobného, jenom tomu tak neříká. Tímto způsobem není ČSSD důvěryhodná strana. Je totiž dost možné, že až se český národ pravicových reforem přesytí a začne toužit po pečovatelském sociálním státě, ČSSD svůj pravicový program odhodí s lehkostí, s jakou jej přijala, a vrátí se ke "staré sociální demokracii". Zkrátka "ode zdi ke zdi" či "kam vítr, tam plášť". ODS naopak například koncept rovné daně hlásala už před minulými parlamentními volbami.
0/0
5.2.2005 13:27

callibro

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ods
.... ale delit svet na pravici a levici je zkreslene a predpotopni. Jsou jasne roztili mezi temito filozofiemi, ale myslim si ze je nudne predsudky ukoncit a vybrat to nejlepsi pro danou situaci. A to ze reformni cast cssd se snazi regovat vecne si nemyslim ze je spatna vec. Co je na tom kdyz se vybere to nejlepsi pro danou situaci napric politickym spektrem? Jedina vec co mi vadi je ta, ze tyto reformy a napady realizuji jen neschopni ydyoti. A to nezalezi na strane ze ktere pochozeji.....
0/0
5.2.2005 15:46

Karel Pipin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ods
Docela mi to přijde dobré. V některých státech Evropy se rozdíly mezi pravici a levici stírají, a spíše jde o konkrétní věci, o hledání řešení. A hlavně transparentnost. Taky mi část ČSSD připadá čitelnější než jiné strany, docela moderní. No teď si to musí vyžrat, když se toho d...la nechtějí zbavit.
0/0
5.2.2005 17:44

Johny__S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ods
Čitelnější? V čem konkrétně? Jako když mění program podle toho, jak se jim zrovna hodí, a současně si zachovávají levicovou rétoriku o amorálnosti toho, co vlastně opsali.... Rozhodně mi připadá čitelnější starolevičák Škromach než "moderní" Stanislav Gross, u něhož nějaký názor aby člověk pohledal.
0/0
6.2.2005 12:51

Johny__S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ods
Je zajímavé, že argumenty o předpotopnosti rozdělování politických stran na pravici a levici používají zejména levičáci, případně stoupenci středových stran, které využívají receptů z obou, a mohou se tedy pružně přiklánět tu na jednu, tu na druhou stranu v závislosti na přání voličů. Pokud donedávna silně levicová strana najednou přejme část programu pravicové strany, je pro mě nedůvěryhodná. Takovýto obrat se může kdykoli zopakovat.
0/0
6.2.2005 12:47

labakan1

Re: Re: Re: Re: ods
doufám jen, že se ji to podaří, jinak mě klamou i oni a založím si svou stranu, jinak vcelku s tebou souhlasím
0/0
5.2.2005 12:57

labakan1

Re: Re: ods
právě proto píšu pod přezdívkou, nikdy nevíš, kdo se dostane k moci
0/0
5.2.2005 12:44

vojta_ze_mlejna

Dámy a pánové ...
Nesouvisí to věcně ... Ale uberme plyn s napadáním a osočováním ... Myslím, že se známe natolik, abychom toho byli schopni ... Určitě bude lepší, když zde budou rezonovat názory než nadávky ... DÍK a čau ...
0/0
5.2.2005 12:14

celtic

Re: Dámy a pánové ...
0/0
5.2.2005 12:19

martixy

Fanatismus
Cituji: ODS my jsme s tebou....i kdyby se třeba Václav Hnus, Občánek, kreten, Juton a podobné další zblbla roztrhli...
To mi připomíná vzedmutí německého národa ve 30. letech. Taky to bylo za charismatickou osobností. Lidé ztratili soudnost. A jak to dopadlo...
0/0
5.2.2005 12:10

GenLogin

Re: Fanatismus
Dopadlo to ještě o něco hůř než privatizace v chapadlech pana profesora...
0/0
5.2.2005 12:12

Socanek

Re: Re: Fanatismus
     Přesně tak. A navíc ten německý šílenec hrál na podobnou nacionalistickou strunu jako ODS(boj proti euroústavě, eurozatykači atd.) Nechápu, jak tedy mohou zástupci ODS sedět v té podle nich ošklivé, byrokratické a omezující EU(tj. v Evropském parlamentu).
0/0
5.2.2005 13:45

Johny__S

Re: Re: Re: Fanatismus
To je stejně přihlouplý přístup, jako když si lidi řeknou, že politici jsou stejně všichni zloději, a nejdou k volbám. Tím se ovšem zříkají, byť i maličkého, vlivu na veřejné dění. Pokud chceš být přitom, musíš se zúčastnit. Je to stejné, jako když bude nějaká strana bojovat za zrušení Senátu. Pokud současně nebude do Senátu kandidovat, má jenom malou šanci, že uspěje. Co se týče euroústavy a dalších, které ODS odmítá, tak paralela s nacistickým Německem je čirá demagogie. Výmarskou republiku někdo nutil, aby se vzdala své suverenity a stala se součástí rodící se celoevropské federace? Asi ne, že? Právě proto mám pocit, že je celý proces integrace poměrně dost nedemokratický. Jistě, podléhá schvalování národními státy, ale pokud je jiný názor na integraci, než je ten profederalistický, označen za fašistický, a tedy a priori vyloučen z diskuze, potom to spravedlivé není. Euroskeptik nerovná se nacista. Nacisté přeci Evropu sjednocovali....
0/0
5.2.2005 14:31

Outlander

Re: Re: Re: Re: Fanatismus
Nicmene me treba zajima co je tak strasne spatneho na eurozatykaci. Ano k Ustave muze mit kazdy vyhrady. Je to totiz jako kazda vec v EU velky kompromis a kompromis prinasi ustupky atd. Nedemokraticka integrace a nuceni do federace? A kde jste a to prisel? Cetl jste primarni pravo EU a cetl jste ustavu? Ja ano(byla to fest fuska, a priznam se, ze treba pristupovou smlouvu jsem celou necetl, ani ne vsechna ustanoveni k pristupu CR). Evr. integrace je demokraticka a nikdo nikoho neprinuti k nicemu, prave diky tomu, ze nelze nekoho opravdu prinutit, je EU kde je. Kdyby slo nekoho k necemu prinutit, tak federalni stat byl uz pred 20 az 40 lety:) Viz napr EOS, EPS a dalsi pokusy o hlubsi integraci. Pravda je, ze staty vyviji urcity natlak. Jenze vsechny. Nemecko a Francie maji velky vliv, proti nim ovsem stoji napriklad Britanie. Vsechny male staty dohromady take maji silnou pozici. 
0/0
5.2.2005 19:02

Outlander

Re: Re: Re: Re: Re: Fanatismus
A navic se urcitym zpusobem hledi na vsechny staty, jinak(to vedi i ty velke) by v pripade donuceni nekoho k necemu, zacala EU prilis skripat a to by nebylo dobre ani pro profederalisty. Viz napriklad posledni kauza ohledne vztahu s Kubou. CR se celkem cinila povedlo se ji toho dost, prave diky tomu, ze jsme uvnitr a ze opravdu nejde nutit.
0/0
5.2.2005 19:02

opelgirl

ODS
ODS my jsme s tebou....i kdyby se třeba Václav Hnus, Občánek, kreten, Juton a podobné další zblbla roztrhli...
 
 
0/0
5.2.2005 11:54

Dan 1

Re: ODS
0/0
5.2.2005 11:55





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.