Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Srážka pěti tramvají se dostala k soudu

Před třemi lety se při srážce pěti tramvají v centru Plzně zranilo na třicet lidí. Obžaloba tvrdí, že ji zavinil 60letý tramvaják Václav Jánský. Plzeňský okresní soud vyslechne všechny zraněné. Asi polovina z nich se přišla podívat na zahájení soudu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vasilanek

obhájkyně
Ale obhájkyně vypadá zachovale, to bymohlo na soudce zapůsobit
0/0
24.1.2005 16:28

mashley

Re: obhájkyně
taky me to napadlo
0/0
24.1.2005 16:31

hovnival-

@@
srazku nezavinil p. Jansky, ale suche spadane listi. Tramvaj projizdela usekem, kde bylo neodklizene listi. Pri prujezdu tramvaje se vytvorili vzdusne proudy, ktere zpusobili to, ze se listi dostalo az do tazne turbohridele, mozna i do polovodicove stacionarni brzdy. Tramvaj byla tedy neovladatelna.
0/0
24.1.2005 16:01

agent6542559

Re: suché listí
jestli náhodou nebylo mokré či zvlhlé? ;-)
0/0
24.1.2005 16:22

V2kt0r

Re: @@
Jeden by rekl, ze salina ma sadu takovych velkych magnetu, kazdy o sile nekolika tun...
0/0
24.1.2005 16:39

hovnival-

Re: Re: @@
to je bezny omyl. Mnoho lidi se domniva, ze magneticka brzda vse vyresi, ale i pres svoji obrovskou silu staci napr. jeden list v turbohrideli nebo brzdovem privodu, a vse muze byt jinak.
0/0
24.1.2005 17:21

KartmenZino

Re: Re: @@
Magnety tam možná sou, ale fungujou, jen když maj možnost se přilepit ke kolejím... A jestli tam byl nějakej trpaslík (vlezou všude) a měl třeba s sebou i kamaráda a drželi ten magnet každej z jedný strany, tak do toho mohl ten řidič mlátit o 106 a stejně bez výsledku...
0/0
24.1.2005 21:26

hovnival-

Re: Re: Re: @@
velice zajimave je, ze zrovna stacionarne-magneticka brzda ma technicky nazev S-106.  Je to jen nahoda??
0/0
24.1.2005 21:46

Vifon

Re: Re: Re: Re: @@
Dost o tom víš, vysvětli mi prosím pojem "tažná turbohřídel", jsem strojař, ale detailní konstrukci tramvaje neznám.
0/0
25.1.2005 20:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.