Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pouť do Mekky se přiblížila k vrcholu

Pouť do Mekky vrcholí. Dva miliony účastníků islámského rituálu se modlí na pahorku Arafát. Při modlitbě velký muftí Abdal Azíz bin Abdalláh Šajch odmítl spojování s terorismem a kritizoval muslimy, kteří svými násilnými činy poškozují pověst islámu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

milchama

Porážka dle islámu...
http://www.ogrish.com/archives/goats_throat_is_slit_in_sacrifice_feast_on_asian_continent_Jan_24_2005.html http://www.ogrish.com/archives/2nd_iraqi_worker_beheaded_on_the_streets_of_iraq_Jan_21_2005.html
0/0
24.1.2005 10:53

jarini

Další vrchol.
Redaktorům dochází slovní zásoba.
0/0
21.1.2005 23:45

Vifon

Re: Další vrchol.
Blbost, víš jak je to bezva tolikrát si užít vrchol...?????
0/0
22.1.2005 0:02

milchama

Proč tak striktní
monoteisté, za jaké se muslimové vydávají, uctívají stále černý kámen v Kaabě, který uctívali již polyteističtí Arabové minimálně tři století před Muhammadem?
0/0
21.1.2005 23:31

fleret

Re: Proč tak striktní
naprosty souhlas...:-)
0/0
22.1.2005 0:08

Jury Justice

Re: Proč tak striktní
Logicka odpoved (nikoli zalozena na faktech - spis pro pobaveni). Podle muslimu je Alah vecny tak proc ho predtim nemohli ucivat ateistici arabove? To jakoze Alah vznikl s Muhammadem? Jen ho jmenovali jinym jmenem ne? Nabozenstvi je jen o tom jaka si vytvori pravidla. Zkus nejakemu vericimu vysvetlit ze nejake nabozenstvi vzniklo az s jeho prorokem (Jezis/Buddha/Muhammad)
0/0
22.1.2005 4:28

milchama

Re: Re: Proč tak striktní
Arabové před Muhammadem byli ledasco, ovšem rozhodně ne ateisté... Jinak al-Láh před Muhammadem bylo běžné apelativum v jejich panteonu, v němž figurovala rovněž al-Lát...
0/0
22.1.2005 10:53

fleret

pro Jury Justice
omlovam se,nebyl jsem zde,nebot jak jsem nekde pravil,nejen blaboly na iDnes je clovek ziv...na rozdil od tebe ja nechapu tvoji obsahlou a pomerne rozporuplnou reakci...jsem narozdil od tebe ochoten pochopit tvoje zklamani ( vic nez jsi od tveho "referatu" nize prezentovanemu cekal ),ale vez,ze zklamani = vyvedeni z klamu.Muzes to tedy chapat - a ja to tak chapu- jako radostnou zvest :-)))...soustredis se pouze na " doxa " - jiste vis o cem mluvim :-)
0/0
21.1.2005 23:24

fleret

Re: pro Jury Justice
ted me napadlo,ze mluvim jako ty...clovece nestastny,zapomel jsem na "episteme"..."doxa" + "episteme" a to i bez Allaha je to prave orechove...jedno bez druheho se neobejde...kdyz si predstavis,ze nam trvalo vice jak 2000 let,nez jsme dospeli cestou pokusu a experimentu k poznani,ze o tom,co je "episteme",vzdy rozhodovala a rozhoduje "doxa",pak i ty musis dospet k nahledu,ze tvuj prispev ek byl v maximalni mire neobjektivni a ze jsi byl v podstate nasrany jak zakon kaze...:-)))
0/0
21.1.2005 23:45

fleret

pro Jury Justice
...prosim te clovece,co tak vyvadis ? Udivuje me,ze jsi se tady nevyskytoval a stejnym zpusobem nehorlil,kdyz byly predvadeny foto a videa s urezanymi hlavami nikoliv ovci,ale lidskych bytosti,ktere podle "dobreho" islamskeho zvyku ' halal ' nechali tvi islamsti mirumilovni souputnici v Allahu rovnez vykrvacet za odporneho vzyvani vasi modly...operujes tady iDnes,CTK,vyvadis jako zenska po prechodu,Barbudo si kvuli tobe dokonce sepsal epitaf ( viz nize )...je jasne,ze ta foto nevypada moc vabne,nicmene reflektuje realitu...mohli sem dat podstatne horsi,s lidskou hlavou,nebo dokumntaci z oslav s radostne poskakujicimi tvymi souverci a kde jako stafaz jsou zavesene,rozctvrcene a ohorele mrtvoly americanu visici na mostnim nosniku...bejt tebou,tak tady moc nejecim...
0/0
21.1.2005 19:33

Jury Justice

Re: pro Jury Justice
Nechápu o čem mluvíš. Já na iDNES.cz chodím pravidelně až poslední dobou a co se tu dočtu nestačím zírat. Věřím, že rozumně uvažující lidé diskuze na iDNES.cz už dávno opustili, protože dočítat se tady takové nesmysly co jsi napsal to to radši každý vzdá. A já možná také. Jací souvěrci? Jak na základě mého příspěvku, který se dovolává objektivnosti mě rovnou označuješ za vyznavače Aláha? Já jsem proti jakékoliv lži a nespravedlnosti. Co tady prosím tě mluvíš o realitě? Realita je desetitisíce mrtvých ve válkách a jestli tyhle noviny respektují realitu, tak by měli každému mrtvému udělit tolik prostoru kolik udělili nejvíce mediálně známému mrtvému. Tj všem stejně. A není li to tak pak je to manipulace. A pak si spočítej články věnované tomu a tomu a zjistíš jaký střípek reality se k tobě dostává. Tady o žádnou realitu nejde. iDNES.cz je zneužíván k formování názorů čtenářů, kteří nemají o světě vůbec přehled. Procenuální zastoupení fotografií by mělo procentuálně odpovídat realitě. Ne
0/0
21.1.2005 21:09

Jury Justice

Re: Re: pro Jury Justice
Netvrď mi že 66,6% fotek s ovcemi respektuje realitu to je ovčí reportáž.
0/0
21.1.2005 21:09

Vifon

Re: Re: pro Jury Justice
Ano, ano, pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí!!!!! Kde já to jen slyšel a od koho?????
0/0
21.1.2005 21:31

Dolly B

Re: Re: Re: pro Jury Justice
Ja si pamatuju kde a od koho sem to slysel. Zrejme mas v hlave leco.
0/0
21.1.2005 22:43

Vifon

Re: Re: Re: Re: pro Jury Justice
Nemám. Jen je to pouhá proklamace, v dnešním světě zařaditelná maximálně do žánru science-fiction........ Podobně hodnotím i příspěvek, na který jsem reagoval.
0/0
21.1.2005 22:57

fleret

Re: Re: Re: Re: pro Jury Justice
jsi blb absolutni !
0/0
22.1.2005 0:28

Vifon

Re: Re: pro Jury Justice
Specifikuj mi, prosím, kdojsou to "rozumně uvažující lidé", eventuelně, kdo posoudí, jestli lidé, kteří uvažují, uvažují rozumně............
0/0
21.1.2005 23:26

fleret

Re: Re: Re: pro Jury Justice
to proste nelze,vsechno je otazkou souradnic a prave onoho "episteme a doxa " jak pisu vyse...jsou ale jedinci,kteri jsou presvedceni, ze jsou v harmonii v obojim a to tak perfektne,ze pisi prave podobne komentare jako evidentni " presel na islam" , clovek Jury Justice...
0/0
21.1.2005 23:49

fleret

Re: Re: Re: Re: pro Jury Justice
oprava : s obojim
0/0
22.1.2005 0:03

Jury Justice

Re: Re: Re: Re: pro Jury Justice
--- ze pisi prave podobne komentare jako evidentni " presel na islam" , clovek Jury Justice... --- Mam to chapat, ze uz nejsem podle tebe vyznavac Alaha? Jaky pokrok :-) Tady si clovek nemuze dovolit byt objektivni hned ho bije a skatulkuje ta nebo ta nazorova strana. Je to ubohost. Ale nejlepsi je, ze nikdo v rekacich na muj prispvek nergumenuje necim rozumnym :-) Zrejme vsichni povazuji za naprosto vyvazenou fotografickou reportaz a svate pouti muslimu jenom fotky ovci na jatkach. Tady budou zrejme vsichni vyskat radosti, az se bude psat o pouti do Santiaga de Composela a ta reportaz bude vlastne textem jak ETA vrazdi jak krestane zabijeji na jatkach prasata/kurata/kravy (kazdy vi jak to na evropskych jatkach vypada ze :-) ktera pak sni vecer znaveni pochodem.
0/0
22.1.2005 4:22

ježkovy voči!

Re: Re: pro Jury Justice
He, máš naprostou pravdu. Stačí si jen přečíst zdejší diskuse a můžeš si udělat sám názor na úroveň diskutujících. Jinak s těma jatkama mě to napadlo taky, pánové jsou buď vegetariáni nebo je jim cokoli vhodné k tomu, aby pošpinili kulturu, které nerozumí. Zajímalo by mě, jestli někdy viděli, jak to vypadá, když se z křesťanského Polska do křesťanské Itálie převáží tisíce kilometrů živá jateční zvířata...
A ještě ohledně toho způsobu porážení, pokud vím, tak stejným způsobem poráží zvířata i ortodoxní Židé.
0/0
22.1.2005 8:27

Jury Justice

Jsem zde jediný, kdo je znechucen účelovou manipulací?
Jen doufám, že čtenáři jsou již natolik schopní rozeznat manipulaci, kterou nás iDNES.cz (i jiná média) krmí, že se nenechejí ovlivnit ani podvědomě. Protože já z toho článku přímo cítím zastřenou nenávist a touhu uškodit ideologii, která odporuje záměrům autorů článku. Když už nic, tak je v čtenáři zanechává pocit, že Islám a muslimové jsou jen teroristi a krvaví zákeřní vrazi (skrz ovce - symbol nevinnosti, pokory a míru). P.S.: Můj komentář je emotivní, na což má jako zpověď jedntlivce právo, zpráva podepsána anonymně iDNES, ČTK však zcela překračuje meze objektivní citově nezabarvené zprávy.
0/0
21.1.2005 15:26

Martin Horák

Pán ráčí být muslim ?
0/0
21.1.2005 17:05

fleret

Re: Pán ráčí být muslim ?
hehe,pan bude nejspis pan Sanka..:-)))
0/0
21.1.2005 18:36

barbudo

Re: Jsem zde jediný, kdo je znechucen účelovou manipulací?
... je třeba mít nepřítele ...
... je dobře, je-li jiný ...
... je lépe, je-li i bohatý ...
... je nejlépe, je-li i bezbranný ...
0/0
21.1.2005 17:25

fleret

Re: Re: Jsem zde jediný, kdo je znechucen účelovou manipulací?
...tesat do kamene...:-)))
0/0
21.1.2005 18:37

Jury Justice

Jsem zde jediný, kdo je znechucen účelovou manipulací?
Dále bych se pozastavil u toho proč jako hlavní fotografie pod titulkem Pouť do Mekky se přiblížila k vrcholu je "0. krvavá hlava ovce" (nechutnější foto je snad jen "5. ovce na jatkách"). Tak hnusnou manipulaci se čtenářem jsem dlouho neviděl. Pochybuji, že za to může nekompetentnost redaktorů, takže zbývá než varianta účelové manipulace. Chci, aby iDNES.cz začalo dodržovat alespoň kapku novinářské etiky. Tohle je propaganda nejhrůznějšího druhu útočící podvědomě na lidskou mysl. Čtenář si jen po prohlédnutí fotografií vytváří na islám velice negativní názor. Navíc reportáž (když bude čas, tak se k ní vyjádřím) se tváří jako vyvážená, ale zcela jasně staví Islám do negativního světla. Jen doufám, že čtenáři jsou již natolik schopní rozeznat manipulaci, kterou nás iDNES.cz (i jiná média) krmí, že se nenechejí ovlivnit ani podvědomě. Protože já z toho článku přímo cítím zastřenou nenávist a touhu uškodit ideologii, která odporuje záměrům autorů článku. Když už nic, tak je
0/0
21.1.2005 15:25

milchama

Re: Jsem zde jediný, kdo je znechucen účelovou manipulací?
To je pravda. Ta ilustrační forografie je nepřesná. Místo ovčí hlavy tam měli dát uříznutou lidskou hlavu. To by chrakterizovalo islám přesněji...
0/0
21.1.2005 23:25

Jury Justice

Jsem zde jediný, kdo je znechucen účelovou manipulací?
Jsem znechucen podlou účelovou manipulací na iDNES.cz. Prosím, přidejte pod můj příspěvek souhlasné či nesouhlasné názory. Děkuji. Stručná analýza fotodokumentace k článku: K článku je připojeno 6 fotografií: 0. krvavá hlava ovce - mimořádně negativní asociace 1. Brněnští muslimové - obyčejná fotografie 2. porcování ovce - středně negativní asociace 3. modlící se muslimové - obyčejná fotografie 4. chlapec s beranem - obyčejná fotografie 5. ovce na jatkách - mimořádně negativní asociace Fotografie "2. porcování ovce" a "5. ovce na jatkách" mají zcela nesprávný titulek "Ovce připravená k prodeji při muslimském svátku obětování", protože žádnou ovci připravenou k prodeji nevidíme, pouze rodinu porcující ovci a mrtvou ovci v tratolišti krve. Ačkoliv nejsem detailněji obeznámený s průběhem tohoto muslimského svátku, zcela jistě není jeho hlavním motivem ovce (4 fotografie z 6) ani brutální zabíjení ovce (3 fotografie z 6). Dále bych se pozastavil u toho proč jako hl
0/0
21.1.2005 15:23

monstrum

Skutečná pravda
Ve skutečnosti nejde o pouť do Mekky. Jde o fotografie iráčanů jak jdou k volbám. Fotografie ukazují nalezené zbraně hromadného ničení. Jedná se o biologické zbraně, pěstované na masu zvířat....
0/0
21.1.2005 7:47

Pucmeloud007

Nevite nahodou
jestli tam jel klekat na spinavej koberec i Sudajev s antiami klikou?
0/0
21.1.2005 0:18

62milan

Pre všetkých zo slobady zvierat.
Odporúčam pozierť fotogalériu k článku.
0/0
21.1.2005 0:15

vaclavj1

Re: Pre všetkých zo slobady zvierat.
Berani zabijacka, hygienik by z nich asi radost nemel.
0/0
21.1.2005 0:19

killy

Re: Re: Pre všetkých zo slobady zvierat.
A jak by Zárkáního lidi asi tak trénovali podřezávání rukojmích???? Co?
0/0
21.1.2005 13:24

vaclavj1

Re: Re: Re: Pre všetkých zo slobady zvierat.
Myslim, ze tahle parta by nemela problem trenovat na lidech.
0/0
21.1.2005 17:11

62milan

Pekná príprava!
Hneď na vedľajšej snímke si uctili Arafata odhalením jeho busty.Dúfam,že niektorý z miestnych allahových riťopcháčov pošle pohľadnicu z mekky.
0/0
20.1.2005 22:38

Canadian

Muslimove mezi nas nepatri
Pleteme si na sebe bic,ktery nas zacne slehat az se ta verbez dostatecne namnozi,treba jako v Kosovu,nebo uz jsme na to zapomneli?
0/0
20.1.2005 20:32

Vifon

Re: Muslimove mezi nas nepatri
A co nevěřící psi, tedy bezvěrci, ti mezi nás patří??? Mimochodem v Kosovu si začali pravoslavní srbáci, ti mezi nás patří, nebo nepatří?????
0/0
20.1.2005 21:48

fleret

.
Muslimská komunita v Británii tvoří sice jen pět procent obyvatel země, ale spotřebují asi 20 procent telecího a skopového vyprodukovaného v zemi. Způsobem "halal" je v zemi zabita každá čtvrtá ovce a sedm procent drůbeže. Podle židovské a muslimské náboženské tradice se nemá požívat maso, které pochází z nemocných nebo zraněných (tedy omráčených) zvířat. Řezník (často s léty praxe a speciálním náboženským školením) musí zvíře pevně daným způsobem podříznout a nechat vykrvácet. Maso z takto zabitého zvířete pak u židů dostane označení "košer" a u muslimů "halal".
0/0
20.1.2005 19:12

barbudo

Re: .
... jojo, kořeny ... počkejte až křesťani začnou se zápalnými obětmi býků podle Bible ...
0/0
20.1.2005 20:51

milchama

Re: Re: .
Ježíš všechny oběti ukončil - stačí si jen přečíst Nový zákon...
0/0
21.1.2005 23:21

killy

Re: .
Máš recht. Prohlíd sem si pořádně obrázky. Dva vypadaj¨ úplně stejně jako fotoreportáž za zabití oněch Amíků na hlavní třídě Baghdádu někdy na začátku léta. "náboženství" jako noha!
0/0
21.1.2005 13:30

tajemník létajícího ostrova

.
co maj na idnes porad s tema vrcholama? Nejdriv se cesta k vrcholu otevrela riceove, tedka se zase pout do mekky priblizala vrcholu... nenajali nejakyho redaktora z cerveny knihovny?
0/0
20.1.2005 18:37

da Vinci

Už z těch fotek je vidět
že islám je pěkně zkažený náboženství
0/0
20.1.2005 17:40

malajský tygr

Re: Už z těch fotek je vidět
Lepší je mlátit hlavou o zeď jako židi nebo křesťanství...to je taky humus.Prostě náboženství je opium lidstva jak už někdo řekl
0/0
20.1.2005 18:11

62milan

Re: Re: Už z těch fotek je vidět
A potom sa ožral so svojimi mužíkmi a v opojení strieľal s aurory čo malo za následok celý tento svetový bordel! Učiť sa učiť sa učiť sa !Proletári všech zemí polibte mi prdel!
0/0
20.1.2005 18:58

prasodlak obecny

Re: Re: Re: Už z těch fotek je vidět
0/0
21.1.2005 4:20

Martin Horák

Autorem tohoto výroku je V.I.Lenin,
abyste netonul v neznalosti.
0/0
21.1.2005 17:00

milchama

Re: Re: Už z těch fotek je vidět
A ten to ještě opsal od Heineho... Ještě větším opiem je uctívat člověka či dokonce mrtvého bolševika....
0/0
21.1.2005 23:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.