Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klip o Česku: jen skládky a stoky

Drsný obraz Česka nabídl web mezinárodní ekologické organizace Greenpeace. Minutový videoklip provází státní hymna. Zatímco sbor pěje chválu na krásy české krajiny, na obrazovce plynou stoky s mrtvými rybami, buldozery vrší hory odpadků a uhelné bagry mění krajinu v poušť.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

VENDULA

co se rozčilujete?
nenatočili to jinde a prezntují to jako čechy? pak je to drzost. pokud to ale tady natočili, tak nechápu vaše pštrosí reakce. prostě se bojíte pohlédnout pravdě do očí.  drancujeme si čechy co to jde a budeme se tvářit jako strašní ekologové  greenpeace nemusím, ale v tomhle mají nárok
0/0
7.2.2005 14:25

Zwerg

Re: co se rozčilujete?
Přesně!
0/0
7.2.2005 14:49

jarini

Re: co se rozčilujete?
vendulo nečil se, jde o způsob prezentace a důvod. Státní hymna a záběry na svinstvo, které můžeš natočit kdekoliv. A důvod? Určitě ne ten, abychom třídili odpad
0/0
7.2.2005 14:58

wladce

taková drzost
grínpíčáky by měli powěsit za koule, ty co je nemaj rovnou za krk.-))
 
0/0
4.2.2005 20:34

mRobatko

Určeno organizaci GREENPEACE
...styky...
0/0
4.2.2005 20:27

mRobatko

Určeno organizaci GREENPEACE
Nezasvěcený člověk může nabýt dojmu, že Česko je jedna velká skládka protkaná sítí špinavých stok s ostrůvky velkochovů. Naopak. Česko je krásná země a nezaslouží takové jednání. Videoklip Vámi zveřejněný není nic jiného, nežli sprostá pomluva.
Tímto ukončuji jakékoliv styki s Vaší organizací.
Milan Minařík, absolvent SLŠ Žlutice, nyní student FFUK
0/0
4.2.2005 20:26

80E-seven

greenpeace
je ziskova organizace ktera podobne jako kazda jina sekta zije z hlouposti lidi. na tom klipu je to videt.
0/0
4.2.2005 20:06

mRobatko

Určeno organizaci GREENPEACE
Mí bývalí přátelé,
dovolte, abych reagoval na videoklip představující českou krajinu, který lze shlédnout na Vašich webových stránkách.
Vždy jsem byl velkým obdivovatelem Vaší organizace a když jsem měl možnost, rád jsem daroval peněžitý příspěvek vždy, když jsem potkal dobrovolníky v barvách Greenpeace v ulicích Prahy. Vězte, že už to nikdy neudělám. Videoklip, kterým pomlouváte Českou zemi je vrchol nevkusu a použití české státní hymny považuji za zneužití Českého státního symbolu. Chtěl bych Vám poradit, abyste si někdy vyšli někam, kde není česká příroda taková, jak ji prezentujete. Stačí zajít 100 metrů od obvyklých cílu vašich výletů, tedy chemiček, spaloven, stok a dolů. Nemusíte ani chodit na turisticky zajímavá místa, jako jsou Krkonoše, Šumava, Český Ráj a další, ale doporučuji jakoukoliv louku či les.
Netvrdím, že česká příroda je dokonalá a že není poškozena. Rozhodně ale není taková, jakou ji Vy prezentujete. Nezasvěcený člověk můž
0/0
4.2.2005 19:22

thx

Greenpeace se mýlí,
znám Česko dobře: je to růžová zahrada s modrými ptáky nad hlavou, nechápu jak to mohli přehlédnout...
0/0
4.2.2005 7:31

dukeprvni

Klip o Česku: jen skládky a stoky
nevim opravdu co tady resite? tady nejde jen o povrchove doly, znicene lesy a reky... tady jde predevsim o ten vsechen bordel v cesku, ty vsechny nepovolene skladky v lesich a vsude jinde, ty dosr*ne lesy co jeste zbyly, kde kdyz fouka vitr musim davat pozor aby mi nepriletel pos*any papir na ksicht, vsechny ty ohrady z vlniteho plechu a za nimi haldy 100 let stareho bordelu, ty nekonecne plochy starych rezavych vraku, kterym nekteri rikaji auta atd atd atd
0/0
4.2.2005 6:01

dukeprvni

Re: Klip o Česku: jen skládky a stoky
o to vsechno predevsim jde! neni vubec potreba odsuzovat zeleny, ale hlavne odsuzujte sami sebe, ze zijete jako hnoji a taky tak i smrdite! ze prolezete blatem a bordelem venku, prekrocite pos*rane schody v panelaku, zavrete za sebou dvere sveho pelechu a tim to pro vas skoncilo, pak jeste popripade vysypete popelnik z okna sousedovi na auto protoze vas nas*ral jeho pes do jehoz ho*na ste zrovna cestou domu vlezli
0/0
4.2.2005 6:09

jarini

Re: Re: Klip o Česku: jen skládky a stoky
tak se odstěhuj z toho smeťáku, ukliď po sobě, zajdi se umýt a převléct na AS a neagituj.
0/0
4.2.2005 6:33

Orang_U

.
Já bych teda pohled zelených Mírů na svět mít nechtěl. Hledat pořád jenom tu mněsíční krajinu, to musí být depresivní, ne? Jestli jim to nekřiví charakter.
0/0
3.2.2005 23:08

Zwerg

Re: .
Jenže mít na nose plynovou masku a říkat si - zatím je to ještě v cajku, zatím jsme v oukeju! Ještě nemusíme nosit protichemickej oblek. Ty plynový masky ani moc nepřekáží, vlastně jsou docela fajn...... tak tohle je zase pohled na svět, který nechápu já a tak si říkám - ještě, že někdo, jako Greenpeace existuje a bojuje i za ty, co jejich pohledu na svět nechtějí rozumět........
0/0
3.2.2005 23:35

jarini

Re: Re: .
zní to pěkně, ale reakce je (u těch, kteří by se měli chytit za nos) většinou negativní. To asi nebyl účel klipu?
0/0
3.2.2005 23:42

Zwerg

Re: Re: Re: .
Jak by, podle tebe, ten klip měl vypadat, aby se ti, kteří by se měli chytit za nos, za ten svůj nos opravdu chytili? Já se obávám, že takový klip prostě natočit není možné. Ti, co se mají nejvíc co chytit za nos, budou vždy nejvíc ječet, že to ještě není třeba.....
0/0
3.2.2005 23:54

jarini

Re: Re: Re: Re: .
možná bych zauvažoval o něčem jiném, než o klipu za zvuku národní hymny. Ty klipy, co šly nebo ještě jdou v TV na třídění odpadu jsou určitě povedenější.
0/0
3.2.2005 23:58

Zwerg

Greenpeace má pravdu!
Klip Greenpeace bohužel jenom syrově zachycuje pouhou holou skutečnost.
 
Zavírat před touto skutečností oči a tak předstírat, že nic takového neexistuje, protože my to nevidíme - nechceme vidět, to je cesta zbabělců vedoucí jen do pekel. V tomto případě pekel pěkně smrdutých - plných odpadků, ropných derivátů, plastických hmot a oxidu siřičitého....
 
Za podobné klipy, které nám nastavují zrcadlo skutečného stavu naší země, bychom Greenpeace měli být vděčni a ne jim bezduše nadávat! I když Greenpeace donutíme k odstranění klipu, skládky a povrchové doly stále zůstanou na svém místě. Není tedy moudřejší, místo zlobení se na klip samotný, raději odstranit skutečnosti, které zachycuje a tím klip udělat neaktuálním?
0/0
3.2.2005 22:29

Vifon

Re: Greenpeace má pravdu!
Za tento klip bych jeho autory nasadil na nucené práce na stavbě D8, jezů na Labi nebo jiných staveb, které by těžce zkoušenému severu mohly pomoci, kdyby ZP a podobní pitomci to nesabotovali!!!!
0/0
3.2.2005 22:31

Isbjoerna

Re: Re: Greenpeace má pravdu!
, A tim bys pomohl ozdravit zivotni prostredi?
0/0
3.2.2005 22:51

Pucmeloud007

Re: Greenpeace má pravdu!
muzes zacit sam. jdi do parlamentu a prosad prevedeni nekolika desitek miliard rocne v rozpoctu na sanaci ZP....a uvidis jak ti 9 z 10 volicu nakope prrdel. Nerikam tim, ze nemas pravdu, ze je co napravovat, ale je naivni si myslet, ze to nedko da jako vetsi prioritu nez socialni davky
0/0
3.2.2005 22:33

dukeprvni

Re: Greenpeace má pravdu!
0/0
4.2.2005 6:13

pegaska

Re: Greenpeace má pravdu!
Řekni mi, ve které zemi kolem nás nenajdeš takovou skládku... proč to tedy podkreslovat zrovinka českou hymnou? Navíc - oni tvrdí, že slova hymny lžou. Já tvrdím, že jsou stále pravdivá - není problém natočit klip, který by je dokazoval. Pokud chci někoho o něčem přesvědčit, není vhodné ho na začátku diskuze hrubě urazit. A to oni použitím státní hymny udělali.
0/0
4.2.2005 11:50

Zwerg

Re: Re: Greenpeace má pravdu!
Koho klip Greenpeace urazil? Není to spíš, než urážka, o kejhání oné příslovečné potrefené husy...?
 
Jakou hodnotu by měl klip, který by ukazoval, že i u nás stále ještě existují ostrůvky jakštakš neporušené krajiny? Greenpeace přece není žádná cestovní kancelář, která by dělala reklamu pro pobytové zájezdy.
 
Ten klip musí šokovat, jinak by nikoho nezaujal. Proto je natočený velmi dobře. Aspoň každého nutí k zamyšlení se nad jeho obsahem. Hlavně toho, kdo nesouhlasí. Ten, kdo si problémy uvědomuje a obsah klipu chápe, žádný takovýto šok ke svému probrání nepotřebuje...
0/0
4.2.2005 23:36

Vifon

Re: Re: Re: Greenpeace má pravdu!
Nerozčiluj se jsou to jen Zelený pí*i!!!!!
0/0
5.2.2005 0:17

80E-seven

Re: Re: Re: Greenpeace má pravdu!
"ten klip musi sokovat, jinak by greeenpiiica nikoho nezajimali...." jo a penizky by sly nekam jinam... a greeeeenpiiiiiiiicy by museli jit makat.... jo, hochu, MAKAT.... hruuuuza....
0/0
5.2.2005 7:00

Vifon

Jen by mne zajímalo
1) Kdo to platí 2) Proč? (kdo z toho má prospěch?)
0/0
3.2.2005 22:07

Pucmeloud007

Re: Jen by mne zajímalo
je to zdroj obzivy..podnikani jako cokoli jineho. Zivi se na tom spousta lidi. Divej se na to jako na firmu, s tim rozdilem, ze nic neprodukuje a jen somruje prachy a cast z nich pak pouzije k zelene agitce. Podobne jako Cerveny Kriz. Nevim jestli jsi to postrehl, ale v dobe krachu burzy pred par lety, cerveny Kriz s prachama co vybral kseftoval na burze a prodelal pres miliardu dolaru. Penez, ktery vybral na pomoc potrebnym
0/0
3.2.2005 22:24

Vifon

Re: Re: Jen by mne zajímalo
Hm, o ČK jsem to nevěděl (ale vskrytu tušil!)
0/0
3.2.2005 22:26

Pucmeloud007

Josu chvile,
kdy  je mi lito, ze jiz nelze pouzit komoussky zakon a trestat za hanobeni republiky
0/0
3.2.2005 21:56

Vifon

Re: Josu chvile,
Klidně bych použil paragraf o "hanobení rasy, národa, přesvědčení" , nebo ještě lépe vlastizradu!!!
0/0
3.2.2005 22:09

Isbjoerna

Re: Josu chvile,
, Nebylo by plodnejsi trestat za hanobeni zivotniho prostredi? ------- Na tom videu je pouze videt, jak je zhanobena priroda a zivotni prostredi. :-(
0/0
3.2.2005 22:17

Pucmeloud007

Re: Re: Josu chvile,
Isberno. Takovyhle filmecek ti v nemecku na vasi hymnu natocim take.
0/0
3.2.2005 22:21

Vifon

Re: Re: Re: Josu chvile,
Takovej film natočíš v každý zemi, ani se nemusíš moc snažit!!!
0/0
3.2.2005 22:25

Pucmeloud007

Re: Re: Re: Re: Josu chvile,
prave proto je to svinarna a podraz
0/0
3.2.2005 22:26

Vifon

Re: Re: Re: Re: Re: Josu chvile,
Sviňárna a podraz jsou možná moc slabý výrazy!!!!
0/0
3.2.2005 22:29

Isbjoerna

Re: Re: Re: Josu chvile,
, Takovych filmu se natocily v Nemecku stovky! Proto je v Nemecku bezne, ze se jiz pres 20 let tridi odpad v domacnostech - a dnes ta domacnost ma za to trideni financni prospech. ------- Avsak nemohu si vzpomenout, ze by se lide v Nemecku pri takovem filmu rozcilovali nad hanobnim republiky. Reakce lidi byla takova, ze se zavadely zakony na regulaci odpadu a ochranu zivotniho prostredi, lide zacali tridit odpad, snizili produkci odpadu atd.
0/0
3.2.2005 22:34

Vifon

Re: Re: Re: Re: Josu chvile,
Asi bude fígl v tom, že naši a vaši zelení jsou zcela rozdílní.... ti naši jsou akorát tak schopni škodit, škodit a škodit. Pozitivního (skoro) nic!!! Sabotovat co se dá a zviditelňovat se, to umí...... A tvrdě vydělávat na tom, co dělají, to umí také!!
0/0
3.2.2005 22:38

Isbjoerna

Re: Re: Re: Re: Re: Josu chvile,
, Vase Zelene neznam, ale pred 25 lety, kdyz u nas vznikli Zeleni, byli Zeleni povazovani za blazny, lide se jim posmivali - kdybychom dali na Zelene, budou kondomy z pytlove latky (tehdejsi heslo Zelenych bylo: Jutte statt Plastik)... Zeleni meli hrstku volicu mezi studenty a nejakymi ochranci zvirat - dnes jsou jiz 6 let u celonemecke vlady. To je evoluce (ökologickeho) mysleni.
0/0
3.2.2005 22:46

Pucmeloud007

Re: Re: Re: Re: Josu chvile,
ten obrazek co jsi namalovala je hodne idealisticky. Velmi casto jezdim vlakem z Hamburku do Bremerhavenu. A ten mrdnik co je tam videt siroko daleko je plne srovnatelny s cestou okolo Mostu nebo Teplic
0/0
3.2.2005 22:43

Vifon

Re: Re: Josu chvile,
Jistě asi bylo, ale je to z velké části dědictví minulosti, náprava stojí ročně mraky peněz atd. Jinak vlastizrada jak fík..........
0/0
3.2.2005 22:28

Isbjoerna

Re: Re: Re: Josu chvile,
, Prave. Kdo nejvice hanobil vase zivotni prostredi, byla (v posledni konsequenci) komunisticka vlada! Proto je treba premyslet. My, lide, potrebujeme zdravou prirodu! ------- When the last tree is cut, the last river poisoned, and the last fish dead, we will discover that we can't eat money!
0/0
3.2.2005 22:40

Pucmeloud007

Re: Re: Re: Re: Josu chvile,
teoreticky ano, ale v reale 99 % lidi da prednost tem prachum
0/0
3.2.2005 22:44

Isbjoerna

Re: Re: Re: Re: Re: Josu chvile,
, Zatim... Premyslet (zacit myslet jinym smerem) potrebuje cas a - asi vice takovychto filmu.
0/0
3.2.2005 22:50

Pucmeloud007

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Josu chvile,
tyhle naivni idealisticke reci si strc za klobouk...na to se nehraje nikde a dokud bude clovek clovekem tak se hrat nebude.
0/0
3.2.2005 22:54

Isbjoerna

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Josu chvile,
, Nech si predlozit ucty, kolik plati ceske firmy za predepsane odstraneni skodliveho odpadu dnes, a kolik platily pred 14ti lety! A uvidis milliardy Kc rozdilu!
0/0
3.2.2005 23:02

Vifon

Tak jsem to skouknul....
A kromě toho, že tym chyběly anglický titulky, který byly v televizi, mám pro to jen dvě slova: Zelený p*či!!!!!!!!!
0/0
3.2.2005 21:46

xvegetx

Jo,
absolutní souhlas
0/0
3.2.2005 21:44

Vifon

Re: Jo,
S čím? S těma zelenejma p*čama? To je urážka VŠECH lidí, kteří se DOOPRAVDY snaží, aby to tu vypadalo líp!!!!!
0/0
3.2.2005 21:48

xvegetx

Re: Re: Jo,
Pardon. Souhlas s Milanem.... a s GP taky.... Jak se snažíš Ty???
0/0
3.2.2005 21:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.