Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Premiér oznámil, že chce žalovat MF DNES

Stanislav Gross na tiskové konferenci oznámil, že zvažuje žalobu na deník MF DNES kvůli sérii článků o jeho bytě. Uvedl, že autoři textů nesprávně informovali o premiérových příjmech. Ti soudí, že na rozdíl od něj nezapočítávali do kalkulací poslanecké náhrady.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

revolucionar

Vaclav Havel nemocny nacisticky silenec
Máš pravdu, www. havloviokupanti.cz. Havel byl a je opravdu takový jak jsi ho ty popsal. Kdyby byl onen "Samet" v roce 1989 opravdu revolucí tak by se ten zaprcatělý, ráčkující a zrzavý skřet jen těžko dostal k prezidentskému korýtku. To prerzidentské křeslo dostal Havel jako dárek od samotné KSČ(M) za to, že jim tak pilně v 70. letech sloužil. Oni ho totiž měli komouši v tom kriminále jako práskače a svojí úlohu ten ďábel plnil opravdu skvěle. A je nasnadě, že je vždycky něco za něco, takže se Havel zas odměnil komárům tím, že je nechal jako jednu parlamentní stranu a Havlovi taky můžeme děkovat za to, že KSČ nebyla postavena mimo zákon a tudíž jsou dnes bolševici všude rozlezlí, z estébáckých velkých zvířat jsou dnes tuneláři a velkopodnikatelé a že je u nás restituován majetek šlechtě a to ještě k tomu i cizácké, viz onen degenerovaný Schwarzenberg.
0/0
1.2.2005 18:40

Socanek

Jen tak dál
    Fandím Vám, pane Grossi. A vy "novináři" z Mladé Fronty DNES(spíše z Hlásné Trouby ODS) se styďte!!!! Tak nehoráznou kampaň proti jedné straně jsem ještě neviděl. Přitom ve včerejším Nedělním světě bylo na konci článku o Grossovi uvedeno, že podobné (ne-li větší) nesrovnalosti v majetku má např. pan Tlustý. Ale o tom vy psát nebudete.
0/0
31.1.2005 18:33

Blueshooter

Je normální aby si premiér vymýšlel ??
Je až neskutečné, ale naprosto zřetelné že Premiér lže a mlží o svých financích. Kdo si myslí že mluví pravdu ať udělá čárku. !!!!! Přitom je to naprosto jenoduchá otázka, kterou mu mohl položit kdokoliv on na to ovšem přiraven nebyl a tak začal vyprávět něco o strýčku Vikovi atd.... Gross prostě dělá z lidí idioty a to by mělo přestat !!!! Sejměte ho někdoooooooooooooo!
0/0
31.1.2005 16:54

wwwand

A to mají páni novináři velký štěstí,
protože kdyby pan premiér nebyl premiérem, ale ministrem vnitra, tak už mají v redakci zásahovku z grosstapa...
0/0
31.1.2005 15:09

lasecinecek

pan doktor
Novinářům  z Dnes patří obdiv za jejich odvahu.
Pro všechny jen toto: Pokud si socialisti nezvolí někoho inteligentnějšího za svého předsedu  a nepošlou Grosse a Škromacha na smetiště dějin , tak všechny hlasy při dalších volbách dají komunistům a nebudou je volit ani jejich rodinní  příslušníci.
Vysvětlí někdo , jak je možné , že  úspěšný vysokoškolák GROSS neumí žádný světový jazyk?
 
0/0
31.1.2005 14:48

dukeprvni

Premiér oznámil, že chce žalovat MF DNES
jo kluci tady je vam to blby kecani hodne platny, drepet za bukem a blbe anonymne frflat.... to jsou ale nejaky ramena co tady hazite  ..., to neni jeden meloun pod kazdou pazi.... tohle vetsinou vypada tak na dva i vice, skoda jen,  ze tady necepuji zadny pivo
kdybyste se radeji misto blbyho remcani skocili podivat do iraku jak se vy voli,  voli demokracie
0/0
31.1.2005 13:50

jesusjimenez

Re: Premiér oznámil, že chce žalovat MF DNES
do iraku? ale nech toho. copak je nekdo zvedavej na to, aby mu pri vyplnovani volebnich listku pozorovaly sprateleny armady a tak nejak tise ho presvedcovaly, ze jedine ten jejich zapadni demokratickej vzor je pravej? pf...
0/0
1.2.2005 10:11

Depek

Gross sedí na postu,
, na který nemá a žádnou žalobu nepodá. Jesti podá a na její projednávání dojde díky našim justičním termínům před volbami, dobře mu tak. Novináři ho roznesou. Jinak to nemůže dopadnout.
0/0
31.1.2005 12:09

Zwerg

Dotaz pro Vaclava Hanuse
Vaclave, mohu vědět, proč se tak oddaně stále zastáváš Grosse? Co tě k tomu vede? Co z toho máš? Vždyť Gross není ani čestný ani pracovitý politik, za kterým by byly vidět nějaké výsledky. Upřímně to myslí leda tak sám se sebou, lidé jako jsem já nebo ty, jsou mu totálně ukradení. Na to vem jed! Politicky je to také naprosto nečitelný opurtunista, který není ochoten držet jakoukoliv názorovou lajnu - jeden den něco řekne a druhý den může být vše úplně jinak. Řídí se jen podle toho, jakou momentální náladu vycítí u davů... Vzdělaný také nijak zvlášť není, cizí jazyky neovládá... Nemá vůbec žádnou politickou vizi, kam by měla země směřovat. Je to prostě jen takový nezajímavý provinční trouba, který pouze bravurně zvládnul zákulisní boj a ovládání svého okolí....což je asi tak jediná vlastnost, kterou by měl být politik vybaven a kterou Gross zvládá na výbornou.
Takže já nechápu, proč se vlastně někoho takového zastáváš? Co na tomto člověku obdivuješ?
0/0
31.1.2005 11:26

rotty

V ci prospech?
Kubik a spol. si vybrali Grosse, aby pomohli ODS ve volbach. Docela by me zajimalo, zda to neni objednavka od ODS. MF Dnes se netaji sympatiemi k ODS a komentare panu Steigerwald, Bendova a jini jasne naznacuji, pro koho jejich srdce biji. Je to jasna cilena kampan proti CSSD. Proc Kubika nezajima Tlusty a jeho rozsahly majetek ve Slanem, kde ma vilu min. za 6.5 mega?Proc ho nezajima dum Langra v Olomouci v centru mesta?Proc ho nezajima majetek Kalouska, ktery je rovnez rozsahly?Ne,zajima se jen a jen o Grosse.Je to jasna kampan.Jejich zajem o objektivitu je smesny. MF Dnes se stala volebnim platkem ODS.
0/0
31.1.2005 11:12

Vaclav Hanus

Re: V ci prospech?
Pod tohle (rotty) se podepisuji..
0/0
31.1.2005 11:16

JanSlanina

Re: Re: V ci prospech?
Socanský smrad se po  netu táhne fůůůůj
0/0
31.1.2005 13:57

Voerka

Re: Re: Re: V ci prospech?
http://xx.cz/superweb
0/0
31.1.2005 15:30

Depek

Re: V ci prospech?
, Ty mluvíš jakobys nevěděl, že novináři potřebují negativní zprávy. Inteligentní premiér Gross jim jednu takovou strčil až pod nos. Tady máš výsledek.
0/0
31.1.2005 12:20

Tukevík

Re: V ci prospech?
Vazeny pane, kdyby Gross verohodne vysvetlil puvod penez, ze kterych financoval svuj byt, MF Dnes by utrela a zacala by hledat jine pochybne objekty. Jelikoz to vsak neucinil, neustale dokola mlzi a lze, je na miste otazka: je normalni, aby takovy clovek byl predsedou vlady?
0/0
31.1.2005 13:15

JanSlanina

Re: V ci prospech?
To snad je jasný řeč je o premiérovi a ten se jmenuje Gross(to je hnus)
0/0
31.1.2005 13:58

quakal

Re: V ci prospech?
Náš okolnostmi (a upřímnosti) do výšin vržený železničář se dusí ve vlastní šťávě - a vše nasvědčuje tomu, že oprávněně. A je v tuto chvíli naprosto jedno, zda je to na objednávkiu ODS, spolku baráčníků nebo Škromacha. A protože dosud nepodal jediné uspokojivé vysvětlení, nemá to do příštích dnů vůbec dobrý . Co mě ale zaráží víc, je totální mlčení ostatních médií - to jsou z něj všichni tak podělaný? A co politici? Unionistům a KDU se nedivím - smrt této vlády znamená i jejich konec (u Unie konec definitivní) ale co opozice? Čeká snad na to, až se Standa usmaží a pak jen zvedne z bláta upatlanou moc?    
0/0
31.1.2005 14:07

Vaclav Hanus

Pane Premiere!
Spravne! Ja uz bych to udelal daavno...
0/0
31.1.2005 11:11

rotty

Za celou touto kampani je snaha MF Dnes, aby ODS zvitezila ve volbach
Kubik a spol. si vybrali Grosse, aby pomohli ODS ve volbych. Docela by me zajimalo, zda to neni objednavka od ODS. MF Dnes se netaji sympatiemi k ODS a komnetare panu Steigerwald, Bendova a jini jasne naznacuji, pro kloho jejich srdce biji. Je to jasna cilena kampan proti CSSD. Proc Kubika nezajima Tlusty a jeho rozsahly majetek ve Slanem, kde ma vilu min. za 6.5 mega?Proc ho nezajima dum Langra v Olomouci v centru mesta?Proc ho nezajima majetek Kalouska, ktery je rovnez rozsahly?Ne,zajima se jen a jen o Grosse.Je to jasna kampan.jejich zajem o objektivitu je smesny.MF Dnes se stala volebnim platkem ODS.
0/0
31.1.2005 11:10

hluchavka

tomu rikam agonie
0/0
31.1.2005 11:06

Josefprav

Myslím to upřimně
Tenhle národ včetně nezodpovědných novinářůje na tom dost špatně. Nejsme schopni rozlišit, kdo to myslí upřimně a kdo ne. Dobrý pemier si nezaslouží takovýto národ.
0/0
31.1.2005 10:55

JanSlanina

To ani
opičí sirota není tak drzá jako mashunfuhrer.V normální demokracii by již dávno byl pryč,protože ať je to jak to na každém šprochu pravdy trochu.
0/0
31.1.2005 10:38

Polarni punta

Náhrady jsou na výdaje né
Přepokládám že náhrady jsou poskytovány na nezbytné výdaje. A pan Gross jako poslanec žádné po celou dobu poslancovaní neměl. Pokud je pan Gross a poslanci používá jen pro své obohacení, tak na co potom vlastně jsou. To je fakt maso. Pokud se to prokáže jako pravda tak předpokládám že bude tato "výhoda" zrušena všem poslancům. Minimálně by je měli ty ho*ádka danit. Takto obchází jenom zákon o daní z příjmů.
0/0
31.1.2005 10:29

intommy

zaloba?
Mozna by si mel jit stezovat do svinova na lamparnu. :) To se tady bude vzdycky kazdy s kazdym soudit misto toho aby se dobrali pravdy? Nezapomente take ze kdo chce psa bit, hul si najde.... (jeje to vypada, jako bych s nim sympatizoval.... ujistuju Vas ze nikoliv)
0/0
31.1.2005 8:11

kontrola

Petice za vyhlášení referenda za zrušení doživotní imunity ústavních činitelů adresovaná Parlamentu
Vice zde  
0/0
31.1.2005 1:22

kontrola

Chceme zalovat Grosse
Vice zde
0/0
31.1.2005 1:20

pressEU

Zároveň bych i prověřil zdanění těchto novinářů
Již něklikrát jsem v diskusi upozorňoval na skutečnost, že u velké části novinářů dochází k daňovým únikům týkající se nezdanění nepeněžních příjmů (bezplatné využívání různých věcí ) např. za využívání mobilních telef. přístrojů a automobilů od svých redakcí nebo různé nezdaněné výhody a dary např. ubytování, letenky, stravování aj. V redakci MF Dnes by se skutečně měli nad sebou už skutečně zamyslet a zamést si nejprve před vlastním prahem a pak někoho kritizovat. Na veškeré věcí již delší dobu upozorňuji jak v médiích, tak i na Syndikátu novinářů ČR. Plně se tudíž ztotožňuji s premiérem Grossem a navrhu aby zároveň podal podnět příslušnému Finančnímu úřadu v Praze 1 a zároveň podal i podnět MF ČR, tak aby mohly být prověřeny i poplatníků mající příjmy z autorských práv, zda-li zdaňují nepeněžní příjmy, a pkud ano, tak jak. 
0/0
31.1.2005 0:44

Bouše

Re: Zároveň bych i prověřil zdanění těchto novinářů
Pokud výše uvedený text není míněn ironicky, pak je to snůška pitomostí. Proč by měl zaměstnanec soukromé firmy platit daň za používání služebního auta a mobilu?
0/0
31.1.2005 0:53

pressEU

Re: Re: Zároveň bych i prověřil zdanění těchto novinářů
Pravděpodobně nerozumíte nejen autirsmému právu, ale i daňovým předpisům. Doporučuji Vám jít na školení.
0/0
31.1.2005 1:48

pressEU

Re: Re: Re: Zároveň bych i prověřil zdanění těchto novinářů
Velká věšina novinářů je OSVČ a mí příjmy podle § 7 zákona o daních z příjmů. V této souvisloti upozorňuji na § 3 odst.2-4 zákona o daních z příjmů.
0/0
31.1.2005 1:52

JanSlanina

Re: Re: Re: Re: Zároveň bych i prověřil zdanění těchto novinářů
Běž zpátky do sítě a vrať ty klíče od oddělení co jsi ukradl.
0/0
31.1.2005 10:54

Josefprav

Re: Re: Re: Zároveň bych i prověřil zdanění těchto novinářů
Pokud zaměstnaci využívají prostředky jejichž provoz je zahrnopván do nákladů firmy dochází skutečně k daňovým únikům. Co s tím má dělat, ale chování premietra této země? Máte důkazy, že pracovníci MFDnes krátí daně?  
0/0
31.1.2005 11:02

Zwerg

Re: Re: Re: Re: Zároveň bych i prověřil zdanění těchto novinářů
Jen vyhrožuje a kalí vodu, nic víc.....
0/0
31.1.2005 11:27

Josefprav

Re: Re: Zároveň bych i prověřil zdanění těchto novinářů
Zaměstnanec ne, ale firma si zahrnuje do nákladů něco, co tam nepatří. To, ale vůbec nesouvisí s chováním premiera. Mf Dnes plní  úlohu, kterou má tisk. 
0/0
31.1.2005 11:04

Zwerg

Re: Zároveň bych i prověřil zdanění těchto novinářů
Máte pravdu. Na druhé straně ovšem - Gross je premiér země a to je poněkud jiná váha v porovnání s nějakým novinářem. V Německu se říká, že politik musí mít skleněné kapsy a novinář má dělat svou kariéru jediným způsobem - chytáním politiků za ruku, když si právě něco strkají do kapsy..... A to novináři z MfD právě dělají, takže o co vám vlastně jde, to opravdu nechápu. Jedna věc je jejich práce a zcela jiná, s případem naprosto nesouvisející věc je, to zda zdaňují vůj mobil.... Řeči o zametání před vlastním prahem, to je pěkně jen amatérská demagogie. Tímto způsobem můžete utřít vždy a každého....
0/0
31.1.2005 10:27

JanSlanina

Re: Zároveň bych i prověřil zdanění těchto novinářů
Tady to smrdí
0/0
31.1.2005 10:50

andy_star

Re: Zároveň bych i prověřil zdanění těchto novinářů
K smíchu, pressíku. Měli jsme ve firmě 12 mt, měsíční účet tak kolem 70k. To je asi 8k hovorů celkem. Můžeš mi vysvětlit, jak má majitel firmy zajistit přeúčtování ? Zkontrolovat 8k záznamů je práce na týden, takže 3 měsíce ročně by se někdo z okruhu šéfa nebo on sám zabýval jen prohlížením papírů. To samý auta, atd.
0/0
31.1.2005 12:21

Vysokoskolak

dotaz
Je tady nekdo pravnik? Docela by me zajimalo jak na tom SG je objektivne z pravniho hlediska. Je v poradku ze nahradami kryje byt a bazen?
0/0
30.1.2005 23:39

Pucmeloud007

Re: dotaz
Standa je JUDr .
0/0
30.1.2005 23:52

Bouše

Re: dotaz
Nejsem právník, ale myslím si, že u náhrad, poskytovaných paušálně, není nikdo povinen prokazovat způsob a výši jejich čerpání, to už vyplývá ze samotného principu paušálu. Něco jiného by bylo, kdyby se náhrady čerpaly zpětně na základě nějakých podkladů (letenky, paragony, účtenky a pod.) a dotyčný by inkasoval náhrady za neuskutečněné cesty a nákupy. Pak by se jednalo o podvod. V případě Grosse to asi není nezákonné jednání, ale každopádně je to důvod k zamýšlení, nejsou-li paušální náhrady příliš vysoké a nebylo-li by lepší proplácet zpětně skutečné výdaje. Za to poslanecká sněmovna Grossovi asi moc nepoděkuje.
0/0
31.1.2005 0:13

Pucmeloud007

Re: Re: dotaz
tem je to jedno.....sma muzes videt, ze si stejne udalji co chteji at se to lidem libi nebo ne
0/0
31.1.2005 0:18

Bouše

Re: Re: Re: dotaz
To je pravda, oni nás mají všichni na háku.
0/0
31.1.2005 0:29

JanSlanina

Re: dotaz
Pro všechny platí ein Reich, ein Volk, ein mashunfuhrer und ein Bazén.
0/0
31.1.2005 10:52

AlesKoz

S.Gross včera v Televizních novinách
http://www.nova.cz/tvarchiv/?period=2005-01-29..2005-01-30&prog=TNOVINY - reportáž "Nový stranický program". Ukazuje tam mzdové listy, ne daňová přiznání, jak se píše v článku. Pokud má příjmy pouze ze sněmovny, nemyslím si, že by daňová přiznání musel podávat.
0/0
30.1.2005 23:19

opelgirl

Že Sranda GroSSů utratíl víc peněz, než si vydělal ?
KUDY CHODIL TUDY KRAD  SOCIÁLNÍ DEMOKRAT...
0/0
30.1.2005 22:57

jarini

Re: Že Sranda GroSSů utratíl víc peněz, než si vydělal ?
nenajížděj na něj. teď už to může přiznat.Byl to podíl z těch 9 miliard pro protisadámovskou koalu.
0/0
30.1.2005 23:00

JanSlanina

Re: Že Sranda GroSSů utratíl víc peněz, než si vydělal ?
Moc líbit zapamutuji si
0/0
31.1.2005 10:53

radman.

Stanislave, Stanislave...
U Grossů zřjemě trochu zaspali, než se vnukla myšlenka, že by domácí rozpočet mohl posílt Amway.. Škoda, že paní manželka s podnikáním trochu otálela.. to by Standa mohl odrážet dotěrné dotazy na domácí deficit mnohem snadněji s odkazem na to, že paní kantýnská vydělává více než on sám..
0/0
30.1.2005 22:20

Zwerg

Jako obvykle - výborný článek od DFENSse
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2005013003
0/0
30.1.2005 21:54

Bouše

Re: Jako obvykle - výborný článek od DFENSse
Krásné sci-fi.
0/0
30.1.2005 22:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.