Diskuze

Deviant zneužil dcery i jejich kamarádky

Miloš Markušinský z Jakartovic-Hořejších Kunčic zneužíval své dvě dcery a tři jejich kamarádky ve věku jedenáct až čtrnáct let. Dvě z nich také znásilnil. Krajský soud v Ostravě ho potrestal devítiletým vězením a ústavní sexuologickou léčbou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jacih

26. 1. 2005 7:42
Vy vsichni ojizdite
12 cti lety holky? Tady mi to tak prijde..I kdyby  pred nim delala ja nevim co treba, si strkala banan do zadku, tak by ji mel asi vysvetlit ze neni zcela normalni aby s ni soulozi, i kdyby to stokrat chtela..Pokud to udela poslal bych ho do kriminalu na padesat let, ale pokud by udelal moji dceri nabiju svuj kver co mam v supliku a pujdu si snim promluvit..
0 0
možnosti

Vaclav Hanus

20. 1. 2005 9:35
Deviant zneužil dcery i jejich kamarádky..
Topolánek se učil jezdit rallye...
0 0
možnosti

Bouše

20. 1. 2005 10:03
Re: Deviant zneužil dcery i jejich kamarádky..
Odkdy se rallye jezdí "na koníčku"?
0 0
možnosti

Yuso

20. 1. 2005 9:33
pokrač.
Soudce potřeboval uzavřít nějaký případ, státní zástupce i policie si taky potřebovali vylepšit statistiku objasněnosti. Takže se muž odsoudí na základě výpovědi náladové puberťačky. Přece jsou i další důkazy, biol. materiál, výpověď obviněného, jeho dosavadní život a jeho vyšetření aspoň dvěma různými znalci. V tomto případě ale nepochybuji o vině odsouzeného. Takové případy bych trestal tvrdě a zejména dbal o léčbu. Je tragédie, že se věc opakuje - zcela zbytečně
0 0
možnosti

dark4U

20. 1. 2005 8:07
??
Nesouhlasím s pohádkou toho vypatlance dole, ale pravdou je, že mám blízko k soudní síni a znám případ, kdy 8letá dívka obvinila svého nevlastního otce z opakovaného znásilňování.
Soudní znalec ji uznal nevěrohodnou a na svůj věk mimořádně inteligentní, nebyli nalezeny žádné důkazy o znásilnění (byla panna) a mělo se to stávat přes dva roky!!! Podle psychologa je ten člověk úplně normální a malé holčičky ho nepřitahují a psycholog také uvedl posudek, že si dle jeho názoru to celé ta dívka vymyslela jako pomstu na toho maníka, že jí odloudil matku!!!
Závěr? Man jde sedět na 6 let
0 0
možnosti

Yuso

20. 1. 2005 9:27
Re: taky reakce na "výpověď obviněného"
nelze věřit deviantovi, nicméně obsahuje řadu věcí, které přiznává. I kdyby bylo pravda, co se tam píše, že ho sváděla atd., to není omluva pro jeho chování. Pokud to dělala, pak jen proto, že ji tak už dřív zkazil. Dívky taky nebyly "mimořádně inteligentní", když vyhledávaly jeho společnost a přespávaly u něj, navzdory předchozímu znásilnění jedné z dcer v deseti letech. Jinak pravda je, že asi pár mužů sedělo a nic neprovedly. Holka se naštvala na tatíka, když jí něco zakázal. Paní učitelka svým výkladem podpořila fantazii dívky, tak se chtěla pomstít. Pak se to už vymklo z ruky, couvnout se bála.
0 0
možnosti

Thyronx-

19. 1. 2005 23:25
Az na par pitomcu....
Je to prase a ma byt v base dozivotne. Zkazil zivot holkam a dokonce vlastnim dceram. Doufam ze se svobody nedozije. A tem pubertakum tady jen tolik: "Nepreju to Vasim detem". Deti za tohle nemuzou.Dospeli ano.Jen jen hrozne ze se deti nekdy neciti v bezpeci ani u vlastnich rodicu. To je otresne.
0 0
možnosti

Volten

19. 1. 2005 21:56
Deviant zneužil dcery i jejich kamarádky
---domnívám se že vyjadřovat se ke zprávě v mediiích  jako k nějakému faktu je naprostá hloupost.Soudy většinou soudí podle svého přesvědčení  podepřeného  většinou nějakým důkazem.Je v lidské paměti zafiksován obraz dítěte - dívky jako něco neviného  a nezkušeného.Společnost si tak zvykla myslet a ve velké většině je jí proti mysli že to může být také jinak.Že vedle představ  o nevinnosti v tomto věku stojí také praxe,zlodějek,podvodnic ale i vražedkyň a i sexuelně narušených..Je jen třeba se na svět dívat jako na takový a né si vše idealizovat.  
0 0
možnosti

K-Leo

19. 1. 2005 22:14
Re: Deviant zneužil dcery i jejich kamarádky
  Zajimalo by mne, co si predstavujes pod pojmem "sexualne narusenych" ?
0 0
možnosti

K-Leo

19. 1. 2005 21:40
Z vypovedi obvineneho Chtel bych jen
  Vazeny soude, chtel bych jen vysvetlit, jak to bylo doopravdy. Ke znasilneni me dcery muzu rict jen tolik: vyzvedl jsem ji ze skoly a zkracovaly jsme si cetu domu pres les. Uz po ceste se mne vyptavala jak jsem se mnel v lapaku a jestli jsem tam nemnel nejakou zenskou. Pak se mne zacala nabizet a kdyz jsem odmital, tak zacala kricet "Pomoc, chlapy kde jste kdo, ten blbec mne nechce" a zacala prede mnou onanovat. To uz jsem nevydrzel a vrhnul jsem se na ni. To same vypovedela dcera u policajtu, ali ti nechaly ve vypovedi jen jedno slovo "pomoc" a hodily mne na krk znasilneni.
0 0
možnosti

K-Leo

19. 1. 2005 21:48
Re: Z vypovedi obvineneho Chtel bych jen
  Pokud jde o tu holku co u mne spala, tak to je mala masochistka. Ta to chtela jedine kdyz pouziju nasili a ja nevydel duvod, proc ji nevyhovet. Asi se ji to libilo, protoze nasledne u mne spala jeste nejmene 5x. Nic by nevyslo najevo, nebyt jejich jesitne ucitelky cestiny. Ta dala cele tride napsat slohovou praci na tema "muj nejkrasnejsi zazitek v dosavadnim zivote". No a na tento namnet nejmene dalsich 5 holek popsalo zazitek z me postele. Ucitelka kdyz prace precetla, jen tak mimochodem, je asi tak krasna jako Parkanova, tak nejprve prisla za mnou a chtela mne vydirat. Nejdriv mne dala precist co holky napsaly, a pak mne dala na vybranou dve moznosti.
0 0
možnosti

zlej

19. 1. 2005 18:00
jakto
 že toho parchanta ještě nikdo nevykastroval?
0 0
možnosti

S.P.Q.R.

19. 1. 2005 17:04
Asi tak ...
"Dívky k něm přesto docházely na návštěvy a braly s sebou kamarádky. Všem bylo mezi dvanácti a třinácti roky. Jednu z kamarádek svých dcer znásilnil, když u něj spala." ... Co si ještě posvítit na rodiče těch "zneužitých" ubohých chudinek?
0 0
možnosti

JohnyWalkyra

19. 1. 2005 16:16
Typicky generacni rozpor
Divite se, jak za nim mohly ty divky ve 12ti letech chodit, ale ze televize (CT1) vysila v sobotu v 9 hodin _dopoledne_ porad pro deti, kde resi hlavni hrdinka svuj orgasmus, to je zrejme normalni. A to ani nemluvim o internetu. Odkliknout na Seznamu okno "Je Vam 18 let?" umi i cvicena opice. Je uplne jasne, ze nekteri mladi se jen s popisem nespokoji a budou to chtit take zkusit. A kdyz, tak s nekym, kdo to umi. Cili meli bychom si nejdriv rozmyslet, co vlastne chceme a pak teprve trestat. Mimochodem pokud dostal trest ten uchyl, meli by neco vyfasovat i rodice tech "kamaradek" JW
0 0
možnosti

Yuso

19. 1. 2005 16:35
Re: Typicky generacni rozpor
Pořady pro děti nesleduji, je-li to tak, tak by to být nemělo. Nicméně jedna věc je, o čem děti čtou a co vidí, druhá věc je, co zkusí na vlastní kůži. Jako kluk jsem taky viděl porno (tehdy jen fotky), než mi bylo 15, skutečný sex je ale jiná věc. Toto ale není omluvou pro devianty. Ti kazí děti daleko tvrdším a brutálním způsobem. Internet je problém, rodiče by měli využívat různé zámky. Souhlasím, že potrestat by zasloužilo víc lidí. Rodiče kamarádek, matka dívky, snad i soudce, co soudil tak mírně a nenařídil léčbu. Fakt je, že některé časopisy pro dospívající by měly být zakázané.
0 0
možnosti