Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ODS se do zmrazení platů politiků nehrne

Občanským demokratům se nechce do rychlého zmrazení platů ústavních činitelů. Na páteční mimořádné schůzi Poslanecké sněmovny budou vetovat vládní návrh, podle něhož by se platy politiků vrátily na úroveň před listopadovým zvýšením a zmrazily až do roku 2007.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

wolfram

Kalousek je vyčůránek
který takto zahrál na struny nenažranosti poslanců,kteří si sami zvýšili platy a naopak neschválili zvýšení platů policajtům a hasičům, což naopak potřeboval on k prosazení svých zájmů.Jeho kydy o tom, že si opět svoje platy zmrazí na původní úroveň, byly jen sliby,o kterých PŘEDEM jasně věděl, že se nedají splnit..Ale účel to splnilo.Gratuluju paznehte... dosáhl jste svého.....
0/0
20.1.2005 17:43

karoten

Re: Kalousek je vyčůránek
Děláš u krav? A jak často? Špindíro...
0/0
20.1.2005 18:04

kiki46

To je důkaz zodpovědnosti?
Je nemravné na jedné straně říkat, že nejsou peníze a na straně druhé si zvedat platy.
Je nemravné upozorňovat na enormní zadlužení státu a zadlužovat finance "svým" platem.
Správné by bylo počkat do voleb, nastavit systém k zlepšování ekonomiky, ke snižování zadluženosti,
a teprve POTOM si vylepšit i své příjmy.
Tak by jednal zodpovědný člověk. Jak máme volit ODS, když se zodpovědně nechová?
0/0
20.1.2005 7:49

Rossiny

co pořád máte....?
Já se vůbec nedivím. Za dobrou práci náleží dobrá odměna! Pořád přeci slyšíme jak ekonomika roste a tím se máme lépe a lépe. A tak se musí mít lépe i oni, vždyť by to bylo nespravedlivé. Tak a dost bylo ironie. Myslím si ale vážně, že by přidáno zasloužili. Minimálně pětadvacet. Od čeho máme různé statistiky? Vzal bych tři skupiny s nejnižšímy příjmy nebo kde by byl strop řekněme 20.000,- hrubého a podle toho, o kolik procent si v průměru přilepšily tyto skupiny tak o tolik procent by si poslanci, vláda a senátoři mohli taky zvýšit základní plat. Ale ten by nebyl 54.000,- hrubého, nýbrž např. dvojnásobek až trojnásobek tohoto průměrné mzdy v ČR. A proč to? No vždyť to by byla ta jejich odměna za to, jak svou prací ( tím jaké vymysleli a uvedli v praxi zákony ) přispěli ke zlepšení životních podmínek v tomto nenažraném státu (myslím na daních). A pak, když se bude mít slušně i většina národa ať mají pro mne za mne třeba i 150.000,-
0/0
20.1.2005 7:31

pako53

Už jste viděli
že by si někdy darmožrouti chtěli odepřít? Kvůli prachům udalají cokoliv. Proto se na politiku vrhli a je úplně jedno, za kterou stranu  teď nosí triko.
0/0
20.1.2005 3:19

Blackshield

Jasně,
aspoň je čím odvést pozornost od Standy, že? Jděte do hajzlu, vy "nezávislí" novináři! Těch pár tisíc navíc naši zemi nevytrhne, ti vaši miláčci nám tu ku*ví život mnohem víc.
0/0
19.1.2005 23:53

Thyronx-

iHeute a ODS
Ano nechce se poslancum ODS stejne tak jako se nechce iHeute psat o GroSStapu "Mlyn" ... iHeute je dennik vladni koalice.
0/0
19.1.2005 23:14

Pucmeloud007

Proc ne
mozna misto mrazeni platu mohli poslanci zmrazit sami sebe
0/0
19.1.2005 23:01

Zelenej Raul

Švarc systém
Proč vlastně tato vláda tak moc bojuje proti tzv. švarc systému? Není to náhodou i proto, že sami páni poslanci jsou zaměstnanci, přestože tomu neodpovídá jejich pracovní vytížení? Možná, kdyby někoho napadlo jim tento status odejmout, připravit je o jejich tučné renty a výhody a uzavřít s nimi smlouvy, které se při špatně konané práci dají bez větších problémů a bez náhrady vypovědět, měli by jeden argument proti - byl by to švarc systém.... ;o)
0/0
19.1.2005 22:51

obcanek

Re: Švarc systém
Zaměstnanci nejsou,maximálně je to obdoba práce na dobu určitou,od voleb do voleb.Proto taky nechápu,proč mají nárok na odchodné,Žádný zaměstnanec na dobu určitou nemá na odchodné nárok.na.s.r.a.l bych jin všem.
0/0
19.1.2005 22:54

Zelenej Raul

Re: Re: Švarc systém
Tak v tom jsem s tebou za jedno a řekl bych že i podstatná část tohoto národa. Co ovšem tento národ udělá při nejbližších volbách? Nejde k nim a nechá je se pást...
0/0
19.1.2005 23:00

Pucmeloud007

Re: Re: Re: Švarc systém
Pujde k nim a vysledkem bude, ze si jen strejci zprehazej kresla
0/0
19.1.2005 23:02

Zelenej Raul

Re: Re: Re: Re: Švarc systém
Kdepak, Češi k volbám na výjimky nechodí, viz volební účast.
0/0
19.1.2005 23:04

Pucmeloud007

Re: Re: Re: Re: Re: Švarc systém
to mas pravdu. Ale vzhledem k tomu kdo kandiduje a jaky je volebni system, tak i kdyby sli dojde pouze k tomu, ze si zahrajou skatulata skatulata hejbejte se.
0/0
19.1.2005 23:06

jenad

hmmmm
Kdyby se páni poslanci přestali zabývat zvyšováním svých platů, nemuseli by teď řešit jak si je snížit. Nehledě na to, co je opravňuje navyšovat si platy (nebo si je spíše nesnižovat), když stát hospodaří se schodkem a ekonomice jako takové a zejména většině národa se zas tak moc dobře nevede jak jim. Jooo koryto je koryto a asi se nějak zaměstnávat musí. Česká parlamentní groteska je hodně zajimavá
 
0/0
19.1.2005 22:44

grospic

stát se poslancem je úžasné státem dotované živobytí
Je to zaměstnání,kde se nevyžaduje žádná kvalifikace,neexistuje žádná pracovní doba,žádné normy které je třeba splnit a které poskytne vytápěnou místnost,telefon a dotované jídlo bandě nafoukaných žvanilů a radílků,kteří přes noc zjistí,že je lidé berou vážně,protože je nějakým omylem zvolili do parlamentu.
0/0
19.1.2005 22:40

Štěpánek

Re: stát se poslancem je úžasné státem dotované živobytí
Páni poslanci si za to mohou sami. Chtěli se populisticky zalíbit, tak si zmrazili platy (kterej parlament v Evropě to proboha udělal??) a holt jednou je rozmrazit museli a jsou teď nejhorší, no (dřívější) dobrý skutek musí být po zásluze potrestán. Jen by mne zajímala reakce v budoucnu, kdyby si hypoteticky zmrazili platy podle přání závistivců na 5 let a potom si je rozmrazili, jenže to by bylo náhlé zvýšení třeba o 20-30 tis. TO BY PAK BYL KŘIK. Zamotali se do toho sami a dobu 13.-14. platů vystřídalo obdobné divadýlko se zmrazováním, rozmrazováním a zmrazováním rozmrazeného...
0/0
19.1.2005 22:51

vlákno

zííííív...
Co to tady řešíte  Asi česká závist... 
Můžete si to jít zkusit místo mě dělat poslance, je to práce která vám zabere minimálně 16 hodin denně pokud ji chcete dělat pořádně a poctivě. A taky nevím proč by jsme měli mít (a s námi všichni ústavní čintelé)už několik let zmrazené platy, když všem široko daleko rostou alespoň 8% p.a. (reálně) a ekonomice se poměrně daří. Uvědomte si že bez nás by jste všichni žili ve vákuu (právním).
Přeji pěkný a pohodový večer, Váš poslanec zvolený v obvodě 17. 
0/0
19.1.2005 22:17

opelgirl

Re: zííííív...
0/0
19.1.2005 22:20

Pucmeloud007

Re: zííííív...
0/0
19.1.2005 22:41

JirkaEsch

Re: zííííív...
Nikdo nikomu nazávidí. Nejsi nezastupitelný - tvůj argument s vakuem, to myslíš vážně??? Nejste přece nějaká bohem nadaná skupina, která jediná může tvořit zákony, navíc jste jich pěknejch pár zmršili, je rozhodně co napravovat, tak se vzpamatuj!!! Uvědom si, že vaše příjmy jsou více než nadstandartní a produkt? Ten zahrnuje taky dost paskviloidních zákonů a politikaření. Stojí ti těch pár  tisíc za další propad důvěryhodnosti politiky a politiků??? To trpíš hlady nebo co? Je to dobrovolná funkce, tak jestli ti nevyhovuje pracovní doba nebo plat, TAK JÍ PROSTĚ NEDĚLEJ!!! Zájemců na Tvoje místo bude dost a dost bez vzniku právního vakua. Nikdo nenutí nikoho se obětovat ve jménu voličů a taky pochybuju, že by to kdokoliv dělal.
0/0
19.1.2005 22:44

pan_otaznicek

Re: Re: zííííív...
Otevri si okno a nadychej se cerstveho vzduchu. Pak pocitej do deseti a precti si na co reagujes. Vzdyt je to jeden z nejlepsich vtipu za poslednich par dni a ty se hned rozcilis.  Ze ty jsi volic ODS  a nastvalo te, jak tvi slavni spasitele nemaji zajem o ceskou zemi, ale spis o sve blaho
0/0
19.1.2005 22:47

JirkaEsch

Re: Re: Re: zííííív...
Pane ? volič ODS rozhodně nejsem, okno si otvírat nebudu a od ODSky mně už asi nic nemůže překvapit.   Jinak jako vtip dobrý, ale pokud to bylo myšleno vážně, tak mně to rozpaluje doběla
0/0
19.1.2005 22:51

0100

Bude-li se ODS takto chovat a nedá platy politiků na úrověň předchozího roku, propadne u voleb.....
Lidé již mají dost arogance politiků, kteří si neustále zvedají různými příplatky platy.Naposledy to byl senát v čele se senátorem Kuberou, který vrátil služební zákon o platech policistů a postavil vratku tak, že buď si přidají politici,nebo bude přidáno policistům.Politici samozřejmě se museli zachovat státotvorně a schválit menší zlo, tedy své platy.Nechápu, proč nebyla vyhlášena legislativní nouze a svolána schůze mezi vánocemi, aby se vše vrátilo zpět a politici byli potrestáni za rozhodnutí senátu Kubery. Jistě by mu pak s chutí dali do zubů. Musím říci, že senát je většinou stádo bezcharakterních politiků, zvláště těch, kteří sedí jako starostové, dělají ještě senátory, sedí v mnoha statutárních orgánech soukromých společností jako pan Kubera, který je v přidávání platů politikům velice aktivní a má stále málo. Jeho pracovní den má zřejmě 36 hodin a přesunuje se vrtulníkem, aby všechny funkce dělal s plným nasazením. Nezávidím, ale dřít nás z daní pro takové Kubery?
0/0
19.1.2005 22:12

opelgirl

Re: Bude-li se ODS takto chovat a nedá platy politiků na úrověň předchozího roku, propadne u voleb.....
Kecáš mátoho, ODS to dělá zprávně. Když zmrazovat platy, tak všem včetně státních úředníků(byrokratů), kteří mají mnohdy stejné platy a náhrady  jako poslanci...
0/0
19.1.2005 22:19

pan_otaznicek

Re: Re: Bude-li se ODS takto chovat a nedá platy politiků na úrověň předchozího roku, propadne u voleb.....
ODS to nedela zpravne, maximalne tak spravne. A stejne to dela blbe. Jen same kecy a zadne ciny. Co cekas, ze se bude dit po volbach ? Rozkradou dalsi podniky, pridaji si platy, zadluzi jeste vic nasi republiku a budou kecat jak to tady CSSD vedla spatne a ze oni s tim nic nezmuzou, ze je musime volit i dalsi obdobi, aby se dalo neco zlepsit.  
ODS sux
0/0
19.1.2005 22:51

JirkaEsch

Re: Re: Re: Bude-li se ODS takto chovat a nedá platy politiků na úrověň předchozího roku, propadne u voleb.....
0/0
19.1.2005 22:53

ruleta

test
0/0
19.1.2005 22:12

obcanek

Pro Johnyho
Hele,Johny,dole zcela správně kritizuješ,kde že vzal Gross na byt za 4 melouny.Jen tak cvičně,máš to taky dole,ale tady je to aktuálnější.Vlasta Tlustý taky nechtěl vysvětlit,kde vzal na dům ve Slaném.Někdo mu půjčil a on odmítl odpovědět,kdo že to byl,že si to ten člověk nepřeje.Kde vzal Narcis za komunistů na nevalně placeném místě v prognostickém ústavu na šperky za 4 melouny ,které mu ukradli ve vile předsedy PS?To taky nikdo nedělal výpočet jeho platů za dobu ve funkci předsedy vlády.Jasně,jen ať Gross vysvětlí kde na to vzal,ale ať to to vyvalí všichni,i telefonista Vlasta Tlustý poslanec,i Václav Narcis Klaus.Schválně.
0/0
19.1.2005 22:09

opelgirl

Re: Pro Johnyho
Občánku, budhažel jsi buď zaujatý proti Klausovi a nebo úplný pablb. Jediný poslanec, který kdy byl v PČR si daněmi vydělal na svůj plat byl Klaus. Ročně přiznával ke zdanění cca 3-4miliony za přednášky a publikace. Dá se to vyhledat na webu PČR. A pokud si z toho vypočítáš daně, tak ty hravě zaplatí i jeho dnešní prezidentský plat. Chce to jen přemýšlet bez demagogie..
0/0
19.1.2005 22:16

obcanek

Re: Re: Pro Johnyho
a všechno s Lívií cpali do šmuků.Nejde o daně,jde o to,že JENOM ŠPERKŮ jim ti zloději ukradli za 4 melouny.A co ten Vlasta Tlustý telefonista,ten tajy nechce říci,kdo mu půjčil na barák.A Narcis mi pije krev,to máš zcela pravdu.
0/0
19.1.2005 22:24

Zelenej Raul

Re: Re: Re: Pro Johnyho
Co to žvaníš, ty závistivý pablbe! Celková suma krádeže u Klasů byla vyčíslena na 4 miliony. V hospodě u piva jsi blbě poslouchal.
0/0
19.1.2005 22:31

obcanek

Re: Re: Re: Re: Pro Johnyho
V restauracích kam chodím se probírají podstatnější věci než kolik šlohli narcisovi.A taky ne u piva.A narcisovi šlohli za 4 melouny,převážně šperků.Nauč se číst.Ale o to Vlastovo baráku a půjčce na něj od skrytého dobrodince stále všichni mlčí.Copak,copak,Vlasta telefonista Tlustý poslanec nemusí přiznat,kdo mu půjčil?
0/0
19.1.2005 22:52

Zelenej Raul

Re: Re: Re: Re: Re: Pro Johnyho
Předně, u těch šperků za 4 miliony jsi se seknul, proč to nepřiznáš, že by ješita? :o)) Jinak Vlastík... Myslíš si, že kdyby měla ČSSD k dispozici takovou chuťovku jakou je daňový podvod mistra Tlustého, že by si ji nechala utéct? Hádej.... Ale na druhou stranu uznávám, že takhle daleko v dedukcích se obyčejně v putykách nechodí. :o)
0/0
19.1.2005 22:58

pan_otaznicek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro Johnyho
Raule, je mi jasne, ze jako ODSakovi se ti to nelibi a radeji budes stourat do detailu a k veci se mluvit nebude. Tak co treba konto ve Svycarsku ? Co treba mrtvi darci penez pro ODS za predsednictvi Klause ? Co treba Srejbr? Co treba kuponovka, kdy Klaus svou hlouposti a nafoukanosti stvoril zlodeje z PPF, Kozeneho, a mnoho dalsich sfini, ktere ted v pohode utraceji penize danovych poplatniku ? Co treba LTO, ktere bylo za vlady Klause ? Miliardove ztraty na danich CR. A co krachy bank a utapeni penez v zelezarnach ? Stehlik, toho si taky stvoril Klaus. A muzu tady psat az do rana. Ale ty jsi ten zaslepeny volic ODS, ktery si mysli, ze za 5-10 let se jeho strana zmenila a je ted lepsi, ze jeji clenove jsou spasitele naroda a ze se po volbach 2006 budeme mit uz jen dobre. No ja ti to neberu. Ale abys pak z toho procitnuti nemel infarkt. Hodne stesti.
0/0
19.1.2005 23:07

Zelenej Raul

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro Johnyho
Volič ODS? Koukám, že dnes tu každý něco hulí :o)
0/0
19.1.2005 23:18

JirkaEsch

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro Johnyho
No já nevim, Klaus taky ještě nesedí za transformaci, takže socdem toho asi proklouzlo víc Ale neboj, na všechny zloděje napříč politickým spektrem se doufám dostane!!
0/0
19.1.2005 23:10

pan_otaznicek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro Johnyho
Uz mam dlouhy seznam
 
0/0
19.1.2005 23:12

obcanek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro Johnyho
Milý Raule,nejde o daňový podvod.Ab initio (pro méně vzdělané od začátku) jde o to,že Gross si koupil za 4 melouny byt,řekl že jsi na to půjčil a všichni chtějí vědět od koho.Protože plácnul nesmysl,každý to pitvá.Patrně právem.Proběhlo tu několik propočtů,kolik mohl vydělat,ušetřit a tak.V zásadě souhlas,u politika platí spíše presumpce viny než neviny,zvláště jde li o neprůhledné financování a náhlé zbohatnutí.Jenom se ptám,proč se tyto úvahy a takto propočítávané netýkají na př.politického chameleóna Vlastíka Tlustého poslance,který před pár lety v jedné z televizních debat odpověděl na otázku kde vzal na nadstandardní dům ve Slaném odpověděl,že si část vypůjčil od soukromé osoby,kolik a od koho po tom že je každému pendrek.Tedy proč Grosse křižovat a Vlastíka telefonistu za totéž ne?A provedu li propočet,kolik stát stál ekonomický experiment Narcise,to co odvedl na daních z honorářů je prd do Stromovky,stál nás jako stát hodně.V řádech stovek mld.
0/0
20.1.2005 0:18

pan_otaznicek

Re: Re: Re: Re: Re: Pro Johnyho
Vlasta by rad priznal, ale nekdo mu odposlouchava telefon, on nevi kdo a kdyby priznal a najednou se objevil zaznam jeho telefonatu ...
0/0
19.1.2005 23:01

obcanek

Re: Re: Pro Johnyho
Budhažel píše na netu normálně jenom Johny,že by podpůrný nick?
0/0
19.1.2005 22:49

me2di

platy
Dobry by bylo,kdyby dostavali platy zpetne.....jako rok zpet........by se museli sakra snazit,aby byli zvoleni i dalsi rok.........
0/0
19.1.2005 22:03

Nik

"ODS se do zmrazení platů politiků nehrne" - je tím snad někdo překvapen...?
0/0
19.1.2005 21:04

karoten

Pro Johnyho S a Matraci
Hle, nové zvěrověsty seslal Nejvyšší mezi prosté socky. I vybavil tyto neunavitelným modlicím opakovačem proramu aby tak zdolali hradby nepochopení a odmítání Modré šance.
Tisíckrát opakovaná lež se stane pravdou, a socky uvěří v pravost Modré šance a samy skloní své volské hlavy k popravě nadějí na demokratickou budoucnost.
Po té z Bruselu snese se na zem apoštol Zahradil, aby na místě dohlédl na obnovu národních specifik Čechů, Moravanů a Slezanů.
KlauzinášjenžjsinaHraděposersejménotvéažnavěkyvěkůchAmen.
 
0/0
19.1.2005 20:54

opelgirl

Re: Pro Johnyho S a Matraci
Na rozdíl od tebe Kreténe je Johny S dobrý chlapík, který má konzistentní názory. Ty si je "mastíš" z leva do prava, jako správný lidovec resp. filcka....
0/0
19.1.2005 22:07

karoten

Re: Re: Pro Johnyho S a Matraci
Není nad osobní zkušenost, že děvenko
 
A bacha, Orthosan je jenom pro veterinární praxi
0/0
20.1.2005 10:12

poslanec_termit

je to rozumne
Platy by se nemely zmrazovat, ale pevne svazat s prumernou mzdou a jednou rocne aktualizovat. Poslanecky plat by mel byt 2 nasobek prumerneho mzdy + ruzne nahrady (kancelar, cestovani, asistent) nebo 4 nasobek prumerne mzdy a bez nahrad.
0/0
19.1.2005 20:29

obcanek

Re: je to rozumne
Já bych jim nedal žádné náhrady na cestování,ale vlak a autobus na poslanecký průkaz a podepsat v kase nebo šoférovi stvrzenku kterou dopravci proplatí kancelář PS nebo Senátu,nebo na cesťák  jako služ.cesta.Ale Žádné paušály,ale hezky podle potřeby.Kancelář a asistenty ne hotově,ale nájem za kancelář fakturovat parlamentu a asistenta zaměsná taky parlament nebo fakturuje parlamentu. 
0/0
19.1.2005 21:56

opelgirl

Re: Re: je to rozumne
Nejlepší by bylo, kdyby dostávali poslanci cca 80.000,-Kč hrubého, platili si z toho vše a již o nic nežádali. Věřím tomu, že by hodně těch "hnojů", kteří lítají letadly a berou ještě náhrady na dopravu(MHD mají zdarma) začalo zase jezdit vlakem...
0/0
19.1.2005 22:10

obcanek

Re: Re: Re: je to rozumne
A na co tolik,proboha?
1993   2,20 násobek prům.platu ve státě
1995   1,93        "
1997   3,11        "
1999   3,08        "
2001   2,82        "
2004   2,69        "
Žádné náhrady.Hradit náklady,ale jen doložené.
 
0/0
19.1.2005 22:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.