Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mnozí Evropané si holokaust neradi připouští

Osvětim a éra holokaustu jsou krutou minulostí. Existenci této minulosti však řada lidí v Evropě stále odmítá vzít na vědomí. Od časů, kdy byly vražděny miliony lidí, už uplynulo téměř šedesát let, dědictví nacismu však nezmizelo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ježkovy voči!

Maroko
Maročtí Židé se včera ve svých synagogách modlili za mrtvé v Auschwitzu a současně vzdávali poctu tehdejšímu králi Mohamedu V, který je za druhé světové války ochránil před nacisty. Maroko bylo v té době francouzký protektorát a král odmítl rozkazy kolaborantské Vichistické vlády, aby označil 200 000 marockých Židů žlutými hvězdami, jako tomu bylo ve Francii. "V Maroku nejsou žádní Židé, v Maroku jsou pouze mí poddaní", odpověděl Francouzům a jako vyjádření vzdoru a soudržnosti pozval všechny rabíny v zemi na tradiční obřad do královského paláce.
0/0
28.1.2005 20:04

fleret

Re: Maroko
nojo,na Mohameda V. vzpominaji marocane s laskou dodnes,ze ? S jeho synatorem uz je to horsi,ze ?...je fakt,ze fotbal (taky s nim prvni zacali jako afr.zeme) zas tak nevali,ne ? :-)))...ale bez legrace,Mohamed V. byl borec - povedl se...:-)
0/0
28.1.2005 22:00

mtis

Re: Maroko
To je úctyhodné. Ovšem vyjímečné viz zde http://www.jerusalem-archives.org/period3/3-25.html
0/0
29.1.2005 9:37

mtis

0/0
29.1.2005 9:41

ZeeZ

Mrzi me
, ze se k vuli pravicovym extremistum zanedbavaji levicovi extremiste. Malo kde se doctete, ze Stalin nebo Mao v Cine zavinili smrt desitek milionu lidi. Alespon ne tolik, jako o Hitlerovi. Zatimco je zdvizeni pravice postihnutelne zakonem, komunisti nam porad kecaji do zivota.    Extremismus je strasny a je jedno jestli pravicovy nebo levicovy, jen se nesmi jeden opomijet a davat vsecky sili do boje s tim druhym.
0/0
28.1.2005 16:34

breberaksuper

Re: Mrzi me
HOLOKAUST.-pronásledování,genocida židů,romů a dalších skupin,jež nacisté považovali za méně cené DALŠÍ INFO NA www.holokaust.cz  
0/0
28.1.2005 16:44

ZeeZ

Re: Re: Mrzi me
ja vim co je holokaust. Precetl jsem o tom hromady knih. Plne to odsuzuju! Ale nevim co ten tvuj prispevek ma znamenat. Navic ta adresa ani nefunguje. Tak priste zkus neco jineho
0/0
28.1.2005 16:49

breberaksuper

Re: Re: Re: Mrzi me
já jen že je zde diskuze o holokaustu i když tvůj příspěvek není úplně od věci. za adresu se omlouvám chyba se vlodila opravuji www.holocaust.cz  
0/0
28.1.2005 17:00

zlej

Re: Re: Re: Re: Mrzi me
nejhorší je že lidi jsou nepoučitelní
0/0
28.1.2005 23:25

zlej

Re: Mrzi me
máš úplnou pravdu, nad žádným svinstvem by se neměly zavírat oči
0/0
28.1.2005 23:24

breberaksuper

první transport z ostravy
pod přímým dozorem nacisti ADOLFA EICHMANA bylo v listopadu 1939 transportováno 1223 židovských mužů do niska. z původních 10 000 obyvatel židovského původu jich během války zahynulo 8 000 tisíc.do města se vrátilo 500 přeživších z nichž vetšina odjela do IZRAELE.jak dopadl EICHMAN  víme.další věc pár lidí pomynulo jak nacistické německo zacházelo s postiženýma že oni byly první kdo vyskoušeli plynové komory.je to strašné co spůsobylo nacistické německo celé evropě a nejen tam.
0/0
28.1.2005 16:03

ZeeZ

Re: první transport z ostravy
Plynove komory se jako takove rozjely az nekdy v roce 1941 na plno az 1942. Postizeni lide zacali byt usmrcovani uz v tricatych letech a to fenolovou injekci pod prsem do srdce. 
0/0
28.1.2005 16:52

breberaksuper

Re: Re: první transport z ostravy
špatně jsi studoval.Pro postižené to byly plynové komory samo zdřejmě né takového rosahu jako v osvětimi kde najednou zplynovali i 2 500lidí byly menší ale ze všim všudy,normální sprchy jen místo vody tam pouštěly oxid uhličitý.ty injěkce byly pro nacisti moc pomalé.A opravdové zplynování známým plynem na krysy vymyslel zástupce velitele tábora Osvětim první pokus na lidech provedl v baráku č.11 a zplynoval kolem 600vojáků rudé armády a 250 poláků.pak to nacisté dovedly k dokonalosti v uvozovkávh  
0/0
29.1.2005 7:00

Isbjoerna

to Lucy@. : dve otazky
  1. Kolik let jsi stravila ve Francii ve skolni lavici?
  2. Videla jsi film od Michael Moore "Bowling for Columbine"?
0/0
28.1.2005 16:00

Lucy@.

Re: to Lucy@. : dve otazky
1) Ve Francii neziju (diky bohu),takze jsem tam nemohla stravit leta ve skolni lavici, ani pod lavici:-))) 2) Nevidela,tak povidej o cem to bylo.
0/0
28.1.2005 16:14

Isbjoerna

Re: Re: to Lucy@. : dve otazky
  1. Posoudit situaci ve francouzske skole se neda pred monitorem a pres spojeni do Internetu a ctenim jedne vety na iDNES.
  2. Ten (dokumentarni) film ukazuje situaci v dnesnich USA. Je zajimave videt a poslouchat Americany v kontextu zivota v USA.
0/0
28.1.2005 16:20

Lucy@.

Re: Re: Re: to Lucy@. : dve otazky
Takze to co se pise v clanku je lez? Podle tebe, kazdy kdo nesedel ve fr. skole,tak vi o Francii prd? Fr.Muslimove kteri v TV vykladaji co tam muslimove provadeji s muslimskyma holkama,ti take lzou? Ty jsi tam urcite chodila do skoly,tak mi rekni jak to tam chodi:-) 2) Ja nepotrebuji koukat na nejake filmy pana Moora.Ja v USA ziju a umim si udelat svuj obrazek.
0/0
28.1.2005 16:46

Isbjoerna

Re: Re: Re: Re: to Lucy@. : dve otazky
Lez to neni, je to vsak pravda asi takove quality jako nasledujici veta:
"V USA se vrazdi a sexuelne zneuzivaji male deti."
0/0
28.1.2005 17:07

Lucy@.

Re: Re: Re: Re: Re: to Lucy@. : dve otazky
No jooooo jinde ve svete se prece nic takoveho nedeje:-)))
0/0
28.1.2005 17:17

Isbjoerna

Re: Re: Re: Re: Re: Re: to Lucy@. : dve otazky
Bohuzel deje, ale jde o miru. Vrazda ditete je hruzny cin. Stane-li se nekde, pisi o tom vzdy noviny, nekdy o tom zpravuji i v TV. Avsak takoveto tucne zpravodajstvi neznamena, ze vrazda ditete je neco normalniho a bezneho. Obdobne je tomu s temi Moslemskymi detmi v te jedne francouzske skole.
 
P.S. Evropsti neonaciste maji sve anti-Semit-Homepages na americkych serverech, protoze v Evrope je to zakazane, ale v USA je to povolene.
0/0
28.1.2005 17:26

breberaksuper

Re: Re: to Lucy@. : dve otazky
o www.holokaust.cz  pouč se když jsi nechodila do francouské školy
0/0
28.1.2005 16:21

Lucy@.

Re: Re: Re: to Lucy@. : dve otazky
Nemuzu to otevrit.O cem se tam pise? O tom jak nas (Ceskos.) Francie prodala nacistum?:-)))
0/0
28.1.2005 16:49

breberaksuper

Re: Re: Re: Re: to Lucy@. : dve otazky
omluva chyba se vloudila www.holocaust.cz
0/0
28.1.2005 17:01

12freak

...
II WW byla jeden velkej masakr a "holokaust" byla jedna z jeho mnoha částí. Osobně si ale myslím, že se to s tím jeho neustálým omíláním trochu přehání. Chvílema to vypadá jako kdyby v II WW umírali jenom židi a nikdo jinej.
0/0
28.1.2005 15:16

Isbjoerna

Re: ...
Dokud budou zit lide jako David Irving, bude treba se o holocaustu zminovat.
0/0
28.1.2005 15:20

jack_rupnick

Re: Re: ...
přesně tak, pinochet (loutka usa) byla hrozná zrůda, ten masakroval jak zjednanej - vlastní lidi - to je ještě hrůznější holocaust, když vyhlazuješ vlastní lidi.
0/0
28.1.2005 15:23

Flat Vamp jr.

Re: Re: Re: ...
...to, co dělal Pinochet, sice byly pěkný zvěrstva, ale ne průmyslový vraždění miliónů lidí. Vrať se do základky, nedouku.
0/0
28.1.2005 15:34

jack_rupnick

Re: Re: Re: Re: ...
jde snad také o princip, ne. správná výtka měla znít, že je jedno, jestli se vraždí vlastí nebo nevlastní, obojí je nejhorší zlo, ale tobě pointa uniká jaksi permanentně
0/0
28.1.2005 15:36

jack_rupnick

Re: Re: Re: Re: Re: ...
jo a doporučuji americký film "missing" z osmdesátých let, teď je u nás na dvd - téma americký převrat v chile
0/0
28.1.2005 15:37

Flat Vamp jr.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...
...doporučuju 11 hodinový dokument Clauda Lanzmanna "Šoa".
0/0
28.1.2005 17:11

breberaksuper

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...
ŠOA takže holocaust
0/0
28.1.2005 17:18

Flat Vamp jr.

Re: Re: Re: Re: Re: ...
...MNO pokud jde o ty tvý výplody, pak samozřejmě - o pointu v nich nezavadíš.
0/0
28.1.2005 17:10

milchama

Re: Re: Re: ...
Nejvíc "vlastních" lidí vyhubil Stalin a Mao....
0/0
28.1.2005 23:01

62milan

Re: ...
Padlí vo vojenskom konflikte a systematické vyvražďovanie je obrovský rozdiel!
0/0
28.1.2005 15:20

Lucy@.

Re: ...
Chvilema to vypada,ze za II WW mohou jenom zide:-))
0/0
28.1.2005 15:25

jack_rupnick

Re: Re: ...
Většinou to vypada,ze za II WW zemřeli jenom zide:-))
0/0
28.1.2005 15:28

Lucy@.

Re: Re: Re: ...
Zid ne zid,fakt je,ze umirali nevinni lide:-((
0/0
28.1.2005 15:33

jack_rupnick

Re: Re: Re: Re: ...
přesně tak, o nic jiného nejde. průser je, že se tak děje i dnes a holocaust ti různí vrahové vůbec neberou v potaz, jde jim jen o vlastní cíle, které někteří schovávají za osvobození od imperialismu, kapitalismu, nebo za boj o demokracii, což mě vytáčí nejvíc, protože vraždit ve ménu svobody je opravdu krutý žert
0/0
28.1.2005 15:40

Isbjoerna

Re: Re: Re: Re: ...
Ve Vietnamu take.
0/0
28.1.2005 15:57

Lucy@.

Re: Re: Re: Re: Re: ...
Ano ve Vietnamu take,ale clanek neni o Vietnamu,bohuzel:-))) Takze zpet k clanku.Co se tyce II WW ...tak ja tady nedelam rozdil mezi zidem a nezidem,ktery zahynul v II WW,protoze podle mne to vsechno byli nevinni lide.Uz to konecne tve dlouhe vedeni pochopilo?:-)))
0/0
28.1.2005 16:07

Isbjoerna

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...
Nevinni lide umiraji i dnes. A ti, kteri jim prinaseji smrt, prisli z USA.
 
Kazda valka je hrozna, stejne jako smrt nevinnych lidi.
0/0
28.1.2005 16:16

Lucy@.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...
Ano nevinni lide umiraji i dnes a ne jenom to, nektere zeny a deti jsou dokonce ve jmenu humanitarni pomoci znasilnovane.Ale to tebe asi nezajima:-(( http://www.worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=42088
0/0
28.1.2005 16:29

Flat Vamp jr.

Re: Re: Re: ...
...jasně - a můžou za to taky židi.
0/0
28.1.2005 15:35

jack_rupnick

Re: Re: Re: Re: ...
a pak kdo je tady antisemita
0/0
28.1.2005 15:41

Flat Vamp jr.

Re: Re: Re: Re: Re: ...
...ty.
0/0
28.1.2005 17:11

Rumel

Tohle není sranda
Některé příspěvky zde jsou neuvěřitelně pitomé, tady jde o vážnou věc. Holocaust je strašné dědictví všech Evropanů, ne jen Němců. Cudné mlčení Rakušanů a Slováků, kteří byli snad ještě horší, je také znepokujující. Ale ani u nás mnoho lidí Židům nepomohlo, naopak. Musíme si to připomínat pořád a znova, protože nahnědlých vymašťěnců je pořád dost, a všude. Na druhou stranu Židé nesmí zneužívat holocuastu a začít povykovat o antisemitismu hned, když někdo začne kritizovat izraelskou politiku. Tím totiž skutečným antisemitům velmi nahrávají. Současný evropský antisemitismus však není tradiční, staletí zažitý, ale antisemitismus muslimských přistěhovalců, to je také třeba říct.
0/0
28.1.2005 15:09

jack_rupnick

Re: Tohle není sranda
Na druhou stranu Židé nesmí zneužívat holocuastu a začít povykovat o antisemitismu.........
přesně tak, tím totiž ten antisemitismus spoluvytvářejí. je třeba žít v přítomnosti a potlačovat ty současné holocausty. o tom to přece je, aby už nikdy žádné koncentráky nebyly, jako osvětim, guantanáo a pod.
0/0
28.1.2005 15:12

Rumel

Re: Re: Tohle není sranda
Guantanámo je americká prasárna, to souhlasím, ale nemůžem to srovnávat s Osvětímí, to je právě už ta neblahá relativizace. To ale jistě neznamená že je to v pořádku.
0/0
28.1.2005 15:23

jack_rupnick

Re: Re: Re: Tohle není sranda
já vím, ale osvětim by takovým věcem měla bránit, to je smysl
0/0
28.1.2005 15:24

Lucy@.

:-))
"I don't know why people are surprised that France won't help us get Saddam out of Iraq. After all, France wouldn't help us get the German out of France!" ---Jay Leno
0/0
28.1.2005 15:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.