Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Poplatky na dálnice jdou vyřešit ihned

Země kolem nás zavádí elektronické mýtné a z ČR se stává nepříjemná křižovatka evropské kamionové dopravy, kde se snaží řada zahraničních řidičů právě tranzitem přes ČR provést náklad do své země za levný poplatek dálniční známky platné v ČR. Nelze jim jejich iniciativu zazlívat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

We_are_the_greatest

Hura, hura!!! Ze to jde kdyz se chce!
Vse jde vyresit ihned pokud se ovsem chce. Vse co bezne trva desetileti i staleti od A az do Z jde vyresit ihned, ale neresi se....trva to. Ovsem POZOR, mame tu jeden uspech!!! POPLATEK NA DALNICI po vzoru USA
V USA kdyz jedete po dalnici, coz vetsinou musite neustale, platite poplatky kazdych "par" minut. Nekde dolar, jinde 12 i vice dolaru. Tyhle poplatkove dalnicni zastavky (s kamerami kdybyste nahodou byly hledani zlocinci pochopitelne) vypadaji podobne jako hranice v Evrope (krome eu15). JJ tam kraci i CR a jde to ihned, ale zatim na to jestenema tolik kapitalu, tak se v CR plati jednorazovky (dal. karty, kupony), coz je vcelku levna zalezitost pro stat pokud vi jak oskubavat obcany. Jak se ma neco ukoristit na lidech, jde to ihned  
0/0
22.1.2005 20:04

tridvaraz

trochu češtiny
Země kolem nás zavádí elektronické mýtné  ....  o které zemi to prosím mluvíte, že by o zeměkouli?
Pokud tím myslíte více zemí (=států) kolem nás, tak ti mýtné ZAVÁDĚJÍ....
0/0
20.1.2005 14:41

0100

Jednoduchá a levná řešení budou zřejmě pro vládu neopřijatelná
Jistě se najde dost těch, kteří to budou z důvodu lobingu rozporovat.Přitom každý by  dostal zprávu do mobilu o zaplacení poplatku. Je to jednoduché, odešle SMS s povinnými údaji, zpět mu dojde SMS s potvrzením přijetí a strhne se mu kredit. Při kontrole se prokáže SMS, kterou dostal z určitého čísla centrálního počítače. Jak známo u došlých SMS se čísla zobrazují. Navíc system zpětné kontroly policie jeho slova potvrdí. A účet má. Výpis od operátora.Nemyslím si, že to je blábol. Naopak levné, rychlé, kontrolovatelné,dokladovatelné, prostě geniální! Otázka je zda vláda bude mít zájem o levná řešení, které ušetří peníze ze státní pokladny, nebo podlehne lobistům, kteří si chtějí namastit kapsy na rámech a ostatních jiných drahých řešení.Mimochodem fungovalo by to podobně jako satelitní system, ale mnohem levněji. Rozhodně by si pisatel v případě zavedení zasloužil pořádnou odměnu:-)
0/0
20.1.2005 0:24

jirha

Proč nezakážeme
Pohyb kamiónů? Stačilo by přeci pro tranzit stanovit že kamióny se musí vagónovat převezli bychom je přes naše území.
Kamióny by přes naše území po dálnicích směli jezdit jen v noci a pro povolení cesty přes den by se prodávala výrazně dražší známka. Vyřešeno včetně využití železnice (zlepšení její profitability) a snížení objemu exhalátů. Nevidím v tom problém jenom kdyby měl někdo zájem to řešit. Tady se ale čeká na úplatky od dopravců a proto se jim vyhrožuje sankcemi. Protože se dopravci už ale dohodli že zaplatí (viz zrušení plánované blokády) tak uvidíte jak to cca za 2 měsíce jako problém postupně vyšumí.
 
0/0
19.1.2005 18:13

NovakNNNNN

podstatou jsou pretizene
kamiony.
Není nic jednoduššího, než aby policie vylezla z kanceláří na dálnice a začala kamiony vážit.
A reakce na přetížený kamion musí být primátně zákaz pokračování v jízdě a pak pokuta.
 
Zatím u nás dají pokutu a kamion jede dál. Takové odstavení s doprovodem na určené střežené placené parkoviště by musel zaplatit a bez zaplacení nevydat kamion.
 
Jak prosté. Do měsíce by nebyl žádný kamion přetížen.
0/0
19.1.2005 17:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.