Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Česká televize požene neplatiče k soudu

Česká televize vyráží do boje s neplatiči televizních poplatků. Tvrdí, že kvůli nim přichází o sta milionů. Hodlá proto žalovat všechny, kdo přestali za televizi platit. Více je ovšem těch, kteří přístroj ani nenahlásili. Proti nim je veřejnoprávní televize v podstatě bezmocná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

joudaf

TV karta
v PC se taky musí platit jako přijímač?
0/0
11.5.2005 19:02

s(h)arka

televizi nemám...
je mi líto, ale nemám, koukám se na ni u našich, když k nim jedu...nebo si na počítači pouštím DVD....zprávy si přečtu na netu...a filmy, které se vysílají, jsem viděla za svůj život nekolikrát , dokud jsem bydlela s rodiči, splácím auto, byt...důležitější je pro mne přestavba koupelny a nové topení a podlahy...tak proč bych měla být podez řelá, že neplatím...
0/0
9.5.2005 17:08

Zdenulda

ja na ct ser.
ja na ne kaslu ja mma tuner a ten jeste ty tajtrdlici nezahrnuly jako tv prijimac. no jinak jsoui to srandysti ty z ct. jsem celkem zvedavej jak me dokazou ze mam tv a ne tuner cha cha.ja bych se jich nebal jsou to jako micrsoft kdyz strasil ze v roce 2000 krachnou vsechny pc , nopak se dalo par updatu biosu a bilo po problemu no taze akorat mlzi protoze sami hovn. vi jak to vyresit a za to ce tam delaj mi to nepripada jako odekvatni poplatek. je to televize kteraneni komercni tak at drzej hubu smejdi. :-)
0/0
9.5.2005 14:13

erudi

S klidem
prohlašuji, že ČT dělá jen bubu, a že nikdy nic nevymůže.
0/0
9.5.2005 12:10

abc

Re: S klidem
Naprosto souhlasím, jen chudáci důchodci se pose..strachy a začnou platit, opět to odnesou ti nejchudší. Rozumný člověk si z toho nic nedělá. Platit začnu, až ČT propustí 2000 svazáků co tam jsou už od dob Gusty Husáka - otce vlasti a začne se chovat jako ostatní, tj. muset vyjít z toho co si vydělá, ne z toho o co lidi okrade.
0/0
9.5.2005 17:35

6.ZO

hlavně, že hrabe Janeček...
za dobré hospodaření v ČT. Tak proč tolik touží po zvednutí konc. poplatků??? opravdu  kdo se dostane ke korytu "havaj".
0/0
25.2.2005 20:24

JanWerich

Komersní televize
K čemu je neekonomicky vedená pijavice? Kde se projedí 4 miliardy, projí se i 5, projí se klidně i 10. Kvalita se nezmění. A ta je prachbídná. Zkrátka CT bude navždy bandou projídačů rozpočtu. Budou stále chodit s dlouhejma šálama kolem krku a hrát si na intelektuální režiséry. S trapnými rádobyuměleckými hrami. A běda tomu, kdo by tu přecejenom chtěl nastolit pořádek. Když nepůjde vyštípat, tak se bude zase stávkovat...
0/0
24.2.2005 21:44

Karel_Gott

Důchod si taky platíte,
i když nevíte, jestli se ho dožijete. Zdravotní si taky platíte a třeba nejste vůbec nemocní. Takže TV platíte třeba proto, že jako jediná TV má povinnost informovat - živelní pohromy, válka, poplach....atd. Jiný TV se na tohle můžou klidně vykašlat. Chápete to? Prostě se ta TV může jednou hodit, i když ji momentálně nepotřebujete. Proto jí z poplatků udržujeme při životě. Jak jednoduché.
0/0
24.2.2005 13:12

Good God

Re: Důchod si taky platíte,
Pojištění si člověk platí pro případ "co kdyby..." A o živelných pohromách, válce atp. informují všechny televize stejně, protože jim to zvyšuje sledovanost. Otázkou je, jak seriózně, ale na druhou stranu zpravodajství a publicistika ČT má k serióznosti taky dost daleko.
0/0
24.2.2005 13:44

jajaja59

Re: Re: Důchod si taky platíte,
A zejména teletext ČT - to je pošušňáníčko,taková sbírka nedouků, kteří ani nezvládají pravopis, se potká málokdy.
0/0
9.5.2005 15:10

GhorX

Re: Důchod si taky platíte,
Každé celoplošné médium je ze zákona povinno informovat o uvedených skutečnostech, mistře... Záměrem existence veřejnoprávních médií je jejich nezávislost na komerčních zdrojích financí. Což je u ČT záležitost z oblasti sci-fi.
0/0
9.5.2005 17:45

Deleter

haha, v článku píšou,
"Za předchozí léta televize přišla řádově asi o stovky milionů korun," řekl novinářům vrchní ředitel ČT František Lambert."
No vida, a stejně je to  nepoložilo, tak asi tolik peněz ani nepotřebujou.
Sice má ČT omezenou reklamu, ale zato ji během dne pouští zcela tržně, tj. lidem, co chodí do práce je celkem na houby, že přes poledne je tam reklamy méně .
0/0
4.2.2005 11:38

hraboš

Re: haha, v článku píšou,
Asi jsi nepostřehl, že parlament přiškrtil ČT kohout.
0/0
24.2.2005 13:07

křupan

Re: Re: haha, v článku píšou,
Jedno z mála správných rozhodnutí.
0/0
24.2.2005 13:17

pattyf

to už tu bylo...
Ideální stav - platím i když nesouhlasím, protože se bojím... (pokuty - zatím) mám pocit, že už to tady bylo...
co mě se konkrétně týká - u nás v domě je anténa tak šikovně, že ve chvíli, kdy chci internet přes kabelovku, musím si platit i televizi, protože obojí zároveň mít jinak nelze. Takže 195,- Kč za kabel + 75,- za poplatky - koukám se cca 4 - 5 hodin měsíčně - to se vyplatí :-)
0/0
4.2.2005 3:45

gave

Chce je nekdo platit?
Poslanci by meli zrusit poplatky, evidentne je lide nechteji platit. Ceska televize je bezmocna, nic soudne nevyresi.
0/0
3.2.2005 19:28

Leva

Poplatky zrušit!
Jediné řešení je zrušit koncesionářské poplatky. Když Nova a Prima dovedou vysílat mnohem kvalitnější pořady než jaké vypotí svazáci z ČT, měla by se i ČT bez poplatků obejít. Z občanů ždímané konces.poplatky slouží k nezaslouženým odměnám svazáckým stužkonoskám. Zrušením poplatků stát jen ušetří, protože jejich výběr je pěkně drahý. Ať ČT svazáci začnou pořádně makat, stejně jako např. v Nově a ukáže se, zda-li občané vůbec ČT ještě potřebují!
0/0
3.2.2005 18:53

hasmen

Re:
Fajn,neomezenou reklamu na ČT a zrušit poplatky...
0/0
3.2.2005 19:00

drobek.47

Re: Re: Reklama
Na ČT můžou dávat reklamy 25 hodin denně. Stejně na to až na pár úchylů nikdo nekouká.
0/0
3.2.2005 20:21

hasmen

Re:
Hmm a jestlipak víš,proč to nemohou?Koukám,že jsi odkojenej telenovelama a estrádama
0/0
3.2.2005 20:44

mroyko

Re: Re: Re: Reklama
Pokud si myslíš že je strašně moc zajímavý sledovat jak Yago Valdéz Sanchéz de Rodriguéz si ve 148 díle telenovely zlomí nohu a další 17 dílů se oněj bude někdo starat a to zabere celej děj tak prosím, pokud tě strašně moc zajímá jestli německá policie pochytá všechny zloděje, vrachy a vůbec tyhle potvory a to i za pomoci jeptišek tak prosím, klidně. Jestli chceš 192x za hodinu slyšet že tenhle prací prášek je Best a že bez týhle vložky se už odedneška neobejdeš, nikdo ti to nebere.
Já se zase radši kouknu na hokej, fotbal(normálně komentovanej - tzn. dozvím se zkutečná jména hráčů  a navíc ty jména bodu v celých větách davajících smysl ) házenou, enduro, rally nebo třeba i na ale nepovazuju se kvuli tomu rozhodne za úchyla.
Jinak jestli si někdo myslí že úchyl jsem byl bych hrozně moc rád pokud by na tento příspěvek zareagoval a alespoň mi nastínil co ho
0/0
4.2.2005 11:30

mroyko

Re: Re: Re: Reklama
k tomu vede.
jinak komu by se nelibila moje cestina tak at nezapomene ze v dnesni dobe je dulezitejsi obsah a ne forma
0/0
4.2.2005 11:31

jkzrt

Re: Re: Re: Reklama
Úchyl je ten,kdo se dívá na televizi NOVA.
0/0
9.5.2005 14:59

Majkyho_pupik

Re: Poplatky zrušit!
Nova a Prima vysilaji mnohem kvalitnejsi porady??????ktere proboha?????Novotneho zabavne show???Vy musite byt evidentne stastny clovek CT je vedle Galaxie a Ocka jedina TV na kterou se da u nas koukat, takze poplatky rad zaplatim..
0/0
4.2.2005 8:41

JanWerich

Re: Re: Poplatky zrušit!
Tak si je zaplať ty intoši. Ale rozhodně nás nenuť, abychom se na ty předražené slátaniny dívali s Tebou, Lojzo!!! Budeš asi nějakej příbuznej nějakýho umělce z Prahy, viď.  
0/0
24.2.2005 21:48

ScipioAfricanus

Co takhle zazalovat naoplatku CT?
Za nerespektovani vule "koncesionaru z donuceni" ohledne nominace Jary Cimrmana?
0/0
3.2.2005 17:52

merrygold

arbitráž
Také by nám měli zodpovědní lidé (Železný, televizní rada, Nova) vrátit peníze za arbitráž, každý jsme zaplatili 1000kč, potom bych byl (možná) ochoten tu televizi přihlásit.
0/0
3.2.2005 17:12

Leva

Re: arbitráž
Tu arbitráž nezadrbal pan Železný, televizní rada a Nova, to zadrbala a občany okradla o 10 miliard česká socialistická, tehdy Špidlova vláda. Nepleť si pojem s průjmem, příteli Merrygolde!
0/0
3.2.2005 18:57

lauto

Re: Re: arbitráž
Velmi by mě zajímalo, jak si na to geniální "Zdumale" přišel. To jako Špidla ukradl NOVU amíkům a strkal si zisky z NOVY, které měl dík americkým investicím do své kapsy ? Napřed se seznam s fakty a nečum jen na Železného kecy.
0/0
9.5.2005 19:01

merrygold

plané vyhrůžky
Nikomu nic nemohou dokázat, i těm registrovaným. Nejprve musí dokázat, že ten televizor máš a to se jim nepodaří, museli by dostat povolení k domovní prohlídce.
0/0
3.2.2005 16:56

hanula7

Jen at se plati
Ja jsem se vcera po 5 letech vlastnictvi TV prijimace, prihlasila k placeni poplatku. Driv jsem to neudelala, protoze se mi nechtelo zjistovat co a jak.... no proste lenost. Spolu s televizemi by meli prodavaci davat nejakej letak, kde o tom je napsano.
Ad vymahani od lidi, kteri se nikdy ani neprihlasili: proc to u nas nejde, kdyz treba v Anglii to jde? Po ulicich jezdi auta s merici signalu a kontroluji podle seznamu, jestli domacnosti prijimaji tv signal nebo ne a jestli jsou prihlaseni. Neprihlasene pokutuji. Nejaka jina technologie nez u nas?
Neverim, ze lidi, kteri maji tv si nikdy CT nepusti! Mam ji rada, sleduju hodne CT2 a chci aby dal vysilali kvalitni porady bez stupidnich reklam behem nich. 75 Kc mesicne - to stoji jeden hamburger, ne? Tak proc tolik neprispet i CT!
0/0
3.2.2005 15:43

Zelenej Raul

Re: Jen at se plati
To je teda hloupost! Přijímač nikdy nezaměříš, leda tak vysílač. A i to je dnes v husté zástavbě docela problém!! Já si třeba ČT pouštím tak 3x do měsíce. Víc jednak nestihnu a to se týká i ostatních TV a za druhé se na to prostě nedá dívat. Ale je to můj názor a rozumím tomu, že pro někoho je ČT bližší než zábava alá TV Nova. Nicméně u nás se TV využívá téměř výhradně jako součást domácího kina a nechápu proč tedy ve 21. století platit touto formou na ČT...?!
0/0
3.2.2005 16:20

Deleter

Re: Jen at se plati
primárně stačí zaměřit ty, co "nemají" televizi, ale platí kabelovku
0/0
4.2.2005 11:35

Volten

Česká televize požene nepltiče k soudu
-podle mě je zcela nelogické vymáhat na občanech poplatek za TV ve prospěch ČT.Já například  z 5 programů sleduji nejvíce Primu  a regionální vysílání a za tyto programy neplatím nic.Není to jistě správné.Ale platit jen ČT se mě zdá přímo sprosté vydírání.Pokud  ČT nemá peníze,měla by se poradit  u jiných jak to dělají,že mají  obdobné programy a posluchač jim nemusí nic platit.JČT je  asi stále socialistický moloch jemuž ekonomika nic neříká.
0/0
3.2.2005 14:26

hanula7

Re: Česká televize požene nepltiče k soudu
jine TV vydelavaji na reklame - i na Prime mas prerusovane porady reklamnimi znelkami, coz na CT ne - aspon zatim a diky bohu za to! CT je samozrejme moloch, ktery zere vic penez nez jine televize - o tom se hovori uz dlouho. Zaroven je pravda, ze ma zakonem omezeny vysilaci cas na reklamy, takze jich mit proste 2x tolik jako jine TV, nemuze.
0/0
3.2.2005 15:45

Zelenej Raul

Re: Re: Česká televize požene nepltiče k soudu
Pozor, soukromé TV také nemohou sázet reklamu jak je napadne. Prostě veřejnoprávní tv je přežitek z dob komunismu, čím dříve bude zprivatizována tím lépe!
0/0
3.2.2005 16:12

Good God

Re: Re: Česká televize požene nepltiče k soudu
No taky na to několikrát ČT poukazovala a chtěla si vymoct právo tu reklamu tam mezi pořady házet. Ale to bylo silný kafe i pro poslance. ČT je ale stejně divnej hybrid. Tváří se jako veřejnoprávní, ale přitom např. o její publicistice se rozhodně nedá říct, že by byla neutrální a objektivní. Jediný , na co se na ČT dívám je fotbal, hokej a občas Noc s Andělem (mám dojem, že tu brzo zruší). Obdobný pořady můžou v klidu být na komerční televizi. (jen ten fotbal na Nově stojí za prd).
0/0
24.2.2005 13:21

wwwand

Vzkaz České televize:
Vážení, dříve platící koncesionáři, narozdíl od těch co nám neplatili nikdy, na vás můžeme a tak si připravte peněženky. Je sice možné, že díky tomu namísto řádného placení se spíš ještě dnes urychleně odhlásíte, ale to nevadí. A ž se odhlásíte, tak uděláme druhý krok - došlápneme si na ten zbytek, na skalní platiče. Těm, protože jich bude ještě míň, zvedneme poplatky tak, že si je spletou s nájmem za byt i se stravou. A až se nám podaří odrovnat i tuto skupinu, bude logicky následovat třetí, poslední krok - požádáme parlament o vydání zákona, umožňujícího vybírat poplatky automaticky od každého občana ČR, protože budeme moci zdokladovat, že jinak už nám nebude platit nikdo. Vydíte jak na vás myslíme kudy chodíme. Vaše Česká televize
0/0
3.2.2005 10:24

vogele

arogance
moci politiků je tak veliká že vůbec neberou v potaz existence dalších asi 50 televizí které se musí živit sami a pořád nutí občany aby ty dvě platily, ještě horší je situace u rádií přes sto se jich živí samo, ale platit musíme za ty které poslouchá naprostá menšina.  Ty poplatky už měly dávno zrušit. Odpověď že je to veřejná služba je nesmysl to bysme mohli platit také za vlaky, autobusy veřejné domy a ostatní služby které nevyužíváme. 
0/0
3.2.2005 9:55

Jintaj

Re: arogance
Ale za vlaky a autobusy platíš, i když jimi  nejezdíš.... prostřednictvím daní, které  stát přerozděluje na veřejnou  dopravu.... snad jen ty bordely nedotuje.
0/0
3.2.2005 13:25

Zelenej Raul

To se to podniká a utrácí
...když mají lidé povinnost platit za TV přístroj, přestože ho využívají jen pro domácí kino, že?? Zloději prašivý!!!
0/0
3.2.2005 9:48

irxx

už mi psali dopisy........
před dvěma lety jsem se stěhoval, a v tom návalu starostí se někde vytratila jedna splátečka pro čt. To ale bylo úžo, když mi přišla upomínka a k ní dopis jak od ukrajinské firmy na vymáhání že jim dlužím přes 700 kaček. Lehce v šoku jsem začal faxovat doklady o tom že je to ptákovina, rychle doplatil tu jednu splátku a nechal si ověřit že mám své resty u nich ok. Nejen že byl dopis arogantní, nejen že se mnou mluvili telefonem jako s největším grázlem, ale navíc bylo vážně pitomé, když jsem si uvědomil že po odečtení jejich režie na vymáhání tak směšného restu jim nezbylo podle mně vůbec nic. Od té doby věřím že je tam prostě binec a že mají o hospodaření asi hodně pomýlené představy.......
 
0/0
3.2.2005 9:22

Depek

BUBUBU!
, Plaťte nebo uvidíte. Veřejnoprávní televize bude ještě horší!
0/0
3.2.2005 7:53

param

ČST
Kdyby se radši tnaše veřejnoprávní televize starala o to, o co má, tj. dobrý program, dobré zpravodajství včetně s Kubalem a jeho videotelefonem z Iráku. By mě zajímalo kolik mu ČT platí... A vůbec, půlka televizních novin je jen o něm  a Iráku, což mě nezajímá zase tolik, jako, pro televizi bezpochyby levnější reportáže, události z naší vlasti a okolí apod. TADY AŤ ŠETŘÍ!!! A neotravují a nevyhrožují občanům pořád s nějakými kravinami. Zdař bůch a zdravím Halinu a její rybičky
0/0
2.2.2005 23:58

Lanta2004

Re: ČST
Tak přesně tohle může napsat jenom IDIOT.Jestli se ti nelíbí zpravodajství na ČT a nedohlédneš dál,než na naše hranice,tak si pust NOVU v čele s "duchaplným "Tunou.Ten ti nacpe do dutiny tolik informací,že budeš mít ještě týden o zábavu postaráno.Asi ti nedochází,že se ČT dost zásadně podílí na technickým vývoji.Např.digitální vysílání a podporuje vzdělávací pořady,to něco stojí.Ale co ty si vystačíšs podprůměrnou Brazilskou telenovelou v monu na analogový TV.Tak si to užívej a neotravuj nás co se chcem dívat na kvalitní TV  a to ČT je!
0/0
3.2.2005 2:27

K-Leo

Za co ze to platite?
    Za co ze to platite Cesi ? Za to ze jste si koupily televizor? To snad neni mozne, vlastne je ale jen v Cechach.
0/0
2.2.2005 23:36

Tomáš Nemravný

Re: Za co ze to platite?
Koukám, že za tu dobu, co žiješ mezi Křovákama, si ti trochu vykouřila z palice gramatika... BTW zkus se optat v Německu, jak to tam funguje s poplatkama za TV.
0/0
3.2.2005 0:13

K-Leo

Re: Re: Za co ze to platite?
  Za gramatiku se omlouvam, to neni muj obor a ve skole jsem tomu taky moc casu nevenoval. V Nemecku neziju, ale tam kde jsem se zadne poplatky neplati. Plati se jen za kabelovku, ale na ty je minimalne 16 programu, z kterych je moznost vybrat si to, co mne zajima. Mnel jsem predstavu, ze poplatky platily jen za komunistu, ale asi to tak neni. Pokud je CT statni, at si ji plati stat, pokud se mu vyplati drzet neziskovou firmu. Proc na to maji doplacet obycejni lidi, kteri se treba ani na jejich progam nedivaji.
0/0
3.2.2005 0:25

K-Leo

Re: Re: Re: Za co ze to platite?
  Jeste k cestine, nemam ceskou klavesnici a tak chybi hacky. Pak to vypada jako chyba, ale snad to normalni clovek pochopi.
0/0
3.2.2005 0:42

RHRH

Re: Re: Re: Za co ze to platite?
S poplatkama to bylo tak:
když začala televize, tak musel někdo začít vysílat a někdo zase sledovat. Ten kdo začal vysílat, začal samozřejmě od těch, co sledují, vybírat poplatky. Takže rozhlas v Československu začal jestli si to dobře pamatuju tak, že bylo 10 koncesionářů=10 lidí, co si koupili radiopřijímač. Stejně to muselo být s televizí. To, že dneska má televizi každej a že ČT je státní je prostý plynulý vývoj. Tak nevim kde žiješ a proč si myslíš, že poplatky byly jen za komunistů. BTW: znám dost lidí, co poplatky ani za komunistů neplatili a vydrželo jim to dodneška.
0/0
3.2.2005 10:18





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.