Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policista nechal smrt chlapce bez trestu

Pardubický policista Vladimír Hykš zavinil podle Okresního soudu v Pardubicích průtahy při vyšetřování smrti osmiletého chlapce, kterého přejel kombajn. Viník tragédie kvůli tomu nemohl být potrestán. Hykš podle rozhodnutí soudu musí zaplatit pokutu čtyřicet tisíc korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

aquaholic

Tak kurs osmiletých dětí je ...
...40 kKč... A kolik by mě stála tchyně, je jí 65 let...
0/0
27.1.2005 12:51

severnivlna

NESPRAVEDLIVOST!!
Tak tady je vidět za co dostává GROSSTAPO prachy a za co mají dostat ještě přidáno a výsluhy.Kdyby se jednalo o kluka radního,nebo jinýho úřednickýho šmejda,tak by se řidič toho kombajnu z lochu jen tak nedostal.GROSSTAPO MĚŘÍ DVOJÍM METREM!!
0/0
27.1.2005 10:57

velkyadministrator

náš premiér je lump
Zdroj peněz na byt Stanislava Grosse konečně objasněn! Premiér zybtečně podezříván z nekalostí! Jeho chudý, starý strýc, který si nic nepamatuje, si konečně vzpomněl! Peníze pro Stáníka si vypůjčil od příbuzných v cizině! Ti mu 1,2 milionu na Stáníkův byt a "něco dalších" na "něco jiného" přivezli v igelitové tašce! Občanstvo nadále premiérem pokládáno za voly, kteří mu tu sežerou! Obávám se, že i toto mu projde!!!! Proboha!!!!!
0/0
27.1.2005 9:53

Pjotr_Pjotrovic

Re: náš premiér je lump
??????????? Nejsou Vaše příspěvky u tohoto článku trochu "mimo mísu"??? Standovy miliony se probírají na této adrese: http://zpravy.idnes.cz/diskuse.asp?all=a&iddiskuse=A050126_213844_domaci_miz
0/0
27.1.2005 9:56

glaku

Re: náš premiér je lump
Jdi do sprchy, pusť si vlažnou - a pak si příro vytři froté ručníkem do sucha...
Votravuješ všude ....
0/0
27.1.2005 10:30

aarghot

Re: náš premiér je lump
lumpove jsou predevsim cesti policajti
0/0
27.1.2005 10:48

velkyadministrator

Gross a GrossTapo
Zdroj peněz na byt Stanislava Grosse konečně objasněn! Premiér zybtečně podezříván z nekalostí! Jeho chudý, starý strýc, který si nic nepamatuje, si konečně vzpomněl! Peníze pro Stáníka si vypůjčil od příbuzných v cizině! Ti mu 1,2 milionu na Stáníkův byt a "něco dalších" na "něco jiného" přivezli v igelitové tašce! Občanstvo nadále premiérem pokládáno za voly, kteří mu tu sežerou! Obávám se, že i toto mu projde!!!! Proboha!!!!!
0/0
27.1.2005 9:53

Zelenej Raul

Učitel
Tak nevím, co to na té pardubické škole vlastně učí?
0/0
27.1.2005 9:43

gevara

Lenost?
Nevim jak u vas, ale ja neudelat praci, kterou mam udelat, tak letim.
0/0
27.1.2005 9:13

kestrik

Re: Lenost?
Mam dovcu. CHEC !!!
0/0
27.1.2005 9:14

MArtin:)

"Neprokázalo se, že by obžalovaný jednal úmyslně."
"Matce mrtvého chlapce potom tvrdil, že na případu stále pracuje." To podle mě úmyslné chovaní je!!! Dokud nebudou chodit úředníci a policajti za braní úplatků do kriminálu, tak je budou pořád brát...
0/0
27.1.2005 9:03

kestrik

Re: To je velky omyl....
Uplatky se budou brat porad. Jen bude o trosku vetsi duvod je nebrat. Jejich pocet se snizi, ale nikdy nevymizi. Jinak ale souhlasim. Vzhledem k tomu, ze nic lepsiho nez represe neexistuje, se kriminal jevi jako dobre vychodisko.....
0/0
27.1.2005 9:10

Bouše

Co na to říci?
V članku mi chybí podstatná informace a to,  jak se celá nehoda odehrála a jaká byla míra zavinění řidiče kombajnu. Života chlapce je mi líto, ale zatím se to jeví tak, že podle všeho neměl v poli kukuřice co dělat. Jinak vyšetřující policista byl za pochybení podle mne dostatečně potrestán, tak nevím, o co matce jde. Život syna ji už stejně nikdo nevrátí a dodatečná snaha vytřískat z toho nějaké peníze mi přijde dost trapná.
0/0
27.1.2005 9:03

johoho

Re: Co na to říci?
Tak fajn. Až budete v lese na houbách, rovnou vás zastřelím, bude-li ten les můj.
0/0
27.1.2005 9:14

Bouše

Re: Re: Co na to říci?
V tomto případě samozřejmě nejde o nějaká majetnická práva k lánu kukuřice, to pochopí každé malé dítě. Jde o to, že když se seká kukuřice, nemá tam nikdo z nepovolaných co dělat, protože riskuje, že přijde k úrazu. Řidič kombajnu nemusel v porostu chlapce vůbec vidět, co je na tom tak nepochopitelného?
0/0
27.1.2005 9:36

_m-

Re: Re: Re: Co na to říci?
No, já si myslím, že v tomhle článku není ani tak podstatné kdo tu nehodu zavinila jako proč - z jakého důvodu policista zametl vyšetřování pod koberec. Že by z lenosti a nepozornosti, tomu snad sám nevěříš. Takže ten důvod byl jiný. Jaký asi? Někdo neměl zájem na vyšetření. Kdo asi? Matka toho kluka to určitě nebyla. Proto bych navrhla, aby jí policista zaplatil ze svého odškodné ve výši desetinásobku obdrženého úplatku. madla
0/0
27.1.2005 9:41

Bouše

Re: Re: Re: Re: Co na to říci?
Už v prvním příspěvku jsem uvedl, že v článku chybí podrobnosti. Mě to prostě přišlo tak, že s největší pravděpodobností (ale nevím to jistě) by byl řidič kombajnu stejně uznán nevinným, od toho se odvíjejí mé další úvahy., tedy i jistá bagatelizace postupu vyšetřovatele.  
0/0
27.1.2005 10:01

_m-

Re: Re: Re: Re: Re: Co na to říci?
Já ti rozumím, jenže mně se nezdá, že tu jde jen o bagatelizaci. Proč spis - třeba odfláknutý a s nezařazenou výpovědí korunního svědka - držel dva roky u sebe, místo aby ho zařadil do archivu. Proč neřekl postižené matce na rovinu - vyšetřování je odloženo, ale lhal jí, že pokračuje. Mně to připadá jako vědomé zdržování. Což ovšem neznamená, že kombajnista byl viník v právním smyslu a byl by odsouzen, ale celé mi to velice smrdí. A ten pach vychází z toho vyšetřovatele. madla
0/0
27.1.2005 10:07

Bouše

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co na to říci?
Asi jsem to nenapsal moc srozumitelně. Měl jsem na mysli svou vlastní bagatelizaci postupu vyšetřovatele, ne jeho bagatelizaci vyšetřování. Už jsem z toho celý zbagatelizovaný. Jinak souhlasím, že by se mělo pořádně vyšetřit. co za tím bylo. 
0/0
27.1.2005 10:38

_m-

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co na to říci?
:-))))) teď jsi to ovšem zbagatelizoval opravdu dokonale. madla
0/0
27.1.2005 10:42

Bouše

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co na to říci?
0/0
27.1.2005 10:50

Zelenej Raul

Re: Re: Re: Re: Re: Co na to říci?
Předně, soudit má soud a ne policista, tečka!
0/0
27.1.2005 10:10

Pjotr_Pjotrovic

Re: Co na to říci?
Kdo říká, že matka na tom chce vytřískat peníze??
0/0
27.1.2005 9:28

Bouše

Re: Re: Co na to říci?
Poslední věta článku: "Matka chlapce uvažuje o tom, že bude policistu žalovat a žádat peníze."
0/0
27.1.2005 9:38

Pjotr_Pjotrovic

Re: Re: Re: Co na to říci?
Omlouvám se. Máte pravdu. Ale na druhou stranu, co jiného jí zbývá?? Peníze a uznání viny je to jediné, čeho se může domoci. Nicméně jde o odflánkutou práci policisty. Na pomalou a zdlouhanou práci soudů jsme si už jaksi zvykli, ale koukám, že už se to začíná pomalu přesouvat i na policii (nic proti poctivým a pracovitým policistům a vyšetřovatelům, těch si vážím).
0/0
27.1.2005 10:00

kestrik

Take nejsem pravnik, ale pokladam si otazku
Co delala maminka, kdyz jeji syn umiral ? Jak je mozne, ze vstoupil na cizi pozemek (do kukuricneho pole), jak je mozne, ze kdyz byl tak "maly" - nedokazal vcas rozpoznat nebezpeci blizkosti kombajnu (mj. velkeho jak parni valec)- nebyl pod dohledem svych rodicu ????  Za  co vlastne  by mel byt kombajnista obvinen ?  Za to, ze vykonaval svou praci a ze mezi kukuricnymi klasy vysokymi v prumeru 1,5 metru nevidel chlapce, jehoz vyska rozhodne nemohla byt diky jeho veku vetsi ????   Pani matko, kde jste byla ????
0/0
27.1.2005 9:02

MArtin:)

Re: Take nejsem pravnik, ale pokladam si otazku
Matka byla v práci. A to co se tam stalo je ve výpovědi toho kamaráda, kterou ten polda nezařadil do spisu.
0/0
27.1.2005 9:06

_m-

Re: Take nejsem pravnik, ale pokladam si otazku
Bože, ty jsi pako. Tebe jistě maminka celý den hlídala když ti bylo osm. Neležel jsi ještě v zavinovačce v kočárku? Rozumově by to odpovídalo. madla
0/0
27.1.2005 9:09

kestrik

Re: Re: Take nejsem pravnik, ale pokladam si otazku
Ne, maminka mne nemusela stale hlidat, ale casto se mne ptala, kde jsem byl a co jsem cely den delal. A myslim, ze v osmi letech jsem vedel, ze nez prejdu silnici musim se rozhlednout, do ciziho se neleze a na velka auta pozor......
0/0
27.1.2005 9:12

_m-

Re: Re: Re: Take nejsem pravnik, ale pokladam si otazku
No ona se ho možná taky ptala............A rozhlídl ses vždycky? Opravdu? I když hjste závodili na koe? V 8 letech jsi nelezl na zamrzlý rybník, neběžel naproti kamarádovi, nelezl na nepovolená a nebezpečná místa? Nikdy jsi nebyl třeba na střeše, podívat se na svěět z vejšky? Potom tvé mamince mohu jen závidět. madla
0/0
27.1.2005 9:18

_m-

Re: Re: Re: Re: Take nejsem pravnik, ale pokladam si otazku
to jsem zase nasekala chyb..........:-/
0/0
27.1.2005 9:20

johoho

Re: Re: Re: Take nejsem pravnik, ale pokladam si otazku
To se ho taky jistě ptala. Nezapomeň, bylo to na vesnici a chodit do pole je normální. Nenormální je, aby osmiletý vesnický klučina seděl doma na zápraží celý léto. Řidič komabjnu ho vidět nemusel, a nikdo neříká, že to udělal úmyslně, ani ne, že tomu mohl předejít. Ale je povinností řideičů takových velkých aut, aby dávali bacha, situace předvídali a čekali cokoli, prootože vidí z výšky víc a oni vědí, že tam jsou, zatímco ti ostatní s nima nepočítají - v tomto případě děti. Normální šofér rozhodně nechce zajet dítě v poli, ale toho nezbavuje povinnosti dávat pozor.
0/0
27.1.2005 9:18

Michal777

Re: Re: Re: Take nejsem pravnik, ale pokladam si otazku
Ja teda nevim, ale po tom, co by te prejel kombajn, by tvoji mamince bylo prd platne, ze by se te vecer zeptala, cos cely den delal....
0/0
27.1.2005 9:18

Michal777

Re: Re: Take nejsem pravnik, ale pokladam si otazku
Super reakce. Davam 5 bodu :-)))
0/0
27.1.2005 9:16

yxarinka

Re: Take nejsem pravnik, ale pokladam si otazku
Jsi pako!!!! To bych chetla videt, jak mas prehled 24 hod. denne o tom, co delaji tvoje deti a zrovna TED jsou.  Madla ma pravdu - mozna jsi v zavinovacce jeste dneska - dusevne urcizte!!!
0/0
27.1.2005 9:15

johoho

Re: Take nejsem pravnik, ale pokladam si otazku
Žádné dítě, které začne chodit do školy, není pod dohledem rodičů non-stop. A kdyby bylo, stane se mu něco později, oč více, o to to bývá horší. Chlapec šel nejspíš ven na kolo, jako obvykle, zcela normální na vesnici. Chodit do pole je taky normální a obvyklé, tím spíš pro místní děti.
Kombajnista ho vidět nemusel, v tom případě to celé byla blbá náhoda, z níž by měly dostat poučení děti i kombajnisti. Ale taky ho třeba viděl, a nasral se, že mu děti běhávají po poli... tenhle třeba nestihl utéct. Kdoví. Ale divné je, že svěděctví kamaráda, očitého svědka, se nebere v potaz.
A za dále, on nemusel být vidět chlapec, ale mohlo být vidět "něco". Nezapomeň, že řidič toho kombajnu se díval z větší výšky, takže shora lecos vidět mohl, na rozdíl od Tebe, když stojíš vedle pole. Navíc byli dva a s kolama.
0/0
27.1.2005 9:23

Pjotr_Pjotrovic

Odškodné
Nejsem sice právník, ale nemá ta nebohá maminka možnost žalovat policistu (potažmo stát) za nesprávné úřední rozhodnutí (nebo úřední postup) o náhradu škody??
0/0
27.1.2005 8:48

Destroyer7

Re: Odškodné
Jí žádná finanční škoda nenastala. Dítě není věc a tak těžko stanovit finanční ztrátu jeho usmrcením. Spíš by mělo jít morální satisfakci, tj. spravedlivý soud a je-li viníkem někdo jiný než její mrtvý syn, pak vynesení odpovídajícího rozsudku.
0/0
27.1.2005 9:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.