Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Soudili se o vnučku, do péče ji nedostali

Babička dvouleté Lucie Waldmannové z Domažlic vycházela v pondělí ze soudní síně se slzami v očích. Už poněkolikáté. Lucie přišla před rokem při autonehodě o oba rodiče. Soudci jako na běžícím pásu odmítají všechny návrhy babičky na získání své vnučky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Johny__S

?
Ja bych se tedy na cizi dite vykaslal. Nabizi se mu idealni prilezitost zbavit se ho a casem radsi vychovavat vlastni.
0/0
25.1.2005 21:26

Venca12

to dite...
to dite vypada jako zdrogovany, ja bych mu ho odebral
0/0
25.1.2005 21:07

Vifon

Dědeček to má rozdaný na betla
Cituji: "Nemohli jsme nic dělat. On byl papírově jejím otcem a my cizí lidé. Někdo mu dobře poradil, že si ji má vzít," říká dědeček Vlastimil Faina. Určitě to nevlastní taťka udělal, kvůli přídavkům!!!! Na tom při dnešních cenách věcí pro děti určitě narejžuje majlant!!!!!!
0/0
25.1.2005 20:10

Xaver01

:-/
Má-li se u Waldmana jako doma, nechť tam vyrůstá. Je lepší i generačně vyrůstat u mladšího, byť jen papírového, rodiče, než u stařeny.
0/0
25.1.2005 17:27

_m-

Re: :-/
Mě z těch mladistvých připomínek k věku snad trefí. Jaký je věkový rozdíl mezi tebou a tvou babičkou? Holčičce jsou 2 roky - myslíš, že její babička je stařena. Už jsem psala - odhadem jí může být 42 -55 let? To není stařena ani pro náš důchodový systém! madla
0/0
25.1.2005 17:31

Vifon

Re: Re: :-/
Spíš k těm 55 to bude a i já (je mi 42!) si myslím, že u "taťky" jí bude líp!!!!
0/0
25.1.2005 19:58

petr-pavel

Je tu málo informací o tom,
aby se člověk mohl zodpovědně vyjádřit. Ale autor článku nám něco vnucuje. Nemá pravdu, když říká: "- cizí muž, který s Lucií nemá nic společného". Není to cizí muž, žil s ní a její matkou od jejího narození. Myslím si, že i když není jejím biologickým otcem, může jí být dobrým otcem. Snad soud rozhodl správně.
0/0
25.1.2005 13:06

MMarjanka

Re: Je tu málo informací o tom,
Není pravda, že žil s ní od jejího narození. Jen podle právního řádu je krycí doba, kdy za otce dítěte je automaticky považován manžel matky - pokud hodlá otcovství popřít musí o to pak sám požádat. A tento o to původně požádal. Druhá strana věci je, že Lucinku už nějaký čas vychovává a může pěkně zacloumat s dětskou dušičkou, kdyby měla ztratit jednu jistotu a získat jinou.
0/0
25.1.2005 17:04

Vifon

Asi jsi vedle
Cituji z článku: "Cítím se jako její otec. Byl jsem u jejího narození. Mám ji rád," vysvětluje.
0/0
25.1.2005 20:01

Soudce Ti

Re: Asi jsi vedle
Také citace: "Lucinka a její rodiče do své smrti žili u nás v domě. Když mladí chodili do práce, starali jsme se o malou s manželem."
0/0
25.1.2005 20:15

Vifon

Re: Re: Asi jsi vedle
Vidím to takhle: Lucinčina matka "zanáší", otec -paroháč je u porodu, ještě nějakou chvíli spolu žijí, pak matka odchází za milencem - podle mne "papírový" otec rozhodně není pro Lucinku "CIZÍ ČLOVĚK", jak se nám snaží podstrčit iDnes!!!!!!!!!
0/0
25.1.2005 20:43

AnalProbe

a co na to Lucie?
Nejak mi tu chybi nazor cloveka, o ktereho zde jde nejvice - te male dvoulete Lucie.
0/0
25.1.2005 11:53

breberaksuper

opravdu to nechápu
dnes v novinách tohle.včera na tv-čt tak podobný případ jen šlo o pěstouny.soc.pracovnicím se nelíbilo že pěstouné mají starý nábytek,staré hračky,staré oblečení atd. prostě skvost českého úředníka.bylo my na zvracení a dnes zase nechápu proč o holčičku se stará člověk cizí a né vlastní babička prostě já už néchápu oč soudům,soc.pracovnicím,atd jde.prostě to nejde pochopit proč se s dětma takhle zachází a nehledá se to nejlepší řešení a 90% to jsou blbosti které nemají hlavu ani patu, prostě už nic nechápu co se tíče těchto záležitostí.a přitom se soc.prac. v tomto případě zastaly babičky a soud to zase pos r a l
0/0
25.1.2005 11:49

racional

rodič
rodič je ten, kdo se o dítě stará, soud výjimečně správně rozhodl. Senilní důchodce může těžko dítě směrovat k IT a normálnímu způsobu života, z dítěte by vyrostl úchyl. .
0/0
25.1.2005 9:25

_m-

Re: rodič
Znovu musím hájit své vrstevníky. Dvouleté dítě nemusí mít nutně za prarodiče senilní důchodce. Paní Faitové může být odhadem tak 42-55 let, do důchodu má tedy daleko. Ovšem s rozhodnutím soudu souhlasím. madla
0/0
25.1.2005 9:28

breberaksuper

Re: rodič
mám  známá kterou potkám jednou za půl roku má 38 let a rok je babičkou je stará senilní neschopná se starat
0/0
25.1.2005 11:52

_m-

Re: Re: rodič
.......si se nějak rozohnil.......:-))) madla
0/0
25.1.2005 12:03

breberaksuper

Re: Re: Re: rodič
už mě štve stát a jeho neustálá potpora ústavní péče a jak rozhodují jeho úředníci prostěsem fakt naštvanej co se zde děje pořat mi to připadá že jsme 30let po spátku
0/0
25.1.2005 12:41

Pribinacek

Babička může za pár let umřít
a dítě by pak skončilo v dětském domově, to ji nedochází? Naopak všechna čest otci, který se o ni bude starat, ačkoliv není jeho.
0/0
25.1.2005 8:20

_m-

Re: Babička může za pár let umřít
Kolik tak asi může být babičce 2-leté hočičky, že ji posíláš do hrobu? Té asi nebude 70. Jinak souhlasím, zvlášť je-li otec ochotný se s babičkou domluvit a posílat tam malou na víkendy a prázdniny - myslím, že to je v danou chvíli ideální a být tou babičkou, využila bych toho a raději se dohodla s ním, než tahat všechno po soudech. madla
0/0
25.1.2005 8:59

JanSlanina

Moudrý soud
Já se vůbec nedivím, že to u nác tak funguje máme řadu  špatných soudců o dobrým jsem ještě neslyšel a tito soudci asi nemají děti a vůbec jsou to takový parchanti , že bych je pověsil všechny do jednoho a začal znovu.
0/0
25.1.2005 8:09

Larrax

Re: Moudrý soud
Co je špatného na tom, že dítě nesvěřili do péče rodičům milence jeho ženy ? Papírový otec byl jen manželem matky, staral se o dítě od narození a chce se o něj starat dál, i když je plodem nevěry jeho manželky, zasloužil by si medaili za zásluhy. Navíc dítě pravidelně může navštěvovat své prarodiče, není to tedy žádný tyran, který by jej unesl a schovával.
0/0
25.1.2005 8:52

Vifon

Re: Re: Moudrý soud
Plně souhlasím, znám ze svého okolí podobný případ!!!!!
0/0
25.1.2005 20:03

Soudce Ti

Re: Re: Re: Moudrý soud
Já znám také jeden případ. To takhle byl manželský pár, kterému se nadařilo mít děti. Zjistilo se, že "vina" je na straně manžela. Myslím, že se nějak pokoušeli o adopci, ale neúspěšně. A pak přišli na nápad, že přemluví kamaráda, aby se "stal otcem". Ten s tím nakonec souhlasil. Jenomže to nakonec skončilo po narození dítěte tak, že se žena i s dítětem nastěhovala k onomu kamarádovi, s manželem se rozvedla a onoho kamaráda si vzala. Jestli to mělo ještě nějaké pokračování, nevím...
0/0
25.1.2005 20:25

Englishman

Ten chlap se mi docela líbí
Manželka mu byla nevěrná (a to pravděpodobně zcela veřejně) a on po její smrti dál vychovává dítě, které je jeho jen na papíře. Navíc holčičku, která si oblíbila rodiče manželčina milence, je ochoten k těm rodičům posílat na víkendy, přestože právě tito lidé mu ji chtějí soudně zabavit. Je to správný chlap.
0/0
25.1.2005 7:47

Depek

Re: Ten chlap se mi docela líbí
, Zřejmě taky má rád její mamu a to až za hrob. Opravdu dobrý chlap.
0/0
25.1.2005 7:55

Vifon

Re: Re: Ten chlap se mi docela líbí
0/0
25.1.2005 20:13

super_houba

Ta věta trošku postrádá logiku ne?
cizí muž, který s Lucií nemá nic společného, ale když se holčička narodila, byl manželem její matky
0/0
25.1.2005 7:21

Vifon

Re: Ta věta trošku postrádá logiku ne?
Otec říká:  "Cítím se jako její otec. Byl jsem u jejího narození. Mám ji rád," vysvětluje.
0/0
25.1.2005 20:15

milchama

Kdyby prarodiče
ještě za jejího života dceři domluvili, aby nebyla nevěrná svému muži, nemusel být nyní pan Waldman "papírovým" otcem.....
0/0
25.1.2005 7:07

milchama

Kdyby prarodiče
0/0
25.1.2005 7:06

poslanec_termit

Proc by si stara baba mela osvojovat dite ?
Vychova ditete starsimi lidmi k nicemu dobremu nevede.
0/0
25.1.2005 2:44

dukeprvni

Re: Proc by si stara baba mela osvojovat dite ?
to jako statni utulek je lepsi nez vlastni rodina
0/0
25.1.2005 2:56

Sosal3

Re: Re: Proc by si stara baba mela osvojovat dite ?
Jaky statni utulek, kdyz ji vychovava jeji "papirovy" otec, proti kteremu socialni pracovnice nic nemaji?" Vychova prarodici je obvykle dost na nic.
0/0
25.1.2005 4:41

Mittar

Re: Re: Re: Proc by si stara baba mela osvojovat dite ?
A navic za nima jezdi pravidelne na vykendy, takze me prijde, ze to nebude nejakej magor a byt u baby s dedou o vykendech je tak okorat ...
0/0
25.1.2005 6:29

Satros

Re: Re: Re: Re: Proc by si stara baba mela osvojovat dite ?
Jsi dost na "tvrdlý",tak se do toho nemíchej!
0/0
25.1.2005 7:51

meeshak

Re: Re: Re: Re: Re: Proc by si stara baba mela osvojovat dite ?
Klídek, vždyť má pravdu, bábina si vzpomene a fotr utře hubu ?
0/0
25.1.2005 7:57

Mittar

Re: Re: Re: Re: Re: Proc by si stara baba mela osvojovat dite ?
No nevim, bába bez báby jako žena bez ženy ne?
0/0
25.1.2005 10:26

Vifon

Nevím
Já bych napsal měkké, pravidla k tomu říkají jen toto, nevím, jestli to lze použít: http://www.pravidla.cz/hledej.php?qr=b%E1bina
0/0
25.1.2005 20:08

Soudce Ti

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proc by si stara baba mela osvojovat dite ?
Jde o nesprávné "Y" ve slově víkend...
0/0
25.1.2005 20:11

Vifon

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proc by si stara baba mela osvojovat dite ?
  e: Re: Re: Re: Re: Proc by si stara baba mela osvojovat dite ? ( Mittar < mittar@...>  No nevim, bába bez báby jako žena bez ženy ne?

Soudce Ti

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proc by si stara baba mela osvojovat dite ?
Přečti si to vlákno ještě jednou. Začalo to tím na"tvrdlý", což byla reakce na "vYkend"...
0/0
25.1.2005 20:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.