Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Záběry tsunami ovládly černý trh

Záběry z řádění tsunami ovládly asijský černý trh a odsunuly do pozadí pirátské kopie filmů z indického Bollywoodu. "Je o ně velký zájem," řekl agentuře AP Mukeš Vyas, prodavač CD v Port Blair, metropoli souostroví Andamany a Nikobary. "Nemáme zásoby, těžko se shání," postěžoval si.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lanta2004

OBSAH?
Ono bude asi problém v obsahu.Nebudou to jen poslepované záběry z TV,jak se mnozí domnívají,ale záběry lidských hyen,které pořídili po katastrofě.Osobně bych si to CD nikdy nekoupil,nebo jen kdyby 100% šlo na obnovu postižených míst.A to zjevně nehrozí.Do těchto míst jezdím poměrně často a vím,že se tam dá prodat téměř cokoli a nikdo to neřeší.Např. Thajsko je zemí v které "jede" černý obchod s padělky CD,DVD,oblečení a já nevím čeho ještě a nikdo to nekontroluje.Jestli si někdo myslí,že z toho budou něco mít postižení tak to se mýlí.Vše půjde do rukou překupníků.
0/0
26.1.2005 19:16

eman1

Vyzva
Vyzyvam timto OSU a dalsí podobné organizace aby zaplatily autorská práva právoplatnému autorovi za stvorení sveta.
0/0
26.1.2005 14:28

eman1

Co to ma byt
Myslim ze to neni o tom ze by se nekdo vzrusoval nad nestestim jinych ale o tom ze je to vlastne kus historie , zeme, kterou nekdo prodava jako dokumentarní film.  To bychom se mohli potom pozastavavovat stejným zpusobem nad zabery z koncentracnich taboru, zahrabavani mrtvol do hromadnych hrobu po naletu na Drazdany atd.
0/0
26.1.2005 10:45

abysser

Re: Co to ma byt
no ale tyto zabery nejsou "nelegalni"... staci se podivat na jakykoliv dokumentarni film z druhe svetove...
0/0
26.1.2005 13:45

netpyr

já bych
Na ně poslal Osu na parchanty pirátský, to by koukali. OSA by je pěkně skasírovala a bylo by po ptákách. Výtěžek by dostali postižení jako třeba David či Gott. Chdáčci, víte vy vůbec, co si museli vytrpět? Hrůza mluvit.
0/0
26.1.2005 6:59

Jan Mayer

Proc zrovna cerny trh
Nechapu pro se porad mluvi o cernim trhu. To jako se snad takovi kazetki nemuzou normos prodavat ofiko?
0/0
25.1.2005 23:35

abysser

NO A CO
Zajimavy je, ze kdyz nekde vybuchne sopka, tak se na trhu hned vyroji ruzne knihy "Nejvetsich katastrof 20. stol" apod... Je to fenomen jako kazdy jiny... Bohuzel s velkym cislem obeti... Kdyby tu kompilaci prodavali charitativni organizace a vydelek daly do rekultivace uzemi, tak si to koupim....
0/0
25.1.2005 23:03

pesimista-domaci

Milí synci,
když se Vám povede někdy příště přežít TSUNAMI, ale celá rodina se utopí, budete s chutí prodávat záznam utonutí své matky se slovy "to je moje matka, já to přežil a i po smrti mne živí". Nebo podobně. Nic nevíte o tom, že tam dnes žijí lidé, kteří měli denně jídlo, byt, nějakou zábavu a zázemí a dnes mají ho**o (zatracená cenzura).  Kecy o dotčených citech jsou k ničemu, když si někdo snaží poopravit dotčený život. Těm dětem (např.) nikdo z Vás nebude vyprávět na dobrou noc, ale všichni jim vyčtete, že se stali obětí kšeftařů s neštěstím. Pochybuji, že ten klučina má doma stříhací studio.  Jen se prostě chtějí uživit. Tak držte tlamu a buď pomozte, nebo táhněte do náruče pana Grose. On se o Vás postará.  Ty děti nemají ani toho Grose. Uvědomte si to, "picájka" (volný fonetický přepis z ruštiny, který naše cenzura nezná na 156procent).
0/0
25.1.2005 22:29

Hosana

..
dajte link
0/0
25.1.2005 20:49

VVER1000

...
media zacnou po tydnu zpravami vzdy nudit, i kdyby umiralo tisice lidi. proto je potreba lidi sokovat konkretni obeti, konkretnim pribehem, konkretnim rozkladajicim se telem. ten kdo nebyl na ogrish.com, nevi, co je to tsunami. Ik dyz mi z toho bylo zle, dovedu si zive predstavit, jaky to tam bylo, je a jeste dlouho bude.
nezavirejte oci pred tim, co se ve svete deje
a to kseftovani....prosim nereste podstatu cloveka samotneho, bylo je a bude
0/0
25.1.2005 19:22

menzl

Co jé ??
Neděléjte vlny, né !?
0/0
25.1.2005 16:01

ODSakEda

I novu kritizovali, proč ukazuje hrůzy autonehod! Jen at je ukazují než se s nimi podkat v reálu!!!
Vydělávají na záběrech! Na zájmu lidí! Ne na utrpení jiných! Vysokou cenu dělá velký zájem a nedostatek! Ne až tak obsah! Spousta lidí se nechce kochat pohledem na utrpení, ale poučit a získat představu, jaká rizika může pobyt u moře nést!
 Sledoval jsem to a mám i nahrávky doma jako memento! A nikdo se u toho nesměje ani nepohoršuje! Navíc to motivuje lidi k pomoci!!!!!
0/0
25.1.2005 15:34

český fasz

Re: I novu kritizovali, proč ukazuje hrůzy autonehod! Jen at je ukazují než se s nimi podkat v reálu!!!
edo, odsaku, zkus pouzit jeste vice vykricniku. aby si to lide vice pamatovalo. a hlavne se nepose.r.
0/0
25.1.2005 16:21

český fasz

Reality TV
Kdo ma doma satelit, tak to ma v primem prenosu kazdy den. A nekdy jeste daleko horsi, nez jsou tyto zabery. Tak nevim, nad cim se lidi pohorsuji.
0/0
25.1.2005 15:19

Marrior

Video
http://www.waveofdestruction.org/videos/
0/0
25.1.2005 15:13

glaku

a vo tom to je...
Pamatujete si jistě záplavy 2002 a čulibrka jedoucího  "na surfu" okolo kampy.
Koupil bych si CD soptící sopky, bahnového sesuvu, laviny, stejně jako tsunami. Je to přírodní živel a nevím v tom nic eklhaft...
Kdo nechce, ať nekupuje.
Mohl to vydat tamní stát a z části výtěžku financovat škody. Soukromý sekror začal péci a předběhl je ...
0/0
25.1.2005 14:53

Deleter

A vemte si takový pohřební služby,
ty na neštěstí jiných v klidu vydělávají i u nás a ještě se rvou o nebožtíky...
0/0
25.1.2005 14:51

Deleter

No jejda,
kolem 9/11 se natočilo dokumentů jako srčk a určitě je ČT, NOVA apod dostali zadarmo, nebo za 2€ hahaha.
Naopak bychom tam měli vyslat Buzkovou, aby MŠMT připravilo výukové pásmo do zeměpisu, jestli se ještě něco takovýho učí.
0/0
25.1.2005 14:50

bigmarcel

.
Já bych si rozhodně nějaké takové video koupil,nevidím na tom nic špatného.Nemám problém podívat se na cokoli,zvláště na věci v životě,které se můžou přihodit.A různé přírodní katastrofy jsou na denním pořádku,tak proč si z podobných záběrů nevzít ponaučení?Co Tě nezabije, to Tě posílí... Proč se nepodívat,jak někteří šli sbírat mušličky?Jak lidi do poslední chvíle stáli a koukali co bude?Je to určitě hodně zajímavý materiál a rád bych jej zkouknul,ale nemyslím,že bych se u toho odpravil.Takže všichni tzv. kritici,jestli máte něco proti,kupovat to nemusíte,nikdo vás nenutí a my ostatní se můžem svobodně rozhodnout.Nemá někdo kopii?
0/0
25.1.2005 14:39

papra

Re: .
Naprosto souhlasím a pokud na tom vydělají místní tak dvojnásob. Ostatně kdo se podobnými obrazy ukájí sežene si je kdekoli, ostatní se jen mohou poučit a hodně lidí tyto záběry přinutí přispět. Televize dělala to samé ze stejného důvodu i před večerníčkem a nikdo neprotestoval.
 
0/0
25.1.2005 22:23

Blade Runner

média
Tak to prodávají, no a co? Kdyby si to nikdo nekupoval, nedělali by to. Vesměs jde o ty samé či podobné záběry či fotky, co se objevili ve všech světových médiích včetně idnesu. Média ty záběry přece taky prodávaly, šlo to na dračku, sledovanost rekordně vzrostla, peníze z reklam se sypaly. Ti samí lidi tady teď budou něco plácat o morálce.
0/0
25.1.2005 14:37

bigmarcel

Re: média
0/0
25.1.2005 14:39

4omega

"humanistům"
Vsadím boty, že většina z vás, kdyby byla tenkrát na místě a podařilo se jí natočit nějaké ostřejší video, prodá ho za pěknej balík obratem CNN..tak si sáhněte do duše, pokrytci....
0/0
25.1.2005 14:03

emajlova

Re:
záleží jaký  záběry. Rozhodně já bych netočila mrtvý, vyplavěný těla...
0/0
25.1.2005 14:21

4omega

Re: Re:
..to já taky ne...ale jsem si jist, že v takových okamžicích natočíš něco, co ani nechceš..zkrátk atotíš a je to tam...co s tím?
0/0
25.1.2005 14:27

leonel

Re: Re: Re:
střih, režie
0/0
25.1.2005 14:30

4omega

Re: Re: Re: Re:
..jasně...
0/0
25.1.2005 14:50

Rostratus

Re: Re:
A co takovej fotograf Šibík.Ten si na podobnejch tématech udělal kariéru.Je v tom dobrej a i taková práce má svůj smysl.Divil bych se kdyby tam nevyrazil.Je to vše o pohledu a přístupu.Je dobré vidět realitu ať je jakákoliv protože je prostě reálná.Já když jsem se po těchto událostech vrátil z dovolené (zaplaťpanbůh z druhé polokoule) vyžádal jsem si od kamarádů podobné CD s postahovanými záběry a sednul jsem si na zadek.Moje představy nebyly zdaleka tak drsné.Hodně to se mnou zahýbalo,zvláště když jsem spatřil záběry z pláže v Patongu kde jsem také trávil dovolenou.V zápětí jsem poslal další peníze na pomoc.Poslal jsem více než kdybych tu zkázu neviděl na vlastní oči.Prodávat takové záběry je  ale hyenismus.Pochopil bych to příp.kdyby výtěžek šel na hum.pomoc.
0/0
25.1.2005 14:41

4omega

Re: Re: Re:
Přesně...po shlédnutí jednoho takové videa jsem taky poslal prachy...
0/0
25.1.2005 14:49

ODSakEda

Re: Re: Re:
I kdyby pomohl jen vyburcováním lidí co jeho fotky viděli a proto přispěli, splnil své poslání! Jneže ani učitel neučí zadarmo i když je to také poslání! Jinak by někde makal ve fabrice a foto ani video by tito lidé nepřinesli a Svět by se nedověděl o hrázách a pořeby pomoci!!!!!!
 Ani hrobařovy nelze vyčítat, že je hyenismus chtím prachy i po mrtvých!!!
 Naivkové přecitlivělí!
0/0
25.1.2005 15:39

cochinilla

Re: Re: Re:
Souhlasím, záleží na přístupu. Já osobně, bych si takové záběry nepořídila, ale na druhou stranu, pokud by to neproběhlo v televizi asi by přispělo mnohem méně lidí.
0/0
26.1.2005 7:22

eman1

Re: Re: Re:
No jasne, takze predstav si ze , voda mi vzala vsechno, pomoc od tebe (ze zahranici je v nedohlednu, nebo za ni pristi rok pojede nekdo jinej na dovolenou) a ja nemam co do huby. Tak mam 2 moznosti: Sedet na zadku a cekat co mi humanita prinese a nebo snazit se prezit. Takze zkus se vzit do toho kdo prodava a ne se na to koukat jako ze tsunami byla jen mala vlnka, která nikomu nic nevzala a nechala mu dokonce i tu dustojnost. Kdyz to CD koupis ( a nemusis se na ne kouka )tak mam pocit ze tvoje pomoc je daleko adresnejsi nez jiná.
0/0
26.1.2005 13:37

sachista

Re: Re:
Mrtvy tela netocit.... nejdriv se musi vyvrhnout, narazit na rozen a pak teprve tocit... Zahrabavat takovyho masa. To je do nebe volajici neuveritelny mrhani bilkovinama...
0/0
25.1.2005 15:35

Rostratus

Re:
Mrhání bílkovinama bych označil stav kdy jsi tatíkovi lítal z koule do koule,narazil si přitom svoji primitivní hlavičku a pak jsi se nějakým nedopatřením dostal do maminky.  
0/0
25.1.2005 15:55

sachista

Re: Re:
Wo co ti de? Mrtvy maso jako mrtvy maso, dyz to naporcujes tak to ani nepoznas a hlad je hlad...
0/0
25.1.2005 23:21

cruton

Proč
hyenismus, proč hnus? Jsou lidi, co se naturalismu bojí, nedělá jim dobře, nesnesou ho. A proto volají po cenzuře, i když je nikdo na takové záběry nenutí koukat. Ať si každý hledí napřed svého, udělá líp.
0/0
25.1.2005 14:03

bigmarcel

Re: Proč
0/0
25.1.2005 14:28

4omega

Že my jsme takoví velcí humanisté....
..je mi z toho špatně...
0/0
25.1.2005 14:01

4omega

Že my jsme takoví velcí humanisté....
..je mi z toho špatně...
0/0
25.1.2005 14:01

jurajkoala

kopírování CD!!
Jim vsem vadi piratske kopirovani CD!!To ze je tam vlna a hodne mrtvol-to je jen reklama!Ale ne na piratske CD-musite asi kupovat original,zaplacena OSA a tak!Stejne pokud nekdo cte tuto diskusi i samotny clanek,urcite uz si stahl video tsunami z netu...Je to tak????
0/0
25.1.2005 14:01

4omega

Re: kopírování CD!!
 ano 1 Kč za každou mrtvolu....to je jiná....
0/0
25.1.2005 14:01

Swooppy

..hyeny
..ano..o peníze jde vždy až na prvním místě...ony snad ani hyeny nejsou takové,jako jsou lidi...holt komu čest ,tomu čest..
0/0
25.1.2005 13:52

bigmarcel

Re: ..hyeny
...to už tu snad jednou bylo nemýlím-li se,opakuješ se...
0/0
25.1.2005 14:27

man-utd

hmmm
Toje fakt hnus - treba Lidice sou tam fotky (popravy ,mrtva tela na nakladaku atd..) a jeste se vybira vstupny!!! HNUS
0/0
25.1.2005 13:51

Black Out

U nás taky
A když si ti specialisti z Prahy jezdili točit a fotit povodně na Moravu to nebyl hyenismus? Ale každýmu se to jednou vrátí...
0/0
25.1.2005 13:49

sigenius

Re: U nás taky
Ovšem nikdo se nedočká solidarity, pokud jeho neštěstí neproběhne televizí...
0/0
25.1.2005 14:02

Zelenej Raul

Titulek vs. obsah
Když jsem si tento článek pročetl, tak jsem se opět přesvědčil o bulvárním založení českých novinářů. Osobně nemám problém se záběry vln tsunami, naopak jsem pro, aby podobné záběry s příslušným komentářem oblétly svět. Pak už snad při podobným katastrofách lidi poběží na kopce a ne k vodě !!! Nicméně jsem proti prodávání zvráceností typu pohřbívání mrtvých dětí, fotky mrtvol, záběry topících se lidí apod.
0/0
25.1.2005 13:38

4omega

Re: Titulek vs. obsah
 moje řeč
0/0
25.1.2005 13:40

AlienDUDE

Re: Titulek vs. obsah
To blbost, tak to prostě bylo, tak to je i na videu to je realita ne zvrácenost, tak to je v pořádku.
0/0
25.1.2005 14:29

Mirek 33

Uz zase cenzura???
Nezijeme v ruzovem svete a mame pravo videt, co se deje, i kdyz to neni zrovna "esteticke". Clovek potrebuje vedet, ze jake to opravdu je a pak by se treba i politici poucili o nutnosti budovat vystrazne systemy a nepodcenovat vedecke informace. Protoze kdo je zodpovedny, ze umrelo tolik lidi? No, prave oni, protoze setri na svoje kampane misto aby budovali neco pro obycejne lidi. Jen at se svet podiva, kam vede politicka zaslepenost...
0/0
25.1.2005 13:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.