Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie už ví, proč zemřel Hlinka

Karlovarská policie už zná příčinu tragické nehody trenéra Ivana Hlinky. Zatím ji odmítá zveřejnit. Vyšetřovatel ale už dostal klíčový posudek z oboru dopravy. Ze spisů je zřejmé, jak se nehoda stala. Vyšetřovatel s nimi chce nejprve seznámit obhajobu a obviněného řidiče avie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

4omega

Pro zastánce teorie o vině Hlinky....
13:18 - Hlinka jel v okamžiku nehody maximální průměrnou rychlostí asi 105 kilometrů v hodině. Tvrdí to advokát, který zastupuje manželku zesnulého, a odvolává se na znalecké posudky.
 
..takže to bude asi trochu jinak, že? 105 km/h je sice víc jak 90 km/h, ale do vysoké rychlosti to má hodně daleko....
 
Podle mě si to Veleta zkrátka střihl jako prase přes dvojitou plnou a protože si vzpomněl až na poslední chvíli, že bude odbočovat, tak nedal Hlinkovi šanci. Takže viník je jasně VELETA....
0/0
28.1.2005 13:27

jakaka

Re: Pro zastánce teorie o vině Hlinky....
Prumernou rychlosti 105 km/h do ktere ale jeste zapocitali 10 minutovou pauzu.
0/0
29.1.2005 7:35

XXX_hacker

jojo
Kdyby nejel jako prase trénoval by hokej zase. Hotovo.
0/0
28.1.2005 9:14

_m-

Re: jojo
pěknej nekrolog.................takovej pravdivej. madla
0/0
28.1.2005 9:20

We_are_the_greatest

Za 1 chybu do hrobu
Hlinka je vinnen. Jel prilis rychle, nedodrzoval pravidla silnicniho provozu a dopadlo to jeho smrti. Tu si ale nezaslouzil. Pouceni pro ostatni je jasne. To, ze clovek umira pri tak (na prvni pohled) stupidni veci, ze si proste nekde, nejak jede rychle je smutny. Ale takovy je zivot. Zivot je krehka vec, zivot je jen jeden a clovek neni buh. Muze zemrit kdykoliv a je uplne jedno, jestli se to nekomu zda byt spravedlivy, nebo ne. Tak to proste je.
Nejezdete rychle, nechlastejte a nedrogujte za volantem, dodrzujte pravidla silnicniho provozu a mejte situaci pod kontrolou. Pod tou musi mit clovek i ty ostatni na silnici, ne jen sebe. Kdybych koukal na silnici jenom na sebe, tak uz jsem tu 100x nebyl. Vsude kolem jezdi kopyta (Hlinka) a clovek se musi pro jizde mit napozoru i pred nimi.
0/0
28.1.2005 5:34

Bouše

Nejspíše proto, že měl zranění neslučitelná se životem
0/0
27.1.2005 22:54

Volten

Policie už ví,proč zemřel Hlinka
-domnívám se že z celkem banální nehody ,z důvodu že jeden z účastníků byla známá osoba ,vzniklo mnoho spekulací.Podle mě řidič Avie odbočoval zcela v souladu  s dop.předpisy  ze silnice prvního řádu na komunikaci nesloužicí veřejnému provozu.Zcela jistě v době rozhodnutí přejet napříč přes dvojitou čáru,učinil tak když  situace v protisměru mu toto rozhodnutí umož'novala.V průběhu této manipulace a z její pomalosti zaviněné  malou akcelerací nákladního vozu,nastala změna  v situaci tím že osobnímu  vozidlu  pana Hlinky  jedoucímu nepřiměřenou rychlostí vznikla na silnici překážka  a  oba řidiči  nebyli schopni  na  tuto změnu reagovat a střetu vozidel zabránit.Zavinění vidím v přílišné rychlosti osobního vozu  a nezvládnutí vzniklé situace  panem Hlinkou.Při řízení vozidla musí vždy řidič předvídat  nenadálé překážky a  přispůsobovat rychlost svého vozu hustotě silničního provozu a vidite
0/0
27.1.2005 22:19

Tomáš Nemravný

Re: Policie už ví,proč zemřel Hlinka
"Podle mě řidič Avie odbočoval zcela v souladu s dop.předpisy ze silnice prvního řádu ,Zcela jistě v době rozhodnutí přejet napříč přes dvojitou čáru," - nechtěl by ses radši, blbečku, nejdřív ty předpisy naučit , dřív než tě potká na silnici někdo, kdo zrovna nesedí v osmsetpatnácce :-(?
0/0
27.1.2005 23:33

Jerry_Meguaire

Re: Policie už ví,proč zemřel Hlinka
prave ale spekuluješ:)..videl jsi soudní spis?.-)
0/0
27.1.2005 23:36

Kacenkin1

nebyl jsem tam, ale..
jsem přesvědčen že Hlinka jel pěkně rychle...a vysvětlení je proté, VŠICHNI "důležití" a VŠICHNI "IN" jezdí jak dobytek....a že jsem jich na dálnici už potkal....
0/0
27.1.2005 19:54

Volten

Policie už ví ,proč zemřel Hlinka
---já též.Ve velké nepřiměřené rychlosti narazil do nenadálé překážky kterou  vytvořila Avie odbočujicí na  komunikaci nesloužicí veřejnému provozu  a podlehl  později  zranění nárazem vzniklé.
0/0
27.1.2005 17:16

_m-

Re: Policie už ví ,proč zemřel Hlinka
No, spíš bych řekla, že překážka narazila do něj, ale nějak mi ta věta nejde dobře stylisticky upravit. madla
0/0
27.1.2005 17:24

Orang_U

Re: Re: Policie už ví ,proč zemřel Hlinka
Nápověda:
"Nabrala ho ta avie, ty chytráku."
0/0
27.1.2005 17:31

Volten

Re: Re: Policie už ví ,proč zemřel Hlinka
--pro magdu. Nesprávně se domníváte že "překážka narazila do něho" Ona "překážka "se pohybovala  napříč směru jízdy pana Hlinky.
0/0
27.1.2005 22:22

barbudo

Re: Re: Re: Policie už ví ,proč zemřel Hlinka
... a narazila do jeho boku a po střetu vozidla pokračovala ve směru, který je blíže směru jízdy Avie ...
... mimochodem, kolik času uplynulo od okamžiku, kdy se řidič Avie rozhodl, že bude odbočovat, do okamžiku střetu?
0/0
27.1.2005 22:26

barbudo

Re: Policie už ví ,proč zemřel Hlinka
... odbočoval na komunikaci vybavenou dopravní značkou, tedy sloužící ...
... zvláštní je, že se po střetu obě vozidla vydala ve směru spíš Avie, než Superbu a především to, že zastavila na velice krátké dráze ...
0/0
27.1.2005 18:06

breberaksuper

sedněte třeba do TATRY at jsme u domácích
sloupky, mrtví úhel,kdo to má na starosti já bych řek že řidič a když to nezmákne jeho problém smůla mrtvích.
0/0
27.1.2005 16:59

barbudo

Re: sedněte třeba do TATRY at jsme u domácích
... proč myslíte? Vy snad zastavujete v okamžiku, kdy Vás míjí protijedoucí vozidlo a přechází z čelního do bočního okénka? Vy v každém okamžiku počítáte s tím, že protijedoucí řidič bez varování strhne volant doleva v okamžiku, kdy Vás míjí? Mimochodem, když to bude Avie a pojede nějakých 60, pak můžete zatavit a stejně Vás skrz dveře zabije, jako Hlinku ...
0/0
27.1.2005 17:04

Nezlobivá holka

Re: Re: sedněte třeba do TATRY at jsme u domácích
.. no možná by stačilo aby pan Hlinka nejel víc jak nějakých 90 km/hodinu, to by pak ta náhodně odbočující avie stihla odbočit )odpbočovat tam mohla a zřejmě v okamžiku kdy se rozhodla odbočit Hlinka na dohled nebyl, čili nikoho v ten okamžik neohrožovala) a Hlinka by jí tam nevjel nepovolenou rychlosti.... například
Nebo vy snad předpokládáte že se po silnici bude řídit někdo nepovolenou rychlostí? Já tedy ne, a podle toho se na silnici řídím.
 
0/0
27.1.2005 17:08

barbudo

Re: Re: Re: sedněte třeba do TATRY at jsme u domácích
... a kolik myslíte, že asi tak jel?
... mimochodem, pokud jde o dohled a nedohled:
pokud jej Superb 90 km/h, potom byl v okamžiku, kdy Avie začala odbočovat od místa střetu vzdálen 5 - 10 metrů. Pokud by jel 160 (jak praví fáma) potom to bylo 9 - 18 metrů.
0/0
27.1.2005 17:35

Nezlobivá holka

Re: Re: Re: Re: sedněte třeba do TATRY at jsme u domácích
a jak víte za jak dlouho byl okamžik střetu? vy  víte kdy avie začala odbočovat a jak dlouho jí to do střetu trvalo? hmmmm, tak to jste lasi epší než ti soudní znalci co si stím už měsíce hrají v simulačních programech a počítají a počítají a počítají.. jinak by jste na to přeci tak rychle nepřišel.....
 .. to pak před váma klobou dolů ....
 
 
0/0
27.1.2005 17:39

barbudo

Re: Re: Re: Re: Re: sedněte třeba do TATRY at jsme u domácích
... tak si to zkuste ... jeďte třeba 60 km/h a vezměte za volant, až začnou gumy zpívat a změřte si, za jako dlouho tímhle stylem přejedete jeden pruh ... a nebo si to vypočítejte. Stačí na to základní škola ...
0/0
27.1.2005 17:47

Nezlobivá holka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: sedněte třeba do TATRY at jsme u domácích
čili vy víte že Avie jela 60 a že jí gumy u toho zpívaly? hmmmmm jste lepší než jsem si myslela -
Ale mimochodem, na základce se počítá rychlost a dráha rovné dráhy, do zatáčky už působí nějaké ty osdtředivé a dostředivé síly a to už je o krapet složitější
 
 
0/0
27.1.2005 17:49

barbudo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sedněte třeba do TATRY at jsme u domácích
... řidič Avie vypověděl, že začal zatáčet náhle a prudce - vyhýbal se zvířeti. Na místě byly jeho gumové stopy.
0/0
27.1.2005 17:56

Nezlobivá holka

Re: Re: Re: Re: sedněte třeba do TATRY at jsme u domácích
.. jo tak já tipuju tak 130-140 km - pro chlapíka jeho nátury řítit se po takovéhle silnici rychlostí jako po dálnici bych brala jako dostatečně chlapácké gesto....
ale samozřejmě je to jen můj čistě osobní tip bez podložení jakýchkoliv výpočtů, plánků, důkazů a tak, prostě je to jen tip
0/0
27.1.2005 17:41

bnm

Re: Re: Re: Re: sedněte třeba do TATRY at jsme u domácích
jestli jel 160, tak pokud se nepletu tak za sekundu ujel 44 metru --  4 sekundy = 176!  to bych odbočil i já! -  a snad tak rychle p. Hlínka nejel!
0/0
27.1.2005 18:36

Nezlobivá holka

Re: Re: sedněte třeba do TATRY at jsme u domácích
.. čili není potřeba zastavovat, stačí ta přiměřená rychlost, když už nic jiného, následky nemusejí být smrtelné (mohou, ale nemusejí)
0/0
27.1.2005 17:11

breberaksuper

Re: Re: Re: sedněte třeba do TATRY at jsme u domácích
souhlasím pěkně píšeš
0/0
27.1.2005 17:15

cbx

Re: Re: Re: sedněte třeba do TATRY at jsme u domácích
asi proto tady ta předepsaná rychlost je. Když jedu rychle, musím počítat s větším rizikem a dávat víc bacha. A když si předtím vezmu oblbovák, neměl bych zase sedat za volant
0/0
27.1.2005 17:18

breberaksuper

Re: Re: Re: Re: sedněte třeba do TATRY at jsme u domácích
prý ten oblbovák neměl vliv
0/0
27.1.2005 17:22

Nezlobivá holka

Re: Re: Re: Re: Re: sedněte třeba do TATRY at jsme u domácích
No ona na tu havárii měla vliv především kombinace jednotlivých dílčích věcí - a možná jde o to, za jakých podmínek tomu šlo zabránit - možná by ani nepomohlo kdyby jel Hlinka krokem - ale to nikdo neví jaké by to mělo následky ----
 
0/0
27.1.2005 17:25

breberaksuper

Re: Re: Re: Re: Re: Re: sedněte třeba do TATRY at jsme u domácích
krokem určitě menší než 90-120km-hod otázka kolik to je krokem
0/0
27.1.2005 17:29

Nezlobivá holka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sedněte třeba do TATRY at jsme u domácích
To není tak jednoznačné, mohl přeci jet třeba 30 a přesto ta rána Avie mohla být takového charakteru, že by ho to smrtelně zranilo - nešlo přeci o čelní náraz, takže to bych tak jednoznačně netvrdila - a to je právě ono, mnoho lidí argumentuje že si za to může sám že jel jak prase, no ale co když by jel pomalu a přesto by mu to nepomohlo, co pak?
0/0
27.1.2005 17:32

breberaksuper

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sedněte třeba do TATRY at jsme u domácích
avie odbočovala tak asi taky nejela rychle takže rychle musel jet superb coš napovídají i určité posudky které se dostaly do médii no abych řek pravdu jsem hodně zvědavý jak to dopadne.spíš mě zaráží že takto se nevyšetřuje skoro žádná nehoda jen jednu takto pečlivě vyšetřovaly a to v českém těšíně když zahynuly 4 policisté.a to se může ted změnit možná i díky této nehodě
0/0
27.1.2005 17:42

Nezlobivá holka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sedněte třeba do TATRY at jsme u domácích
Takhle pečlivě se vyšetřuje když máte dobrého právníka který ví na co se zeptat a na co chtít znalecké posudky .. akdyž už jsou posudky tak jde o to zda jsou dobré a dostatečně vypovídající - když se vám zdá že ne musí být právník natolik schopný aby si vydupal další posudek ----- no a to už přeci jde o peníze za právníka, za posudky, za právníka za posudky--- a ne každý na to má a holt není mediálně sledováná hvězda......
0/0
27.1.2005 17:44

breberaksuper

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sedněte třeba do TATRY at jsme u domácích
a to je velký problém já si myslím že před právem si jsou opravdu všichni rovní chudý bohatý i když to zní socialisticky tak to není socialistické na pořádné vyšetření má právo každý a samozdřejmě i pořádný soud
0/0
27.1.2005 17:49

breberaksuper

Re: Re: sedněte třeba do TATRY at jsme u domácích
dnes musíte počítat ze vším protože prasat na cestě je hodně já nezastavuji ale stáhnu nohu z plynu a kdyby vůl tam vjel s osobákem nebo dodávka  či avie tak to obserou oni horší by bylo kdyby to bylo stejná velikost vozu jaký mám já stejnak tento případ dopadne 50-50 % tak je to vlastně jedno kdo co a jak a abyste přežil na cestách musíte očima lítat z leva do prava a sledovat co je ve předu v zadu no prostě vše a to je trénynk co někteří mají zvládnuté někteří méně a někdo vůbec tak to je
0/0
27.1.2005 17:12

ijs

Umíš počítat?
IDIOTE nauč se počítat. Čára je tam jednoduchá. Pokud teda jednu čáru nepovažuješ za dvojitou ha ha ha ha ha!!!
0/0
27.1.2005 16:45

Josefprav

Obdivuji Čechy
Každý Čech ví vždycky všechno.  Od politiky, přes fotbal, až po trestní řízení. Jsme zvláštní národ.
0/0
27.1.2005 16:44

Pjotr_Pjotrovic

Všichni ví úplně všechno
Líbí se mi, jak tady všichni popisujou dokonale všechny porobnosti této nehody - rychlost obou vozidel, výhledové podmínky, brzdnou dráhu, světelné podmínky, rychlost reakce, závažnost zranění, atd., atd. Jak to všechno víte??? To jste to viděli, radarem a pásmem změřili a nakonec vypočítali?? Všechno jsou to jen spekulace a spekulace. Každý z Vás o tom ví kulový, ale je strašně chytrý a hraje si na soudce. Jenže ono je to docela složitý prokazování, dokazování míra zavinění. To už jste zapoměli na Bulavu?? Jel jako prase, nesvítil a byl ožralý. Zabil 3 nebo 4 policajty, ale dostal malý trest, protože víc předpisy porušili ti policajti.
0/0
27.1.2005 16:36

breberaksuper

Re: Všichni ví úplně všechno
no vidíš tak dlouho se hádaly až přišly na to že i policisté udělaly chybu.a tak samo dopadne i tento případ 50 na 50 % jak v jistém pořadu
0/0
27.1.2005 16:41

Dědek Plesnivák

Konečně
Je čtvrtek a já už se docela bál, že tenhle tejden se tu nebude psát o Hlinkovi ... uf
0/0
27.1.2005 15:51

Nezlobivá holka

¨Bylo by zajímavé
.. kdyby někdo dokázal spočítat, jakou rychlostí měl pan Hlinka jet, aby mu náraz Avie nezpůsobil taková zranění "neslučitelná se životem". Protože jestli by se prokázalo že by ho to zabilo i kdyby jel krokem, tak jsou zbytečné polemiky a nepodložené úvahy o tom jak rychle se řítil.
0/0
27.1.2005 15:48

cbx

Re: ¨Bylo by zajímavé
Kdyby se prokázalo tohle, mohla by to Škodovka rovnou zabalit 
0/0
27.1.2005 17:19

velkyadministrator

Příčina ...
Představuji si tyto 3 momenty, které mohou dokreslit obrázek o okolnostech smrti. Nemohu tvrdit, že se to tak stalo, ale vše tomu nasvědčuje.
1) zraněný byl ještě zavčasu převezen do nemocnice, bohužel s vnitřním krvácením, které nebylo do té doby diagnostikovatelné a lokalizovatelné
2) podstoupil obvyklou přijímací proceduru, při které se se zraněným hýbalo, a při níž došlo k dalšímu rozsáhlejšímu krvácení
3) následně zraněný zemřel, zřejmě ve výtahu doprovázen zřízencem, při převozu na nějaké další vyšetření (RTG?) nebo na sál ...
0/0
27.1.2005 15:13

Dědek Plesnivák

Re: Příčina ...
jasně a zřízenec měl číslo nohy 44
0/0
27.1.2005 16:01

chrys

opět nechápu nadpis
jak to, že to policie ví až dnes, proč zemřel Hlinka, když většina deníků psala hned  druhý den : Hokejový trenér Ivan Hlinka podlehl 16. srpna následkům zranění, která utrpěl při nehodě se svým vozem Škoda Superb...
0/0
27.1.2005 14:38

Kleki Petra

Re: opět nechápu nadpis
Je možné, že mají na mysli Andreje Hlinku. Teprve teď se dostali ke zprávě o jeho úmrtí a hned zahájili vyšetřování.
0/0
27.1.2005 15:08

Bigbadaboom

Re: opět nechápu nadpis
já taky ne..ale tady to není nic divného..pisálek chce vždy urvat co nejvíc pozornosti, tak blábolí a blábolí...
stejně jako " slepý znásilnil 14-letou a dostal podmínku" kdy se pak dozvíš že ji nejspíš neznásilnil a holka si víc jak půlku vymyslela (dle soudu) a "lékárny nesmějí vydírat dodavatele léků" kdy se  vůbec nejedá o "léky"- (mimochodem ten pojem vůbec není v žádném zákoně)  ..jedná se o potravní doplňky a lékárny nikoho nevydírají- jen odmítají od některých dodavatelů brát zboží...ale takových titulků je plno. Pisálkům ZDAR !!!!
0/0
27.1.2005 15:12

Templ

Re: Re: opět nechápu nadpis
Mýlíš se....ta holka byla tak škaredá a špinavá, že mu soud dal pouze podmínku...kdyby viděl, tak by nekonal...
0/0
27.1.2005 15:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.